PDA

Bekijk Volledige Versie : Zelfontbranding !



Jans Jansos
23-12-04, 08:42
Dat velen inderdaad heel snel aangebrand zijn was mij wel duidelijk, en dat sommigen ook tot zelfontbranding kunnen overgaan, komt mij, gezien de reacties die ik hier zo nu en dan zie, ook niet helemaal onbekend voor.

zelfontbranding is een woord die de lading uitstekend dekt !

Goodnight
23-12-04, 08:44
vertel!

Jans Jansos
23-12-04, 09:01
Geplaatst door Goodnight
vertel!

kan ik ook nog iets aan je eigen denkhoofd overlaten !

Goodnight
23-12-04, 09:12
Geplaatst door Jans Jansos
kan ik ook nog iets aan je eigen denkhoofd overlaten !

niet als je minder raadselachtiger opmerkingen maakt. :blij:

Bofko
23-12-04, 09:54
" Er zijn veel gevallen geregistreerd van mensen die zonder aanwijsbare reden plotseling letterlijk in vuur en vlam stonden. Sceptici blijven volhouden dat het onmogelijk is dat mensen "zomaar" uit zichzelf in brand vliegen. Er is een bewijs van een spontane zelfontbranding. Een man uit Atlanta in Georgia heeft dit meegemaakt en overleefd.

Deze man, ooit een kerngezonde vertegenwoordiger met een goed inkomen, ziet zich tegenwoordig genoodzaakt als gehandicapte de rest van zijn leven thuis te slijten, dit allemaal als gevolg van een vreemd ongeluk dat hij kreeg toen hij voor zaken in Savannah was. Toen hij in zijn caravan een dutje deed, schrok hij plotseling wakker vanwege een erge pijn in zijn lichaam, dat in brand bleek te staan. Toen een arts, arriveerde om de ernstig verbrande man te helpen, stelde hij vast dat deze man een gat in de borstkas had, dat enkele wervellichamen door extreme hitte met elkaar waren versmolten en dat een van zijn armen zo ernstig was verkoold dat dit lichaamsdeel moest worden afgezet.

Volgens Een doktor is er, omdat er geen van de objecten in het inwendige van de caravan zelfs maar was geschroeid, slecht 1 verklaring voor het letsel van deze man: spontane zelfontbranding, een nog onverklaarbare moleculaire reactie die ertoe leidt dat mensen spontaan verbranden".

Jans Jansos
23-12-04, 10:47
nee hoor, jullie zoeken te ver en ook nog eens in de categorie broodje aap, maar dat waren we al gewend !!!


Een gek oud boek lezen en er ook nog eens in geloven, kan de geest tot bevredigende zelfontbranding brengen, om op een intelligente edoch gruwelijke wijze, ook andere wezens van het leven te ontdoen, die er niet aan willen geloven !

Wide-O
23-12-04, 11:08
Hebben we het nou over de drummers van Spinal Tap ? :stout:

mark61
23-12-04, 11:36
Rond de kerst worden er voor sommigen veel te veel oude horrorfilms vertoond. Zelfs de volgende dag zijn ze nog in de war.

Wide-O
23-12-04, 11:38
Of weer iets met het water :duizelig:

mark61
23-12-04, 11:45
Geplaatst door Wide-O
Of weer iets met het water :duizelig:

?? Waterhoofd? Regen? Bluswater?

David
23-12-04, 12:01
Geplaatst door mark61
Rond de kerst worden er voor sommigen veel te veel oude horrorfilms vertoond. Zelfs de volgende dag zijn ze nog in de war.


Het komt door de Sissi trilogie. Wat ik je brom. Het glazuur springt van de mensen hun tanden, ze worden overgevoelig voor koud en warm en je hebt de poppen aan het dansen.

Rabi'ah.
23-12-04, 12:05
Geplaatst door David
Het komt door de Sissi trilogie. Wat ik je brom. Het glazuur springt van de mensen hun tanden, ze worden overgevoelig voor koud en warm en je hebt de poppen aan het dansen.

De Sissi-trilogie een horrorfilm. :haha:

David
23-12-04, 12:07
Geplaatst door Rabi'ah.
De Sissi-trilogie een horrorfilm. :haha:


Sissi's revenge
Sissi strikes back
Sissi versus Godzilla

mark61
23-12-04, 12:11
Geplaatst door David
Het komt door de Sissi trilogie. Wat ik je brom. Het glazuur springt van de mensen hun tanden, ze worden overgevoelig voor koud en warm en je hebt de poppen aan het dansen.

Man hou op. Dan liever The Sound Of Music.

Jans Jansos
23-12-04, 12:15
er wordt de laatste tijd erg giechelig gedaan over "humor", vind ik,

foei ! !

David
23-12-04, 12:17
Geplaatst door Jans Jansos
er wordt de laatste tijd erg giechelig gedaan over de humor !


"Our comedies should not be laughed at!"

Samuel Goldwyn, Hollywood producer.

Jans Jansos
23-12-04, 12:21
The believer said.

Since we are using only 20 % of our entire braincapacity,
we might as well selfburn-out the rest !

hollandse
23-12-04, 17:58
Geplaatst door Jans Jansos
The believer said.

Since we are using only 20 % of our entire braincapacity,
we might as well selfburn-out the rest !


zelf verzonnen?

taouanza
23-12-04, 18:29
Geplaatst door Jans Jansos
nee hoor, jullie zoeken te ver en ook nog eens in de categorie broodje aap, maar dat waren we al gewend !!!


Een gek oud boek lezen en er ook nog eens in geloven, kan de geest tot bevredigende zelfontbranding brengen, om op een intelligente edoch gruwelijke wijze, ook andere wezens van het leven te ontdoen, die er niet aan willen geloven !

Als ik jou zo hoor denk ik dat je verkeerde boeken leest.