PDA

Bekijk Volledige Versie : De Psycho-test



wytze
19-12-04, 17:51
van wsdd:

http://www.psycho-test.net

TonH
19-12-04, 17:53
Geplaatst door wytze
van wsdd:

http://www.psycho-test.net

Komen de antwoorden van deze test niet via de mail bij jou uit? :argwaan:

wytze
19-12-04, 17:56
nee eg nie.

ik ben zelf overigens een delicaat instrument

:wijs:

Joesoef
19-12-04, 17:58
Ik zou een ochtendmens zijn..........



:hihi:

wytze
19-12-04, 17:59
ik moet zeggen dat het bij mij tot op grote hoogte klopt. :lekpuh:

Mist
19-12-04, 20:09
Geplaatst door wytze
ik moet zeggen dat het bij mij tot op grote hoogte klopt. :lekpuh:

:hihi: en ik dacht dat ik de enige psycho was hier ;)

mark61
19-12-04, 20:39
Dr klopt geen zak van:

Mark heeft een voorliefde voor paarden, en houdt ook van honden ( bedoeld wordt : ?chte honden, zoals herders, rottweilers, dobbermans, ... ).

Honden? Lazer op!

Turkish_boy
19-12-04, 22:52
Geplaatst door mark61
Dr klopt geen zak van:

Mark heeft een voorliefde voor paarden, en houdt ook van honden ( bedoeld wordt : ?chte honden, zoals herders, rottweilers, dobbermans, ... ).

Honden? Lazer op!

kangal:P:P :engel:

mark61
20-12-04, 00:47
Geplaatst door Turkish_boy
kangal:P:P :engel:

Bisey soylemeyeyim. :)

Zwarte Schaap
20-12-04, 01:18
Tot nu toe heeft niemand het gedurfd om de resultaten te plaatsen, Lafaards !! Zeker te bang voor de waarheden die erin stonden !! Kom maar op met het commentaar !



Beste Zwarte Schaap,

gelieve hieronder een eerste samenvatting van de beschrijving van jouw temperament te vinden, gebaseerd op de uitspraken die jij hebt aangeduid. Een meer volledige en meer precieze beschrijving wordt je volledig gratis doorgestuurd zodra onze methode volledig op punt staat; indien je deze niet wil ontvangen kun je ons dit middels een eenvoudig mailtje laten weten.

Deze samenvatting is geschreven voor nogal extreme profielen. Aangezien jij echter minder extreem bent dan de gemiddelde persoon zal deze samenvatting dus maar gedeeltelijk op jou van toepassing zijn.

SAMENVATTING TEMPERAMENT VAN ZWARTE SCHAAP

Zwarte Schaap is een sterke man, een man van de actie, boordevol energie, ambitieus en competitief ingesteld. Hij houdt ervan de zaak in handen te nemen, en voelt zich op zijn ongemak indien hij niets om handen heeft. Luiheid is hem onbekend. Ook lafheid kent hij niet.

Zwarte Schaap heeft een grote bereidheid om verantwoordelijkheid op te nemen. Hij is een echte "manager" die, ook thuis, recht op het doel afgaat, met inzet van alle middelen : hij neemt initiatief, plant, geeft instructies, volgt op.

Zwarte Schaap is ook vrij van sentimentaliteit. Er is bijvoorbeeld weinig kans dat hij zich aansluit bij de politieke partij voor de dierenrechten.

Zwarte Schaap zoekt de actie op. In het bedrijfsleven is hij een echte ondernemer, die nieuwe zaken en projecten opstart.

Hij houdt vooral van muziek met een flink ritme.

Zwarte Schaap is zelfverzekerd en loopt zelfs gevaar zichzelf te overschatten. Hij neemt het voortouw en bezit wellicht leiderschapskwaliteiten, hij houdt er in elk geval van om in een groep de leiding te nemen.

Zwarte Schaap is sterk competitie-gericht : hij wil graag winnen en - vooral als hij eerder klein van gestalte is - zelfs als dat ten koste van anderen gaat.

Zwarte Schaap is ook een uitstekende uitvoerder : hij concentreert zich op de opdracht, zonder zich te laten afleiden door sentiment.

Zwarte Schaap streeft er ook naar om nieuwe gebieden te verkennen en te veroveren. Afhankelijk van zijn beroep en omstandigheden kan dit zijn : van job veranderen, nieuwe projecten opstarten, nieuwe sporten of hobbies uitproberen, avontuurlijke reizen ondernemen, ...

Hij neemt zichzelf misschien te ernstig, vindt het in elk geval erg als hij niet ernstig genomen wordt.

Zwarte Schaap is sterk in het aanbrengen van orde en structuur, ook op mentaal gebied : hij denkt op een geordende en systematische manier, recht op het doel af.

Zwarte Schaap heeft er een hekel aan opgesloten te zijn in een kleine ruimte. Hij houdt van ruime kamers en open vlakten.

Zwarte Schaap heeft ook een uitstekende ruimtelijke ori?ntatie, hij zal niet gauw verloren lopen.

Zwarte Schaap heeft een voorliefde voor paarden, en houdt ook van honden ( bedoeld wordt : ?chte honden, zoals herders, rottweilers, dobbermans, ... ).

Zwarte Schaap kijkt iedereen recht in de ogen en zegt zijn gedacht, en dit misschien niet altijd op een diplomatische manier. Als een onverwachte zaak zich aandient, dan is hij ook een van de eersten om hierover zijn mening te geven.

Indien Zwarte Schaap geconfronteerd wordt met een tegenslag, dan gaat hij niet in een hoekje zitten, dan gaat hij ook geen troost zoeken bij anderen, maar dan treft hij onmiddellijk de maatregelen die zich opdringen.

Maar indien Zwarte Schaap een succes geboekt heeft, dan zal hij het ook niet verborgen houden : vreugdekreten zijn dan niet uit de lucht.

Eten en drinken

Zwarte Schaap heeft geen probleem om een maaltijd over te slaan

Onder invloed van alcohol wordt Zwarte Schaap nog actiever en nog uitbundiger dan hij normaal al is.

Slapen en dromen

In vergelijking met zijn leeftijdsgenoten is Zwarte Schaap een ochtend-mens. Hij heeft ook weinig slaap nodig, heeft ? opnieuw in vergelijking met zijn leeftijdsgenoten - geen moeite om ?s morgens op te staan en is ook al snel aan de slag.

Rede en gevoel

Bij het nemen van belangrijke beslissingen zal Zwarte Schaap - misschien meer dan hij zelf meent - het verstand de bovenhand laten nemen op de gevoelens.

De gevoelens worden zoveel mogelijk uitgeschakeld ten voordele van de rede. Zo zou Zwarte Schaap als advocaat perfect een zware misdadiger kunnen verdedigen, ook al keurt hij de misdaad zelf ten zeerste af. Zwarte Schaap is ook streng maar rechtvaardig : hij zal maar weinig door de vingers zien uit medelijden, bijvoorbeeld om een zwakkere partij te bevoordelen. Zwarte Schaap heeft ook minder moeite dan de gemiddelde persoon om de waarheid te vertellen als hij weet dat dit pijnlijk zal zijn voor de betrokkene.

Ook de volgende uitspraken zijn tamelijk populair bij Zwarte Schaap

Conflicten ga ik niet uit de weg. Ik vermijd hierbij te allen prijze als zwak over te komen.
Ik bepaal liefst zelf de spelregels.
Ik lever graag in het oog springende prestaties.
Ik ben een optimist. Ik ga er van uit dat de dingen meestal goed aflopen.
Mijn planning is meestal flexibel, en ik zorg dat ze voldoende ruimte laat voor onverwachte mogelijkheden.
Ik heb misschien te vaak de neiging om anderen goedbedoelde instructies te geven.
Ik droom ervan een team naar de overwinning te leiden.
Ik blijf niet lang stilstaan bij pijnlijke herinneringen. Ik denk liever aan iets plezierigs, het leven is zo al kort genoeg.

Bofko
20-12-04, 11:24
Geplaatst door Zwarte Schaap
SAMENVATTING TEMPERAMENT VAN ZWARTE SCHAAP



Dat is veel temperament Schaap.
Bijna 1 A4tje vol. :engel:

Maar wel goed bruikbaar in de Westerse kapitalistische maatschappij.

taouanza
20-12-04, 11:29
Ik heb geen resultaat gekregen.:cheefbek:

Zwarte Schaap
20-12-04, 11:33
Geplaatst door taouanza
Ik heb geen resultaat gekregen.:cheefbek:

Mischien is dat wel het resultaat. :melig:

taouanza
20-12-04, 11:37
Geplaatst door Zwarte Schaap
Mischien is dat wel het resultaat. :melig:

Zullen we koffie gaan drinken?:duivels:

Zwarte Schaap
20-12-04, 11:43
Geplaatst door taouanza
Zullen we koffie gaan drinken?:duivels:


Hmmz... :argwaan:

taouanza
20-12-04, 11:46
Geplaatst door Zwarte Schaap
Hmmz... :argwaan:

:wijs:

Mill
20-12-04, 11:47
Geplaatst door Zwarte Schaap
Tot nu toe heeft niemand het gedurfd om de resultaten te plaatsen, Lafaards !! Zeker te bang voor de waarheden die erin stonden !!

Vooruit dan maar :roker:


SAMENVATTING TEMPERAMENT VAN MILL



Mill is temperamentsvol, ongeduldig, gedreven, intens, vurig. Hij is dynamisch en heeft een grote werkkracht. Hij is ook vaak gehaast. Luiheid is hem onbekend.

Mill heeft een sterk analytische geest. Er is een goede kans dat Mill intelligent is . Zelf is hij vaak bezig met nieuwe concepten en dingen te bedenken ( die daarom niet altijd veel praktisch nut hebben ).

Mill is een individualist. Hij wil niet afhangen van anderen, en vertrouwt meer op eigen kracht dan op de kracht van de groep. Zelf heeft Mill geen behoefte aan constante bevestiging en schouderklopjes. Hij heeft geen behoefte om in de smaak te vallen, en zal hiervoor ook niets tegen zijn zin doen. Hij heeft weinig nood aan sociaal contact en heeft er ook geen moeite mee lange tijd alleen te zijn.

Mill is selectief bij de keuze van zijn vrienden. Hij heeft moeite om tegen iedereen vriendelijk te zijn, en verbergt dit ook niet; hij heeft namelijk een grondige hekel aan vleierij.

Mill is niet goed in het onthouden van namen van mensen.

De bewegingen en de reacties van Mill zijn snel, zowel lichamelijk als verbaal. Hij is niet op zijn mondje gevallen, en schuwt harde en kritische uitspraken niet. Soms is hij humeurig en weinig verdraagzaam, en komt hij over als een kritikaster.

Mill is geen materialist. Hij hecht weinig belang aan comfort en luxe.

Mill is niet iemand die leeft om te eten. Hij is geen snoeper en is zeker nooit gulzig. Mill hecht ook niet veel waarde aan feestmalen en ceremonie?n; in het algemeen houdt hij van eenvoudige maaltijden, zonder veel poespas. Hij hecht weinig belang aan gastronomie. Hij is een snelle eter.

Mill heeft weinig behoefte aan het onder woorden brengen van gevoelens als liefde en affectie.

Mill heeft een hekel aan het werken volgens strakke schema?s; hij heeft veel afwisseling nodig.

Emotioneel is Mill niet altijd even voorspelbaar. Zo kan hij bijvoorbeeld plotseling inwendig boos worden, al laat hij dit meestal niet merken. Zijn gevoelens kunnen zeer hevig zijn, zo kan hij bijvoorbeeld zwaar verliefd worden.

Mill is weinig ge?nteresseerd in status en maatschappelijke positie van anderen. Roddelen doet hij weinig en de roddelblaadjes leest hij niet. Je moet hem ook niet veel vragen over de soaps die op TV te zien zijn : daar heeft hij tijd noch interesse voor.

Mill is niet tevreden met het leven zoals het nu is. Hij is gericht op de vooruitgang. Hij stelt dingen in vraag en is bereid tegen de stroom in te roeien.

Mill slaapt niet langer dan nodig, en is gemakkelijk wakker te maken. Hij heeft weinig moeite om ?s morgens op te staan.

Mill loopt niet met zijn gevoelens te koop, heeft het hart niet op de tong. Je zult hem ook zelden diep en smartelijk zien wenen, hij is niet sentimenteel.

In geval van problemen kropt hij gemakkelijk dingen op, waardoor rouw en verdriet niet snel verwerkt zijn. Hij heeft weinig behoefte om zijn hart uit te storten, heeft weinig behoefte aan sociale steun van anderen in geval van tegenspoed : hij zal zijn problemen wel zelf oplossen, ook al zijn die groot. Toch is Mill niet erg stress-bestendig : ofwel treft hij overhaaste acties ofwel raakt hij verlamd door de twijfel tussen verschillende mogelijkheden.

Vooral op jonge leeftijd is Mill is soms weinig alert op emotioneel gebied, traag in het opvangen van emotionele signalen die de mensen in zijn omgeving uitsturen.

Alhoewel Mill zijn verantwoordelijkheid opneemt ten opzichte van zijn gezin, hecht hij toch geen overdreven belang aan het gezinsleven, ook de carri?re is immers belangrijk. Hij kent geen uitgesproken kinderwens, en kijkt ook zelden met heimwee achterom naar zijn eigen kindertijd.

Intuitie

Mill steunt sterk op zijn intuitie. Voor de keuze gesteld tussen een aantal mogelijkheden heeft hij bijvoorbeeld snel door welke wegen wel en welke wegen niet tot een oplossing zullen leiden. Hij is ook principieel wantrouwig ten opzichte van algemeen aanvaarde waarheden, alsook ten opzichte van alles wat hij hoort of leest in de pers : hij houdt er voortdurend rekening mee dat dit wel eens niet de waarheid zou kunnen zijn.

Mill geeft vaak een verstrooide indruk, omdat hij in gedachten verzonken aan iets anders aan het denken is. Op het bureau van Mill zul je waarschijnlijk heel wat stapels met dossiers aantreffen waaraan hij dezer dagen aan het werken is. En als hij iets waarneemt dan heeft hij meer aandacht voor het totale beeld dan voor de individuele details, die hem daarom vaak zullen ontsnappen.

De prioriteit van Mill ligt in de toekomst, eerder dan in het genieten van het hier-en-nu. Typisch is dat Mill zelfs moeite heeft om te kunnen genieten van een overwinning waarvoor hij lang gevochten heeft - hij is immers in gedachten reeds bezig met de volgende uitdaging.

Rede en gevoel

Bij het nemen van belangrijke beslissingen zal Mill - misschien meer dan hij zelf meent - het verstand de bovenhand laten nemen op de gevoelens.

De gevoelens worden zoveel mogelijk uitgeschakeld ten voordele van de rede. Zo zou Mill als advocaat perfect een zware misdadiger kunnen verdedigen, ook al keurt hij de misdaad zelf ten zeerste af. Mill is ook streng maar rechtvaardig : hij zal maar weinig door de vingers zien uit medelijden, bijvoorbeeld om een zwakkere partij te bevoordelen. Mill heeft ook minder moeite dan de gemiddelde persoon om de waarheid te vertellen als hij weet dat dit pijnlijk zal zijn voor de betrokkene.


Ook de volgende uitspraken zijn tamelijk populair bij Mill

Mijn problemen wil ik het liefst zelf in stilte oplossen, zonder er mee naar buiten te komen.
Ik sta erg op mijn privacy, veel meer dan de gemiddelde persoon.
Mijn gevoelens spelen een kleinere rol bij het nemen van beslissingen, dan dit bij de gemiddelde persoon het geval is.
In een groep heb ik de neiging mij af te zonderen. Ik ben liever alleen met slechts ??n of twee vrienden.
Om mijn onafhankelijkheid te bewaren probeer ik zo weinig mogelijk emotioneel betrokken te geraken.
Ik wantrouw de motieven van anderen, vooral van autoriteiten, en stel daarom kritische vragen.
Ik vind het g?nant mijn gevoelens en emoties te laten zien.
Ik word liever met rust gelaten, zodat ik mij met mijn eigen projecten kan bezighouden.
Ik heb veel behoefte om alleen te zijn, en vaak gaat dit ten koste van mijn sociale contacten.
Ik heb sterke principes die ik met veel vuur zal verdedigen.
Ik kijk iedereen recht in de ogen en zeg mijn gedacht, zonder mij veel aan te trekken van wat ze zullen zeggen.
Geconfronteerd met een pijnlijke situatie probeer ik mijn emoties uit te schakelen om de zaken rationeel aan te pakken.
Ik voel mij slecht op mijn gemak als ik in een grote groep gefeliciteerd word.
Ik voel absoluut geen behoefte de inhoud van mijn gedachten voortdurend met anderen te delen.
Ik kan snel beslissingen nemen en uitvoeren zonder veel te piekeren.
Ik weet dat het uiteindelijk beter is mijn eigen beslissingen te nemen, en niet teveel op anderen te rekenen.
Ik concentreer mij op wat moet gedaan worden, zonder mij te laten afleiden door sentiment.
Ik observeer het leven vaak vanuit het standpunt van een buitenstaander.
Ik voel mij niet comfortabel in sterk zonlicht, ik zal dan liever de schaduw opzoeken.
Conflicten ga ik niet uit de weg. Ik vermijd hierbij te allen prijze als zwak over te komen.
Ik kan moeilijk genieten van een succes omdat ik in gedachten reeds bezig ben met de volgende uitdaging.
Ik zal haast nooit iets door de vingers zien uit medelijden, om de zwakkere partij te bevoordelen.
Mijn ideaal huis heeft meer weg van een toevluchtsoord dan van een open ontmoetingsplaats.
Ik bepaal liefst zelf de spelregels.

