PDA

Bekijk Volledige Versie : Nederlandse soldaten op de vlucht verongelukt



Zwarte Schaap
23-12-04, 21:31
Nederlandse soldaten op de vlucht verongelukt

BEVERN (ANP) - Twee Nederlandse soldaten van de kazerne in het Duitse Seedorf zijn donderdagmorgen vroeg dodelijk verongelukt toen ze op de vlucht waren voor de plaatselijke politie. Na een vechtpartij in een discotheek in de plaats Bevern waren ze er voor het oog van de politie vandoor gegaan.

Dit heeft een woordvoerder van de Duitse politie gezegd. Politie met zwaailicht zette de achtervolging in, maar raakte hen kwijt. Even later vonden de agenten het wrak van de vluchtwagen langs de kant van de weg. De auto was in een bocht van het natte wegdek geraakt en tegen twee bomen geknald.

De inzittenden, een 19- en een 22-jarige man, waren op slag dood. De politie zegt dat ze afkomstig zijn uit Limburg en Zuid-Holland.


Bron: NRC-Handelsblad 23/12/04

barfly
23-12-04, 21:38
Jammer voor ze. Ik leef mee met de nabestaanden.

Blade20
23-12-04, 21:38
hehe, typisch Nederlands, jezelf blijven waar je ook bent.

Ik kan er wel om lachen ondanks het tragische ongeluk. :)

Maar toch mijn welgemeende condoleances naar de nabestaande van de slachtoffers (al zijn het geen oorlogsslachtoffers).

Joesoef
23-12-04, 22:46
Op de vlucht in Mofrika. Het had een meer Kuifje gehalte kunnen hebben door de setting zich in Irak te laten afspelen.

Seedorf is een groot bordeel/ cafe. Had allang gesloten moeten zijn.

vlegeltje
23-12-04, 22:51
Geplaatst door Joesoef
Seedorf is een groot bordeel/ cafe. Had allang gesloten moeten zijn.

Ik ken iemand die heeft daar goud geld verdiend in zijn diensttijd. Drugshandel.
Is alweer twintig jaar geleden, maar volgens mij is daar sindsdien weinig veranderd in Seedorf.

idd had al lang gesloten moeten zijn.

Zwarte Schaap
23-12-04, 23:14
Geplaatst door vlegeltje
Ik ken iemand die heeft daar goud geld verdiend in zijn diensttijd. Drugshandel.
Is alweer twintig jaar geleden, maar volgens mij is daar sindsdien weinig veranderd in Seedorf.

idd had al lang gesloten moeten zijn.

Ik ken er ook één uit mijn buurt. Is nu inmiddels een zware jongen.

TonH
23-12-04, 23:56
Geplaatst door vlegeltje
Ik ken iemand die heeft daar goud geld verdiend in zijn diensttijd. Drugshandel.
Is alweer twintig jaar geleden, maar volgens mij is daar sindsdien weinig veranderd in Seedorf.

idd had al lang gesloten moeten zijn.

20 Jaar geleden zat het waarschijnlijk nog vol met diensplichtigen. Tegenwoordig is het een keurige basis met keurige beroepsmilitairen. Die doen dat soort dingen niet...

Wordt beweerd... :)

Al Sawt
24-12-04, 01:29
Wat voor nut heeft Seedorf nog? Wordt Duitsland nog steeds bedreigd door tankdivisies van Rode leger?

Joesoef
24-12-04, 06:49
Geplaatst door Al Sawt
Wat voor nut heeft Seedorf nog? Wordt Duitsland nog steeds bedreigd door tankdivisies van Rode leger?

De locale horeca en bordelen zijn in de handen van oud militairen...........