PDA

Bekijk Volledige Versie : Alleen voor singles



SalmayaSale
13-12-04, 15:50
Stel, je hebt gesolliciteerd en je bent uitverkoren. Tijdens de bespreking van de secundaire arbeidsvoorwaarden zegt de medewerker van personeelszaken: "Ik zie op uw cv dat u alleenstaand bent? Wij doen zaken met een relatiebemiddelingsbureau dat een partner voor u kan zoeken. Wilt u van die regeling gebruik maken?"

Relatiebemiddeling en werk, matcht dat? "Ja", zegt initiatiefneemster Sabine Stuiver van relatiebemiddelingsbureau Just2Match, "want uit onder meer onderzoek van het Centraal Bureau voor de Statistiek blijkt dat gebonden mensen gelukkiger zijn dan vrijgezellen en dat gelukkige mensen beter presteren op hun werk. Ze zijn minder vaak ziek, werken efficiënter en zijn productiever."

Vreemd

:)

Umarvlie
13-12-04, 15:54
Geplaatst door SalmayaSale


Vreemd

:)


Vreemd .. hoezo vreemd ... iedereen weet toch dat het gezin de hoeksteen van de samenleving is? :D

SalmayaSale
13-12-04, 15:56
Geplaatst door Umarvlie
Vreemd .. hoezo vreemd ... iedereen weet toch dat het gezin de hoeksteen van de samenleving is? :D



Die vreemd is niet van mij, hoort bij de tekst.
Wind je niet zo op :corcky:

Umarvlie
13-12-04, 16:02
Geplaatst door SalmayaSale
Die vreemd is niet van mij, hoort bij de tekst.
Wind je niet zo op :corcky:

WIE WIND ZICH HIER OP!!!! :lekpuh:

nee hoor ... maar er zijn vele bedrijven die zo denken, ook bijvoorbeeld betaald voetbal denkt zo .. snel contractje sluiten trouwen en hoppa .. alleen nog maar aan voetballen denken ... tot je in Madrid gaat spelen en vrouw"lief" zit in Zwitserland natuurlijk ...

Enne .. ik ben het er wel mee eens ... gezinsleven geeft rust ... (moet ik van me vrouw zeggen) :moe:

Bofko
13-12-04, 16:10
Geplaatst door SalmayaSale
Relatiebemiddeling en werk, matcht dat? "Ja", zegt initiatiefneemster Sabine Stuiver van relatiebemiddelingsbureau Just2Match

Deze Sabine Grijpstuiver misbruikt het CBS voor haar commerciele doeleinden. Het grappige is nl. dat de 'statistische mens' niet bestaat.

Wide-O
13-12-04, 16:26
"Een statisticus waadde door een rivier van gemiddeld 20 cm diep. Hij verdronk." :D

Ach ja, Sabine GrijpStuiver moet ook haar boterham verdienen natuurlijk :)

Umarvlie
13-12-04, 16:27
Geplaatst door Wide-O
"Een statisticus waadde door een rivier van gemiddeld 20 cm diep. Hij verdronk." :D

Ach ja, Sabine GrijpStuiver moet ook haar boterham verdienen natuurlijk :)

... om haar gemiddelde 1,3 kinderen te eten te geven he ... :student:

Wide-O
13-12-04, 16:31
Die ze gemaakt heeft door het gemiddeld 2.3 keer per week te doen :staart:

Bofko
13-12-04, 16:31
Geplaatst door Wide-O
"Een statisticus waadde door een rivier van gemiddeld 20 cm diep. Hij verdronk." :D

Ach ja, Sabine GrijpStuiver moet ook haar boterham verdienen natuurlijk :)

Allicht, de relatiebemiddelingswereld wil haar markt vergroten. Of overleven. Ze zullen met die internetdating wel een flinke knauw gekregen hebben. :)