IbnRushd
20-12-04, 11:54
Ik kan beter mijn stukje niet plaatsen. Heb namelijk vernomen dat de AIVD hier werkzaam is.

:vreemd:

Bofko
20-12-04, 11:55
Geplaatst door taouanza
:wijs:

Er staat in dat lange verhaal over hem niks over zijn sociale kwaliteiten.
Dus... :cheefbek:

taouanza
20-12-04, 11:58
Geplaatst door Bofko
Er staat in dat lange verhaal over hem niks over zijn sociale kwaliteiten.
Dus... :cheefbek:


So?!

Bofko
20-12-04, 12:16
Geplaatst door taouanza
So?!

Geen idee. Ik vraag me ook af wat dat niets vermelden in die test over zijn sociale kwaliteiten, betekent.

taouanza
20-12-04, 12:26
Geplaatst door Bofko
Geen idee. Ik vraag me ook af wat dat niets vermelden in die test over zijn sociale kwaliteiten, betekent.


Ik kan je niet meer volgen.
Wat heeft het met koffie te maken?



(je mag niet crosstopicen schijnt het maar dan zou je begrijpen wat ik bedoel)
Maar begrijp nog steeds niet wat jij bedoelt.

Umarvlie
20-12-04, 13:13
Nu goed dan ...




SAMENVATTING TEMPERAMENT VAN UMARVLIE



Umarvlie is een sterke man, een man van de actie, boordevol energie, ambitieus en competitief ingesteld. Hij houdt ervan de zaak in handen te nemen, en voelt zich op zijn ongemak indien hij niets om handen heeft. Luiheid is hem onbekend. Ook lafheid kent hij niet.

Umarvlie heeft een grote bereidheid om verantwoordelijkheid op te nemen. Hij is een echte "manager" die, ook thuis, recht op het doel afgaat, met inzet van alle middelen : hij neemt initiatief, plant, geeft instructies, volgt op.

Umarvlie zoekt de actie op. In het bedrijfsleven is hij een echte ondernemer, die nieuwe zaken en projecten opstart.

Hij houdt vooral van muziek met een flink ritme.

Umarvlie is zelfverzekerd en loopt zelfs gevaar zichzelf te overschatten. Hij neemt het voortouw en bezit wellicht leiderschapskwaliteiten, hij houdt er in elk geval van om in een groep de leiding te nemen.

Umarvlie is sterk competitie-gericht : hij wil graag winnen en - vooral als hij eerder klein van gestalte is - zelfs als dat ten koste van anderen gaat.

Umarvlie is ook een uitstekende uitvoerder : hij concentreert zich op de opdracht, zonder zich te laten afleiden door sentiment.

Umarvlie streeft er ook naar om nieuwe gebieden te verkennen en te veroveren. Afhankelijk van zijn beroep en omstandigheden kan dit zijn : van job veranderen, nieuwe projecten opstarten, nieuwe sporten of hobbies uitproberen, avontuurlijke reizen ondernemen, ...

Hij neemt zichzelf misschien te ernstig, vindt het in elk geval erg als hij niet ernstig genomen wordt.

Umarvlie is sterk in het aanbrengen van orde en structuur, ook op mentaal gebied : hij denkt op een geordende en systematische manier, recht op het doel af.

Umarvlie heeft er een hekel aan opgesloten te zijn in een kleine ruimte. Hij houdt van ruime kamers en open vlakten.

Umarvlie heeft ook een uitstekende ruimtelijke ori?ntatie, hij zal niet gauw verloren lopen.

Umarvlie heeft een voorliefde voor paarden, en houdt ook van honden ( bedoeld wordt : ?chte honden, zoals herders, rottweilers, dobbermans, ... ).

Umarvlie kijkt iedereen recht in de ogen en zegt zijn gedacht, en dit misschien niet altijd op een diplomatische manier. Als een onverwachte zaak zich aandient, dan is hij ook een van de eersten om hierover zijn mening te geven.

Indien Umarvlie geconfronteerd wordt met een tegenslag, dan gaat hij niet in een hoekje zitten, dan gaat hij ook geen troost zoeken bij anderen, maar dan treft hij onmiddellijk de maatregelen die zich opdringen.

Maar indien Umarvlie een succes geboekt heeft, dan zal hij het ook niet verborgen houden : vreugdekreten zijn dan niet uit de lucht.


Eten en drinken

Umarvlie heeft geen probleem om een maaltijd over te slaan

Onder invloed van alcohol wordt Umarvlie nog actiever en nog uitbundiger dan hij normaal al is.

Slapen en dromen

In vergelijking met zijn leeftijdsgenoten is Umarvlie een ochtend-mens.

Rede en gevoel

Bij het nemen van belangrijke beslissingen zal Umarvlie - misschien meer dan hij zelf meent - het verstand de bovenhand laten nemen op de gevoelens.

De gevoelens worden zoveel mogelijk uitgeschakeld ten voordele van de rede. Zo zou Umarvlie als advocaat perfect een zware misdadiger kunnen verdedigen, ook al keurt hij de misdaad zelf ten zeerste af. Umarvlie is ook streng maar rechtvaardig : hij zal maar weinig door de vingers zien uit medelijden, bijvoorbeeld om een zwakkere partij te bevoordelen. Umarvlie heeft ook minder moeite dan de gemiddelde persoon om de waarheid te vertellen als hij weet dat dit pijnlijk zal zijn voor de betrokkene.





Ook de volgende uitspraken zijn tamelijk populair bij Umarvlie

Conflicten ga ik niet uit de weg. Ik vermijd hierbij te allen prijze als zwak over te komen.
Ik bepaal liefst z?lf de spelregels.
Ik lever graag in het oog springende prestaties.
Ik ben een optimist. Ik ga er van uit dat de dingen meestal goed aflopen.
Mijn planning is meestal flexibel, en ik zorg dat ze voldoende ruimte laat voor onverwachte mogelijkheden.
Ik heb misschien te vaak de neiging om anderen goedbedoelde instructies te geven.
Ik droom ervan een team naar de overwinning te leiden.
Ik blijf niet lang stilstaan bij pijnlijke herinneringen. Ik denk liever aan iets plezierigs, het leven is zo al kort genoeg.



Misschien in tegenstelling tot wat hierboven geschreven staat gaat Umarvlie meestal blij en opgewekt door het leven. Hij vindt het leven een fantastisch avontuur, is graag onder de mensen en gaat een goede fuif niet uit de weg. Hij is een levengenieter, boordevol fantasie, steeds op zoek naar nieuwe piekervaringen.

Umarvlie is een optimist die graag plannen maakt - veel liever dan ze uit te werken - en die ervan uitgaat dat de dingen meestal goed aflopen. Hij houdt ook niet van veel piekeren noch van zwartgallige gedachten : hij denkt liever aan iets plezierigs, het leven is zo al kort genoeg. En hij heeft een absolute hekel aan lijkbidders en zuurpruimen, waarvan hij vindt dat er veel te veel op deze aardbol rondlopen, en die hemzelf misschien wel een "losbol" zullen noemen met te weinig aandacht voor andermans behoeften.

Umarvlie heeft weinig last van zelfkritiek; een keerzijde van deze medaille is echter dat hij misschien ook weinig interesse heeft in zelfontplooiing.

Umarvlie is meestal ontspannen. Hij is aangenaam in de omgang en weinig veeleisend, noch voor zichzelf noch voor anderen. Van hem zul je zelden harde of kritische uitspraken horen, en hij maakt zich ook niet snel kwaad.

Hij houdt zich ook liever bezig met het hier-en-nu dan te ijveren voor allerlei vage idealen. Het interesseert hem ook niet erg de baas te spelen - dat mag iemand anders gerust doen - en in discussies heeft hij er geen probleem mee water in de wijn te doen. Dit heeft niets te maken met zwakte, maar alles met het vermijden van onnodige ruzies en problemen. Om dezelfde reden zal hij ook niet gauw tegen de stroom in roeien, hij gebruikt veel liever zijn natuurlijke charmes om iets te bereiken.

En Umarvlie is uitermate charmant. Hij is dan ook populair bij zijn - wellicht vele - vrienden, bij wie hij graag vertoeft; in geval van problemen kan hij dan ook altijd terugvallen op deze vrienden en kennissen.



Eat your heart out!

Prlwytzkofski
20-12-04, 13:20
:romance: Zoek het maar uit...

Geen Zwart Schaap, zoveel is wel duidelijk.



SAMENVATTING TEMPERAMENT VAN Prlwytzkofski
Prlwytzkofski bezit een intense persoonlijkheid die zeer sterk reageert op prikkels, zo sterk dat hij vaak behoefte heeft om zich alleen terug te trekken om niet overbelast te geraken. Je kunt hem vergelijken met een delicaat instrument dat signalen uit de omgeving registreert, maar te sterke signalen moet vermijden om niet beschadigd te geraken.
Prikkels en signalen blijven lang nawerken. Als Prlwytzkofski bijvoorbeeld een bijeenkomst heeft bijgewoond dan blijft hetgeen hij gehoord en gezien heeft nog lang door zijn hoofd spelen.
Prlwytzkofski is daarom ook niet de persoon die je tijdens een fuif in het middelpunt van de belangstelling zult zien staan. Je hebt veel meer kans hem aan te treffen in een stil hoekje, samen met een paar vrienden. In een groep met collega?s heeft hij er een absolute hekel aan in de schijnwerpers te staan.
Het zou verkeerd zijn uit het bovenstaande te besluiten dat Prlwytzkofski a-sociaal zou zijn, hij is wel degelijk in staat tot diepgaande sociale omgang, al zal zijn aantal vrienden altijd beperkt zijn.
Veel meer dan de gemiddelde persoon heeft Prlwytzkofski de behoefte om regelmatig alleen te zijn, om zijn batterijen terug op te laden.
Prlwytzkofski wordt snel verliefd, maar kent veel schroom om zijn liefde te verklaren.
Prlwytzkofski is zeer leergierig en nieuwsgierig, hij heeft een grote honger naar nieuwe kennis en inzichten, hij wil op de eerste plaats de wereld om zich heen in al zijn verbanden begrijpen. Hij heeft ook moeite om lange tijd na elkaar het zelfde te doen. In plaats van dingen telkens weer op de vertrouwde manier te doen, zal hij liever nieuwe wegen uitproberen.
Het gevaar bestaat dat Prlwytzkofski telkens weer door iets nieuws geobsedeerd wordt, hier dan alles over wil weten, maar uiteindelijk met deze kennis niets doet omdat zich alweer een nieuw interessant onderwerp aandient. Typisch voor Prlwytzkofski is ook dat hij nauwelijks geniet van een behaald succes : in gedachten is hij reeds lang bezig met de volgende uitdaging.
Prlwytzkofski is echter niet iemand die zich gemakkelijk zal laten gaan. Hij bezit een beheerste, zelfs geremde persoonlijkheid, altijd en overal wil hij zichzelf onder controle houden. Prlwytzkofski heeft het moeilijk om zich volledig te ontspannen.
Prlwytzkofski streeft ernaar zijn opties zolang mogelijk open te houden, en zal daarom belangrijke beslissingen zo lang mogelijk uitstellen.
Prlwytzkofski is niet iemand die gemakkelijk en impulsief beslissingen neemt. Het is alsof hij telkens bij zijn onbewuste te rade moet alvorens iets te beslissen, in plaats van terug te kunnen vallen op routine en gewoonte. Hierdoor verbruikt hij enorme hoeveelheden geestelijke energie.
Prlwytzkofski is meer toekomst-gericht dan de gemiddelde persoon. Hij is zelden tevreden met toestanden zoals die op dit ogenblik zijn, maar is voortdurend bezig met hoe die zouden kunnen verbeterd worden. Omdat hij zozeer gericht is op de toekomst en op de vooruitgang is hij dan ook helemaal niet bang om oud te worden, integendeel, hij ziet de rijpheid van de latere levensfaze met belangstelling tegemoet.
Prlwytzkofski is niet gericht op genieten noch op materiële zaken ( maar heeft toch vaak veel moeite om oude zaken weg te doen ).
Prlwytzkofski houdt van zijn vrijheid. Voor hem betekent vrijheid niet : onbeperkt te kunnen genieten, ook niet : te kunnen doen wat je wil, maar wel : vrij te zijn van de zorgen van alledag, om zich volledig te kunnen wijden aan wat hem werkelijk interesseert, aan zijn projecten op lange termijn.
Prlwytzkofski is bijzonder taalbewust, en heeft een grote verering voor het woord. Hij heeft er een hekel aan een brief met taalfouten te ontvangen. Zelf is hij iemand die veel tijd besteedt om een tekst te schrijven, omdat hij constant zijn woorden wikt en weegt, erom bezorgd om zijn gedachten zo precies mogelijk te formuleren.
Mensen als Prlwytzkofski geven jou vaak de indruk dat er diep in hen de echte persoon zit, dat je niet met henzelf aan het praten bent maar met een soort tussen-persoon, terwijl de echte persoon diep in zichzelf met iets anders bezig is, iets wat wel belangrijk is. Samenleven met mensen als Prlwytzkofski is interessant maar ook gecompliceerd, in elk geval nooit saai.
Op belangrijke ogenblikken maakt Prlwytzkofski vaak een onbeholpen eerste indruk, vooral bij belangrijke personen en bij personen van wie hij iets moet bekomen ( bijvoorbeeld als hij de vrouw van zijn dromen het hof wil maken ) , omdat hij te gespannen is.
Prlwytzkofski heeft een grote capaciteit om zichzelf weg te cijferen en zijn wensen op de achtergrond te plaatsen voor zijn naasten.
Prlwytzkofski heeft een hekel aan kabaal lawaai. Zelf spreekt hij stil, als het ware alleen gericht tot de persoon waarmee hij spreekt.
Prlwytzkofski mijdt uitdagende en gevaarlijke situaties, maar ook sterke fysieke prikkels zoals bijvoorbeeld fel zonlicht.
Intuitie
Prlwytzkofski steunt sterk op zijn intuitie. Voor de keuze gesteld tussen een aantal mogelijkheden heeft hij bijvoorbeeld snel door welke wegen wel en welke wegen niet tot een oplossing zullen leiden. Hij is ook principieel wantrouwig ten opzichte van algemeen aanvaarde waarheden, alsook ten opzichte van alles wat hij hoort of leest in de pers : hij houdt er voortdurend rekening mee dat dit wel eens niet de waarheid zou kunnen zijn.
Prlwytzkofski geeft vaak een verstrooide indruk, omdat hij in gedachten verzonken aan iets anders aan het denken is. Op het bureau van Prlwytzkofski zul je waarschijnlijk heel wat stapels met dossiers aantreffen waaraan hij dezer dagen aan het werken is. En als hij iets waarneemt dan heeft hij meer aandacht voor het totale beeld dan voor de individuele details, die hem daarom vaak zullen ontsnappen.
De prioriteit van Prlwytzkofski ligt in de toekomst, eerder dan in het genieten van het hier-en-nu. Typisch is dat Prlwytzkofski zelfs moeite heeft om te kunnen genieten van een overwinning waarvoor hij lang gevochten heeft - hij is immers in gedachten reeds bezig met de volgende uitdaging.
Eten en drinken
Prlwytzkofski moet frequent eten en drinken, omdat de honger snel en scherp op komt. Hij heeft behoefte aan veel calorie?n in verhouding tot het lichaamsgewicht, omdat de spijsvertering niet optimaal functioneert. Hij heeft vooral behoefte aan vlees.
Prlwytzkofski kan slecht tegen alcohol, het kan hem een enorme kater opleveren waardoor hij ?s anderendaags morgens ongeveer waardeloos is. Hij kan ook slecht tegen zware tabak : het veroorzaakt een snellere hartslag, duizeligheid en gewichtsverlies.
Slapen en dromen
Prlwytzkofski is een typische avond-mens. Hij geraakt ?s avonds moeilijk in zijn bed en kan er ?s morgens zo mogelijk nog moeilijker uit. Hij is een slechte slaper en heeft daarom veel slaap nodig, meer dan de gemiddelde persoon. Zelfs in zijn slaap is hij nooit helemaal ontspannen. Hij droomt frequent en zijn droomleven is goed ontwikkeld. Er is een kans dat hij vanaf middelbare leeftijd alcohol of andere middelen nodig heeft om in slaap te geraken.

