PDA

Bekijk Volledige Versie : Schrijfster moet onderduiken na beledigen van Moslims.



Joesoef
22-12-04, 13:37
Schrijfster duikt onder



Van onze redactie buitenland



AMSTERDAM - De Brits-Indiase toneelschrijfster Gurpreet Kaur Bhatti is ondergedoken na doodsbedreigingen. Ze vreest te worden vermoord door de militante sikhs die vorige week een theater in Birmingham bestormden uit protest tegen haar toneelstuk Behzti (eerloos).

Bhatti, zelf afkomstig uit de sikh-gemeenschap, was van plan vandaag een verklaring af te leggen. Ze ziet daarvan af, omdat ze erg van streek is over alle opschudding, aldus een kennis.

Het lot van Bhatti en haar werk hebben in de Britse culturele wereld veel verontwaardiging gewekt. Tal van theaters hebben aangekondigd dat zij het stuk willen opvoeren, nu het Birmingham Repertory Theatre daarvan afziet.

Dat gebeurde nadat zo'n vierhonderd sikhs zaterdagavond het theater hadden bestormd en vernielingen aangericht. De voorstelling werd gestaakt, buiten het theater brak een veldslag uit tussen sikhs en de oproerpolitie. De bezoekers werden door de politie naar buiten geleid.

''Ongeacht de kwaliteit van het stuk, moeten we een vuist maken tegen de dictatuur van de meute die theaters bestormt,'' aldus gisteren een directielid van het Royal Court Theatre in Londen.

Ook met prestige omgeven theaters en toneelgezelschappen in steden als Manchester en Sheffield stellen zich beschikbaar. Acteurs is gevraagd om gedeelten uit het stuk voor te lezen tijdens protestbijeenkomsten tegen intimidatie en censuur. Sommige Britse kranten hebben kritiek geleverd op het theater in Birmingham dat de voorstelling afgelastte. ''Dit is zwichten voor terreur,'' aldus een commentator.

Sikhs zijn kwaad dat in het toneelstuk Behzti gewelddadige scènes en een verkrachting plaatsvinden in een sikh-tempel.

Een woordvoerder van de sikh-gemeenschap, in Groot-Brittannië, ongeveer een half miljoen mensen, toonde zich ongevoelig voor de kritiek op het verstoren van de voorstelling. ''Wij hopen dat de Britse kunstwereld en de media zich in de toekomst wat beschaafder gaan gedragen. Men kan kritiek uiten zonder beledigend te zijn,'' aldus gisteren deze Jasdev Rai.

De controverse heeft het onderlinge begrip in de Britse multiculturele maatschappij geen goed gedaan. In Birmingham is bijna de helft van de bevolking allochtoon.




© Het Parool, 22-12-2004

Umarvlie
22-12-04, 13:38
Sinds wanneer is een Sikh een Moslim?

Christiaan
22-12-04, 13:51
Had Nederland een paar jaar terug ook moeten doen bij de ophef rond het toneelstuk 'Aisha', voor straf vertonen in alle theaters in het land.

Wortel
22-12-04, 13:53
Sinds wanneer is een Sikh een Moslim?

Inderdaad, Sikhs zijn toch van hindoeistische huize?

Goodnight
22-12-04, 14:13
Geplaatst door Umarvlie
Sinds wanneer is een Sikh een Moslim?

dat was als aandachttrekker bedoeld slimmpie :D

Goodnight
22-12-04, 14:14
Geplaatst door Christiaan
Had Nederland een paar jaar terug ook moeten doen bij de ophef rond het toneelstuk 'Aisha', voor straf vertonen in alle theaters in het land.

Ow welk theater werd er toen aangevallen?

Overigens, was het niet zo dat de Joodse gemeenschap massaal struikelde over de film van Mel Gibson?
Ennuh het CIDI eiste op hoge poten dat een bepaalde serie in de Arabische landen verboden zou worden...

