PDA

Bekijk Volledige Versie : Hirshi Ali, Jungle Fever en de VVD



_h4T3D_sE7eN
16-12-04, 01:18
Mensen stellen dat ik pedant ben. Omdat ik, als Marokkaanse moslimburger van Nederland terugpraat tegen de ongelovige autochtonen, die stellen dat mijn geloof in God een domme bezigheid is. Of, die klaplopers, die niets anders doen dan bier drinken en Maroc-hasj roken en teren op een uitkering (de zogenaamde Tokkies-look-a-like), mij vertellen dat ik hier weg moet omdat ik hun baantjes heb ingepikt. Zij kunnen dat met hun onafgemaakte IVBO-opleiding natuurlijk vele malen beter. Opiniemakers, die als slijmballen over me heen vallen wanneer ze me ergens zien verschijnen wanneer ik op uitnodiging 1 of andere bullshit-bijeenkomst bijwoon die bestaat uit semi-intellectueel Nederland, alleen maar om mij een mening te ontlokken. Glimlachen in mijn gezicht, doen alsof ze bij mij in de 1e klas van de basisschool hebben gezeten en zich een “beetje” amicaal opstellen door geitenneukersgeintjes te vertellen, like I give a fuck about name-calling, bitches.

Aangezien de “oer-Hollandse” mentaliteit in mijn persoon verweven is met het Islamitisch bewustzijn prik ik zo door die nonsens heen. De nonsens, die mij vriendelijk benadert maar een denigrerende ondertoon heeft. De “wittie-man” heeft een spel bedacht welk gebruikt wordt om etnische minderheden systematisch dom te houden door deze onderhuids-denigrerende benadering te hanteren en laat de allochtoon van de linker naar de rechtervoet dansen. En het resultaat is dat de allochtoon als clown dienst doet in een multicultureel circus, waar de autochtoon niet alleen de regisseur van is, maar ook het publiek vormt. “Spring?” “Hoe hoog, meneer de wittie-man?”. Fuck that shit, tijd om wakker te worden.
Nou zal ik wel beschuldigd worden van het meedoen aan het vormen van de “wij” en de “zij” cultuur, maar de grap is: het is altijd wij en zij geweest. Enerzijds had je de slijmallochtoon die wanhopig zijn weg probeerde te vinden richting de autochtone “wij”-groep, anderzijds had je de kwaadaardige autochtoon die wanhopig heeft getracht diezelfde slijmallochtoon het gevoel te geven dat ie werd geaccepteerd terwijl die slijmallochtoon eigenlijk een vacante positie van circusclown vervulde. “You can bleech your skin but you still ain’t shit, geitenneuker”.

Onder het Paarse kabinet had zowat iedere arbeider in de Nederlandse samenleving het vrij goed, waarbij vooral allochtonen de kans werd gegeven om zich te manifesteren op het gebied van arbeidsparticipatie. Mensen werden onbewust gedrongen in een positie waarin zij zich ontwikkelden als slimme juristen, doortastende ondernemers, intelligente politici en ondernemende mediamensen. De VVD sloeg dit met argusogen gade, constaterende dat de allochtone invloed op de Nederlandse samenleving toenam in voor de allochtone samenleving positieve zin, wetende dat de wegens gebrek aan opleiding werkloze autochtoon niet alleen een gebrek aan zelfkritiek heeft maar niet eens een fractie van zelfkritiek bezat. Aangezien de allochtoon in algemene zin goed doorstudeerde en prominente rollen in de samenleving begon te vervullen, gewoonweg om het feit dat de groep ongeschoolde autochtonen sterk groeide, was de VVD gedwongen om in te grijpen. Er werd een plan ontwikkeld om de allochtoon, die jarenlang als de “toiletscraper” van de blanke man werd beschouwd weer te demoniseren tot een tweederangs burger, zoals die was toen de 1e generatie allochtonen in Nederland arriveerden. Die mensen kwamen hier ongeschoold, zowel in taal als in een bepaalde discipline, waren bereid om alle soorten arbeid aan te pakken, alleen maar om de misère die destijds in het land van herkomst gold, te ontlopen. Geef ze ongelijk.
Nadat dat plan was ontwikkeld moest er nog een uitvoerend “orgaan” gevonden worden. Een blanke autochtoon zou direct als de opvolger van Janmaat worden afgeschilderd en zou niet eens serieus genomen worden bij de eerste stap in de openbaarheid met deze agenda. What to do, oh what to do? Zoek een donkergetinte ex-moslima, die nog zichtbare littekens heeft in haar schaamstreek en die uit persoonlijke frustratie de moslims een loef wil afsteken door problemen die elders in de wereld dagelijkse kost zijn, in Nederland als actueel en veelvoorkomend te reclameren. “De vrouw wordt onderdrukt omdat ze een hoofddoek draagt”. Het was perfect!