Ook de volgende uitspraken zijn tamelijk populair bij Prlwytzkofski
Ik heb veel behoefte om alleen te zijn, en vaak gaat dit ten koste van mijn sociale contacten.
Ik ben nogal pessimistisch. Ik stel vaak acties uit omdat ik twijfel aan de goede afloop.
Ik word liever met rust gelaten, zodat ik mij met mijn eigen projecten kan bezighouden.
Mijn ideaal huis heeft meer weg van een toevluchtsoord dan van een open ontmoetingsplaats.
Ik heb regelmatig moeite om beslissingen te nemen omdat ik bang ben om fouten te maken.
Ik wacht doorgaans t? lang om hulp te vragen.
De meeste mensen bedoelen het misschien wel goed, maar toch voel ik mij vaak verkeerd begrepen.
Ik voel absoluut geen behoefte de inhoud van mijn gedachten voortdurend met anderen te delen.
Meestal zie ik alle kanten van een probleem, met het gevaar dat ik dan moeilijker kan kiezen tussen tegengestelde meningen.
Ik hou van een ontspannen en rustig leven, zonder veel onverwachte wendingen.

Misschien in tegenstelling tot wat hierboven geschreven staat gaat Prlwytzkofski meestal blij en opgewekt door het leven. Hij vindt het leven een fantastisch avontuur, is graag onder de mensen en gaat een goede fuif niet uit de weg. Hij is een levengenieter, boordevol fantasie, steeds op zoek naar nieuwe piekervaringen.
Prlwytzkofski is een optimist die graag plannen maakt - veel liever dan ze uit te werken - en die ervan uitgaat dat de dingen meestal goed aflopen. Hij houdt ook niet van veel piekeren noch van zwartgallige gedachten : hij denkt liever aan iets plezierigs, het leven is zo al kort genoeg. En hij heeft een absolute hekel aan lijkbidders en zuurpruimen, waarvan hij vindt dat er veel te veel op deze aardbol rondlopen, en die hemzelf misschien wel een "losbol" zullen noemen met te weinig aandacht voor andermans behoeften.
Prlwytzkofski heeft weinig last van zelfkritiek; een keerzijde van deze medaille is echter dat hij misschien ook weinig interesse heeft in zelfontplooiing.
Prlwytzkofski is meestal ontspannen. Hij is aangenaam in de omgang en weinig veeleisend, noch voor zichzelf noch voor anderen. Van hem zul je zelden harde of kritische uitspraken horen, en hij maakt zich ook niet snel kwaad.
Hij houdt zich ook liever bezig met het hier-en-nu dan te ijveren voor allerlei vage idealen. Het interesseert hem ook niet erg de baas te spelen - dat mag iemand anders gerust doen - en in discussies heeft hij er geen probleem mee water in de wijn te doen. Dit heeft niets te maken met zwakte, maar alles met het vermijden van onnodige ruzies en problemen. Om dezelfde reden zal hij ook niet gauw tegen de stroom in roeien, hij gebruikt veel liever zijn natuurlijke charmes om iets te bereiken.
En Prlwytzkofski is uitermate charmant. Hij is dan ook populair bij zijn - wellicht vele - vrienden, bij wie hij graag vertoeft; in geval van problemen kan hij dan ook altijd terugvallen op deze vrienden en kennissen.

IbnRushd
20-12-04, 13:26
In plaats van dingen telkens weer op de vertrouwde manier te doen, zal hij liever nieuwe wegen uitproberen.

Probeer de islam eens, zou ik zeggen :haha:

Prlwytzkofski
20-12-04, 13:51
Geplaatst door IbnRushd
Probeer de islam eens, zou ik zeggen :haha:

Mene mene tekel ufarsin.

mark61
20-12-04, 13:54
Geplaatst door Zwarte Schaap
Tot nu toe heeft niemand het gedurfd om de resultaten te plaatsen, Lafaards !! Zeker te bang voor de waarheden die erin stonden !! Kom maar op met het commentaar !...

Ik had krek hetzelfde resultaat. Je hebt het roze deel weggelaten? Je dacht dat dat nooit op jou kon slaan?

Zwarte Schaap
20-12-04, 14:01
Geplaatst door mark61
Ik had krek hetzelfde resultaat. Je hebt het roze deel weggelaten? Je dacht dat dat nooit op jou kon slaan?

Ik heb alles wat ze erin gepost hebben hier geciteerd. Ik heb dus niets achterwege gehouden. Informatie achterhouden strookt niet met mijn principes vdat de waarheid (vrijwel) altijd verteld moet worden. Maar dat maakt me nu wel nieuwsgierig naar jouw roze gedeelte. Ik had alleen een blauwe gedeelte en dat was over rede en gevoel, dat heb ik ook gepost. Maar ik heb in iedere geval geen roze gedeelte erbij gehad.

Anyhow kom post je resultaten nou maar en verras ons !

mark61
20-12-04, 14:35
Geplaatst door Zwarte Schaap
...

Anyhow kom post je resultaten nou maar en verras ons !

Ik had dus precies hetzelfde als jij, plus:

Misschien in tegenstelling tot wat hierboven geschreven staat gaat Mark meestal niet onbezorgd door het leven, omdat hij zichzelf vaak kwelt door zijn streven naar het onhaalbare, naar hetgeen ver weg is en niet bereikbaar of moeilijk te krijgen.

Mark verfoeit het alledaagse, het gemiddelde en het banale, en streeft naar het hogere, ook al is het moeilijk bereikbaar, en schuwt geen risico's om dit te kunnen bereiken, er dreigt zelfs gevaar voor ( niet noodzakelijk fysieke ) roekeloosheid.

Hij wil graag voor iets kunnen strijden, maar vaak zal dit doel reeds veel van zijn aantrekkingskracht verloren hebben wanneer het binnen handbereik komt, omdat hij onvoldoende op prijs stelt wat hij heeft.

Mark worstelt met het gevoel iets wezenlijks te missen in zijn leven, en voelt zich hierdoor als het ware in de steek gelaten. Een en ander vertaalt zich ook in het feit dat Mark gemakkelijk jaloers is, mede doordat hij er van overtuigd is dat anderen wel hebben wat ze willen.

Mark kent ook een zeer diep verlangen naar emotionele verbondenheid en intense relaties.

Ook op het relationele vlak zal hij streven naar Iemand die moeilijk bereikbaar is ( of reeds een partner heeft ). Een potentiele partner die gemakkelijk te veroveren of reeds binnen bereik is, is in zijn ogen immers veel minder interessant. Vaak zullen zijn relaties daarom een patroon kennen van aantrekken en terug afstoten. Een geliefde die hem afwijst zal dikwijls terug extra aantrekkelijk worden in zijn ogen. Hij kan er dan ook zeer moeilijk tegen als een relatie door de ander stopgezet wordt, hij vat dit zeer persoonlijk op.

Deze drang naar het moeilijk bereikbare speelt zich natuurlijk niet alleen af op het vlak van relaties. Ook op professioneel vlak bijvoorbeeld zal hij voortdurend op zoek gaan naar nieuwe uitdagingen, liefst verschillende tegelijk, vaak zonder zich vooraf goed af te vragen of hij deze uitdagingen wel zal aankunnen. Hij neemt voortdurend teveel hooi op de vork. En in een commerciele functie zal hij vooral renderen als de concurrentie het hoogst is, zonder concurrentie dreigt hij als het ware in te dommelen. Hij is een echt jagers-type.

Mark spendeert veel tijd om inzicht te krijgen in zijn eigen gevoelens. De melancholie, die voortkomt uit een besef van verlies, is voor hem waarschijnlijk een aantrekkelijke gemoedstoestand. Hij verwijlt graag bij intense herinneringen : zo kan hij bijvoorbeeld genieten van de "zoete pijn" die de herinnering aan een verloren liefde oproept.

Mark voelt zichzelf een uniek persoon, anders dan de anderen, wiens diepe innerlijke gevoelens schril afsteken tegen de alledaagse, banale gevoelens van de anderen. Hij voelt zich vaak onbegrepen, maar precies dit zorgt ervoor dat Mark waarschijnlijk ook het talent heeft om mensen die zich in zeer moeilijke omstandigheden bevinden, te begrijpen en te steunen.

Mark is een gedistingueerd persoon die veel belang hecht aan een levensstijl vol goede smaak en cultuur ( waarschijnlijk houdt hij bijvoorbeeld van klassieke muziek en po?zie ), en hij kan het maar moeilijk laten hiermee - zij het op een discrete manier - een beetje te pronken.

Vaak zullen ook anderen Mark als speciaal en origineel beschouwen en zal hij door zijn omgeving bewonderd worden voor zijn verfijnd gevoel voor schoonheid en voor zijn goede smaak. Soms wordt hij echter verweten overgevoelig en zelfs een tikje theatraal te zijn, niet bang om zijn gevoelens wat uit te vergroten.
____________

Eén en al geslijm. Opvallend hoe er nauwelijks negatieve opmerkingen in staan. Het wachten is op een vervolgmail met de vraag of je wil betalen voor nog meer geslijm.

Niet dat er niks van klopt, maar jaloers op anderen die 'meer' hebben of commerciëel jagersinstinct, neuh, niet echt.

Mill
20-12-04, 14:37
Mark is een gedistingueerd persoon die veel belang hecht aan een levensstijl vol goede smaak en cultuur ( waarschijnlijk houdt hij bijvoorbeeld van klassieke muziek en po?zie ), en hij kan het maar moeilijk laten hiermee - zij het op een discrete manier - een beetje te pronken.

:hihi:

Bofko
20-12-04, 14:48
Geplaatst door mark61

Eén en al geslijm. Opvallend hoe er nauwelijks negatieve opmerkingen in staan. Het wachten is op een vervolgmail met de vraag of je wil betalen voor nog meer geslijm.

Niet dat er niks van klopt, maar jaloers op anderen die 'meer' hebben of commerciëel jagersinstinct, neuh, niet echt.

:hihi:
Wat had je verwacht, brombeer ?

mark61
20-12-04, 14:50
Geplaatst door Mill
:hihi:

:ego:

Ik kan een single malt wel waarderen, telt dat ook? Klassieke muziek, mja, één van mijn vele smaken. De rest is minder verheffend en verheven. Poëzie lik mijn bil.

Als ik pronk is het nooit discreet.

mark61
20-12-04, 14:51
Geplaatst door Bofko
:hihi:
Wat had je verwacht, brombeer ?

Ik, brommen? Ik zak giechelend onder mijn toetsenbord.

0theist
20-12-04, 14:54
Een programmaatje dat je eigen antwoorden een klein beetje geherformuleerd en gesorteert weergeeft maakt tegenwoordig nog indruk? Wat heb ik gemist?

IbnRushd
20-12-04, 14:56
Ik, brommen? Ik zak giechelend onder mijn toetsenbord.

Giechelend?

mark61
20-12-04, 15:04
Geplaatst door IbnRushd
Giechelend?

Giechelend.

Mist
20-12-04, 15:15
Geplaatst door Bofko
:hihi:
Wat had je verwacht, brombeer ?

Hij bromd nooit, hij is so cute.

Hi Mark61. How 're you?

mark61
20-12-04, 15:37
Geplaatst door Mist
Hij bromd nooit, hij is so cute.

Hi Mark61. How 're you?

How would you know?

Still giggling.

Mist
20-12-04, 15:40
Geplaatst door mark61
How would you know?

Still giggling.

Just gissing :hihi:

mark61
20-12-04, 15:46
Geplaatst door Mist
Just gissing :hihi:

Misty indeed. :confused:

taouanza
21-12-04, 17:44
Nadia is een persoon die er vooral naar streeft in harmonie te leven met haar omgeving, in eerste instantie met de andere mensen. Zij is bijzonder sociaal, en een levensgenieter. Zij streeft naar ontspanning, zowel op lichamelijk, geestelijk als sociaal vlak.

Van nature is Nadia een warme en vriendelijke persoonlijkheid, die warmte en stabiliteit uitstraalt. Zij verstaat de kunst de mensen op hun gemak te stellen, en wordt hierdoor snel geliefd en vertrouwd door de mensen uit haar omgeving. Nadia houdt ook van dieren; zij vindt dat wie niet van dieren houdt, ook niet van mensen kan houden.

Zij is ontspannen, niet gehaast, en zij geniet. Zij weet wat zij wil, en wat zij wil is tastbaar : luxe, comfort, en mooie dingen. Zij kan moeilijk zonder luxe en comfort.

Nadia houdt van bijeenkomsten waar zij met veel andere mensen kan kennis maken. Zij is ook goed in het onthouden van namen en gezichten.

Nadia heeft veel behoefte aan affectie en waardering.

Nadia heeft weinig geheimen en geeft haar emoties gemakkelijk prijs, ook in gezelschap. Zij kropt haar gevoelens niet op, zij heeft het hart op de tong. Zij is gemakkelijk te verstaan, heeft geen dubbele bodem. Je hoeft haar nog niet zo lang te kennen of zij heeft al geen geheimen meer.

Haar emoties laat zij gemakkelijk vloeien. Zo kan zij bijvoorbeeld diep en smartelijk wenen ( met het hele lichaam, als het ware vanuit de buik ), en kan op die manier gemakkelijk iemand voor zich winnen. En als zij iemand anders ziet wenen, dan is de kans groot dat zij ook begint.

Het gezin neemt een centrale plaats in in het leven van Nadia. Zij houdt veel van kinderen, heeft een uitgesproken kinderwens, en verlangt zelf regelmatig terug naar haar eigen kindertijd, toen het leven nog zorgeloos was.

Nadia zal niet snel tegen de stroom in roeien. Zij houdt zich ook strikt aan de algemeen aanvaarde normen, waarden en rituelen. Zo zal zij ook verjaardagen niet gauw vergeten.

Nadia is een levensgenieter, met alle zintuigen. Zij kan bijvoorbeeld zalig lang genieten van een ontspannend bad, en houdt bijvoorbeeld ook van een zacht bed en van zachte kussens.

Nadia ontvangt graag gasten, en geniet van hun aanwezigheid. Genieten van een lekkere en uitgebreide maaltijd, met vrienden samen aan tafel, is zowat het toppunt van genot voor haar.

Misschien houdt Nadia wel van sport, maar toch kosten lichamelijke inspanningen haar veel energie. Als zij sportief aangelegd is, dan is de kans groot dat zij graag zwemt.

Nadia is een teamplayer, geen individualist. Zij steunt liever op de kracht van de groep, in plaats van in haar eentje een gevecht aan te gaan. In geval van problemen weet zij feilloos waar zich te wenden, zij heeft immers een uitgebreid netwerk van vrienden en kennissen op wie zij terug kan vallen.

Nadia is emotioneel goed voorspelbaar, heeft weinig last van humeurigheid. Zij zal zich niet snel boos maken, ook als kind deed zij dit al niet. Haar temperament is zeer gelijkmoedig, geduldig, met weinig intense opflakkeringen. Nadia wordt bijvoorbeeld ook niet snel verliefd, en als zij verliefd wordt dan geeft zij deze verliefdheid alle tijd om te groeien.


Nadia is meestal welgezind en ontspannen, zij wil een rustig leven, zonder veel problemen. En als zij wat gedronken heeft, dan is zij nog meer ontspannen en sociaal dan zij gewoonlijk al is.

Nadia doet zelden kritische of scherpe uitspraken, zij is geen kritikaster. Zij is zeer verdraagzaam en heeft graag mensen in haar buurt, zeker als ze ook verdraagzaam zijn, zonder hierbij te discrimineren of selectief te zijn.

Nadia is een realist. Zij staat met beide voeten op de grond, zal niet snel gaan dromen en zweven. Zij weet op elk ogenblik waar zij staat en waar zij naar toe wil. Zij zal niet gauw van koers veranderen.

Nadia vindt er een groot genoegen in zich te omringen met mooie dingen, en streeft ernaar haar leven zo comfortabel mogelijk in te richten.

Nadia is tevreden met het leven zoals het is. Zij is geen revolutionair, geen wereldverbeteraar. Zij houdt zich liever bezig met het hier-en-nu, in plaats van te ijveren voor een ideale toekomst.


Indien Nadia plots geconfronteerd wordt met tegenslag moet zij met iemand kunnen praten, heeft zij behoefte aan medevoelen.

Nadia is bijzonder vriendelijk en beleefd, misschien soms t? beleefd.

Nadia heeft veel interesse voor de status en maatschappelijke positie van anderen. Zij is altijd goed op de hoogte van de nieuwtjes in verband met bekende personen en van mensen uit haar omgeving. Wat zij over iemand denkt is vaak een goede barometer van wat de algemene opinie is over deze persoon. .

Zintuigelijk

Nadia is zintuigelijk aangelegd. Zij is zelden verstrooid en heeft integendeel een goed oog voor details : als Nadia iets heeft meegemaakt dan kan zij dat jaren later nog in geuren en kleuren beschrijven.

