PDA

Bekijk Volledige Versie : Dit moet je zien ! Worden we nu in de maling genomen en tegen elkaar uitgespeeld?



Zwarte Schaap
19-12-04, 14:55
http://www.reseauvoltaire.net/IMG/swf/pentagon.swf

Spoetnik
19-12-04, 15:05
Dat 11 September een hoax was is inmiddels wel duidelijk. Maar nu Bush de verkiezingen heeft gewonnen, kan alleen nog een revolutie in de VS dit onthullen vrees ik.

Dutchguy
19-12-04, 15:34
Had dat filmpje al eerder gezien en het roept inderdaad vragen op. Ik vond het vlak na de ramp al heel vreemd dat er totaal geen vliegtuigonderdelen te zien waren terwijl het toch een grote impact geweest zou moeten zijn. Nu lijkt de impact veel kleiner. Fishy.

mark61
19-12-04, 16:32
Ik wor misschien oud, maar het gaat mij allemaal wat te snel. Vooral als je er nog lappen Frans bij moet lezen.

Wide-O
19-12-04, 16:39
Wars van elke politieke invalshoek: er bestaan evenveel sites die op de kritiek van deze Fransman ingaan en aannemelijk maken dat er wel degelijk een vliegtuig is neergestort.

Ben alle links nu even kwijt (dit was 6 maand geleden "hot")

Eén van de "problemen" is dat het Pentagon veel groter, hoger en steviger is dan algemeen gedacht wordt.

Voor zover ik het kon beoordelen (en ja, dat betekent niet zo veel, dat besef ik) bleek het om een hoax te gaan.

Mark, lappen Frans zijn gewoon Kewl ! ;)

mark61
19-12-04, 16:50
Geplaatst door Wide-O
Mark, lappen Frans zijn gewoon Kewl ! ;)

Tu penses? Ça m'emmerde.

wytze
19-12-04, 16:56
Volgens mij zijn we zwaar in de maling genomen.
Amazing filmpje. Ben benieuwd naar die links waar wide-o het over heeft, die het zouden ontkrachten?

Wide-O
19-12-04, 17:01
Eén van de links waarvan eerder sprake: http://www.snopes2.com/rumors/pentagon.htm

Verder gelooft iedereen maar lekker zelf waar ie zin in heeft :)

Mark, j'en suis sûr ! C'est gag mon pote.

Speciaal voor jou :staart:


Hé mec
Je me présente
Je m'appelle Charles-Henri Du Pré
J'habite à Neuilly
Dans un quartier mal paumé
Je suis fils unique
Dans un hôtel particulier
C'est la croix, la bannière
Pour me sustenter.
Pas un Arabe du coin
Ni un Euromarché.

Auteuil, Neuilly, Passy: Tel est notre ghetto

Hé mec, mon nom à moi
C'est Hubert Valéry
Patrick Stanislas
Duc de Montmorency
A 5 ans et demi
J'avais déjà ma Ferrari.
J'pouvais pas la conduire,
Bien sûr, j'étais trop p'tit!

As-tu saisi mon pote
Notre envie de révolte?
J'ai envie de crier
"Zut, flûte, crotte, chier... "

Auteuil, Neuilly, Passy: C'est pas du gâteau
Auteuil, Neuilly, Passy: Tel est notre ghetto.

Salut, tu - vas - bien ?
Salut, tu - vas - bien ?

Y en a marre du Fauchon,
Du Hédiard, du saumon, du caviar

Salut, c'est Patrick,
A l'appareil
Ouais, c'est Pat',
Tu vas bien?

Et moi? Et moi?
Tu ne sais pas quelle est ma vie?
A côtoyer Chantal
Ou bien Marie-Sophie
A faire le baise-main
A des pétasses mal baisées
Enfin, j'ai voulu dire
A des filles un peu coincées...

Je veux être un voyou,
Vrai de vrai hors la loi.
Mais quand t'es né ici mon frère,
Vous n'avez pas le choix.
Y en a marre des Sylvie, des Mylène
Ségolène, Gwendoline, Eglantine,
Marie-Chantal...

Y en a marre, mon frère,
On a de gros problèmes.
Y en a marre, mon frère,
De subir le système.

Mon avenir à moi est déjà tout tracé :
Boîtes privées, Science PO, l'ENA ou H.E.C.
Et dans le pire des cas
Si je ne travaille pas,
Faudra que je reprenne
La boîte de papa.

Auteuil, Neuilly, Passy: c'est pas du gâteau
Auteuil, Neuilly, Passy: tel est notre ghetto.