Max Stirner
22-12-04, 14:19
Geplaatst door Joesoef
Schrijfster duikt onder

Een woordvoerder van de sikh-gemeenschap, in Groot-Brittannië, ongeveer een half miljoen mensen, toonde zich ongevoelig voor de kritiek op het verstoren van de voorstelling. ''Wij hopen dat de Britse kunstwereld en de media zich in de toekomst wat beschaafder gaan gedragen. Men kan kritiek uiten zonder beledigend te zijn,'' aldus gisteren deze Jasdev Rai.
© Het Parool, 22-12-2004

:lol:

`Beschaafder gaan gedragen`.......

Je zou hem hypocriet kunnen noemen.

Christiaan
22-12-04, 14:21
Geplaatst door Goodnight
Ow welk theater werd er toen aangevallen?

Overigens, was het niet zo dat de Joodse gemeenschap massaal struikelde over de film van Mel Gibson?
Ennuh het CIDI eiste op hoge poten dat een bepaalde serie in de Arabische landen verboden zou worden...

Nee je hebt gelijk, toen werden alleen maar de acteurs met de dood bedreigd. :moe:

En wat betreft die andere voorbeelden denk ik er net zo over. GEEN CENSUUR!

Goodnight
22-12-04, 14:26
Geplaatst door Christiaan
Nee je hebt gelijk, toen werden alleen maar de acteurs met de dood bedreigd. :moe:

En wat betreft die andere voorbeelden denk ik er net zo over. GEEN CENSUUR!

nee joh jij hebt gelijk, het is net zo erg als daadwerkelijk fysiek aangevallen worden door een woedende meute.:rolleyes:

Wel typisch dan dat je alleen dat voorbeeld van Aicha erbij haalt.....
Terwijl die andere 2 voorbeelden toch recenter zijn.

Christiaan
22-12-04, 14:35
Geplaatst door Goodnight
Wel typisch dan dat je alleen dat voorbeeld van Aicha erbij haalt.....

Tsja, wat verwacht je dan van een racist?

Goodnight
22-12-04, 14:40
Geplaatst door Christiaan
Tsja, wat verwacht je dan van een racist?

hier ontgaat mij wat hoor...waar heb je het over?

Christiaan
22-12-04, 14:43
Geplaatst door Goodnight
hier ontgaat mij wat hoor...waar heb je het over?

Ik heb zo vaak verwijten van racisme en discriminatie naar m'n hoofd gegooid gekregen, ik ben ze eindelijk gaan geloven.

Goodnight
22-12-04, 14:48
Geplaatst door Christiaan
Ik heb zo vaak verwijten van racisme en discriminatie naar m'n hoofd gegooid gekregen, ik ben ze eindelijk gaan geloven.

dat je je zelf maar racist gaat noemen.
Ik noem iemand niet zo snel een racist, dus je hebt het tegen de verkeerde. :blij:

GroteWolf
22-12-04, 15:34
Wel typisch dan dat je alleen dat voorbeeld van Aicha erbij haalt.....
Terwijl die andere 2 voorbeelden toch recenter zijn.


Altijd meteen verongelijkt zijn, wordt je daar gelukkig van?



Sikhs zijn Moslims noch Hindoes. Het is van origine een heel verheven religie zonder veel geweld. Liefde en eenheid en zo....

Goodnight
22-12-04, 19:48
Geplaatst door GroteWolf
Altijd meteen verongelijkt zijn, wordt je daar gelukkig van?


nee ik niet, jij wel? :blij:

Umarvlie
22-12-04, 20:09
Geplaatst door Goodnight
dat was als aandachttrekker bedoeld slimmpie :D

Is toch gelukt dan? :gechoquee

zo krijg je die threads wel vol natuurlijk ... zucht ....

Zwarte Schaap
22-12-04, 23:47
Geplaatst door Christiaan
Nee je hebt gelijk, toen werden alleen maar de acteurs met de dood bedreigd. :moe:

En wat betreft die andere voorbeelden denk ik er net zo over. GEEN CENSUUR!

Daar ga je weer je maakt weer onverantwoorde uitspraken die je niet kunt bewijzen en waarbij je meewerkt aan de stigmatisering van Marokkanen door ze onterecht van doodsbedreigingen te beschuldigen.

Aicha was een toneelstuk bedoelt als kado voor de Marokkaanse gemeenschap in Rotterdam tijdens het jaar dat Rotterdam de culturele hoofdstad is.