Deze eigenschap is zeer nuttig bij het oplossen van problemen : Nadia herinnert zich dan nog goed hoe zij een dergelijk probleem de vorige keer heeft aangepakt en kan het daarom nu op dezelfde manier doen, wat haar tijd en energie bespaart.

Nadia besteedt ook de nodige tijd en aandacht aan haar uiterlijk en komt graag piekfijn voor de dag. Ook haar werkplek is meestal netjes opgeruimd.

Rede en gevoel

Bij het nemen van belangrijke beslissingen laat Nadia - misschien meer dan zij zelf meent - haar gevoelens een minstens even grote rol spelen als haar verstand.

Als advocaat zou Nadia nooit zware misdadigers willen verdedigen, ook al begrijpt zij dat zij evenzeer recht hebben op een verdediging. Nadia is ook best bereid iets door de vingers te zien of een oogje dicht te knijpen uit medelijden, om een zwakkere partij te bevoordelen. Nadia ziet er zeer tegen op de waarheid aan iemand te vertellen als zij vooraf weet dat deze persoon hierdoor gekwetst zal zijn of hieronder zal lijden. Om dezelfde reden gaat Nadia ook te vaak discussies uit de weg.

:vreemd:

contradictio
21-12-04, 18:37
Niet dat iemand het zou moeten interesseren of zo.. mar ik wou geen spelbreekster zijn...
Bil@l, waar blijft jouw psychoanalyse? :alien: :D

SAMENVATTING TEMPERAMENT VAN CONTRADICTIO

Contradictio is een sterke vrouw. Zij is temperamentsvol, ongeduldig, gedreven, intens, vurig . Zij is ambitieus en dynamisch en heeft een grote werkkracht. Zij is ook vaak gehaast. Luiheid is haar onbekend.
Contradictio is een vrouw van de actie, boordevol energie, en competitief ingesteld. Zij houdt ervan de zaak in handen te nemen, en voelt zich op haar ongemak indien zij niets om handen heeft.

Contradictio heeft een grote bereidheid om verantwoordelijkheid op te nemen. Zij is een echte "manager" die, ook thuis, recht op het doel afgaat, met inzet van alle middelen : zij neemt initiatief, plant, geeft instructies, volgt op.

Zij houdt vooral van muziek met een flink ritme.

Contradictio is zelfverzekerd en loopt zelfs gevaar zichzelf te overschatten. Zij neemt het voortouw en bezit wellicht leiderschapskwaliteiten, zij houdt er in elk geval van om in een groep de leiding te nemen.

Contradictio is sterk competitie-gericht : zij wil graag winnen en - vooral als zij eerder klein van gestalte is - zelfs als dat ten koste van anderen gaat.
:bril:
Contradictio is ook een uitstekende uitvoerder : zij concentreert zich op de opdracht, zonder zich te laten afleiden door sentiment.

Contradictio streeft er ook naar om nieuwe gebieden te verkennen en te veroveren. Afhankelijk van haar beroep en omstandigheden kan dit zijn : van job veranderen, nieuwe projecten opstarten, nieuwe sporten of hobbies uitproberen, avontuurlijke reizen ondernemen, ...

Zij neemt zichzelf misschien te ernstig, vindt het in elk geval erg als zij niet ernstig genomen wordt. :o

Contradictio is sterk in het aanbrengen van orde en structuur, ook op mentaal gebied : zij denkt op een geordende en systematische manier, recht op het doel af.

Contradictio heeft een sterk analytische geest. Er is een goede kans dat Contradictio intelligent is . Zelf is zij vaak bezig met nieuwe concepten en dingen te bedenken ( die daarom niet altijd veel praktisch nut hebben ).

Contradictio heeft er een hekel aan opgesloten te zijn in een kleine ruimte. Zij houdt van ruime kamers en open vlakten.

Contradictio heeft ook een uitstekende ruimtelijke orientatie, zij zal niet gauw verloren lopen.

Contradictio houdt van honden ( bedoeld wordt : echte honden, zoals herders, rottweilers, dobbermans, ... ).

Contradictio kijkt iedereen recht in de ogen en zegt haar gedacht, en dit misschien niet altijd op een diplomatische manier. Als een onverwachte zaak zich aandient, dan is zij ook een van de eersten om hierover haar mening te geven.

In geval van problemen kropt Contradictio gemakkelijk dingen op, waardoor rouw en verdriet niet snel verwerkt zijn. Zij heeft weinig behoefte om haar hart uit te storten, heeft weinig behoefte aan sociale steun van anderen in geval van tegenspoed : zij zal haar problemen wel zelf oplossen, ook al zijn die groot. Toch is Contradictio niet erg stress-bestendig : dikwijls treft zij overhaaste acties.

Indien Contradictio geconfronteerd wordt met een tegenslag, dan gaat zij niet in een hoekje zitten, dan gaat zij ook geen troost zoeken bij anderen, maar dan treft zij onmiddellijk de maatregelen die zich opdringen.

Maar indien Contradictio een succes geboekt heeft, dan zal zij het ook niet verborgen houden : vreugdekreten zijn dan niet uit de lucht.

Contradictio is een individualist. Zij wil niet afhangen van anderen, en vertrouwt meer op eigen kracht dan op de kracht van de groep. Zelf heeft Contradictio geen behoefte aan constante bevestiging en schouderklopjes. Zij heeft geen behoefte om in de smaak te vallen, en zal hiervoor ook niets tegen haar zin doen. Zij heeft weinig nood aan sociaal contact en heeft er ook geen moeite mee lange tijd alleen te zijn.

Contradictio is selectief bij de keuze van haar vrienden. Zij heeft moeite om tegen iedereen vriendelijk te zijn, en verbergt dit ook niet; zij heeft namelijk een grondige hekel aan vleierij .

Contradictio is niet goed in het onthouden van namen van mensen.

De bewegingen en de reacties van Contradictio zijn snel, zowel lichamelijk als verbaal. Zij is niet op haar mondje gevallen, en schuwt harde en kritische uitspraken niet. Soms is zij humeurig en weinig verdraagzaam, en komt zij over als een kritikaster.

Contradictio is geen materialist. Zij hecht weinig belang aan comfort en luxe. Contradictio is ook niet erg gul of vrijgevig.

Contradictio heeft weinig behoefte aan het onder woorden brengen van gevoelens als liefde en affectie.

Contradictio heeft een hekel aan het werken volgens strakke schema?s; zij heeft veel afwisseling nodig.

Contradictio loopt niet met haar gevoelens te koop, heeft het hart niet op de tong. Je zult haar ook zelden diep en smartelijk zien wenen, zij is niet sentimenteel.

Emotioneel is Contradictio niet altijd even voorspelbaar. Zo kan zij bijvoorbeeld plotseling inwendig boos worden, al laat zij dit meestal niet merken. Haar gevoelens kunnen zeer hevig zijn, zo kan zij bijvoorbeeld zwaar verliefd worden.

Vooral op jonge leeftijd is Contradictio is soms weinig alert op emotioneel gebied, traag in het opvangen van emotionele signalen die de mensen in haar omgeving uitsturen.

Contradictio is weinig ge?nteresseerd in status en maatschappelijke positie van anderen. Roddelen doet zij weinig en de roddelblaadjes leest zij niet. Je moet haar ook niet veel vragen over de soaps die op TV te zien zijn : daar heeft zij tijd noch interesse voor .


Contradictio is niet tevreden met het leven zoals het nu is. Zij is gericht op de vooruitgang. Zij stelt dingen in vraag en is bereid tegen de stroom in te roeien.

Alhoewel Contradictio haar verantwoordelijkheid opneemt ten opzichte van haar gezin, hecht zij toch geen overdreven belang aan het gezinsleven, ook de carri?re is immers belangrijk. Zij kent geen uitgesproken kinderwens, en kijkt ook zelden met heimwee achterom naar haar eigen kindertijd.

Contradictio is streng maar rechtvaardig : zij zal maar weinig door de vingers zien uit medelijden, bijvoorbeeld om een zwakkere partij te bevoordelen. Contradictio heeft ook minder moeite dan de gemiddelde persoon om de waarheid te vertellen als zij weet dat dit pijnlijk zal zijn voor de betrokkene.

Intuitie

Contradictio steunt sterk op haar intuitie. Voor de keuze gesteld tussen een aantal mogelijkheden heeft zij bijvoorbeeld snel door welke wegen wel en welke wegen niet tot een oplossing zullen leiden. Zij is ook principieel wantrouwig ten opzichte van algemeen aanvaarde waarheden, alsook ten opzichte van alles wat zij hoort of leest in de pers : zij houdt er voortdurend rekening mee dat dit wel eens niet de waarheid zou kunnen zijn. :stout:


Contradictio geeft vaak een verstrooide indruk, omdat zij in gedachten verzonken aan iets anders aan het denken is. Op het bureau van Contradictio zul je waarschijnlijk heel wat stapels met dossiers aantreffen waaraan zij dezer dagen aan het werken is. En als zij iets waarneemt dan heeft zij meer aandacht voor het totale beeld dan voor de individuele details, die haar daarom vaak zullen ontsnappen.

De prioriteit van Contradictio ligt in de toekomst, eerder dan in het genieten van het hier-en-nu. Typisch is dat Contradictio zelfs moeite heeft om te kunnen genieten van een overwinning waarvoor zij lang gevochten heeft - zij is immers in gedachten reeds bezig met de volgende uitdaging.

Eten en drinken

Contradictio is niet iemand die leeft om te eten. Zij is geen snoeper en is zeker nooit gulzig. Contradictio hecht ook niet veel waarde aan feestmalen en ceremonie?n; in het algemeen houdt zij van eenvoudige maaltijden, zonder veel poespas. Zij is een snelle eter. Zij behoort tot het soort mensen dat in hongerstaking zou gaan.

Contradictio heeft geen probleem om een maaltijd over te slaan

Onder invloed van alcohol wordt Contradictio nog actiever en nog uitbundiger dan zij normaal al is. :confused:

Slapen en dromen

In vergelijking met haar leeftijdsgenoten is Contradictio een ochtend-mens. Zij heeft ook weinig slaap nodig, heeft ? opnieuw in vergelijking met haar leeftijdsgenoten - geen moeite om ?s morgens op te staan en is ook al snel aan de slag. :confused:


Een heel wilde gok : Lichaam en gezondheid

Contradictio is waarschijnlijk gekenmerkt door een rechte mond en dunne lippen. Het lichaam is eerder slank, er is weinig gevaar om kilo?s bij te winnen behalve misschien op latere leeftijd. Contradictio is een persoon die fysiek sterk en gehard is. Er is een goede kans dat zij een atletisch lichaam heeft. Wellicht heeft zij veel en dik haar. Zij heeft een kordaat voorkomen en een sportieve tred. Zij houdt ervan een goed getraind lichaam te hebben.
:lol:

Contradictio houdt van fysieke uitdagingen. Waarschijnlijk houdt zij van sport en heeft zij er behoefte aan, het geeft haar energie eerder dan haar te vermoeien.

Op gebied van gezondheid moet zij opletten voor een hoge bloeddruk en loopt zij het risico op een acute appenditis ( zoland dit kleinood nog niet verwijderd is, natuurlijk ). Zij heeft een snelle pols en ademhaling. Zij heeft een gezonde sexuele appetijt .

bla bla

Misschien in tegenstelling tot wat hierboven geschreven staat gaat Contradictio meestal niet onbezorgd door het leven, omdat zij zichzelf vaak kwelt door haar streven naar het onhaalbare, naar hetgeen ver weg is en niet bereikbaar of moeilijk te krijgen.

Contradictio verfoeit het alledaagse, het gemiddelde en het banale, en streeft naar het hogere, ook al is het moeilijk bereikbaar, en schuwt geen risico's om dit te kunnen bereiken, er dreigt zelfs gevaar voor ( niet noodzakelijk fysieke ) roekeloosheid.

Zij wil graag voor iets kunnen strijden, maar vaak zal dit doel reeds veel van zijn aantrekkingskracht verloren hebben wanneer het binnen handbereik komt, omdat zij onvoldoende op prijs stelt wat zij heeft.

Contradictio worstelt met het gevoel iets wezenlijks te missen in haar leven, en voelt zich hierdoor als het ware in de steek gelaten. Een en ander vertaalt zich ook in het feit dat Contradictio gemakkelijk jaloers is, mede doordat zij er van overtuigd is dat anderen wel hebben wat ze willen.

Contradictio kent ook een zeer diep verlangen naar emotionele verbondenheid en intense relaties.

Contradictio voelt zichzelf een uniek persoon, anders dan de anderen, wiens diepe innerlijke gevoelens schril afsteken tegen de alledaagse, banale gevoelens van de anderen. Zij voelt zich vaak onbegrepen, maar precies dit zorgt ervoor dat Contradictio waarschijnlijk ook het talent heeft om mensen die zich in zeer moeilijke omstandigheden bevinden, te begrijpen en te steunen.

bladibla

barfly
21-12-04, 18:43
SAMENVATTING TEMPERAMENT VAN BARFLY

Barfly is een sterke man, een man van de actie, boordevol energie, ambitieus en competitief ingesteld. Hij houdt ervan
de zaak in handen te nemen, en voelt zich op zijn ongemak indien hij niets om handen heeft. Luiheid is hem onbekend.
Ook lafheid kent hij niet.

Barfly heeft een grote bereidheid om verantwoordelijkheid op te nemen. Hij is een echte "manager" die, ook thuis,
recht op het doel afgaat, met inzet van alle middelen : hij neemt initiatief, plant, geeft instructies, volgt op. Hij
houdt er trouwens van bevelen te geven, en zijn omgeving aanvaardt dit meestal.

Barfly is ook vrij van sentimentaliteit. Er is bijvoorbeeld weinig kans dat hij zich aansluit bij de politieke partij
voor de dierenrechten.

Barfly zoekt de actie op, zonder daarom noodzakelijk te lang stil te staan bij de gevolgen op lange termijn. In het
bedrijfsleven is hij een echte ondernemer, die nieuwe zaken en projecten opstart. Hij houdt ook van risico?s,
misschien zelfs van gokken. Waarschijnlijk rijdt hij ook graag snel met de wagen en geeft dit hem een ontspannen
gevoel van macht. Hij is een echte durf-al, is moeilijk bang te krijgen.

Hij houdt van de kracht van het jeugdig lichaam, en hij voelt zich onbehaaglijk bij de gedachte aan de onvermijdelijke
aftakeling van het lichaam bij het oud worden; daarom gaat hij op zoek naar de eeuwige jeugd, en zal alles in het werk
stellen om er zo lang mogelijk jong uit te zien. Tevergeefs echter : er is een goede kans dat hij er ouder uit ziet
dan zijn leeftijd, reeds als tiener was dat zo. Het verlies van de jeugd zal hij vaak compenseren door op jacht te
gaan naar status en succes.

Barfly kan zeer goed tegen lawaai, en maakt er zelf ook nogal wat, zijn stem draagt bijvoorbeeld ver. Vaak zal hij
zijn radio hard zetten. Hij houdt vooral van muziek met een flink ritme.

Barfly heeft weinig directe toegang tot zijn onbewuste. Daardoor is hij zich zelden bewust van zijn dromen. Daarom ook
is hij gemakkelijk te hypnotiseren ( en loopt hij zelfs gevaar in de ban te geraken van een of andere sekte ). Hij kan
zelfs een operatie ondergaan onder hypnose, zonder verdere verdoving.

Barfly houdt er niet van om dingen uit te stellen, om zaken te laten aanslepen. Soms wil hij zelfs liever een minder
goede beslissing dan geen beslissing, dan weet hij ten minste waar hij aan toe is.

Barfly zit zelden te dagdromen. Hij piekert ook zelden, en kan snel beslissingen nemen. Hij leeft voor het heden en
voor de actie. Hij is niet contemplatief ingesteld, heeft minder aandacht voor wat zich binnen hem afspeelt.

Barfly is zelfverzekerd en loopt zelfs gevaar zichzelf te overschatten. Hij neemt het voortouw en bezit wellicht
leiderschapskwaliteiten, hij houdt er in elk geval van om in een groep de leiding te nemen. Hij is graag de baas. Hij
speelt ook graag de vedette, staat graag in het middelpunt van de belangstelling.

Barfly is sterk competitie-gericht : hij wil graag winnen en - vooral als hij eerder klein van gestalte is - zelfs als
dat ten koste van anderen gaat. Obstakels zijn er om uit de weg geruimd te worden, de omgeving is er om onderworpen
te worden.

Barfly is ook een uitstekende uitvoerder : hij concentreert zich op de opdracht, zonder zich te laten afleiden door
sentiment.

Barfly streeft er ook naar om nieuwe gebieden te verkennen en te veroveren. Afhankelijk van zijn beroep en
omstandigheden kan dit zijn : van job veranderen, nieuwe projecten opstarten, nieuwe sporten of hobbies uitproberen,
avontuurlijke reizen ondernemen, ...

Hij neemt zichzelf misschien te ernstig, vindt het in elk geval erg als hij niet ernstig genomen wordt.

Barfly is sterk in het aanbrengen van orde en structuur, ook op mentaal gebied : hij denkt op een geordende en
systematische manier, recht op het doel af. Barfly is zeer voorspelbaar, zal bijvoorbeeld zelden van mening of van
mentale ingesteldheid veranderen. Hij is met andere woorden koppig en weinig flexibel, en is snel overtuigd van zijn
eigen gelijk.

Barfly heeft er een hekel aan opgesloten te zijn in een kleine ruimte. Hij houdt van ruime kamers en open vlakten.
Misschien lijdt hij zelfs aan claustrofobie. Hij houdt ook niet van sluitende kledij, en houdt er in de zomer ook van
(half-)naakt te slapen.

Barfly heeft ook een uitstekende ruimtelijke ori?ntatie, hij zal niet gauw verloren lopen.

Barfly heeft een voorliefde voor paarden, en houdt ook van honden ( bedoeld wordt : ?chte honden, zoals herders,
rottweilers, dobbermans, ... ).

Barfly kijkt iedereen recht in de ogen en zegt zijn gedacht, en dit misschien niet altijd op een diplomatische manier.
Als een onverwachte zaak zich aandient, dan is hij ook een van de eersten om hierover zijn mening te geven.

Indien Barfly geconfronteerd wordt met een tegenslag, dan gaat hij niet in een hoekje zitten, dan gaat hij ook geen
troost zoeken bij anderen, maar dan treft hij onmiddellijk de maatregelen die zich opdringen. Maar waarschijnlijk
reageert hij zich eerst af : misschien slaat hij wel met de deuren, misschien reageert hij zich af via sport, begint
hij met de grote schoonmaak, gaat hij uitgebreid winkelen, maakt hij een ritje met de wagen, ...

Maar indien Barfly een succes geboekt heeft, dan zal hij het ook niet verborgen houden : vreugdekreten zijn dan niet
uit de lucht.

Een heel wilde gok : Lichaam en gezondheid

Barfly is een persoon die fysiek sterk en gehard is. Er is een goede kans dat hij - in verhouding tot zijn gestalte -
een atletisch lichaam heeft, met brede schouders. Wellicht heeft - of had ? hij veel en dik haar. Hij heeft een
kordaat voorkomen en een sportieve tred. Hij houdt ervan een gespierd en goed getraind lichaam te hebben. Op gebied
van gezondheid moet hij opletten voor een hoge bloeddruk en loopt hij het risico op een acute appenditis ( zoland dit
kleinood nog niet verwijderd is, natuurlijk ).

Barfly houdt van fysieke uitdagingen. Waarschijnlijk houdt hij van sport en heeft hij er behoefte aan, het geeft hem
energie eerder dan hem te vermoeien. Hij verdraagt ook zeer goed pijn.

Waarschijnlijk zijn ook een behoorlijk aantal van de volgende uitspraken van toepassing :

- spieren zijn duidelijk zichtbaar
- brede heupen
- geprononceerde kin
- relatief zware onder-armen en -benen
- huid is tamelijk dik met duidelijke pori?n
- huid wordt gemakkelijk bruin en houdt bruinheid lang
- het haar is grof


Eten en drinken

Barfly heeft geen probleem om een maaltijd over te slaan, maar is ook in staat om grote porties te verorberen, bijna
zoals een leeuw zijn prooi verscheurt.

Onder invloed van alcohol wordt Barfly nog actiever en nog uitbundiger dan hij normaal al is.

Slapen en dromen

In vergelijking met zijn leeftijdsgenoten is Barfly een ochtend-mens. Hij slaapt goed en diep ? en zal daarom niet
langer slapen dan nodig is - en droomt zelden. Hij heeft ook weinig slaap nodig, heeft ? opnieuw in vergelijking met
zijn leeftijdsgenoten - geen moeite om ?s morgens op te staan en is ook al snel aan de slag.

Rede en gevoel

Bij het nemen van belangrijke beslissingen zal Barfly - misschien meer dan hij zelf meent - het verstand de bovenhand
laten nemen op de gevoelens.

De gevoelens worden zoveel mogelijk uitgeschakeld ten voordele van de rede. Zo zou Barfly als advocaat perfect een
zware misdadiger kunnen verdedigen, ook al keurt hij de misdaad zelf ten zeerste af. Barfly is ook streng maar
rechtvaardig : hij zal maar weinig door de vingers zien uit medelijden, bijvoorbeeld om een zwakkere partij te
bevoordelen. Barfly heeft ook minder moeite dan de gemiddelde persoon om de waarheid te vertellen als hij weet dat dit
pijnlijk zal zijn voor de betrokkene.



Is Barfly geen typische macho ?



Ook de volgende uitspraken zijn tamelijk populair bij Barfly

Conflicten ga ik niet uit de weg. Ik vermijd hierbij te allen prijze als zwak over te komen.
Ik bepaal liefst z?lf de spelregels.
Ik lever graag in het oog springende prestaties.
Ik ben een optimist. Ik ga er van uit dat de dingen meestal goed aflopen.
Mijn planning is meestal flexibel, en ik zorg dat ze voldoende ruimte laat voor onverwachte mogelijkheden.
Ik heb misschien te vaak de neiging om anderen goedbedoelde instructies te geven.
Ik droom ervan een team naar de overwinning te leiden.
Ik blijf niet lang stilstaan bij pijnlijke herinneringen. Ik denk liever aan iets plezierigs, het leven is zo al kort
genoeg.



Misschien in tegenstelling tot wat hierboven geschreven staat gaat Barfly meestal blij en opgewekt door het leven.
Hij vindt het leven een fantastisch avontuur, is graag onder de mensen en gaat een goede fuif niet uit de weg. Hij is
een levengenieter, boordevol fantasie, steeds op zoek naar nieuwe piekervaringen.

Barfly is een optimist die graag plannen maakt - veel liever dan ze uit te werken - en die ervan uitgaat dat de dingen
meestal goed aflopen. Hij houdt ook niet van veel piekeren noch van zwartgallige gedachten : hij denkt liever aan iets
plezierigs, het leven is zo al kort genoeg. En hij heeft een absolute hekel aan lijkbidders en zuurpruimen, waarvan
hij vindt dat er veel te veel op deze aardbol rondlopen, en die hemzelf misschien wel een "losbol" zullen noemen met
te weinig aandacht voor andermans behoeften.

Barfly heeft weinig last van zelfkritiek; een keerzijde van deze medaille is echter dat hij misschien ook weinig
interesse heeft in zelfontplooiing.

Barfly is meestal ontspannen. Hij is aangenaam in de omgang en weinig veeleisend, noch voor zichzelf noch voor
anderen. Van hem zul je zelden harde of kritische uitspraken horen, en hij maakt zich ook niet snel kwaad.

Hij houdt zich ook liever bezig met het hier-en-nu dan te ijveren voor allerlei vage idealen. Het interesseert hem
ook niet erg de baas te spelen - dat mag iemand anders gerust doen - en in discussies heeft hij er geen probleem mee
water in de wijn te doen. Dit heeft niets te maken met zwakte, maar alles met het vermijden van onnodige ruzies en
problemen. Om dezelfde reden zal hij ook niet gauw tegen de stroom in roeien, hij gebruikt veel liever zijn
natuurlijke charmes om iets te bereiken.

En Barfly is uitermate charmant. Hij is dan ook populair bij zijn - wellicht vele - vrienden, bij wie hij graag
vertoeft; in geval van problemen kan hij dan ook altijd terugvallen op deze vrienden en kennissen.

Ik heb het altijd al geweten, ik ben geweldig! :ego:

taouanza
21-12-04, 18:47
Ik vind die Nadia maar een muts. Ik ken haar niet hoor.:vreemd:
Ik kan het niet eens helemaal lezen wordt er helemaal kriebelig van.:verward:

barfly
21-12-04, 18:48
Geplaatst door taouanza
Ik vind die Nadia maar een muts. Ik ken haar niet hoor.:vreemd:
Ik kan het niet eens helemaal lezen wordt er helemaal kriebelig van.:verward:

Heb je je eigen test resultaten al geplaatst? :P

taouanza
21-12-04, 18:51
Geplaatst door barfly
Heb je je eigen test resultaten al geplaatst? :P

Dat zijn mijn testresultaten.:rolleyes:
Maar die vragen zijn zo zwartwit.
Anders mag je niet doorgaan.

barfly
21-12-04, 18:54
Geplaatst door taouanza
Dat zijn mijn testresultaten.:rolleyes:
Maar die vragen zijn zo zwartwit.
Anders mag je niet doorgaan.

Beetje prinsesje op de erwt heh? :haha:

taouanza
21-12-04, 19:00
Geplaatst door barfly
Beetje prinsesje op de erwt heh? :haha:

*proest*

Blade20
21-12-04, 19:09
SAMENVATTING TEMPERAMENT VAN BLADE20



Blade20 is temperamentsvol, ongeduldig, gedreven, intens, vurig. Hij is dynamisch en heeft een grote werkkracht. Hij is ook vaak gehaast. Luiheid is hem onbekend.

Blade20 heeft een sterk analytische geest. Er is een goede kans dat Blade20 intelligent is ( en dat hij de meeste andere mensen maar dom vindt, of dat hij hun intelligentie in elk geval van een mindere soort vindt ). Zelf is hij vaak bezig met nieuwe concepten en dingen te bedenken ( die daarom niet altijd veel praktisch nut hebben ).

Blade20 is een individualist. Hij wil niet afhangen van anderen, en vertrouwt meer op eigen kracht dan op de kracht van de groep. Zelf heeft Blade20 geen behoefte aan constante bevestiging en schouderklopjes. Hij heeft geen behoefte om in de smaak te vallen, en zal hiervoor ook niets tegen zijn zin doen. Hij heeft weinig nood aan sociaal contact en heeft er ook geen moeite mee lange tijd alleen te zijn.
Blade20 is selectief bij de keuze van zijn vrienden. Hij heeft moeite om tegen iedereen vriendelijk te zijn, en verbergt dit ook niet; hij heeft namelijk een grondige hekel aan vleierij.

Blade20 is niet goed in het onthouden van namen van mensen.

De bewegingen en de reacties van Blade20 zijn snel, zowel lichamelijk als verbaal. Hij is niet op zijn mondje gevallen, en schuwt harde en kritische uitspraken niet. Soms is hij humeurig en weinig verdraagzaam, en komt hij over als een kritikaster.

Blade20 is geen materialist. Hij hecht weinig belang aan comfort en luxe. Er is zelfs een aanleg tot strenge soberheid. Blade20 is ook niet erg gul of vrijgevig.

Blade20 is niet iemand die leeft om te eten. Hij is geen snoeper en is zeker nooit gulzig. Blade20 hecht ook niet veel waarde aan feestmalen en ceremonie?n; in het algemeen houdt hij van eenvoudige maaltijden, zonder veel poespas. Hij hecht weinig belang aan gastronomie. Hij is een snelle eter. Hij behoort tot het soort mensen dat in hongerstaking zou gaan.

Blade20 heeft weinig behoefte aan het onder woorden brengen van gevoelens als liefde en affectie. Hij houdt er ook niet van mensen aan te raken, te omhelzen, te zoenen, en houdt er omgekeerd ook niet van door de eerste de beste aangeraakt te worden.

Blade20 heeft een hekel aan het werken volgens strakke schema?s; hij heeft veel afwisseling nodig.

Emotioneel is Blade20 niet altijd even voorspelbaar. Zo kan hij bijvoorbeeld plotseling inwendig boos worden, al laat hij dit meestal niet merken. Zijn gevoelens kunnen zeer hevig zijn, zo kan hij bijvoorbeeld zwaar verliefd worden.

Blade20 is weinig ge?nteresseerd in status en maatschappelijke positie van anderen. Roddelen doet hij weinig en de roddelblaadjes leest hij niet. Je moet hem ook niet veel vragen over de soaps die op TV te zien zijn : daar heeft hij tijd noch interesse voor.

Blade20 is niet tevreden met het leven zoals het nu is. Hij is gericht op de vooruitgang. Hij hecht weinig belang aan tradities en wil de manier waarop dingen gedaan worden voortdurend verbeteren. Hij stelt dingen in vraag en is bereid tegen de stroom in te roeien.

Blade20 slaapt niet langer dan nodig, en is gemakkelijk wakker te maken. Hij heeft weinig moeite om ?s morgens op te staan.

Blade20 loopt niet met zijn gevoelens te koop, heeft het hart niet op de tong. Je zult hem ook zelden diep en smartelijk zien wenen, hij is niet sentimenteel.

In geval van problemen kropt hij gemakkelijk dingen op, waardoor rouw en verdriet niet snel verwerkt zijn. Hij heeft weinig behoefte om zijn hart uit te storten, heeft weinig behoefte aan sociale steun van anderen in geval van tegenspoed : hij zal zijn problemen wel zelf oplossen, ook al zijn die groot. Toch is Blade20 niet erg stress-bestendig : ofwel treft hij overhaaste acties ofwel raakt hij verlamd door de twijfel tussen verschillende mogelijkheden.

Vooral op jonge leeftijd is Blade20 is soms weinig alert op emotioneel gebied, traag in het opvangen van emotionele signalen die de mensen in zijn omgeving uitsturen.

Alhoewel Blade20 zijn verantwoordelijkheid opneemt ten opzichte van zijn gezin, hecht hij toch geen overdreven belang aan het gezinsleven, ook de carri?re is immers belangrijk. Hij kent geen uitgesproken kinderwens, en kijkt ook zelden met heimwee achterom naar zijn eigen kindertijd.

NLvrouw
21-12-04, 21:33
<----------w8 nog steeds op mail ;o(

Babyface
22-12-04, 11:40
SAMENVATTING TEMPERAMENT VAN FATIHA



Fatiha is een sterke vrouw, een vrouw van de actie, boordevol energie, ambitieus en competitief ingesteld. Zij houdt ervan de zaak in handen te nemen, en voelt zich op haar ongemak indien zij niets om handen heeft. Luiheid is haar onbekend. Ook lafheid kent zij niet.

Fatiha heeft een grote bereidheid om verantwoordelijkheid op te nemen. Zij is een echte "manager" die, ook thuis, recht op het doel afgaat, met inzet van alle middelen : zij neemt initiatief, plant, geeft instructies, volgt op. Zij houdt er trouwens van bevelen te geven, en haar omgeving aanvaardt dit meestal.
Juist!

Fatiha is ook vrij van sentimentaliteit. Er is bijvoorbeeld weinig kans dat zij zich aansluit bij de politieke partij voor de dierenrechten.
Dit klopt niet. Dieren zijn mij wel degelijk lief.

Fatiha zoekt de actie op, zonder daarom noodzakelijk te lang stil te staan bij de gevolgen op lange termijn. In het bedrijfsleven is zij een echte ondernemer, die nieuwe zaken en projecten opstart. Zij houdt ook van risico?s, misschien zelfs van gokken. Waarschijnlijk rijdt zij ook graag snel met de wagen en geeft dit haar een ontspannen gevoel van macht. Zij is een echte durf-al, is moeilijk bang te krijgen.Ik hou van gokken ja...

Zij houdt van de kracht van het jeugdig lichaam, en zij voelt zich onbehaaglijk bij de gedachte aan de onvermijdelijke aftakeling van het lichaam bij het oud worden; daarom gaat zij op zoek naar de eeuwige jeugd, en zal alles in het werk stellen om er zo lang mogelijk jong uit te zien. Wat plastisch chirurgie etc etc...

Fatiha kan zeer goed tegen lawaai, en maakt er zelf ook nogal wat, haar stem draagt bijvoorbeeld ver. Vaak zal zij haar radio hard zetten. Zij houdt vooral van muziek met een flink ritme.
Ja van muziek, niet van Koran....stom test.

Fatiha heeft weinig directe toegang tot haar onbewuste. Daardoor is zij zich zelden bewust van haar dromen. Daarom ook is zij gemakkelijk te hypnotiseren ( en loopt zij zelfs gevaar in de ban te geraken van een of andere sekte ). Zij kan zelfs een operatie ondergaan onder hypnose, zonder verdere verdoving.Ik ben niet te hypnoseren en aan sektes ben ik helemaal niet gebonden noch zal ik er in de ban van raken. Maarre mijn pijngrens ligt er hoog ja.. :D Moet nog een babytje krijgen om de ultieme pijn te voelen.

Fatiha houdt er niet van om dingen uit te stellen, om zaken te laten aanslepen. Soms wil zij zelfs liever een minder goede beslissing dan geen beslissing, dan weet zij ten minste waar zij aan toe is.

Fatiha zit zelden te dagdromen. Zij piekert ook zelden, en kan snel beslissingen nemen. Zij leeft voor het heden en voor de actie. Zij is niet contemplatief ingesteld, heeft minder aandacht voor wat zich binnen haar afspeelt.

