PDA

Bekijk Volledige Versie : Schrijft Hafid Bouazza zijn eigen boeken?



vgeld
19-12-04, 20:09
Voor de zoveelste keer bij Barend en van Dorp (de anti-Marokkanen van het eerste uur) verscheen de voor mij ogende bisex-schepsel; Hafid Bouaazza. Bouaazza beweert boeken te schrijven maar hij kan nog geen zin (in gramma. opzicht en dat voor iemand die hier zijn opleiding heft genoten) uitspreken.
Kan iemand van jullie uit de doeken doen wie de publicaties van het schepsel schrijft?[/

mark61
19-12-04, 20:15
Die worden door de zionisten geschreven om Marokkanen zwart te maken, dat weet je best. Niet vragen naar de bekende weg.

vgeld
19-12-04, 20:19
Geplaatst door mark61
Die worden door de zionisten geschreven om Marokkanen zwart te maken, dat weet je best. Niet vragen naar de bekende weg.
F||ck you. Ik ben op zoek naar inhoudelijke reacties
De Pot op E||ikel

De Nobele
19-12-04, 20:21
Geplaatst door vgeld
F||ck you. Ik ben op zoek naar inhoudelijke reacties
De Pot op E||ikel

Een inhoudelijke reactie op zoiets stoms als jouw bewering :-\
Waar moeten we eerst op ingaan: of hij biseksueel is?

De Nobele
19-12-04, 20:22
Geplaatst door mark61
Die worden door de zionisten geschreven om Marokkanen zwart te maken, dat weet je best. Niet vragen naar de bekende weg.
Je was me net een slag voor, verdorie.

Maar laat het nou biseksuele zionisten zijn.

mark61
19-12-04, 20:25
Geplaatst door vgeld
F||ck you. Ik ben op zoek naar inhoudelijke reacties
De Pot op E||ikel

Inhoudelijke reactie op wat? Begin eerst je eigen fantastische Nederlands te corrigeren. En begin een diepgravend onderzoek naar de sexuele voorkeuren van de heer Bouazza. Graag met bronnen. Geen ahadith svp. Noch het NL- dan wel MA-volkslied.

vgeld
19-12-04, 20:35
Geplaatst door mark61
Inhoudelijke reactie op wat?
Reacties op mijn constateringen dat sommige mensen/personen die de Marokkanen zwart maken zich met andere staten identifeceren dan Nederland. Ik kan zo twee citaten over loyaliteit (Netwerk & Barend en van Dorp ) ophoesten.
Je weet dondersgoed dat Vgeld nooit ahadiths als argumentatie hanteert.

Over mijn gramma: alle lof aan de Delftse methode

De Nobele
19-12-04, 20:40
Geplaatst door vgeld
Reacties op mijn constateringen dat sommige mensen/personen die de Marokkanen zwart maken zich met andere staten identifeceren dan Nederland. Ik kan zo twee citaten over loyaliteit (Netwerk & Barend en van Dorp ) ophoesten.
Je weet dondersgoed dat Vgeld nooit ahadiths als argumentatie hanteert.

Over mijn gramma: alle lof aan de Delftse methode

Hafid is niet de enige die zich kritisch uitlaat. En het aantal kritische publicisten/schrijvers groeit met de dag. Maar om deze potten/homo's/bi's met ghostwriters hoef je je geen zorgen te maken.

mark61
19-12-04, 20:44
Geplaatst door vgeld
Reacties op mijn constateringen dat sommige mensen/personen die de Marokkanen zwart maken zich met andere staten identifeceren dan Nederland. Ik kan zo twee citaten over loyaliteit (Netwerk & Barend en van Dorp ) ophoesten.
Je weet dondersgoed dat Vgeld nooit ahadiths als argumentatie hanteert.


Dat weet ik inderdaad donders goed. Geintje :hihi:.

Dat is heel iets anders dan je oorspronkelijke topic/vraag. Kan jij in raadselen spreken zeg. Wat heeft loyaliteit aan staten nou weer met sexuele oriëntatie dan wel ghostwriterschap te maken?


Over mijn gramma: alle lof aan de Delftse methode

...de voor mij ogende bisex-schepsel...

Kweenie wat die Delftenaren je geleerd hebben, maar dit is geen Nederlands. Weten die bèta's ook veel...

Het schepsel in kwestie is bij mijn weten de enige mens op deze aardkloot die het complete WNT heeft doorgeworsteld. Dat doe ik m niet na.

vgeld
19-12-04, 20:59
Geplaatst door mark61
Dat weet ik inderdaad donders goed. Geintje :hihi:.

Dat is heel iets anders dan je oorspronkelijke topic/vraag. Kan jij in raadselen spreken zeg. Wat heeft loyaliteit aan staten nou weer met sexuele oriëntatie dan wel ghostwriterschap te maken?



...de voor mij ogende bisex-schepsel...

Kweenie wat die Delftenaren je geleerd hebben, maar dit is geen Nederlands. Weten die bèta's ook veel...

Het schepsel in kwestie is bij mijn weten de enige mens op deze aardkloot die het complete WNT heeft doorgeworsteld. Dat doe ik m niet na.

Excuses aanvaard :fplet:

taouanza
19-12-04, 21:16
Ik vind Bouazza maar flut doe mij maar Al Galidi of Renate Dorrestein.

mark61
19-12-04, 21:21
Geplaatst door vgeld
Excuses aanvaard :fplet:

:confused: