PDA

Bekijk Volledige Versie : Gewapende jongens stellen vragen over zoontje Van Gogh



picasso
10-12-04, 22:10
AMSTERDAM - Twee jongens van rond de 15 en 16 jaar oud hebben vrijdagavond een 12-jarige jongen in de Pythagorasstraat, het woonadres van de vermoorde Theo van Gogh in Amsterdam-Oost, vragen gesteld over het zoontje van Van Gogh. Vervolgens hebben de twee jongens, die zich vermomd hadden met sjaals, enkele malen in de lucht geschoten met een alarmpistool.


Dat liet de politie vrijdag weten. Wat de jongens precies aan de 12-jarige hebben gevraagd, wil een woordvoerder niet kwijt. De politie werd door de buurt getipt over het voorval. Toen de agenten in de wijk Watergraafsmeer kwamen, waren de jongens gevlucht. De politie heeft tevergeefs gezocht naar de tieners.

De politie gaat uit van een alarmpistool "omdat er geen kogelhulzen zijn gevonden", aldus de woordvoerder. Agenten deden een uitgebreid buurtonderzoek.

(novum nieuws)

amadeus
10-12-04, 22:12
Moet Theo's zoontje nu ook al dood en onder politiebescherming? :mad:

picasso
10-12-04, 22:14
Geplaatst door amadeus
Moet Theo's zoontje nu ook al dood en onder politiebescherming? :mad:

gewoon twee klote pubers die een draai om hun oren moeten krijgen.

amadeus
10-12-04, 22:21
Geplaatst door picasso
gewoon twee klote pubers die een draai om hun oren moeten krijgen.
Zo dacht Van Gogh zelf ook over zijn bedreigers...

picasso
10-12-04, 22:25
daar zit wel wat in, inderdaad

Blade20
10-12-04, 22:51
Van Gogh's bloedlijn moet natuurlijk van de aarde worden gezuiverd uit de naam van Allah!!

Dat weet je toch. :moe:

Maar even serieus, de daders zijn nog niet bekent. Iig behoorlijk ziek, het milieu waar ze uit komen zal ongetwijfeld ook wel behoorlijk ziek zijn. Ik neem aan dat het lonsdalers zijn die de druk op de ketel willen houden...

ZbaqZbaq
10-12-04, 23:54
Geplaatst door picasso

De politie gaat uit van een alarmpistool "omdat er geen kogelhulzen zijn gevonden", aldus de woordvoerder. Agenten deden een uitgebreid buurtonderzoek.

(novum nieuws)

dit slaat nergens op... bij een revolver worden bijvoorbeeld helemaal geen hulzen uit geworpen. Maar er komen toch echt wel dikke kogels uit de loop.

Seif
11-12-04, 00:17
Geplaatst door ZbaqZbaq
dit slaat nergens op... bij een revolver worden bijvoorbeeld helemaal geen hulzen uit geworpen. Maar er komen toch echt wel dikke kogels uit de loop.

De expert aan het woord... :hihi:

nl-x
11-12-04, 00:31
Triest niveau, stelletje kleuters.

Ik hoop dat ze die jongens snel oppakken

ZbaqZbaq
11-12-04, 00:31
Geplaatst door Seif
De expert aan het woord... :hihi:

geen expert.... maar ik heb wel gelijk

catharina
11-12-04, 10:30
Geplaatst door ZbaqZbaq
geen expert.... maar ik heb wel gelijk
[edit by nl-x: topicverkrachten.]
:maffia:

Hamza-T
11-12-04, 17:47
Klinkt ziek, geloof er alleen niks van.