Fatiha is zelfverzekerd en loopt zelfs gevaar zichzelf te overschatten. Zij neemt het voortouw en bezit wellicht leiderschapskwaliteiten, zij houdt er in elk geval van om in een groep de leiding te nemen. Zij is graag de baas. Zij speelt ook graag de vedette, staat graag in het middelpunt van de belangstelling.
IK overschat mezelf niet.

Fatiha is sterk competitie-gericht : zij wil graag winnen en - vooral als zij eerder klein van gestalte is - zelfs als dat ten koste van anderen gaat. Obstakels zijn er om uit de weg geruimd te worden, de omgeving is er om onderworpen te worden.De omgeving moet zich onderwerpen aan mij...

Fatiha is ook een uitstekende uitvoerder : zij concentreert zich op de opdracht, zonder zich te laten afleiden door sentiment.

Fatiha streeft er ook naar om nieuwe gebieden te verkennen en te veroveren. Afhankelijk van haar beroep en omstandigheden kan dit zijn : van job veranderen, nieuwe projecten opstarten, nieuwe sporten of hobbies uitproberen, avontuurlijke reizen ondernemen, ...

Zij neemt zichzelf misschien te ernstig, vindt het in elk geval erg als zij niet ernstig genomen wordt.Beetje serieus zijn is toch niet zo erg...

Fatiha is sterk in het aanbrengen van orde en structuur, ook op mentaal gebied : zij denkt op een geordende en systematische manier, recht op het doel af. Fatiha is zeer voorspelbaar, zal bijvoorbeeld zelden van mening of van mentale ingesteldheid veranderen. Zij is met andere woorden koppig en weinig flexibel, en is snel overtuigd van haar eigen gelijk.
Van mijn eigen gelijk? mmm misschien..

Fatiha heeft er een hekel aan opgesloten te zijn in een kleine ruimte. Zij houdt van ruime kamers en open vlakten. Misschien lijdt zij zelfs aan claustrofobie. Zij houdt ook niet van sluitende kledij, en houdt er in de zomer ook van (half-)naakt te slapen.
Moet niet te lang zitten in gesloten kamer nee. Naakt slapen?? :maf3:

Fatiha heeft ook een uitstekende ruimtelijke ori?ntatie, zij zal niet gauw verloren lopen.

Fatiha heeft een voorliefde voor paarden, en houdt ook van honden ( bedoeld wordt : ?chte honden, zoals herders, rottweilers, dobbermans, ... ).
En van katten en alle andere dieren.

Fatiha kijkt iedereen recht in de ogen en zegt haar gedacht, en dit misschien niet altijd op een diplomatische manier. Als een onverwachte zaak zich aandient, dan is zij ook een van de eersten om hierover haar mening te geven.

Indien Fatiha geconfronteerd wordt met een tegenslag, dan gaat zij niet in een hoekje zitten, dan gaat zij ook geen troost zoeken bij anderen, maar dan treft zij onmiddellijk de maatregelen die zich opdringen. Maar waarschijnlijk reageert zij zich eerst af : misschien slaat zij wel met de deuren, misschien reageert zij zich af via sport, begint zij met de grote schoonmaak, gaat zij uitgebreid winkelen, maakt zij een ritje met de wagen, ...
Ik ga niet janken bij de eerste de beste probleem die zich aandient, ben geen baby! Wat betreft de deuren, die blijven onaangeraakt en wat betreft uitgebreid winkelen; ik ben Paris Hilton niet! Ben arm op financieel gebied.

Maar indien Fatiha een succes geboekt heeft, dan zal zij het ook niet verborgen houden : vreugdekreten zijn dan niet uit de lucht.


Een heel wilde gok : Lichaam en gezondheid

Fatiha is een persoon die fysiek sterk en gehard is. Er is een goede kans dat zij - in verhouding tot haar gestalte - een atletisch lichaam heeft. Wellicht heeft zij veel en dik haar. Zij heeft een kordaat voorkomen en een sportieve tred. Zij houdt ervan een goed getraind lichaam te hebben. Op gebied van gezondheid moet zij opletten voor een hoge bloeddruk en loopt zij het risico op een acute appenditis ( zoland dit kleinood nog niet verwijderd is, natuurlijk ).

Fatiha houdt van fysieke uitdagingen. Waarschijnlijk houdt zij van sport en heeft zij er behoefte aan, het geeft haar energie eerder dan haar te vermoeien. Zij verdraagt ook zeer goed pijn.

Waarschijnlijk zijn ook een behoorlijk aantal van de volgende uitspraken van toepassing :

- spieren zijn duidelijk zichtbaar
- brede heupen
- geprononceerde kin
- relatief zware onder-armen en -benen
- huid is tamelijk dik met duidelijke pori?n
- huid wordt gemakkelijk bruin en houdt bruinheid lang
- het haar is grof



Sport en gezondheid zijn belangrijk, maar dat ik zware onder armen en benen heb?!

Eten en drinken

Fatiha heeft geen probleem om een maaltijd over te slaan

Onder invloed van alcohol wordt Fatiha nog actiever en nog uitbundiger dan zij normaal al is.

Slapen en dromen

In vergelijking met haar leeftijdsgenoten is Fatiha een ochtend-mens. Zij slaapt goed en diep ? en zal daarom niet langer slapen dan nodig is - en droomt zelden. Zij heeft ook weinig slaap nodig, heeft ? opnieuw in vergelijking met haar leeftijdsgenoten - geen moeite om ?s morgens op te staan en is ook al snel aan de slag.

Rede en gevoel

Bij het nemen van belangrijke beslissingen zal Fatiha - misschien meer dan zij zelf meent - het verstand de bovenhand laten nemen op de gevoelens.

Zo zou Fatiha als advocaat perfect een zware misdadiger kunnen verdedigen, ook al keurt zij de misdaad zelf ten zeerste af. Fatiha is ook streng maar rechtvaardig : zij zal maar weinig door de vingers zien uit medelijden, bijvoorbeeld om een zwakkere partij te bevoordelen. Fatiha heeft ook minder moeite dan de gemiddelde persoon om de waarheid te vertellen als zij weet dat dit pijnlijk zal zijn voor de betrokkene.






Ook de volgende uitspraken zijn tamelijk populair bij Fatiha

Conflicten ga ik niet uit de weg. Ik vermijd hierbij te allen prijze als zwak over te komen.
Ik bepaal liefst z?lf de spelregels.
Ik lever graag in het oog springende prestaties.
Ik ben een optimist. Ik ga er van uit dat de dingen meestal goed aflopen.
Mijn planning is meestal flexibel, en ik zorg dat ze voldoende ruimte laat voor onverwachte mogelijkheden.
Ik heb misschien te vaak de neiging om anderen goedbedoelde instructies te geven.
Ik droom ervan een team naar de overwinning te leiden.
Ik blijf niet lang stilstaan bij pijnlijke herinneringen. Ik denk liever aan iets plezierigs, het leven is zo al kort genoeg.





Misschien in tegenstelling tot wat hierboven geschreven staat gaat Fatiha meestal blij en opgewekt door het leven. Zij vindt het leven een fantastisch avontuur, is graag onder de mensen en gaat een goede fuif niet uit de weg. Zij is een levengenieter, boordevol fantasie, steeds op zoek naar nieuwe piekervaringen.

Fatiha is een optimist die graag plannen maakt - veel liever dan ze uit te werken - en die ervan uitgaat dat de dingen meestal goed aflopen. Zij houdt ook niet van veel piekeren noch van zwartgallige gedachten : zij denkt liever aan iets plezierigs, het leven is zo al kort genoeg. En zij heeft een absolute hekel aan lijkbidders en zuurpruimen, waarvan zij vindt dat er veel te veel op deze aardbol rondlopen, en die haarzelf misschien wel een "losbol" zullen noemen met te weinig aandacht voor andermans behoeften.

Fatiha heeft weinig last van zelfkritiek; een keerzijde van deze medaille is echter dat zij misschien ook weinig interesse heeft in zelfontplooiing.Ik heb wel interesse in zelfontplooiing en doe er wel zeker wat aan.

Fatiha is meestal ontspannen. Zij is aangenaam in de omgang en weinig veeleisend, noch voor zichzelf noch voor anderen. Van haar zul je zelden harde of kritische uitspraken horen, en zij maakt zich ook niet snel kwaad.

Zij houdt zich ook liever bezig met het hier-en-nu dan te ijveren voor allerlei vage idealen. Het interesseert haar ook niet erg de baas te spelen - dat mag iemand anders gerust doen - en in discussies heeft zij er geen probleem mee water in de wijn te doen. Dit heeft niets te maken met zwakte, maar alles met het vermijden van onnodige ruzies en problemen. Om dezelfde reden zal zij ook niet gauw tegen de stroom in roeien, zij gebruikt veel liever zijn natuurlijke charmes om iets te bereiken.

En Fatiha is uitermate charmant. Zij is dan ook populair bij haar - wellicht vele - vrienden, bij wie zij graag vertoeft; in geval van problemen kan zij dan ook altijd terugvallen op deze vrienden en kennissen.Ik ben populair en charmant. Hoor je dat...

Babyface
22-12-04, 11:46
- spieren zijn duidelijk zichtbaar
- brede heupen
- geprononceerde kin
- relatief zware onder-armen en -benen
- huid is tamelijk dik met duidelijke pori?n
- huid wordt gemakkelijk bruin en houdt bruinheid lang
- het haar is grof




:fpotver:

De een na laatste klopt wel. De rest is niet waar.

Wat een onzin. Komt een of ander stom test mij vertellen hoe ik werkelijk ben. Er zijn zoveel punten die niet kloppen. :confused:

dicksr
22-12-04, 12:07
Alstublieft


SAMENVATTING TEMPERAMENT VAN DICKSR



Dicksr is een sterke man, een man van de actie, boordevol energie, ambitieus en competitief ingesteld. Hij houdt ervan de zaak in handen te nemen, en voelt zich op zijn ongemak indien hij niets om handen heeft. Luiheid is hem onbekend. Ook lafheid kent hij niet.

Dicksr heeft een grote bereidheid om verantwoordelijkheid op te nemen. Hij is een echte "manager" die, ook thuis, recht op het doel afgaat, met inzet van alle middelen : hij neemt initiatief, plant, geeft instructies, volgt op. Hij houdt er trouwens van bevelen te geven, en zijn omgeving aanvaardt dit meestal.

Dicksr is ook vrij van sentimentaliteit. Er is bijvoorbeeld weinig kans dat hij zich aansluit bij de politieke partij voor de dierenrechten.

Dicksr zoekt de actie op, zonder daarom noodzakelijk te lang stil te staan bij de gevolgen op lange termijn. In het bedrijfsleven is hij een echte ondernemer, die nieuwe zaken en projecten opstart. Hij houdt ook van risico?s, misschien zelfs van gokken. Waarschijnlijk rijdt hij ook graag snel met de wagen en geeft dit hem een ontspannen gevoel van macht. Hij is een echte durf-al, is moeilijk bang te krijgen.

Hij houdt van de kracht van het jeugdig lichaam, en hij voelt zich onbehaaglijk bij de gedachte aan de onvermijdelijke aftakeling van het lichaam bij het oud worden; daarom gaat hij op zoek naar de eeuwige jeugd, en zal alles in het werk stellen om er zo lang mogelijk jong uit te zien. Tevergeefs echter : er is een goede kans dat hij er ouder uit ziet dan zijn leeftijd, reeds als tiener was dat zo. Het verlies van de jeugd zal hij vaak compenseren door op jacht te gaan naar status en succes.

Dicksr kan zeer goed tegen lawaai, en maakt er zelf ook nogal wat, zijn stem draagt bijvoorbeeld ver. Vaak zal hij zijn radio hard zetten. Hij houdt vooral van muziek met een flink ritme.

Dicksr heeft weinig directe toegang tot zijn onbewuste. Daardoor is hij zich zelden bewust van zijn dromen. Daarom ook is hij gemakkelijk te hypnotiseren ( en loopt hij zelfs gevaar in de ban te geraken van een of andere sekte ). Hij kan zelfs een operatie ondergaan onder hypnose, zonder verdere verdoving.

Dicksr houdt er niet van om dingen uit te stellen, om zaken te laten aanslepen. Soms wil hij zelfs liever een minder goede beslissing dan geen beslissing, dan weet hij ten minste waar hij aan toe is.

Dicksr zit zelden te dagdromen. Hij piekert ook zelden, en kan snel beslissingen nemen. Hij leeft voor het heden en voor de actie. Hij is niet contemplatief ingesteld, heeft minder aandacht voor wat zich binnen hem afspeelt.

Dicksr is zelfverzekerd en loopt zelfs gevaar zichzelf te overschatten. Hij neemt het voortouw en bezit wellicht leiderschapskwaliteiten, hij houdt er in elk geval van om in een groep de leiding te nemen. Hij is graag de baas. Hij speelt ook graag de vedette, staat graag in het middelpunt van de belangstelling.

Dicksr is sterk competitie-gericht : hij wil graag winnen en - vooral als hij eerder klein van gestalte is - zelfs als dat ten koste van anderen gaat. Obstakels zijn er om uit de weg geruimd te worden, de omgeving is er om onderworpen te worden.

Dicksr is ook een uitstekende uitvoerder : hij concentreert zich op de opdracht, zonder zich te laten afleiden door sentiment.

Dicksr streeft er ook naar om nieuwe gebieden te verkennen en te veroveren. Afhankelijk van zijn beroep en omstandigheden kan dit zijn : van job veranderen, nieuwe projecten opstarten, nieuwe sporten of hobbies uitproberen, avontuurlijke reizen ondernemen, ...

Hij neemt zichzelf misschien te ernstig, vindt het in elk geval erg als hij niet ernstig genomen wordt.

Dicksr is sterk in het aanbrengen van orde en structuur, ook op mentaal gebied : hij denkt op een geordende en systematische manier, recht op het doel af. Dicksr is zeer voorspelbaar, zal bijvoorbeeld zelden van mening of van mentale ingesteldheid veranderen. Hij is met andere woorden koppig en weinig flexibel, en is snel overtuigd van zijn eigen gelijk.

Dicksr heeft er een hekel aan opgesloten te zijn in een kleine ruimte. Hij houdt van ruime kamers en open vlakten. Misschien lijdt hij zelfs aan claustrofobie. Hij houdt ook niet van sluitende kledij, en houdt er in de zomer ook van (half-)naakt te slapen.

Dicksr heeft ook een uitstekende ruimtelijke ori?ntatie, hij zal niet gauw verloren lopen.

Dicksr heeft een voorliefde voor paarden, en houdt ook van honden ( bedoeld wordt : ?chte honden, zoals herders, rottweilers, dobbermans, ... ).

Dicksr kijkt iedereen recht in de ogen en zegt zijn gedacht, en dit misschien niet altijd op een diplomatische manier. Als een onverwachte zaak zich aandient, dan is hij ook een van de eersten om hierover zijn mening te geven.

Indien Dicksr geconfronteerd wordt met een tegenslag, dan gaat hij niet in een hoekje zitten, dan gaat hij ook geen troost zoeken bij anderen, maar dan treft hij onmiddellijk de maatregelen die zich opdringen. Maar waarschijnlijk reageert hij zich eerst af : misschien slaat hij wel met de deuren, misschien reageert hij zich af via sport, begint hij met de grote schoonmaak, gaat hij uitgebreid winkelen, maakt hij een ritje met de wagen, ...

Maar indien Dicksr een succes geboekt heeft, dan zal hij het ook niet verborgen houden : vreugdekreten zijn dan niet uit de lucht.


Een heel wilde gok : Lichaam en gezondheid

Dicksr is een persoon die fysiek sterk en gehard is. Er is een goede kans dat hij - in verhouding tot zijn gestalte - een atletisch lichaam heeft, met brede schouders. Wellicht heeft - of had ? hij veel en dik haar. Hij heeft een kordaat voorkomen en een sportieve tred. Hij houdt ervan een gespierd en goed getraind lichaam te hebben. Op gebied van gezondheid moet hij opletten voor een hoge bloeddruk en loopt hij het risico op een acute appenditis ( zoland dit kleinood nog niet verwijderd is, natuurlijk ).

Dicksr houdt van fysieke uitdagingen. Waarschijnlijk houdt hij van sport en heeft hij er behoefte aan, het geeft hem energie eerder dan hem te vermoeien. Hij verdraagt ook zeer goed pijn.

Waarschijnlijk zijn ook een behoorlijk aantal van de volgende uitspraken van toepassing :

- spieren zijn duidelijk zichtbaar
- brede heupen
- geprononceerde kin
- relatief zware onder-armen en -benen
- huid is tamelijk dik met duidelijke pori?n
- huid wordt gemakkelijk bruin en houdt bruinheid lang
- het haar is grof




Eten en drinken

Dicksr heeft geen probleem om een maaltijd over te slaan, maar is ook in staat om grote porties te verorberen, bijna zoals een leeuw zijn prooi verscheurt.

Onder invloed van alcohol wordt Dicksr nog actiever en nog uitbundiger dan hij normaal al is.