Deze slogan deed die werkloze autochtoon natuurlijk goed omdat het kwam van iemand uit de eigen gelederen, een ex-moslima, die door toedoen van menselijke interpretaties niet eens meer kan klaarkomen tenzij de krant iedere dag minimaal haar naam 1 keer noemt. Nu hadden ze een stok om mee te slaan. Maar het kon niet drastisch genoeg, zodat de invloed van allochtonen in de multiculturele danig werd ingeperkt.
Er werd een agenda opgesteld om deze dame overal in het land te doen verschijnen om zichzelf zowel als imam, bevrijde “voormalig onderdrukte moslima” en leider van een Nieuwe Wereldorde te manifesteren, een nieuw soort feminisme met een Matrix-tintje waarin zij niet de rol van Trinity vertolkt maar zich min of meer als de vrouwelijke versie van Neo opwerpt. Deze clitorisloze, afvallige, door God vervloekte aan Jungle Fever-lijdende (she’s fuckin a white dude while not having a clit!) anorexia-slet nam de taak op zich om de vrede die destijds heerste danig te verstoren door de moslimgemeenschap daar te raken waar de meeste pijn te vinden was. Door voort te borduren op de agenda van wijlen Pim Fortuyn, die het onbespreekbare bespreekbaar maakte, maar die toch nog enig respect kon opbrengen voor het menselijke bij de moslims. De politieke correctheid werd overboord gegooid door Pim Fortuyn en dat was ruim baan voor de Jungle Fever-hoer om zich op te werpen als de leider van werkloos rechts Nederland. Maar laten we ons niet in de war brengen. Zij is maar een pion, die waarschijnlijk door haar eigen opdrachtgevers uit de weg geruimd zal worden omdat die zullen inzien dat moslims niet op hun achterhoofd zijn gevallen en daardoor deze pion nooit de overkant zal halen. Ik vraag me dan ook werkelijk af wie de volgende stuntvrouw of –man zal worden voor de VVD, die door deze verborgen agenda ook Theo van Gogh hebben geslachtofferd door hem door de door hun ingezette pion over te laten halen om een smakeloze film te regisseren, die in feite totaal geen inhoud van werkelijkheid bevat. Hij was toch wel “expendable”, want, zoals Ebru Umar stelde, de pion van de VVD zou het niet in haar botte kop halen om haar vriend die ook als regisseur werkzaam is, over te halen om haar film te regisseren, wetende dat HIJ en niet Theo anders zou fungeren als slachtvlees voor een vervroegd slachtfestijn. Die Ebru is toch niet zo’n domme Turk als dat ik eerst dacht, ondanks dat platte achterhoofd.

