PDA

Bekijk Volledige Versie : Vrouw vermoordt zwangere vrouw en snijdt baby uit haar buik, baby maakt het goed.



Zwarte Schaap
18-12-04, 12:58
Baby weggehaald na moord op zwangere vrouw

T.LOUIS - Een 36-jarige Amerikaanse heeft in de staat Missouri een acht maanden zwangere vrouw gewurgd en vervolgens de foetus uit haar baarmoeder gehaald met een mes. Volgens Amerikaanse nieuwszenders had de moord op de 23-jarige al afgelopen donderdag plaats. Vrijdag vond de politie in de buurstaat Kansas het 'gestolen' kind in een goede gezondheid.

http://www.telegraaf.nl/multimedia/archive/00638/tlg_nwp_1193505_jpg_638901c.jpg
Een familiefoto van het slachtoffer Bobbie Jo Stinnett.
Foto: AP

De baby werd gevonden na een anonieme tip. De dader heeft haar daad opgebiecht. Ze zou volgens Amerikaans media een miskraam hebben gehad en wanhopig zijn geworden. Ze meldde zich bij het huis van de slachtoffer om zogenaamd een hondje te kopen. Meteen daarop greep ze de zwangere vrouw en vermoordde haar in het huis.

De politie heeft een tweede persoon opgepakt voor verhoor. Het gaat om een man die in de buurt was van het huis waar het kind werd gevonden.

Bron: De Telegraaf 18/12/04

Goodnight
18-12-04, 13:00
heb al zo'n soortgelijke verhaal gelezen afgelopen jaar.

Zwarte Schaap
18-12-04, 13:06
Geplaatst door Goodnight
heb al zo'n soortgelijke verhaal gelezen afgelopen jaar.

Daarom vind ik deze zo snel na die andere wel superbizar. Ik blijf het superbizar vinden. Hier kan ik echt niet bij met mijn denken.

Seif
18-12-04, 13:08
Toch knap om, als niet-chirurg een baby levend en wel uit een baarmoeder te snijden. :rolleyes:

Mark
18-12-04, 13:32
Geplaatst door Zwarte Schaap
Daarom vind ik deze zo snel na die andere wel superbizar. Ik blijf het superbizar vinden. Hier kan ik echt niet bij met mijn denken.

er lopen gewoon bijzonder zieke mensen rond

Joesoef
18-12-04, 15:14
Geplaatst door Seif
Toch knap om, als niet-chirurg een baby levend en wel uit een baarmoeder te snijden. :rolleyes:

En ziekelijk gestoord om dat knap te vinden.