Slapen en dromen

In vergelijking met zijn leeftijdsgenoten is Dicksr een ochtend-mens. Hij slaapt goed en diep ? en zal daarom niet langer slapen dan nodig is - en droomt zelden. Hij heeft ook weinig slaap nodig, heeft ? opnieuw in vergelijking met zijn leeftijdsgenoten - geen moeite om ?s morgens op te staan en is ook al snel aan de slag.

Rede en gevoel

Bij het nemen van belangrijke beslissingen zal Dicksr - misschien meer dan hij zelf meent - het verstand de bovenhand laten nemen op de gevoelens.

De gevoelens worden zoveel mogelijk uitgeschakeld ten voordele van de rede. Zo zou Dicksr als advocaat perfect een zware misdadiger kunnen verdedigen, ook al keurt hij de misdaad zelf ten zeerste af. Dicksr is ook streng maar rechtvaardig : hij zal maar weinig door de vingers zien uit medelijden, bijvoorbeeld om een zwakkere partij te bevoordelen. Dicksr heeft ook minder moeite dan de gemiddelde persoon om de waarheid te vertellen als hij weet dat dit pijnlijk zal zijn voor de betrokkene.



Is Dicksr geen typische macho ?



Ook de volgende uitspraken zijn tamelijk populair bij Dicksr

Conflicten ga ik niet uit de weg. Ik vermijd hierbij te allen prijze als zwak over te komen.
Ik bepaal liefst z?lf de spelregels.
Ik lever graag in het oog springende prestaties.
Ik ben een optimist. Ik ga er van uit dat de dingen meestal goed aflopen.
Mijn planning is meestal flexibel, en ik zorg dat ze voldoende ruimte laat voor onverwachte mogelijkheden.
Ik heb misschien te vaak de neiging om anderen goedbedoelde instructies te geven.
Ik droom ervan een team naar de overwinning te leiden.
Ik blijf niet lang stilstaan bij pijnlijke herinneringen. Ik denk liever aan iets plezierigs, het leven is zo al kort genoeg.





Misschien in tegenstelling tot wat hierboven geschreven staat gaat Dicksr meestal niet onbezorgd door het leven, omdat hij zichzelf vaak kwelt door zijn streven naar het onhaalbare, naar hetgeen ver weg is en niet bereikbaar of moeilijk te krijgen.

Dicksr verfoeit het alledaagse, het gemiddelde en het banale, en streeft naar het hogere, ook al is het moeilijk bereikbaar, en schuwt geen risico's om dit te kunnen bereiken, er dreigt zelfs gevaar voor ( niet noodzakelijk fysieke ) roekeloosheid.

Hij wil graag voor iets kunnen strijden, maar vaak zal dit doel reeds veel van zijn aantrekkingskracht verloren hebben wanneer het binnen handbereik komt, omdat hij onvoldoende op prijs stelt wat hij heeft.

Dicksr worstelt met het gevoel iets wezenlijks te missen in zijn leven, en voelt zich hierdoor als het ware in de steek gelaten. Een en ander vertaalt zich ook in het feit dat Dicksr gemakkelijk jaloers is, mede doordat hij er van overtuigd is dat anderen wel hebben wat ze willen.

Dicksr kent ook een zeer diep verlangen naar emotionele verbondenheid en intense relaties.

Ook op het relationele vlak zal hij streven naar Iemand die moeilijk bereikbaar is ( of reeds een partner heeft ). Een potentiele partner die gemakkelijk te veroveren of reeds binnen bereik is, is in zijn ogen immers veel minder interessant. Vaak zullen zijn relaties daarom een patroon kennen van aantrekken en terug afstoten. Een geliefde die hem afwijst zal dikwijls terug extra aantrekkelijk worden in zijn ogen. Hij kan er dan ook zeer moeilijk tegen als een relatie door de ander stopgezet wordt, hij vat dit zeer persoonlijk op.

Deze drang naar het moeilijk bereikbare speelt zich natuurlijk niet alleen af op het vlak van relaties. Ook op professioneel vlak bijvoorbeeld zal hij voortdurend op zoek gaan naar nieuwe uitdagingen, liefst verschillende tegelijk, vaak zonder zich vooraf goed af te vragen of hij deze uitdagingen wel zal aankunnen. Hij neemt voortdurend teveel hooi op de vork. En in een commerciele functie zal hij vooral renderen als de concurrentie het hoogst is, zonder concurrentie dreigt hij als het ware in te dommelen. Hij is een echt jagers-type.

Dicksr spendeert veel tijd om inzicht te krijgen in zijn eigen gevoelens. De melancholie, die voortkomt uit een besef van verlies, is voor hem waarschijnlijk een aantrekkelijke gemoedstoestand. Hij verwijlt graag bij intense herinneringen : zo kan hij bijvoorbeeld genieten van de "zoete pijn" die de herinnering aan een verloren liefde oproept.

Dicksr voelt zichzelf een uniek persoon, anders dan de anderen, wiens diepe innerlijke gevoelens schril afsteken tegen de alledaagse, banale gevoelens van de anderen. Hij voelt zich vaak onbegrepen, maar precies dit zorgt ervoor dat Dicksr waarschijnlijk ook het talent heeft om mensen die zich in zeer moeilijke omstandigheden bevinden, te begrijpen en te steunen.

Dicksr is een gedistingueerd persoon die veel belang hecht aan een levensstijl vol goede smaak en cultuur ( waarschijnlijk houdt hij bijvoorbeeld van klassieke muziek en po?zie ), en hij kan het maar moeilijk laten hiermee - zij het op een discrete manier - een beetje te pronken.

Vaak zullen ook anderen Dicksr als speciaal en origineel beschouwen en zal hij door zijn omgeving bewonderd worden voor zijn verfijnd gevoel voor schoonheid en voor zijn goede smaak. Soms wordt hij echter verweten overgevoelig en zelfs een tikje theatraal te zijn, niet bang om zijn gevoelens wat uit te vergroten.

akram
22-12-04, 14:36
Beste Ahmed, gelieve hieronder een eerste samenvatting van de beschrijving van jouw temperament te vinden, gebaseerd op de uitspraken die jij hebt aangeduid. Een meer volledige en meer precieze beschrijving wordt je volledig gratis doorgestuurd zodra onze methode volledig op punt staat; indien je deze niet wil ontvangen kun je ons dit middels een eenvoudig mailtje laten weten.




SAMENVATTING TEMPERAMENT VAN AHMED



Ahmed is een sterke man, een man van de actie, boordevol energie, ambitieus en competitief ingesteld. Hij houdt ervan de zaak in handen te nemen, en voelt zich op zijn ongemak indien hij niets om handen heeft. Luiheid is hem onbekend. Ook lafheid kent hij niet.

Ahmed heeft een grote bereidheid om verantwoordelijkheid op te nemen. Hij is een echte "manager" die, ook thuis, recht op het doel afgaat, met inzet van alle middelen : hij neemt initiatief, plant, geeft instructies, volgt op. Hij houdt er trouwens van bevelen te geven, en zijn omgeving aanvaardt dit meestal.

Ahmed is ook vrij van sentimentaliteit. Er is bijvoorbeeld weinig kans dat hij zich aansluit bij de politieke partij voor de dierenrechten.

Ahmed zoekt de actie op, zonder daarom noodzakelijk te lang stil te staan bij de gevolgen op lange termijn. In het bedrijfsleven is hij een echte ondernemer, die nieuwe zaken en projecten opstart. Hij houdt ook van risico?s, misschien zelfs van gokken. Waarschijnlijk rijdt hij ook graag snel met de wagen en geeft dit hem een ontspannen gevoel van macht. Hij is een echte durf-al, is moeilijk bang te krijgen.

Hij houdt van de kracht van het jeugdig lichaam, en hij voelt zich onbehaaglijk bij de gedachte aan de onvermijdelijke aftakeling van het lichaam bij het oud worden; daarom gaat hij op zoek naar de eeuwige jeugd, en zal alles in het werk stellen om er zo lang mogelijk jong uit te zien. Tevergeefs echter : er is een goede kans dat hij er ouder uit ziet dan zijn leeftijd, reeds als tiener was dat zo. Het verlies van de jeugd zal hij vaak compenseren door op jacht te gaan naar status en succes.

Ahmed kan zeer goed tegen lawaai, en maakt er zelf ook nogal wat, zijn stem draagt bijvoorbeeld ver. Vaak zal hij zijn radio hard zetten. Hij houdt vooral van muziek met een flink ritme.

Ahmed heeft weinig directe toegang tot zijn onbewuste. Daardoor is hij zich zelden bewust van zijn dromen. Daarom ook is hij gemakkelijk te hypnotiseren ( en loopt hij zelfs gevaar in de ban te geraken van een of andere sekte ). Hij kan zelfs een operatie ondergaan onder hypnose, zonder verdere verdoving.

Ahmed houdt er niet van om dingen uit te stellen, om zaken te laten aanslepen. Soms wil hij zelfs liever een minder goede beslissing dan geen beslissing, dan weet hij ten minste waar hij aan toe is.

Ahmed zit zelden te dagdromen. Hij piekert ook zelden, en kan snel beslissingen nemen. Hij leeft voor het heden en voor de actie. Hij is niet contemplatief ingesteld, heeft minder aandacht voor wat zich binnen hem afspeelt.

Ahmed is zelfverzekerd en loopt zelfs gevaar zichzelf te overschatten. Hij neemt het voortouw en bezit wellicht leiderschapskwaliteiten, hij houdt er in elk geval van om in een groep de leiding te nemen. Hij is graag de baas. Hij speelt ook graag de vedette, staat graag in het middelpunt van de belangstelling.

Ahmed is sterk competitie-gericht : hij wil graag winnen en - vooral als hij eerder klein van gestalte is - zelfs als dat ten koste van anderen gaat. Obstakels zijn er om uit de weg geruimd te worden, de omgeving is er om onderworpen te worden.

Ahmed is ook een uitstekende uitvoerder : hij concentreert zich op de opdracht, zonder zich te laten afleiden door sentiment.

Ahmed streeft er ook naar om nieuwe gebieden te verkennen en te veroveren. Afhankelijk van zijn beroep en omstandigheden kan dit zijn : van job veranderen, nieuwe projecten opstarten, nieuwe sporten of hobbies uitproberen, avontuurlijke reizen ondernemen, ...

Hij neemt zichzelf misschien te ernstig, vindt het in elk geval erg als hij niet ernstig genomen wordt.

Ahmed is sterk in het aanbrengen van orde en structuur, ook op mentaal gebied : hij denkt op een geordende en systematische manier, recht op het doel af. Ahmed is zeer voorspelbaar, zal bijvoorbeeld zelden van mening of van mentale ingesteldheid veranderen. Hij is met andere woorden koppig en weinig flexibel, en is snel overtuigd van zijn eigen gelijk.

Ahmed heeft er een hekel aan opgesloten te zijn in een kleine ruimte. Hij houdt van ruime kamers en open vlakten. Misschien lijdt hij zelfs aan claustrofobie. Hij houdt ook niet van sluitende kledij, en houdt er in de zomer ook van (half-)naakt te slapen.

Ahmed heeft ook een uitstekende ruimtelijke ori?ntatie, hij zal niet gauw verloren lopen.

Ahmed heeft een voorliefde voor paarden, en houdt ook van honden ( bedoeld wordt : ?chte honden, zoals herders, rottweilers, dobbermans, ... ).

Ahmed kijkt iedereen recht in de ogen en zegt zijn gedacht, en dit misschien niet altijd op een diplomatische manier. Als een onverwachte zaak zich aandient, dan is hij ook een van de eersten om hierover zijn mening te geven.

Indien Ahmed geconfronteerd wordt met een tegenslag, dan gaat hij niet in een hoekje zitten, dan gaat hij ook geen troost zoeken bij anderen, maar dan treft hij onmiddellijk de maatregelen die zich opdringen. Maar waarschijnlijk reageert hij zich eerst af : misschien slaat hij wel met de deuren, misschien reageert hij zich af via sport, begint hij met de grote schoonmaak, gaat hij uitgebreid winkelen, maakt hij een ritje met de wagen, ...

Maar indien Ahmed een succes geboekt heeft, dan zal hij het ook niet verborgen houden : vreugdekreten zijn dan niet uit de lucht.


Een heel wilde gok : Lichaam en gezondheid

Ahmed is een persoon die fysiek sterk en gehard is. Er is een goede kans dat hij - in verhouding tot zijn gestalte - een atletisch lichaam heeft, met brede schouders. Wellicht heeft - of had ? hij veel en dik haar. Hij heeft een kordaat voorkomen en een sportieve tred. Hij houdt ervan een gespierd en goed getraind lichaam te hebben. Op gebied van gezondheid moet hij opletten voor een hoge bloeddruk en loopt hij het risico op een acute appenditis ( zoland dit kleinood nog niet verwijderd is, natuurlijk ).

Ahmed houdt van fysieke uitdagingen. Waarschijnlijk houdt hij van sport en heeft hij er behoefte aan, het geeft hem energie eerder dan hem te vermoeien. Hij verdraagt ook zeer goed pijn.

Waarschijnlijk zijn ook een behoorlijk aantal van de volgende uitspraken van toepassing :

- spieren zijn duidelijk zichtbaar
- brede heupen
- geprononceerde kin
- relatief zware onder-armen en -benen
- huid is tamelijk dik met duidelijke pori?n
- huid wordt gemakkelijk bruin en houdt bruinheid lang
- het haar is grof




Eten en drinken

Ahmed heeft geen probleem om een maaltijd over te slaan, maar is ook in staat om grote porties te verorberen, bijna zoals een leeuw zijn prooi verscheurt.

Onder invloed van alcohol wordt Ahmed nog actiever en nog uitbundiger dan hij normaal al is.

Slapen en dromen

In vergelijking met zijn leeftijdsgenoten is Ahmed een ochtend-mens. Hij slaapt goed en diep ? en zal daarom niet langer slapen dan nodig is - en droomt zelden. Hij heeft ook weinig slaap nodig, heeft ? opnieuw in vergelijking met zijn leeftijdsgenoten - geen moeite om ?s morgens op te staan en is ook al snel aan de slag.

Rede en gevoel

Bij het nemen van belangrijke beslissingen zal Ahmed - misschien meer dan hij zelf meent - het verstand de bovenhand laten nemen op de gevoelens.

De gevoelens worden zoveel mogelijk uitgeschakeld ten voordele van de rede. Zo zou Ahmed als advocaat perfect een zware misdadiger kunnen verdedigen, ook al keurt hij de misdaad zelf ten zeerste af. Ahmed is ook streng maar rechtvaardig : hij zal maar weinig door de vingers zien uit medelijden, bijvoorbeeld om een zwakkere partij te bevoordelen. Ahmed heeft ook minder moeite dan de gemiddelde persoon om de waarheid te vertellen als hij weet dat dit pijnlijk zal zijn voor de betrokkene.



Is Ahmed geen typische macho ?



Ook de volgende uitspraken zijn tamelijk populair bij Ahmed

Conflicten ga ik niet uit de weg. Ik vermijd hierbij te allen prijze als zwak over te komen.
Ik bepaal liefst z?lf de spelregels.
Ik lever graag in het oog springende prestaties.
Ik ben een optimist. Ik ga er van uit dat de dingen meestal goed aflopen.
Mijn planning is meestal flexibel, en ik zorg dat ze voldoende ruimte laat voor onverwachte mogelijkheden.
Ik heb misschien te vaak de neiging om anderen goedbedoelde instructies te geven.
Ik droom ervan een team naar de overwinning te leiden.
Ik blijf niet lang stilstaan bij pijnlijke herinneringen. Ik denk liever aan iets plezierigs, het leven is zo al kort genoeg.

Bofko
22-12-04, 14:52
Geplaatst door Umarvlie
Umarvlie is een sterke man


Geplaatst door barfly
Barfly is een sterke man,


Geplaatst door Babyface
Fatiha is een sterke vrouw


Geplaatst door dicksr
Dicksr is een sterke man


Geplaatst door akram
Ahmed is een sterke man


Geplaatst door contradictio
Contradictio is een sterke vrouw.


:vreemd:
Wat een heerlijk veilig gevoel hier bij Maroc.nl !

dicksr
22-12-04, 15:04
Geplaatst door Bofko
:vreemd:
Wat een heerlijk veilig gevoel hier bij Maroc.nl !

't Is net alsof je onder mensen bent en dat de verschillen niet zo groot zijn als ze soms lijken.

wytze
22-12-04, 15:12
ik val een beetje uit de toon hier.

"wytze bezit een intense persoonlijkheid"
niks sterks.

helaas kan ik niet copy and pasten en ik ga niet 5 pagina's samenvatting van mijn temperament overtypen. eg nie.