Aicha is een sneeky toneelstuk doordat de profeet en aicha in een kwaad daglicht te zetten en twijfels te zaaien over de Koran en Aicha's sexuele integriteit.

De Marokkaanse gemeenschap heeft dat zogenaamde kado, meer een paard van Troje, geweigerd. Ze wilden dat stuk gewoon niet hebben als aandeel in de culturele hoofdstad. Maar de sneeky mensen wilden dat toch doordrukken. De toneelspelers hebben ingezien dat het de gemoederen bezighield en hebben zich uiteindelijk teruggetrokken. Niks doodsbedreigingen.

Net alsof je de Joden een toneelstuk aan zou bieden waarbij je laat doorschemeren dat de wet op het jood-zijn gekomen is doordat joodse vrouwen zich vroeger prostitueerden en men nooit wist wie de echte vader was en dat daarom men maar bepaald heeft dat je jood bent als je moeder het is, immers de moeder is altijd bekend.

Is dat een waardige kado voor de Joodse gemeenschap tijdens een culturele manifestatie? Dacht het niet, het is je reinste belediging. En dan verwachten ze dat je er nog voor gaat applaudiseren ook, aplaudiseren voor je vernedering. Zo doortrapt en zo walgelijk sneeky vals en achterbaks......iegghhhhhhhhh

Christiaan
22-12-04, 23:53
Geplaatst door Zwarte Schaap
Daar ga je weer je maakt weer onverantwoorde uitspraken die je niet kunt bewijzen en waarbij je meewerkt aan de stigmatisering van Marokkanen door ze onterecht van doodsbedreigingen te beschuldigen.

Hou toch eens op met janken. Het is uitgebreid aan bod gekomen in de media, dus ik hoef niks te bewijzen.

Zwarte Schaap
23-12-04, 00:00
Geplaatst door Christiaan
Hou toch eens op met janken. Het is uitgebreid aan bod gekomen in de media, dus ik hoef niks te bewijzen.

Kijk daar ga je weer, je bent klaarblijkelijk niet goed geinformeerd en moet je het doen met je subjectieve aftreksels van een hetzerige media. Dat is de spook waartegen wij Marokkanen telkenmale moeten vechten, de onwetendheid en laksheid om de hersens te gebruiken.

Nee liever dat leugenachtige stigmatiserende geschreeuw in de lucht jegens de marokkaanse gemeenschap terwijl je niet eens weet wat er aan de hand is.

Zwarte Schaap
23-12-04, 00:03
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Dat was niet onterecht. Die doodsbedreigingen waren er wel.


Pure leugens !


Maar ik had nog altijd die vraag: ben jij Berber, met die 5-duizenden jaar oude cultuur? Waar de Arabieren na 3,5 duizend jaar met hun islam aankwamen? Of ben je Arabier?

Ben je nu echt dom of speel je dom. Zie je niet wat voor antwoord ik gegeven heb? Lees en stel dan pas een vraag.

Christiaan
23-12-04, 00:07
Geplaatst door Zwarte Schaap
Nee liever dat leugenachtige stigmatiserende geschreeuw in de lucht jegens de marokkaanse gemeenschap terwijl je niet eens weet wat er aan de hand is.

Censuur is censuur. Wat dat betreft zul je mij ook nooit horen klagen over kwetsende films jegens Nederlanders, Christenen of Westerlingen. De vrijheid van de kunstenaar moet zoveel mogelijk gerespecteerd worden. En alhoewel er grenzen zijn, ligt het probleem toch vaker bij de lange tenen der moslims.

Zwarte Schaap
23-12-04, 00:14
Geplaatst door Christiaan
Censuur is censuur. Wat dat betreft zul je mij ook nooit horen klagen over kwetsende films jegens Nederlanders, Christenen of Westerlingen. De vrijheid van de kunstenaar moet zoveel mogelijk gerespecteerd worden. En alhoewel er grenzen zijn, ligt het probleem toch vaker bij de lange tenen der moslims.