Salut, tu vas bien?

Nous sommes tous les produits
D'une société économique dépendante
Des fluctuations boursières
Qui déstabilisent le marché.
Oui mec!
Et pour sortir de ce carcan
Educatif, capitaliste
Il faut savoir dire non, non, non, mec!

Auteuil, Neuilly, Passy: c'est pas du gâteau
Auteuil, Neuilly, Passy: tel est notre ghetto.

Salut, tu vas bien?

Nous sommes issus d'une famille
Qui n'a jamais souffert
Nous sommes issus d'une famille
Qu'on ne peut plus souffrir...

Orakel
19-12-04, 17:09
Geplaatst door Zwarte Schaap
http://www.reseauvoltaire.net/IMG/swf/pentagon.swf

:hihi: Coole muziek.

Dis ook een leuke site met allerlei berekeningen en beeldmateriaal:

http://perso.wanadoo.fr/jpdesm/pentagon/pages-en/pentcrash.html

mark61
19-12-04, 17:11
Geplaatst door Wide-O
Speciaal voor jou :staart:
...[/i]

Nou nou, van wie is deze opruiende taal? Een soort frans OEWassenaar.

Wide-O
19-12-04, 17:13
Geplaatst door wytze
Volgens mij zijn we zwaar in de maling genomen.
Amazing filmpje. Ben benieuwd naar die links waar wide-o het over heeft, die het zouden ontkrachten?

Ontkrachten ? Nee, dit is het internet, dus iedereen kan van alles schrijven, citeren, langs alle kanten van het spectrum.

Propaganda werkt, dat is wel duidelijk.

Wide-O
19-12-04, 17:19
Mark, dit is van Les Inconnus, één van de grappigste Franse acts ooit (volgens mij dan).

mark61
19-12-04, 17:34
Geplaatst door Wide-O
Mark, dit is van Les Inconnus, één van de grappigste Franse acts ooit (volgens mij dan).

merci mon pote.

wytze
19-12-04, 17:35
Ik zie op al die foto's helemaal geen vliegtuig.

Mill
19-12-04, 17:43
Geplaatst door wytze
Ik zie op al die foto's helemaal geen vliegtuig.

Bij de Bijlmerramp zag je ook geen vliegtuig en nauwelijks onderdelen. Zal ook wel een joods complot zijn.

Je kunt er altijd wel een verzinnen als de werkelijkheid slecht uitkomt. Ik zag op die site van degestopteroker.nl een bloedserieuze theorie van een gewezen AD journalist die beweerde dat alle aanslagen op moskeeen en isl. scholen na de Van Gogh slachting door Marokkanen waren gepleegd. :moe:

Joesoef
19-12-04, 17:59
Geplaatst door Mill
Bij de Bijlmerramp zag je ook geen vliegtuig en nauwelijks onderdelen. Zal ook wel een joods complot zijn.

Je kunt er altijd wel een verzinnen als de werkelijkheid slecht uitkomt. Ik zag op die site van degestopteroker.nl een bloedserieuze theorie van een gewezen AD journalist die beweerde dat alle aanslagen op moskeeen en isl. scholen na de Van Gogh slachting door Marokkanen waren gepleegd. :moe:


Niet slap lullen. Van de Bijlmerboeing zijn heel veel onderdelen overgebleven.

Mill
19-12-04, 18:01
Geplaatst door Joesoef
Niet slap lullen. Van de Bijlmerboeing zijn heel veel onderdelen overgebleven.

Niet slap lullen. Wytze en ik hadden het erover wat er op foto's is te zien, niet wat er is overgebleven. Overigens zijn er van de Pentagon boeing ook onderdelen overgebleven.

wytze
19-12-04, 18:04
niet slap lullen mill, tenzij je met materiaal kunt komen dat een vliegtuig boeing 757 bij/in het pentagon toont op 9-11

Mill
19-12-04, 18:10
Geplaatst door wytze
niet slap lullen mill, tenzij je met materiaal kunt komen dat een vliegtuig boeing 757 bij/in het pentagon toont op 9-11

Niet slap lullen, wytze. Toon jij mij maar eens een foto met een boeing in een Bijlmerflat. Anders ga ik uit van een anti-neger raket in Amsterdam Zuid-Oost.

wytze
19-12-04, 18:14
wat een slap gelul mill. iedereen die oud genoeg is herinnert zich de beelden van de bijlmerramp en daar waren heel duidelijk de resten van een vliegtuig te zien. op nog meer slap gelul reageer ik niet.

