PDA

Bekijk Volledige Versie : Hoezo integratie mislukt?



taouanza
23-12-04, 09:04
Ik hoorde gister Chinese meisjes allochtoons praten.:hihi:

Be carefull what you wish for...........

Mark
23-12-04, 09:09
Die ene keer dat ik gedwongen ben om met het openbaar vervoer te gaan hoor ik al die autochtone 15 jarige meisjes ook allemaal allochtoons praten....

Goodnight
23-12-04, 09:14
Laatst was ik in Zandvoort en wilde vis halen.Stonden drie hoogblonde jongens van een jaar of 14.Echt witblonde jongetjes.
Begonnen ze te praten, ik wist niet wat ik hoorde.
De wajaw en de tfoe's waren niet van de lucht.

taouanza
23-12-04, 09:15
Geplaatst door Mark
Die ene keer dat ik gedwongen ben om met het openbaar vervoer te gaan hoor ik al die autochtone 15 jarige meisjes ook allemaal allochtoons praten....

Oh daar kijk ik niet meer van op.
Je hebt ook verschillende soorten allochtoons. Surinaams allochtoons antilliaans allochtoons en marokkaans allochtoons. Die chinese meisjes spraken marokkaans allochtoons.
Kijk als je naar de letterlijke betekenis kijkt van integratie is dit het.
Als je melk in de koffie doet dan wordt het ook bruin en niet wit.:)
Waarom wordt het dan niet als integratie gezien?

Rabi'ah.
23-12-04, 12:20
Geplaatst door Gerrit Jan
Zo gek is dat niet hoor. Meer dan 15 jaar geleden kwam ons dochtertje al met woorden thuis die we absoluut niet konden begrijpen. Het bleek Turks te zijn dat ze in de zandbak opdeed.

En ik sprak als peuter Papiamento omdat ik op een Antiliaanse kinderopvang zat. :)

contradictio
23-12-04, 12:26
Geplaatst door Gerrit Jan
Toen waren we nog jong en idealistisch en dachten we dat het vanzelf allemaal goed zou komen.

Ik ben nog steeds jong :ego: en idealistisch en denk nog steeds dat het goed gaat komen (over 1 generatie, misschien 2). :nl:

David
23-12-04, 12:28
Geplaatst door contradictio
Ik ben nog steeds jong :ego: en idealistisch en denk nog steeds dat het goed gaat komen (over 1 generatie, misschien 2). :nl:


En vertel, hoe ziet die geslaagde wereld er dan uit over één generatie volgens jou?

contradictio
23-12-04, 12:38
Geplaatst door Gerrit Jan
Maar vanzelf zal het niet gaan. Om de integratie te laten slagen zal er de komende tientallen jaren heel wat werk moeten worden verzet.

ben bezig, ben bezig.....

contradictio
23-12-04, 12:41
Geplaatst door David
En vertel, hoe ziet die geslaagde wereld er dan uit over één generatie volgens jou?

een soort supercombinatie tuseen mezelf en mijn sig :hihi:

mark61
23-12-04, 12:43
Geplaatst door contradictio
een soort supercombinatie tuseen mezelf en mijn sig :hihi:

Een hermafrodinges?

contradictio
23-12-04, 12:47
Geplaatst door mark61
Een hermafrodinges?

nee geen hermafrodiet... gewoon sterke genen dragende nakomelingen, wereldburgers die van alle markten thuis zijn maar een hoog ronin gehalte maar dan voor het juiste doel.

mark61
23-12-04, 12:51
Geplaatst door contradictio
nee geen hermafrodiet... gewoon sterke genen dragende nakomelingen, wereldburgers die van alle markten thuis zijn maar een hoog ronin gehalte maar dan voor het juiste doel.

Was ronin?

Mark
23-12-04, 12:52
Geplaatst door Gerrit Jan
Zo gek is dat niet hoor. Meer dan 15 jaar geleden kwam ons dochtertje al met woorden thuis die we absoluut niet konden begrijpen. Het bleek Turks te zijn dat ze in de zandbak opdeed.

Zo te horen heeft je dochter nu een interessante leeftijd... foto?

:D

mark61
23-12-04, 12:55
Geplaatst door Mark
Zo te horen heeft je dochter nu een interessante leeftijd... foto?