Als je met gesubsidieerd geld zogenaamd Marokkanen een kado op een internationale culturele manifestatie aanbiedt en ze stellen er geen prijs op dan houdt het op. Marokkanen willen niet gesubsidieerd internationaal vernederd worden met geld dat zogenaamd voor hun bestemd was. Noem jij het censuur ik noem het de trots om je te verzetten tegen vernederingen en beledigingen.

Maar vast staat dat het toneelstuk niet afgelast is wegens doodsbedreigingen.

Christiaan
23-12-04, 00:19
Geplaatst door Zwarte Schaap
Als je met gesubsidieerd geld zogenaamd Marokkanen een kado op een internationale culturele manifestatie aanbiedt en ze stellen er geen prijs op dan houdt het op. Marokkanen willen niet gesubsidieerd internationaal vernederd worden met geld dat zogenaamd voor hun bestemd was. Noem jij het censuur ik noem het de trots om je te verzetten tegen vernederingen en beledigingen.

Marokkanen hebben altijd wat te zeiken. Laatst nog over die landkaart mbt de Westelijke Sahara. Dus wat jij vernederen noemt kan best een heel fatsoenlijk toneelstuk zijn. Mijn hemel, wat zijn Marokkanen altijd snel aangebrand zeg.


Maar vast staat dat het toneelstuk niet afgelast is wegens doodsbedreigingen.

Geloof wat je wil.

Zwarte Schaap
23-12-04, 00:27
Geplaatst door Christiaan
Marokkanen hebben altijd wat te zeiken. Laatst nog over die landkaart mbt de Westelijke Sahara. Dus wat jij vernederen noemt kan best een heel fatsoenlijk toneelstuk zijn. Mijn hemel, wat zijn Marokkanen altijd snel aangebrand zeg. De sahara heeft niets met het toneelstukje te maken of met het Marokkaanse volk maar alles met de diplomatie. Ik kan tig zaken waar de Nederlandse regering over beledigd was. Anyhow niet terzake doende. Dit gaat over iets anders, namelijk de marokkaanse gemeenschap een kado aanbieden waar ze eigenlijk sneeky mee genaaid worden.

Dus ga aub niet weer je domme vooroordelen en stereotyperingen over heel het Marokkaanse volk smeren.


Geloof wat je wil. Hetis geen kwestie van geloven wat je wilo, het is een kwestie van de feiten. Jij zuigt feiten uit je duim om te geloven wat je wilt zodat je Marokkanen weer in een kwaad daglicht kunt zetten.

Tot nu toe kom je alleen met een leugenachtige bewering dat de Marokkanen hier met doodsbedreigingen het toneelstuk hebben tegengehouden terwijl je dat je nergens mee kunt staven dan alleen je kromme duim.

Christiaan
23-12-04, 00:33
Geplaatst door Zwarte Schaap
Tot nu toe kom je alleen met een leugenachtige bewering dat de Marokkanen hier met doodsbedreigingen het toneelstuk hebben tegengehouden terwijl je dat je nergens mee kunt staven dan alleen je kromme duim.

Die acteurs trokken zich terug na bedreigingen aan hun adres, dus wat lul je nou? Dat stond zo'n beetje in elke krant toendertijd.

En dat voorbeeld van die landkaart heeft in zoverre te maken met dat toneelstuk dat het beide uitingen zijn van de lange tenen der Marokkanen.

Je zit weer allerlei onzin uit te kramen over naaien, maar niemand heeft dat toneelstuk kunnen zien. Door die film van AHA voelden ook velen moslims zich gekwetst, maar ik zie het probleem niet. Met de jaren ben ik steeds minder gaan geven om die misplaatste gekwetstheid, om die van jouw nog wel het minst.

Al3arbi
23-12-04, 00:43
Kill the Islamic bitches. 151 die zonodig ergens tegen aan moet trappen en Schaap die zich als held moet gedragen. Jullie moeten beide eens met elkaar iets leuks gaan doen. Naar het museum ofzo.

Christiaan
23-12-04, 00:47
Geplaatst door Al3arbi
Kill the Islamic bitches. 151 die zonodig ergens tegen aan moet trappen en Schaap die zich als held moet gedragen. Jullie moeten beide eens met elkaar iets leuks gaan doen. Naar het museum ofzo.

