PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Marokko niet bron terreurdaden Nederland'



delirious
16-12-04, 14:55
'Marokko niet bron terreurdaden Nederland'

Uitgegeven: 16 december 2004 15:16

RABAT - Marokko is niet de bron van "terreurdaden" in Nederland, zoals de moord op filmmaker Theo van Gogh. Het Noord-Afrikaanse land verweerde zich donderdag tegen een imago als broeinest van terroristen.

De Marokkaanse minister van Justitie Mohamed Bouzoubaa wees er donderdag op dat veel vermeende moslimextremisten niet alleen een dubbele nationaliteit hebben, maar vaak ook in Nederland zijn geboren. "Dit verplicht mij ertoe om 'het Marokkaanse' van de terreurdaden in Nederland met grote terughoudendheid te benaderen", aldus Bouzoubaa in het dagblad Aujourd'hui Le Maroc.

delirious
16-12-04, 14:57
Geplaatst door delirious
'Marokko niet bron terreurdaden Nederland'

Uitgegeven: 16 december 2004 15:16

RABAT - Marokko is niet de bron van "terreurdaden" in Nederland, zoals de moord op filmmaker Theo van Gogh. Het Noord-Afrikaanse land verweerde zich donderdag tegen een imago als broeinest van terroristen.

De Marokkaanse minister van Justitie Mohamed Bouzoubaa wees er donderdag op dat veel vermeende moslimextremisten niet alleen een dubbele nationaliteit hebben, maar vaak ook in Nederland zijn geboren. "Dit verplicht mij ertoe om 'het Marokkaanse' van de terreurdaden in Nederland met grote terughoudendheid te benaderen", aldus Bouzoubaa in het dagblad Aujourd'hui Le Maroc.

Het is dan ook geen Marokkaans probleem in mijn opinie. :baard:

David
16-12-04, 14:59
Geplaatst door delirious
Het is dan ook geen Marokkaans probleem in mijn opinie. :baard:


Eerder een Noord-Koreaans. :melig:

Si_Y
16-12-04, 15:00
Er wordt toch al constant beweerd dat er een Syrier alles heeft geregeld. M.i. is het meer dan logisch dat Marokko er niets mee te maken heeft.

Si_Y
16-12-04, 15:00
Geplaatst door David
Eerder een Noord-Koreaans. :melig:

Dat is meer waarschijnlijk :wink:

Of de CIA

Eke
16-12-04, 15:01
Geplaatst door delirious
'Marokko niet bron terreurdaden Nederland'

Uitgegeven: 16 december 2004 15:16

RABAT - Marokko is niet de bron van "terreurdaden" in Nederland, zoals de moord op filmmaker Theo van Gogh. Het Noord-Afrikaanse land verweerde zich donderdag tegen een imago als broeinest van terroristen.

De Marokkaanse minister van Justitie Mohamed Bouzoubaa wees er donderdag op dat veel vermeende moslimextremisten niet alleen een dubbele nationaliteit hebben, maar vaak ook in Nederland zijn geboren. "Dit verplicht mij ertoe om 'het Marokkaanse' van de terreurdaden in Nederland met grote terughoudendheid te benaderen", aldus Bouzoubaa in het dagblad Aujourd'hui Le Maroc.

Dit heb ik ook nooit gehoord- dat Marokko de bron zou zijn- of zelf een moment gedacht, Eke

delirious
16-12-04, 15:02
Geplaatst door David
Eerder een Noord-Koreaans. :melig:

Wat een Dijenkletser :lol:

barneveld
16-12-04, 20:29
Geplaatst door Si_Y
Dat is meer waarschijnlijk :wink:

Of de CIA


van geert wilders