PDA

Bekijk Volledige Versie : ik vertrouw geen mannen



nora-187
16-12-04, 10:53
sorry ik weet niet wat ik heb,maar ik vertrouw mannen niet...al die beloftes en woorden en later blijken het alleen fabels te zijn...ik ben bang die gevoel te blijven hebben en dat wil ik niet..wat moet ik doen???

Goodnight
16-12-04, 10:58
Geplaatst door nora-187
sorry ik weet niet wat ik heb,maar ik vertrouw mannen niet...al die beloftes en woorden en later blijken het alleen fabels te zijn...ik ben bang die gevoel te blijven hebben en dat wil ik niet..wat moet ik doen???

Wat je moet doen?
Ik denk dat dit een typische vraag is voor op WSDB= Wie schrijft die blijft...:D

nora-187
16-12-04, 11:03
wat is dat precies...kun je me dat uitleggen???

Bofko
16-12-04, 11:11
Geplaatst door nora-187
sorry ik weet niet wat ik heb,maar ik vertrouw mannen niet...al die beloftes en woorden en later blijken het alleen fabels te zijn...ik ben bang die gevoel te blijven hebben en dat wil ik niet..wat moet ik doen???

Op zo'n prikbord als hier kunnen ze je geen kwaad doen, hoor :)

nora-187
16-12-04, 11:13
hoe bedoel je????

Goodnight
16-12-04, 11:21
heren, dat jullie hier nog serieus op ingaan......:hihi:

David
16-12-04, 11:23
Geplaatst door Goodnight
heren, dat jullie hier nog serieus op ingaan......:hihi:


Dat lijkt maar zo. Ze zijn niet te vertrouwen, die gasten. :stout:

Eke
16-12-04, 11:28
Hoi Nora.Je schrijft "hoe bedoel je ?".

Normaal is dat je mannen wel vertrouwt. Je vader is een man, je broer, je oom, je neef, je buurjongen.

Dan kijk je er doorheen als je een praatjesmaker treft die jouw loze beloftes doet.

Dan doet het wel zeer omdat je zo naief bent geweest, maar dat is dan geen reden om mannen niet te vertrouwen.

Jij vertrouwt mannen niet. Daar is een reden voor.En je wilt dat hier bespreken ?Dat klinkt ernstig. met alle respekt,Eke


PS. OEPS..Nora, candid camera ?

Goodnight
16-12-04, 11:29
Geplaatst door David
Dat lijkt maar zo. Ze zijn niet te vertrouwen, die gasten. :stout:

:hihi:

zo had ik het nog niet bekeken.
Slimme meid die Nora :D

Joesoef
16-12-04, 11:33
Misschien moet je eens op een ander soort man vallen.......

Bofko
16-12-04, 11:33
Beheer ! Maak er maar een toppertje van.

ZwYgStErr
16-12-04, 11:34
Klopt. Mannen zijn gigi.

:D

Wie schrijft die blijft is dit -> http://www.maroc.nl/prikbord/forums/forumdisplay.php?s=&forumid=3

David
16-12-04, 11:38
Geplaatst door Goodnight
:hihi:

zo had ik het nog niet bekeken.
Slimme meid die Nora :D


Uitgekookt is ze!

Zwarte Schaap
16-12-04, 13:07
Geplaatst door Gerrit Jan
Ik heb het idee dat je vraag een hele serieuze ondertoon heeft. Daarom lijkt het me beter dat je iemand opzoekt die je goed kent en vertrouwt. Ik wil me er niet goedkoop vanaf maken hoor maar een openbaar prikbord als dit lijkt me niet de geschikte plaats voor dergelijke vragen. Succes. :)

Dit is een goed advies.