PDA

Bekijk Volledige Versie : Huwelijksaanzoek

Panda1
20-12-04, 22:01
Hoi,

Ik ben een vrouw van Marokkaanse afkomst, die het geloof (Islam) belangrijk vindt. Ik ben op zoek naar een lieve en betrouwbare man, om samen een mooie toekomst mee op te bouwen.

Ik ben 36 jaar, 1.70 lang en 74 kg. Ik hou van lezen en reizen.

Ik zoek dus een lieve en betrouwbare man, die wil trouwen. Als wij elkaar iets beter leren kennen, zal ik je meer over mij vertellen.

Stuur bij interesse een SMS.

Vriendelijke groeten en Salamoilikom :turkije:

amina1977
28-12-04, 19:45
Als jij in de Islam gelooft dan ga je niet via deze weg een man zoeken!!!!!!!!!! Ik als vrouw denk er al verkeerd over laat staan een man die dit gaat lezen,sorry dit kan echt niet Waar gaat dit toch naartoe!!!!!!!!!!

MissCousCous
29-12-04, 09:24
vind ik ook amina..

attraction
01-01-05, 22:38
Ik vind hier niets verkeerds aan. Als alles volgens de Islam verloopt dan is het toch halal?

Je moet toch ergens beginnen. Is het niet rechtstreeks via thuis, dan is het via een andere weg.
Volg het pad dat allah ons gegeven heeft en we hoeven ons nergens voor te schamen!

mhasalaam zusters

1JAMILLA1
19-01-05, 07:53
Je kan mekaar beter via het net leren kennen dan via discotheeks wat de meeste meiden van tegenwoordig wil doen.

JamaL_JamaL
13-02-05, 19:32
Geplaatst door amina1977
Als jij in de Islam gelooft dan ga je niet via deze weg een man zoeken!!!!!!!!!! Ik als vrouw denk er al verkeerd over laat staan een man die dit gaat lezen,sorry dit kan echt niet Waar gaat dit toch naartoe!!!!!!!!!!

en hoe moet ze dan aan een man komen
...laat me raden
de ouders moet voor haar uitkiezen zeker

zozo
14-02-05, 08:41
wat betreft die miscouscous en amina? trek er niets van aan.
Ik vraag me af wat zij hierdoen? dit noemen zeker wel halal?
en trouwens de islam verbiedt dit niet, weet je wat de islam pas verbiedt
miscouscous en amina die zomaar reageren op iets wat niet nodig is.

succes met het zoeken van een man. Voor jou is de ware ergens op de aarde. Op deze manier kun je het beste een man zoeken. En trouwens
probeer www.amitie.fr tientallen meisjes zijn via deze weg getrouwd.
Want wie weet zit je ware ergens in australia b.v.

Internet is de beste manier.

succes

fa20doua
18-02-05, 15:32
Je hebt helemaal gelijk Amina :vreemd:

lady farah
27-02-05, 16:59
Sorry maar Amina heeft gewoon gelijk PUNT,die mannen zullen jullie toch als hoeren zien!!! en geloof mij,die gaan met je spelen en trouwen lekker met een nicht of een meisje uit Marokko

Ik begrijp niet dat sommige vrouwen zo dom en naief kunnen zijn!!

Amina en cous cous wollah jullie zn pas vrouwen dank je!!

Sarihi
28-02-05, 17:07
Assalam alaikom

Ik ben een man, woon in Amsterdam en 42 jaar. Ik ben ook op zoek, als was het niet op internet, naar een vrouw die bereid is van het leven, binnen de grens van de islam, iets mooies te maken met mij.
Ik hoop dat je op mijn bericht wilt reageren.

Vrd. grt. salamolaikom.

tetouania4ever
28-02-05, 17:56
ik hoop voor je dat je de ware tegen zal komen op welke weg het ook zal zijn...

nog veel succes! :blij:

naziha2100
28-02-05, 18:14
ik wil je niet veroordelen maar wat denk je te bereiken
met dit berichtje
ik denk dat je alleen maar verkeerde types op je bordt krijgt geschoteldt
als ik jou was zou ik gewoon afwachten
allah heeft voor ieder van ons iemand klaar zitten
die van jou is ook al gekozen door allah

maar anyway veel succes

lady farah
28-02-05, 19:11
Kijk dat bedoel ik nou,ik geloof er ook niet in maar schijt aan jullie het is jullie leven,en niet de mijne!!!!!!!!!!!!!!

naziha2100
02-03-05, 13:45
hai lady farah
ik begrijp niet helemaal wat je daar mee bedoelt
laat me weten

Sarihi
02-03-05, 14:49
Hoi, broeder en zusters.

Sommige mensen denken dat zij het beter weten zijn altijd snel met veroordelen.

Ik denk dat wij eerst goed moeten na denken voor dat wij een andere veroordelen. Naar onszelf kijken, ons afvragen naar het waarom van iets en dan pas een andere veroordelen.

Als het zoekn naar een parner via internet binnen de regels van de islam is, is het geen schande. Ik heb een pijnlijke ervaring achter de rug.
Ik was jaren lang getrouwd met een marokkaanse vrouw. Deze was de slavin van haar familie. Haar familie heeft altijd gelijk, volgens haar.
Het resultaat? Zeer pijnlijk, meer voor haar als voor mij. Haar ouders hebben voor valse papieren gezorgd en haar aan een andere verkocht.
terwijl wij nog getrouwd waren. Hoe denken jullie over zo iets? Is dat volgens de regels van de Islam? Nee. Natuurlijk niet Op dit moment ga ik niet veel zeggen. Later zal ik het gehele verhaal vrij geven.

