PDA

Bekijk Volledige Versie : Hollanda valt aan !



vgeld
15-12-04, 21:14
Van de 11 spelers van het Maroc-elftal, zijn er 6 Maroc_Hollanders

Match amicale des «Lions de l’Atlas»

Liste des joueurs
Lemyaghri, Sinouh , Jermouni, Kharja, Chihab, Allioui, Rbati, Kasmi, Tajeddine, Abdessadki, Hdioued, Kacemi, Bekkati , Diane, Yacoubi, Boukhari , Boutahir , Ahnafouf, Hamdaoui , Boussabon , Sersar et Baha.

Zal Ali Boussabon Zairi op de bank doen belanden?

De Maroc_NL-spelers hebben goed naar Vgeld geluisterd op de RKC-idioot na, hij speelt nu in Germania geloof ik.

B@dezz
15-12-04, 21:22
Geplaatst door vgeld
Van de 11 spelers van het Maroc-elftal, zijn er 6 Maroc_Hollanders

Match amicale des «Lions de l’Atlas»

Liste des joueurs
Lemyaghri, Sinouh , Jermouni, Kharja, Chihab, Allioui, Rbati, Kasmi, Tajeddine, Abdessadki, Hdioued, Kacemi, Bekkati , Diane, Yacoubi, Boukhari , Boutahir , Ahnafouf, Hamdaoui , Boussabon , Sersar et Baha.

Zal Ali Boussabon Zairi op de bank doen belanden?

De Maroc_NL-spelers hebben goed naar Vgeld geluisterd op de RKC-idioot na, hij speelt nu in Germania geloof ik.

Eindelijk beginnen ze het te snappen in Marokko. Met die tweede divisie spelers van frankrijk en duitsland zulen we de WK nooit gaan winnen :hardlach: :hardlach:

vgeld
16-12-04, 00:13
Geplaatst door B@dezz
Eindelijk beginnen ze het te snappen in Marokko. Met die tweede divisie spelers van frankrijk en duitsland zulen we de WK nooit gaan winnen :hardlach: :hardlach:
Nederland heeft ook nooit een Wk gewonen

Bofko
16-12-04, 01:36
Geplaatst door EdV
Helaas.....
Na 30 jaar doet het nog steeds pijn.

EdV

Ja, en niemand heeft het ooit over ´78 toe we ook 2e werden.

Breez
16-12-04, 01:38
Nederland wordt Wereldkampioen in Duitsland. 2006. Let maar op. Ik kan niet wachten.

GeenKritiek
16-12-04, 01:44
Geplaatst door Breez
Nederland wordt Wereldkampioen in Duitsland. 2006. Let maar op. Ik kan niet wachten.

Ja ik heb dat ook vernomen. Ik kan ook niet wachten. En als het Nederland niet wordt, wordt het Algerije.

Breez
16-12-04, 01:46
Geplaatst door GeenKritiek
Ja ik heb dat ook vernomen. Ik kan ook niet wachten. En als het Nederland niet wordt, wordt het Algerije.


Je zweeft. Nederland wordt Wereldkampioen.

nari
16-12-04, 07:36
Geplaatst door EdV
Helaas.....
Na 30 jaar doet het nog steeds pijn.

EdV
en na 100 jaar ook niet