Kijk eens aan, mijn kwelgeest van weleer.

Wat een genoegen dat jij ook nog steeds hier rondhangt. :)

Christiaan
23-12-04, 00:51
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Al3arbi een kwelgeest?

Da's wel heel kras.

Onder zijn regime had ik het altijd het zwaarst te verduren. En dan reken ik Taouanza mee.

Al3arbi
23-12-04, 00:52
Geplaatst door 151 Nobelprizes
En jij als cultuurkenner hebt vast wel een tip :-\


Uhu. Starbangers IV draait ergens in `n schuur.

Ben nowadays geen kwelgeest meer, en Chr MPS-dude. Ik ben nooit weggeweest.

Al3arbi
23-12-04, 00:58
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Omdat jij in het circuit zit krijg jij daar flyers voor.


Je staat wel beeldig op de flyer, I must admit :p

Al3arbi
23-12-04, 01:03
Geplaatst door 151 Nobelprizes
I know. Scheelt ons weer plak om 't aan de muur te hangen.

:haha:.

Ik gaat richting mand.

Zwarte Schaap
23-12-04, 01:25
Geplaatst door Christiaan
Die acteurs trokken zich terug na bedreigingen aan hun adres, dus wat lul je nou? Dat stond zo'n beetje in elke krant toendertijd.

En dat voorbeeld van die landkaart heeft in zoverre te maken met dat toneelstuk dat het beide uitingen zijn van de lange tenen der Marokkanen.

Je zit weer allerlei onzin uit te kramen over naaien, maar niemand heeft dat toneelstuk kunnen zien. Door die film van AHA voelden ook velen moslims zich gekwetst, maar ik zie het probleem niet. Met de jaren ben ik steeds minder gaan geven om die misplaatste gekwetstheid, om die van jouw nog wel het minst.

Je staat gewoon te liegen, je kunt met niets beters komen dan je eigen subjectieve interpretatie. Feiten jongen, niets anders dan feiten..........die je niet hebt.

Je reputatie is hier bekend, elke keer een beschuldiging plaatsen maar nooit verantwoorden. De welbekende hit and run strategie. Ik zou zeggen zuig ze !

Zwarte Schaap
23-12-04, 01:29
Geplaatst door 151 Nobelprizes
Nee hoor, niks leugenachtigs. Ik heb 2 mensen van dat toneelgezelschap bij mijn zusje (die in de theaterwereld zit) aan tafel zien zitten die vertelden over die doodsbedreigingen.
Ik vraag me af hoe ze hadden gereageerd als ik hen op dat moment de mond had gesnoerd door te zeggen: "Het is niet waar. Ik weet het beter."

Gelul, is er aangifte gedaan van die doodsbedreigingen? Nee, dan waren het dus naar alle waarschijnlijkheid borrelpraatjes. Ik heb nergens gelezen dat ze met de dood werden bedreigd.

In welke taal spraken die mensen met jou?

Zwarte Schaap
23-12-04, 01:33
Geplaatst door Al3arbi
Kill the Islamic bitches. 151 die zonodig ergens tegen aan moet trappen en Schaap die zich als held moet gedragen. Jullie moeten beide eens met elkaar iets leuks gaan doen. Naar het museum ofzo.

De enige keren dat ik mischien een held ga spelen is als ik mensen hun leven kan redden. Hier bestrijd ik lalleen eugens die mij en mijn geliefde gemeenschap criminaliseren, stereotyperen en zo de Marokkaanse gemeenschap proberen te drukken in de hoek van 3de rangsburgers.

Zwarte Schaap
23-12-04, 03:24
.

Goodnight
23-12-04, 07:18
Geplaatst door Christiaan
Mijn hemel, wat zijn Marokkanen altijd snel aangebrand zeg.



In het kader van de generalisering: Jeetje wat zijn Nederlanders altijd arrogant en betweterig zich.Denken altijd dat hun mening DE juiste is....

Christiaan
23-12-04, 11:55
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je staat gewoon te liegen, je kunt met niets beters komen dan je eigen subjectieve interpretatie. Feiten jongen, niets anders dan feiten..........die je niet hebt.