Canaris
22-12-04, 15:41
SAMENVATTING TEMPERAMENT VAN Canaris

Canaris is een sterke man. Hij is temperamentsvol, ongeduldig, gedreven, intens, vurig. Hij is ambitieus en dynamisch en heeft een grote werkkracht. Hij is ook vaak gehaast. Luiheid is hem onbekend.
Canaris is een man van de actie, boordevol energie, en competitief ingesteld. Hij houdt ervan de zaak in handen te nemen, en voelt zich op zijn ongemak indien hij niets om handen heeft.

Canaris heeft een grote bereidheid om verantwoordelijkheid op te nemen. Hij is een echte "manager" die, ook thuis, recht op het doel afgaat, met inzet van alle middelen : hij neemt initiatief, plant, geeft instructies, volgt op.

Canaris is ook vrij van sentimentaliteit. Er is bijvoorbeeld weinig kans dat hij zich aansluit bij de politieke partij voor de dierenrechten.
Canaris zoekt de actie op. In het bedrijfsleven is hij een echte ondernemer, die nieuwe zaken en projecten opstart.
Hij houdt vooral van muziek met een flink ritme.

Canari is zelfverzekerd en loopt zelfs gevaar zichzelf te overschatten. Hij neemt het voortouw en bezit wellicht leiderschapskwaliteiten, hij houdt er in elk geval van om in een groep de leiding te nemen.
Canari is sterk competitie-gericht : hij wil graag winnen en - vooral als hij eerder klein van gestalte is - zelfs als dat ten koste van anderen gaat.

Canaris is ook een uitstekende uitvoerder : hij concentreert zich op de opdracht, zonder zich te laten afleiden door sentiment.

Canaris streeft er ook naar om nieuwe gebieden te verkennen en te veroveren. Afhankelijk van zijn beroep en omstandigheden kan dit zijn : van job veranderen, nieuwe projecten opstarten, nieuwe sporten of hobbies uitproberen, avontuurlijke reizen ondernemen, ...
Hij neemt zichzelf misschien te ernstig, vindt het in elk geval erg als hij niet ernstig genomen wordt.

Canaris is sterk in het aanbrengen van orde en structuur, ook op mentaal gebied : hij denkt op een geordende en systematische manier, recht op het doel af.

Canaris heeft een sterk analytische geest. Er is een goede kans dat Canaris intelligent is . Zelf is hij vaak bezig met nieuwe concepten en dingen te bedenken ( die daarom niet altijd veel praktisch nut hebben ).
Canaris heeft er een hekel aan opgesloten te zijn in een kleine ruimte. Hij houdt van ruime kamers en open vlakten.

Canaris heeft ook een uitstekende ruimtelijke ori?ntatie, hij zal niet gauw verloren lopen.

Canaris heeft een voorliefde voor paarden, en houdt ook van honden ( bedoeld wordt : ?chte honden, zoals herders, rottweilers, dobbermans, ... ).

Canaris kijkt iedereen recht in de ogen en zegt zijn gedacht, en dit misschien niet altijd op een diplomatische manier. Als een onverwachte zaak zich aandient, dan is hij ook een van de eersten om hierover zijn mening te geven.

In geval van problemen kropt Canaris gemakkelijk dingen op, waardoor rouw en verdriet niet snel verwerkt zijn. Hij heeft weinig behoefte om zijn hart uit te storten, heeft weinig behoefte aan sociale steun van anderen in geval van tegenspoed : hij zal zijn problemen wel zelf oplossen, ook al zijn die groot. Toch is hij niet erg stress-bestendig : dikwijls treft hij overhaaste acties.

Indien Hij geconfronteerd wordt met een tegenslag, dan gaat hij niet in een hoekje zitten, dan gaat hij ook geen troost zoeken bij anderen, maar dan treft hij onmiddellijk de maatregelen die zich opdringen.
Maar indien Hij een succes geboekt heeft, dan zal hij het ook niet verborgen houden : vreugdekreten zijn dan niet uit de lucht.

Canaris is een individualist. Hij wil niet afhangen van anderen, en vertrouwt meer op eigen kracht dan op de kracht van de groep. Zelf heeft hij geen behoefte aan constante bevestiging en schouderklopjes. Hij heeft geen behoefte om in de smaak te vallen, en zal hiervoor ook niets tegen zijn zin doen. Hij heeft weinig nood aan sociaal contact en heeft er ook geen moeite mee lange tijd alleen te zijn.

Canaris is selectief bij de keuze van zijn vrienden. Hij heeft moeite om tegen iedereen vriendelijk te zijn, en verbergt dit ook niet; hij heeft namelijk een grondige hekel aan vleierij.

Canaris niet goed in het onthouden van namen van mensen.
De bewegingen en de reacties van Canaris zijn snel, zowel lichamelijk als verbaal. Hij is niet op zijn mondje gevallen, en schuwt harde en kritische uitspraken niet. Soms is hij humeurig en weinig verdraagzaam, en komt hij over als een kritikaster.

Canaris is geen materialist. Hij hecht weinig belang aan comfort en luxe. Hij is ook niet erg gul of vrijgevig.
Hij heeft weinig behoefte aan het onder woorden brengen van gevoelens als liefde en affectie.
Hij heeft een hekel aan het werken volgens strakke schema?s; hij heeft veel afwisseling nodig.
Hij loopt niet met zijn gevoelens te koop, heeft het hart niet op de tong. Je zult hem ook zelden diep en smartelijk zien wenen, hij is niet sentimenteel.

Emotioneel is hij niet altijd even voorspelbaar. Zo kan hij bijvoorbeeld plotseling inwendig boos worden, al laat hij dit meestal niet merken. Zijn gevoelens kunnen zeer hevig zijn, zo kan hij bijvoorbeeld zwaar verliefd worden.

Vooral op jonge leeftijd is Hij is soms weinig alert op emotioneel gebied, traag in het opvangen van emotionele signalen die de mensen in zijn omgeving uitsturen.
Hij is weinig ge?nteresseerd in status en maatschappelijke positie van anderen. Roddelen doet hij weinig en de roddelblaadjes leest hij niet. Je moet hem ook niet veel vragen over de soaps die op TV te zien zijn : daar heeft hij tijd noch interesse voor.

Canaris is niet tevreden met het leven zoals het nu is. Hij is gericht op de vooruitgang. Hij stelt dingen in vraag en is bereid tegen de stroom in te roeien.
Alhoewel hij zijn verantwoordelijkheid opneemt ten opzichte van zijn gezin, hecht hij toch geen overdreven belang aan het gezinsleven, ook de carri?re is immers belangrijk. Hij kent geen uitgesproken kinderwens, en kijkt ook zelden met heimwee achterom naar zijn eigen kindertijd.
Rede en gevoel

Bij het nemen van belangrijke beslissingen zal Canaris het verstand de bovenhand laten nemen op de gevoelens.
De gevoelens worden zoveel mogelijk uitgeschakeld ten voordele van de rede. Zo zou Canaris als advocaat perfect een zware misdadiger kunnen verdedigen, ook al keurt hij de misdaad zelf ten zeerste af.

Canaris is ook streng maar rechtvaardig : hij zal maar weinig door de vingers zien uit medelijden, bijvoorbeeld om een zwakkere partij te bevoordelen. Canaris heeft ook minder moeite dan de gemiddelde persoon om de waarheid te vertellen als hij weet dat dit pijnlijk zal zijn voor de betrokkene.


Canaris is ronduit verbaasd .

contradictio
22-12-04, 18:21
Geplaatst door Bofko
:vreemd:
Wat een heerlijk veilig gevoel hier bij Maroc.nl !

SAMENVATTING TEMPERAMENT VAN CONTRADICTIO

Contradictio is een sterke vrouw.

Contradictio voelt zichzelf een uniek persoon , anders dan de anderen, wiens diepe innerlijke gevoelens schril afsteken tegen de alledaagse, banale gevoelens van de anderen.

nou zo te zien hoor ik ook in het rijtje "sterke personen :ego: " thuis... niets bijzonders dus.. :ego:

:giechel:

Orakel
22-12-04, 22:38
SAMENVATTING TEMPERAMENT VAN ORAKEL



Orakel is temperamentsvol, ongeduldig, gedreven, intens, vurig. Hij is dynamisch en heeft een grote werkkracht. Hij is ook vaak gehaast. Luiheid is hem onbekend.

Orakel heeft een sterk analytische geest. Er is een goede kans dat Orakel intelligent is . Zelf is hij vaak bezig met nieuwe concepten en dingen te bedenken ( die daarom niet altijd veel praktisch nut hebben ).

Orakel is een individualist. Hij wil niet afhangen van anderen, en vertrouwt meer op eigen kracht dan op de kracht van de groep. Zelf heeft Orakel geen behoefte aan constante bevestiging en schouderklopjes. Hij heeft geen behoefte om in de smaak te vallen, en zal hiervoor ook niets tegen zijn zin doen. Hij heeft weinig nood aan sociaal contact en heeft er ook geen moeite mee lange tijd alleen te zijn.

Orakel is selectief bij de keuze van zijn vrienden. Hij heeft moeite om tegen iedereen vriendelijk te zijn, en verbergt dit ook niet; hij heeft namelijk een grondige hekel aan vleierij.

Orakel is niet goed in het onthouden van namen van mensen.

De bewegingen en de reacties van Orakel zijn snel, zowel lichamelijk als verbaal. Hij is niet op zijn mondje gevallen, en schuwt harde en kritische uitspraken niet. Soms is hij humeurig en weinig verdraagzaam, en komt hij over als een kritikaster.

Orakel is geen materialist. Hij hecht weinig belang aan comfort en luxe. Orakel is ook niet erg gul of vrijgevig.

Orakel is niet iemand die leeft om te eten. Hij is geen snoeper en is zeker nooit gulzig. Orakel hecht ook niet veel waarde aan feestmalen en ceremonie?n; in het algemeen houdt hij van eenvoudige maaltijden, zonder veel poespas. Hij hecht weinig belang aan gastronomie. Hij is een snelle eter. Hij behoort tot het soort mensen dat in hongerstaking zou gaan.

Orakel heeft weinig behoefte aan het onder woorden brengen van gevoelens als liefde en affectie.

Orakel heeft een hekel aan het werken volgens strakke schema?s; hij heeft veel afwisseling nodig.

Emotioneel is Orakel niet altijd even voorspelbaar. Zo kan hij bijvoorbeeld plotseling inwendig boos worden, al laat hij dit meestal niet merken. Zijn gevoelens kunnen zeer hevig zijn, zo kan hij bijvoorbeeld zwaar verliefd worden.

Orakel is weinig ge?nteresseerd in status en maatschappelijke positie van anderen. Roddelen doet hij weinig en de roddelblaadjes leest hij niet. Je moet hem ook niet veel vragen over de soaps die op TV te zien zijn : daar heeft hij tijd noch interesse voor.


Orakel is niet tevreden met het leven zoals het nu is. Hij is gericht op de vooruitgang. Hij stelt dingen in vraag en is bereid tegen de stroom in te roeien.

Orakel slaapt niet langer dan nodig, en is gemakkelijk wakker te maken. Hij heeft weinig moeite om ?s morgens op te staan.

Orakel loopt niet met zijn gevoelens te koop, heeft het hart niet op de tong. Je zult hem ook zelden diep en smartelijk zien wenen, hij is niet sentimenteel.

In geval van problemen kropt hij gemakkelijk dingen op, waardoor rouw en verdriet niet snel verwerkt zijn. Hij heeft weinig behoefte om zijn hart uit te storten, heeft weinig behoefte aan sociale steun van anderen in geval van tegenspoed : hij zal zijn problemen wel zelf oplossen, ook al zijn die groot. Toch is Orakel niet erg stress-bestendig : ofwel treft hij overhaaste acties ofwel raakt hij verlamd door de twijfel tussen verschillende mogelijkheden.

Vooral op jonge leeftijd is Orakel is soms weinig alert op emotioneel gebied, traag in het opvangen van emotionele signalen die de mensen in zijn omgeving uitsturen.

Alhoewel Orakel zijn verantwoordelijkheid opneemt ten opzichte van zijn gezin, hecht hij toch geen overdreven belang aan het gezinsleven, ook de carri?re is immers belangrijk. Hij kent geen uitgesproken kinderwens, en kijkt ook zelden met heimwee achterom naar zijn eigen kindertijd.

Intuitie

Orakel steunt sterk op zijn intuitie. Voor de keuze gesteld tussen een aantal mogelijkheden heeft hij bijvoorbeeld snel door welke wegen wel en welke wegen niet tot een oplossing zullen leiden. Hij is ook principieel wantrouwig ten opzichte van algemeen aanvaarde waarheden, alsook ten opzichte van alles wat hij hoort of leest in de pers : hij houdt er voortdurend rekening mee dat dit wel eens niet de waarheid zou kunnen zijn.

Orakel geeft vaak een verstrooide indruk, omdat hij in gedachten verzonken aan iets anders aan het denken is. Op het bureau van Orakel zul je waarschijnlijk heel wat stapels met dossiers aantreffen waaraan hij dezer dagen aan het werken is. En als hij iets waarneemt dan heeft hij meer aandacht voor het totale beeld dan voor de individuele details, die hem daarom vaak zullen ontsnappen.

De prioriteit van Orakel ligt in de toekomst, eerder dan in het genieten van het hier-en-nu. Typisch is dat Orakel zelfs moeite heeft om te kunnen genieten van een overwinning waarvoor hij lang gevochten heeft - hij is immers in gedachten reeds bezig met de volgende uitdaging.

Rede en gevoel

Bij het nemen van belangrijke beslissingen zal Orakel - misschien meer dan hij zelf meent - het verstand de bovenhand laten nemen op de gevoelens.

De gevoelens worden zoveel mogelijk uitgeschakeld ten voordele van de rede. Zo zou Orakel als advocaat perfect een zware misdadiger kunnen verdedigen, ook al keurt hij de misdaad zelf ten zeerste af. Orakel is ook streng maar rechtvaardig : hij zal maar weinig door de vingers zien uit medelijden, bijvoorbeeld om een zwakkere partij te bevoordelen. Orakel heeft ook minder moeite dan de gemiddelde persoon om de waarheid te vertellen als hij weet dat dit pijnlijk zal zijn voor de betrokkene.


Een heel wilde gok : Lichaam en gezondheid

Op lichamelijk gebied is Orakel waarschijnlijk gekenmerkt door een rechte mond en dunne lippen. Het lichaam is eerder slank, er is weinig gevaar om kilo?s bij te winnen. Hij heeft een snelle pols en ademhaling. Hij heeft een gezonde sexuele appetijt. Hij doet wellicht graag aan sport.

Waarschijnlijk zijn ook een behoorlijk aantal van de volgende uitspraken van toepassing :

- lichaam is niet week
- persoon is niet dik
- je ziet de spieren goed liggen
- haar is tamelijk grof, geen neiging tot kaalheid

Pfff, 'kzou makkelijk in hongerstaking gaan en makkelijk wakker worden.
Gore viva-test.

Zwarte Schaap
23-12-04, 04:15
Geplaatst door wytze
ik val een beetje uit de toon hier.

helaas kan ik niet copy and pasten en ik ga niet 5 pagina's samenvatting van mijn temperament overtypen. eg nie.

Warom kun je het niet? Is het technisch niet mogelijk of bezit je de kennis/vaardigheid niet om te copy-pasten?

Als het alleen de kennis/ervaring is dan heb je twee mogelijkheden.

1. Ga met je muis naar het begin van de tekst. Hou de linkermuisknop ingedrukt en ga naar beneden met je muis tot het laatste stukje van je te copieren tekst.

Klik nu met je rechtermuisknop en je ziet staan kopieren. Klik daarop. Het stukje tekst zit nu in je geheugen. Ga nu naar het desbetreffende plek waar je de tekst wilt hebben en klik weer met je rechtermuisknop. Je ziet nu plakken, klik daarop. BEwerk de tekst hoe je het wilt hebben en klaar is kees.

Andere mogelijkheid maar nu zonder muis.

2.Ga met de pijltjestoetsen/muis naar het begin van de tekst. Hou de shiftknop ingedrukt en ga met je pijltjestoetsen naar het einde van de tekst. Je kunt de pijltjestoets die naar beneden wijst gebruiken om hele zinnen in één keer te kunnen kopieren zodat je het niet letter voor letter hoeft te doen.

Toets nu de CTRL-toets en de letter C in. Het geselecteerde stukje tekst zit nu in het geheugen. Ga naar de plaats waar je het stukje tekst wilt plakken en toest nu in CTRL en letter V in. Klaar is Wytze.

Bofko
23-12-04, 08:37
Geplaatst door contradictio
SAMENVATTING TEMPERAMENT VAN CONTRADICTIO

Contradictio is een sterke vrouw.

Contradictio voelt zichzelf een uniek persoon , anders dan de anderen, wiens diepe innerlijke gevoelens schril afsteken tegen de alledaagse, banale gevoelens van de anderen.

nou zo te zien hoor ik ook in het rijtje "sterke personen :ego: " thuis... niets bijzonders dus.. :ego:

:giechel:

Ik heb je erbij gezet in mijn opsomming van gisteren :fplet: