PDA

Bekijk Volledige Versie : Christen vermoordt atheïst met hakbijl



Christiaan
23-12-04, 18:20
do 23 dec 2004, 05:48

Christen vermoordt atheïst

BRISBANE - Een fanatieke christen moet achttien jaar de cel in omdat hij een man vermoordde die atheïst was. Een rechtbank in het Australische Brisbane veroordeelde de 40-jarige zwerver donderdag voor doodslag en ernstige mishandeling, meldden Australische media.

De christen ging de man met een bijl te lijf. Hij bracht de eveneens atheïstische echtgenote zware verwondingen toe.

Het echtpaar had de man een lift gegeven en uitgenodigd voor de lunch. De zwerver was twee dagen te gast bij zijn weldoeners, toen de vrouw vertelde dat zij en haar man niet in een god geloofden. Vervolgens sloegen bij de christen de stoppen door.

Bron: telegraaf.nl

Bofko
23-12-04, 18:36
Na een empathische krachttoer kom ik tot de volgende verklaring:

Een god die van atheisten weldoeners maakt en van gelovigen zwervers ? God stelde hem wel héél zwaar op de proef, deze zwerver.
Gelukkig had God hem een kleine hint gegeven door zijn oog te laten vallen op een grote hakbijl.

Blade20
23-12-04, 18:58
Geplaatst door Bofko
Na een empathische krachttoer kom ik tot de volgende verklaring:

Een god die van atheisten weldoeners maakt en van gelovigen zwervers ? God stelde hem wel héél zwaar op de proef, deze zwerver.
Gelukkig had God hem een kleine hint gegeven door zijn oog te laten vallen op een grote hakbijl.

heh heh..

Ik keur deze daad natuurlijk net zo hard af als het geweld van Moslimfundi's op andere niet Moslims (of gematigde Moslims). En net zo hard als de VS met hun foute manier van democratie brengen (hij werkt wel, maar het kan ook met minder bloedvergieten).

Die zwerver is gewoon zwaar gestoord.