~Panthera~
19-12-04, 18:22
Deze topic verzand in slap gelul. :moe:

wytze
19-12-04, 18:27
nou, daar probeerde ik nou juist weer vanaf te komen. :fpimp:

Joesoef
19-12-04, 18:27
Geplaatst door Mill
Niet slap lullen, wytze. Toon jij mij maar eens een foto met een boeing in een Bijlmerflat. Anders ga ik uit van een anti-neger raket in Amsterdam Zuid-Oost.

http://www.zero-meridean.com/bijlmer.html#berging
http://www.zero-meridean.com/bijlmer.html
http://www.het-klankbord.vuurwerk.nl/vernord.htm

Er was een hele loods gevuld met vliegtuigonderdelen die terug gevonden zijn. Een compleet staartstuk voor de flats.

Lees de links maar, kan je meteen lezen waarom er geen foto's gemaakt mochten worden.

Mill
19-12-04, 18:40
Geplaatst door wytze
wat een slap gelul mill. iedereen die oud genoeg is herinnert zich de beelden van de bijlmerramp en daar waren heel duidelijk de resten van een vliegtuig te zien. op nog meer slap gelul reageer ik niet.

Tja, iedereen herinnert zich dat er vier vliegtuigen werden gekaapt op 11 september (of geloof je dat ook niet?). Twee heb je met eigen ogen in het WTC zien boren (of waren dat computer generated images en de duizenden getuigen ter plekke zionistische acteurs?), één is teruggevonden in een veldje in Penssylvania (of was dat ook nep?), één is tegen het Pentagon gestort. Waarom zouden joden, Amerikanen of andere vrijmetselaars een raket op het Pentagon schieten als er net twee vliegtuigen in het WTC zijn gecrasht? Als het een raket of iets anders was, waar is het vermiste vliegtuig dan? In de Bermuda driehoek verdwenen? Of zijn ze geland en waren alle inzittenden zionistische agenten die nu onder een valse identiteit ergens ondergedoken wonen? What about de nabestaanden? Zionistische acteurs?

Slap gelul, ja.

0theist
19-12-04, 18:55
Onvoorstelbaar dat er nog altijd mensen zijn die geloven dat het een jumbo was die neerstorte in de bijlmer. Tjezus. Hoe naief kan je zijn?

De Nobele
19-12-04, 19:37
Lachen, dit onderwerp.

Buitelen ze eerst over mekaar heen om maar vooral hard te maken dat deze massamoord terecht is gepleegd. Om daarna weer te roepen dat ze het toch echt niet waren.

mark61
19-12-04, 19:56
Geplaatst door Mill
...

Slap gelul, ja.

:hihi:

Dat vraag ik me nou ook altijd af, waar zijn al die passagiers? De vliegmaatschappij heeft een valse claim ingediend bij de verzekering? Vliegtuig zoek, maar ze liegen, ze hebben hem afgezonken bij Maui.

mark61
19-12-04, 19:58
Geplaatst door De Nobele
Lachen, dit onderwerp.

Buitelen ze eerst over mekaar heen om maar vooral hard te maken dat deze massamoord terecht is gepleegd. Om daarna weer te roepen dat ze het toch echt niet waren.

Dat weet je best. Het was terecht geweest, maar het is niet gebeurd, en anders hebben de zionisten het gedaan. Die gingen tenslotte collectief niet naar hun werk die dag. of zoiets, ik ben het ff kwijt.

De Nobele
19-12-04, 20:05
Dan zijn we eruit. Islamitische terreuraanslagen zijn verdiend en heroisch, later blijkt dat de zionisten erachter zaten en is het laf en laag.

mark61
19-12-04, 20:06
Geplaatst door De Nobele
Dan zijn we eruit. Islamitische terreuraanslagen zijn verdiend en heroisch, later blijkt dat de zionisten erachter zaten en is het laf en laag.

Zo ist maar net. Zie je wel dat je het wel begrijpt? Je moet het gewoon willen begrijpen.

Zwarte Schaap
19-12-04, 20:48
Geplaatst door De Nobele
Lachen, dit onderwerp.

Buitelen ze eerst over mekaar heen om maar vooral hard te maken dat deze massamoord terecht is gepleegd. Om daarna weer te roepen dat ze het toch echt niet waren.

Wie zijn die ze ?

michiel mans
20-12-04, 01:14
Van alle complottheorien is deze het lastigst. De andere, die over het WTC gaan zijn veelal nogal lachwekkend.