Ik ben ook op zoek naar een partner en hoop deze via internet te vinden, maar niet de disco, cafes of op de markt. Door mijn werk kom ik dagfelijkse veel mensen tegen. Wat ik allemaal heb gezien is niet volgens de Islam.
Veel marokkaanse meisjes, ook getrouwde vrouwen en mannen. leven zonder eer en buiten de regels van de Islam. Ik vind het zeer pijnlijk dat wij, marokkaanen, door dat soort meisjes en vrouwen, in dit land een Hel moeten leven. Hoe dan ook. mensen, Veroordel niet, maar heb begrip voor de mensen die via internet of een andere fatsoenlijk weg, binnen de regels van de islam, naar een parner zoeken.

Vrd. groeten.

1JAMILLA1
02-03-05, 20:02
Hoi Sarihi,

Ik ben het helemaal met je eens ,wij marokkanen staan altijd klaar met onze oordeel, terwijl wij het hele verhaal niet eens kennen.
Waarom kunnen we niet iedereen in zijn waarde laten,zoals hij of zij wil leven.Ik zeg altijd we zijn alleen geboren en we gaan alleen dood?
Leef zo als je wilt en laat een ander leven zoals hij of zij wil leven.
En ik vindt er niks mis mee als je iemand via internet leert kennen,als je volgens de regels van Allah Ta'ala leeft dan komt het heus wil goed inscha,Allah.Dus diegene die via het net zoeken naar hun ware man of vrouw wens ik heel veel succes en met de hulp van Allah komt het inscha,Allah allemaal goed.

Ik wens jullie veel geluk,gezondheid en vooral veel liefde toe.

Liefs Lady...... :lachu:

Sarihi
03-03-05, 11:05
Hoi, Lady.

Bedankt voor je reactie en begrip inzake het zoeken naar een partner op het net.

De wereld is veranderd en de mens ook. Wij kunnen niet alles negeren, dus het net ook niet. Ik mak mij geen zorgen over het feit dat sommigen denken zij alles beter te weten dan anderen. Wij leven in een vrije wereld, denk ik, men mag zeggen en denken wat men wil. Ik ben op zoek en hoop haar te vinden. Lukt het biet vandaag dan misschien morgen, Incha Allah.

groetjes met respect.

lady farah
03-03-05, 13:39
Hoi Naziha,ik bedoelde dat ik schijt heb aan de hopeloze gevallen die op zoek zijn naar een partner!!

Is niet op jou bedoeld hoor!!!sorry

attraction
06-03-05, 17:53
Geplaatst door Panda1
Hoi,

Ik ben een vrouw van Marokkaanse afkomst, die het geloof (Islam) belangrijk vindt. Ik ben op zoek naar een lieve en betrouwbare man, om samen een mooie toekomst mee op te bouwen.

Ik ben 36 jaar, 1.70 lang en 74 kg. Ik hou van lezen en reizen.

Ik zoek dus een lieve en betrouwbare man, die wil trouwen. Als wij elkaar iets beter leren kennen, zal ik je meer over mij vertellen.

Stuur bij interesse een SMS.

Vriendelijke groeten en Salamoilikom :turkije:

Salaam,

Dat is wel erg wat er tijdens je huwelijk gebeurt is...
Ik hoop inchallah dat alles toch goed gaat met je en wens je veel sterkte en geluk in het leven toe..wat we allemaal trouwens verdienen..

mhasallaam,

Attraction

Sarihi
08-03-05, 12:24
Hoi, Attraction. Assalam

Bedankt voor je bericht. Ik hoop voor jou ook dat jij gelukkig leeft.
Kan echt niet veel zeggen op dit moment. Later leg ik je alles uit.

vr. gr.

El_Islam
10-05-05, 21:42
Geplaatst door Sarihi
Hoi, broeder en zusters.

Sommige mensen denken dat zij het beter weten zijn altijd snel met veroordelen.

Ik denk dat wij eerst goed moeten na denken voor dat wij een andere veroordelen. Naar onszelf kijken, ons afvragen naar het waarom van iets en dan pas een andere veroordelen.

Als het zoekn naar een parner via internet binnen de regels van de islam is, is het geen schande. Ik heb een pijnlijke ervaring achter de rug.
Ik was jaren lang getrouwd met een marokkaanse vrouw. Deze was de slavin van haar familie. Haar familie heeft altijd gelijk, volgens haar.
Het resultaat? Zeer pijnlijk, meer voor haar als voor mij. Haar ouders hebben voor valse papieren gezorgd en haar aan een andere verkocht.
terwijl wij nog getrouwd waren. Hoe denken jullie over zo iets? Is dat volgens de regels van de Islam? Nee. Natuurlijk niet Op dit moment ga ik niet veel zeggen. Later zal ik het gehele verhaal vrij geven.

Ik ben ook op zoek naar een partner en hoop deze via internet te vinden, maar niet de disco, cafes of op de markt. Door mijn werk kom ik dagfelijkse veel mensen tegen. Wat ik allemaal heb gezien is niet volgens de Islam.
Veel marokkaanse meisjes, ook getrouwde vrouwen en mannen. leven zonder eer en buiten de regels van de Islam. Ik vind het zeer pijnlijk dat wij, marokkaanen, door dat soort meisjes en vrouwen, in dit land een Hel moeten leven. Hoe dan ook. mensen, Veroordel niet, maar heb begrip voor de mensen die via internet of een andere fatsoenlijk weg, binnen de regels van de islam, naar een parner zoeken.

Vrd. groeten.

:eek: wat erg voor dat meisje meskiena!!!