Ondertussen nemen moslims de moeite om op de NMO in discussie te gaan met onze Somalische Botweg, niet realiserende dat zij met Gerrit Zalm of Jozias van Aartsen eigenlijk behoren te praten. Aangezien deze 2 reetkevers de sharade opgooien door openlijk te discussiëren over wie nu de aanvoerder en wie nu de voorzitter is van de VVD, was het voor mij een makkelijke optelsom om te komen tot een uitslag die stelt dat al die bullshitdiscussies op NOVA niets anders dan een rookgordijn zijn, terwijl ze ondertussen elkaar flink nemen in 1 of ander achterkamertje op het Binnenhof om vervolgens te lullen over onzin in Buitenhof.
En hun pion doet ondertussen het vuile werk want ach, ze heeft niets te verliezen. Haar geloof heeft ze al lang geleden overboord gegooid, haar vader heeft ze zo ver gekregen dat ie haar ondertussen aan haar oren zou willen ophangen en het laatste greintje waardigheid dat ze nog bezat ten tijde van haar aanwezigheid in de PvdA heeft ze verkocht voor maandenlange aandacht in de kranten en op televisie. Parallel daaraan heerst er bij moslims wereldwijd een soort van paraatheid om in te gaan op de eerste moslimleider die het in zijn hoofd haalt om een fatwa over haar uit te spreken, maar ik vermoed dat die fatwa niet eens nodig zal zijn, daarbij in achtnemende dat geen enkele moslimleider het nog in zijn hoofd zal halen om over te gaan op de fatwa aangezien dit moslims nog meer in een benarde situatie zou doen belanden. Maar met Submission 2 doet ze wel haar best om het zover te krijgen. Met welk doel? Om mensen te “bevrijden” van het geloof in God? Are you that desperate, bitch? Kun je jouw eigen positie als afvallige moslima niet alleen aan? Aan mij hoef je geen verantwoording af te leggen, dat doe je bij God. Het kan mij eerlijk gezegd geen ene moer schelen of jij je geloof in de Islam laat vallen en atheïst wordt of dat je voor mijn part naar het boeddhisme overstapt. Doe wat je niet laten kan, maar blijf met je vieze klauwen van de Islam af!

Poeh! Dat was mijn relaas. Terug naar bezinning. Terug naar de rationaliteit. Terug naar mijn gebedskleed, om vergiffenis te vragen voor alle kwade woorden die ik in dit artikel heb uitgesproken en hopen dat God mij vergeeft voor deze stellingen. Het gekke ervan is dat ik geen spijt heb van het schelden op Hirshi Ali. Maar dat zal waarschijnlijk wel na mijn dood komen omdat ik dan voor mijn Schepper zal staan en me dan pas zal realiseren wat voor straf staat op het uitspreken van deze woorden. Vooralsnog geef ik, vanuit deze rationaliteit en bezinning die nu pas weer hun intrede doen in mijn gemoedstoestand, de hoop niet op. Ik hoop oprecht dat Hirshi Ali inziet dat zij niets voorstelt in het geheel en dat zij weer zal leren hoe zij vanuit hygiënisch oogpunt haar reet weer dient af te vegen en haar handen 3 keer te wassen alvorens zij weer een stuk brood oppakt. Dat zij maar weer een hijaab gaat dragen om zodoende haar kuisheid te beschermen en dat zij haar geloof in God weer moge vinden. Ik hoop dat zij zal inzien dat haar armen te kort zijn om tegen God te boksen. Tot die tijd, fuck that bitch. En daar gaat mijn bezinning weer, dus ik leg mijn pen maar snel neer.

Peace!

© Yassine
--------------------------------------------------------------------------

Bovenstaand stuk kwam bij Elqalem.nl binnen als open brief. Teveel frustratie om het NIET te delen met jullie.

_h4T3D_sE7eN
16-12-04, 19:56
:/

Max Stirner
16-12-04, 20:23
De frustratie druipt er inderdaad van af. Hirsi Ali de schuld geven van je eigen mislukte leventje vind ik alleen nogal makkelijk.

Eke
16-12-04, 20:41
'Heel opbouwend, Yassine'.Maar hoe komen we verder ? Eke

Imperatrice
18-12-04, 09:28
Max Stirner,
waar staat hier dat de schrijver ervan een mislukt leven heeft?
of heb ik dat ergens gemist?
Maar.. _h4T3D_sE7eN, als ik eerlijk moet zijn...
ik vind het lijken op jouw schrijfkunst.
Trouwens, ik zat laatst tv te kijken, en de "autochtone Nederlanders" kwamen er eindelijk achter dat Ayaan Hirsi Ali verdomd weinig aanhang heeft. :fparty: zo hehe