Ik geef genoeg keiharde feiten. Sterker, daarin ben consequenter dan jij. Jij interpreteert statistieken ed zoals ze jouw uitkomen.


Je reputatie is hier bekend, elke keer een beschuldiging plaatsen maar nooit verantwoorden. De welbekende hit and run strategie. Ik zou zeggen zuig ze !

Ik vind dat je me hiermee tekort doet, maja what's new? :moe: Als geen ander probeer ik alles met argumenten te staven. Mocht ik het een keer vergeten dan kun je d'r ook om vragen. Ben nooit te beroerd voor een discussie.

mark61
23-12-04, 12:12
http://p202.ezboard.com/fnaffertimeforumfrm15.showMessage?topicID=2.topic

Zwarte Schaap
23-12-04, 13:07
Geplaatst door Christiaan
Ik geef genoeg keiharde feiten. Sterker, daarin ben consequenter dan jij. Jij interpreteert statistieken ed zoals ze jouw uitkomen.

Ik vind dat je me hiermee tekort doet, maja what's new? :moe: Als geen ander probeer ik alles met argumenten te staven. Mocht ik het een keer vergeten dan kun je d'r ook om vragen. Ben nooit te beroerd voor een discussie.

Je bent nu echt zwaar zielig met je hit and run prikseltjes. Feiten jongen, in de grote mensenwereld moet je met bewijzen komen voor je uitspraken en al helemaal als je er een hele volk mee beschuldigt.

Waarom kun je niet toegeven dat je er gewoon grandioos naast zat, dat je meer je haatgedachtes volgde dan de werkelijke feiten?


..Volgens Ploeg heeft het Openbaar Ministerie geen enkele aanwijzing dat vanuit Nederland bedreigingen zijn geuit aan het adres van de betrokken Marokkaanse zangers en muzikanten...

Zuig hier maar aan (met dank aan Mark61).

Christiaan
23-12-04, 13:10
Geplaatst door Zwarte Schaap
Zuig hier maar aan (met dank aan Mark61).

De Marokkaanse journalist heeft volgens Van der Ploeg in een fax naar de krant Itihad El Ishteraki gesuggereert dat opvoering van dit stuk `wel eens tot verwikkelingen zou kunnen leiden, vergelijkbaar met de zaak-Rushdie`.

Zuig hier maar aan (met dank aan Mark61).

Christiaan
23-12-04, 13:16
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je bent nu echt zwaar zielig met je hit and run prikseltjes. Feiten jongen, in de grote mensenwereld moet je met bewijzen komen voor je uitspraken en al helemaal als je er een hele volk mee beschuldigt.

Bewijzen geven heeft bij jouw geen zin. Als voorbeeld zal ik dat onderzoek geven dat aantoont dat Marokkanen crimineler zijn dan wie dan ook, ook als je compenseert voor sociaal-economische achterstanden.

Nou ben ik geen statisticus, maar ik heb toch behoorlijk wat statistiek gehad tijdens mijn studie. Ik heb dat onderzoek echt goed bekeken en ik kon geen fouten ontdekken. Maar jij accepteert dat keiharde bewijs gewoon niet, en je verschuilt je achter anderen.

Gelukkig heb ik geen eer en trots te verdedigen en kan ik de werkelijkheid objectief tot me nemen. Jou heb ik al meermalen betrapt op het interpreteren van statistieken zoals ze jouw uitkomen.

En dan kom jij met die hilarische beschuldiging van de mensenwereld? Blijf maar lekker achter je computert je haat voeden als surrogaat voor je zielige leventje. :zwaai:

Zwarte Schaap
23-12-04, 13:20
Geplaatst door Christiaan
De Marokkaanse journalist heeft volgens Van der Ploeg in een fax naar de krant Itihad El Ishteraki gesuggereert dat opvoering van dit stuk `wel eens tot verwikkelingen zou kunnen leiden, vergelijkbaar met de zaak-Rushdie`.

Zuig hier maar aan (met dank aan Mark61). Nog niet uitgezogen?

Zijn dat de doodsbedreigingen van de Marokkaanse gemeenschap in Nederland?

Zwarte Schaap
23-12-04, 13:23
Geplaatst door Christiaan
Bewijzen geven heeft bij jouw geen zin. Als voorbeeld zal ik dat onderzoek geven dat aantoont dat Marokkanen crimineler zijn dan wie dan ook, ook als je compenseert voor sociaal-economische achterstanden.

Nou ben ik geen statisticus, maar ik heb toch behoorlijk wat statistiek gehad tijdens mijn studie. Ik heb dat onderzoek echt goed bekeken en ik kon geen fouten ontdekken. Maar jij accepteert dat keiharde bewijs gewoon niet, en je verschuilt je achter anderen.

Gelukkig heb ik geen eer en trots te verdedigen en kan ik de werkelijkheid objectief tot me nemen. Jou heb ik al meermalen betrapt op het interpreteren van statistieken zoals ze jouw uitkomen.

En dan kom jij met die hilarische beschuldiging van de mensenwereld? Blijf maar lekker achter je computert je haat voeden als surrogaat voor je zielige leventje. :zwaai:


Feiten jongen en geen duimzuigerij. Marokkanen in Nederland hebben niemand bedreigd dat zijn de feiten. Jammer dat je zo koppig bent dat je niet wilt toegeven dat je fout zat met je kwalijke beschuldiging aan het adres van de Marokkaanse gemeenschap. Daarmee geef je aan dat je Marokkanen en de waarheid niet respecteeert.

Christiaan
23-12-04, 13:23
Geplaatst door Zwarte Schaap
Zijn dat de doodsbedreigingen van de Marokkaanse gemeenschap in Nederland?

Ik zei alleen dat de acteurs werden bedreigd. Over het wie en hoe heb ik me niet uitgelaten.

Christiaan
23-12-04, 13:27
Geplaatst door Zwarte Schaap
Feiten jongen en geen duimzuigerij. Marokkanen in Nederland hebben niemand bedreigd dat zijn de feiten. Jammer dat je zo koppig bent dat je niet wilt toegeven dat je fout zat met je kwalijke beschuldiging aan het adres van de Marokkaanse gemeenschap. Daarmee geef je aan dat je Marokkanen en de waarheid niet respecteeert.

Ga je nooit een ten onder aan je eigen hypocrisie?

Zoals ik hierboven al zei: Die acteurs zijn bedreigd, over wie en hoe heb ik me niet uitgelaten.

Ga jij nu toegeven dat je fout zat?

Zwarte Schaap
23-12-04, 13:30
Geplaatst door Christiaan
Ik zei alleen dat de acteurs werden bedreigd. Over het wie en hoe heb ik me niet uitgelaten.

Ah....de run strategie. De hit is mislukt dus nu wegrennen en ontkenningspelletjes spelen.

Doei gozertje, kom maar terug als je een betere verhaal hebt. :gefeli:

Christiaan
23-12-04, 13:33
Geplaatst door Zwarte Schaap
Ah....de run strategie. De hit is mislukt dus nu wegrennen en ontkenningspelletjes spelen.

Doei gozertje, kom maar terug als je een betere verhaal hebt. :gefeli:

Wie rent hier nu weg? :hihi:

Dat die acteurs zijn bedreigt stond toen in alle kranten. Bewijs compleet.

Dat ik me nooit heb uitgelaten over het wie en hoe van die bedreigingen is ook een feit. Bewijs compleet.

Dus hoezo hit and run?

Ratio_neel
23-12-04, 15:18
Geplaatst door Christiaan
Die acteurs trokken zich terug na bedreigingen aan hun adres, dus wat lul je nou? Dat stond zo'n beetje in elke krant toendertijd.

En dat voorbeeld van die landkaart heeft in zoverre te maken met dat toneelstuk dat het beide uitingen zijn van de lange tenen der Marokkanen.

Je zit weer allerlei onzin uit te kramen over naaien, maar niemand heeft dat toneelstuk kunnen zien. Door die film van AHA voelden ook velen moslims zich gekwetst, maar ik zie het probleem niet. Met de jaren ben ik steeds minder gaan geven om die misplaatste gekwetstheid, om die van jouw nog wel het minst.

Als je geen gevoel van moraal en fatsoen hebt, kun je het probleem inderdaad niet zien.....