:D

Jij denkt ook, die kan ik legaal invoeren in Qatar.

contradictio
23-12-04, 12:55
Geplaatst door mark61
Was ronin?

ronin: samoerai zonder heer


De Ronin. In het feodale Japan van Samurai, krijgsheren en shoguns werd je lot al bij de geboorte vastgesteld. Werd je Samurai dan kwam je onder het bewind van een krijgsheer die je met de hoogste loyaliteit moest dienen. Er waren twee manieren om onder dit bewind uit te komen:
- Sepukku plegen (traditioneel openrijten buik).
- Ronin verrichten (nieuwe start).
De Ronin waren hun geborgenheid kwijt en werden beschouwd als mensen die overgeleverd waren aan de golven van een moeilijk en onzeker lot.
Later (1700) toen er door het Tokugawa-dictatuur rust in het land kwam brak er voor de Ronin een periode aan waarin zij door hun bepaalde levenswijze veel ontzag inboezemde. Door het zwervend bestaan van de Ronin kwamen ze onderweg veel uitdagingen tegen. Deze uitdagingen zorgde voortdurend voor ontwikkelingen van de vaardigheden. In onze cultuur wordt de metafoor van de Ronin gebruikt voor mensen die niet in de hedentendaagse feodale bedrijfscultuur willen/kunnen passen en daarmee altijd op zoek zijn naar nieuwe ervaringen en uitdagingen.

Mark
23-12-04, 12:55
Geplaatst door mark61
Jij denkt ook, die kan ik legaal invoeren in Qatar.

de sollicitatie procedure voor mijn harem wordt opgebouwd volgens het Idols principe.

contradictio
23-12-04, 12:58
Geplaatst door Gerrit Jan
Ze is zo knap dat ik soms gewoon niet kan geloven dat ze een dochter van mij is. Ze lijkt wel op haar moeder.


:argwaan: :zegniets:

mark61
23-12-04, 13:15
Geplaatst door contradictio
ronin: samoerai zonder heer ...

Dank je wel. :)

mark61
23-12-04, 13:15
Geplaatst door Mark
de sollicitatie procedure voor mijn harem wordt opgebouwd volgens het Idols principe.

Dames! Niet dringen!

Mark
23-12-04, 13:16
Geplaatst door Gerrit Jan
Ze is zo knap dat ik soms gewoon niet kan geloven dat ze een dochter van mij is. Ze lijkt wel op haar moeder.

Stuur er maar naar qatar, je vertrouwt me toch wel :)

Mark
23-12-04, 13:23
Geplaatst door Gerrit Jan
Ik vertrouw nog eerder die Arabieren daar.

je hebt goede vaderlijke instincten :D

is ze single?

dicksr
23-12-04, 14:35
Geplaatst door taouanza
Oh daar kijk ik niet meer van op.
Je hebt ook verschillende soorten allochtoons. Surinaams allochtoons antilliaans allochtoons en marokkaans allochtoons. Die chinese meisjes spraken marokkaans allochtoons.
Kijk als je naar de letterlijke betekenis kijkt van integratie is dit het.
Als je melk in de koffie doet dan wordt het ook bruin en niet wit.:)
Waarom wordt het dan niet als integratie gezien?

Maar dit is integratie, wie ziet dat niet zo?

Mark
23-12-04, 14:39
Geplaatst door Gerrit Jan
Nee, al lang niet meer.

boeiuh ik ook niet :p

taouanza
23-12-04, 14:50
Geplaatst door dicksr
Maar dit is integratie, wie ziet dat niet zo?

Mensen die roepen dat de integratie is mislukt.
Als minderheden met elkaar omgaan is dat ook integratie

Zwarte Schaap
23-12-04, 15:27
Geplaatst door contradictio
Ik ben nog steeds jong :ego: en idealistisch en denk nog steeds dat het goed gaat komen (over 1 generatie, misschien 2). :nl:

Zolang ze moslim blijven niet. We zijn hard op weg om de nieuwe Jodenrol te vervullen voor Europa en Nederland.

contradictio
23-12-04, 15:29
Geplaatst door Zwarte Schaap
Zolang ze moslim blijven niet. We zijn hard op weg om de nieuwe Jodenrol te vervullen voor Europa en Nederland.


SNAP het nou een keer:

1. Dat is wat de linkse media ons wil doen laten geloven
2. Jihaad is een sleutelwoord wat de Joden niet kennen

P.S. aangezien ik nog geen kinderen heb en er hoogstwaarschijk er ooit maar 1 ga kweken (insjaAllah) vertrouw ik er ook nog eens op dat de Moslim jeugd zijn best gaat doen on een nieuwe generatie ronin wereldburgers te kweken...

Rabi'ah.
23-12-04, 18:15
Geplaatst door Gerrit Jan
Ze is zo knap dat ik soms gewoon niet kan geloven dat ze een dochter van mij is. Ze lijkt wel op haar moeder.

:haha: