PDA

Bekijk Volledige Versie : Kop in de Metro vandaag.



Rabi'ah.
24-12-04, 16:59
Kop in de Metro n.a.v. het AIVD-rapport: "Alsmaar radicaler."


En mijn moeders commentaar: "Alsmaar racistischer, alsmaar bevooroordeelder en alsmaar dommer."








:haha:

boestjra
24-12-04, 17:06
Geplaatst door Rabi'ah.
Kop in de Metro n.a.v. het AIVD-rapport: "Alsmaar radicaler."


En mijn moeders commentaar: "Alsmaar racistischer, alsmaar bevooroordeelder en alsmaar dommer."








:haha:
Inderdaad, wat kunnen moeders dom zijn. :haha:

Rabi'ah.
24-12-04, 17:09
Geplaatst door boestjra
Inderdaad, wat kunnen moeders dom zijn. :haha:

:wtf:


:rolleyes:

Wide-O
24-12-04, 17:11
Moeders zijn doorgaans behoorlijk wijs hoor :)

Joesoef
24-12-04, 17:36
Geplaatst door boestjra
Inderdaad, wat kunnen moeders dom zijn. :haha:

Domme doos.

Rabi'ah.
24-12-04, 17:41
Geplaatst door Joesoef
Domme doos.

Wie?

Voor de duidelijkheid, mijn moeder had het meer over de AIVD en de mensen die trappen in die verhaaltjes.

Wide-O
24-12-04, 17:47
Geplaatst door Rabi'ah.
Wie?


Ik denk dat Joesoef niet jou bedoelde. :strik:

Si_Y
24-12-04, 17:48
Geplaatst door boestjra
Inderdaad, wat kunnen moeders dom zijn. :haha:

Over dom gesproken :droef:

taouanza
24-12-04, 17:52
Geplaatst door Rabi'ah.
Kop in de Metro n.a.v. het AIVD-rapport: "Alsmaar radicaler."


En mijn moeders commentaar: "Alsmaar racistischer, alsmaar bevooroordeelder en alsmaar dommer."








:haha:

tolerantie is uit.
Onwetendheid is hot hot hot.

Max Stirner
24-12-04, 17:54
Geplaatst door Rabi'ah.
Wie?

Voor de duidelijkheid, mijn moeder had het meer over de AIVD en de mensen die trappen in die verhaaltjes.


Je moeder gelooft niet dat er sprake is van radicalisering bij een deel van de moslims in NL?

Waarom niet?

taouanza
24-12-04, 18:35
Geplaatst door Max Stirner
Je moeder gelooft niet dat er sprake is van radicalisering bij een deel van de moslims in NL?

Waarom niet?

Jij hebt vast feiten en argumenten voor het AIVD rapport.
Barst maar los!

boestjra
24-12-04, 18:39
Geplaatst door taouanza
Jij hebt vast feiten en argumenten voor het AIVD rapport.
Barst maar los!
Gewoon goed lezen.

taouanza
24-12-04, 18:40
Geplaatst door boestjra
Gewoon goed lezen.

En niet nadenken.:rolleyes:

boestjra
24-12-04, 18:42
Geplaatst door taouanza
En niet nadenken.
Doe wat je niet kan nalaten.

antiapartheid
24-12-04, 18:57
kwestie Frans van Anraat die nederland in het moeras van Irak meesleurt tot en met ginocide, en de brieven van Bernhard aan Hitler om hier in nederland de lakens uit te delen.

Blade20
24-12-04, 18:59
Dom of niet.

De Metro is de meest gelezen krant van Nederland. (hee, een slogan!!)

Ik denk dat je in dergelijke gevallen beter kunt overreageren op een gevaar als het onderschatten.

Rabi'ah.
24-12-04, 19:03
Geplaatst door Blade20
Dom of niet.

De Metro is de meest gelezen krant van Nederland. (hee, een slogan!!)

Ik denk dat je in dergelijke gevallen beter kunt overreageren op een gevaar als het onderschatten.

En wat als het overreageren een groter gevaar vormt dan het gevaar dat zogenaamd bestreden moet worden?

Voor mij zijn de hysterische reacties vanuit Den Haag, de voorstellen over het inperken van burgerrechten en de steeds groter wordende controle van de overheid op de burgers een veel groter en reëeler gevaar dan het zogenaamde moslimextremisme.

Dat de AIVD met zo'n rapport komt verbaast me evenwel niets.........op basis hiervan zou het namelijk best kunnen dat de overheid de AIVD nog meer bevoegdheden geeft.

En voila, de politiestaat is geboren. :(

taouanza
24-12-04, 19:07
Geplaatst door Blade20
Dom of niet.

De Metro is de meest gelezen krant van Nederland. (hee, een slogan!!)

Ik denk dat je in dergelijke gevallen beter kunt overreageren op een gevaar als het onderschatten.

Ja dat denken die moslimextremisten nou ook en dan geef jij ze gewoon gelijk.

boestjra
24-12-04, 19:08
Geplaatst door Rabi'ah.
En wat als het overreageren een groter gevaar vormt dan het gevaar dat zogenaamd bestreden moet worden?

Voor mij zijn de hysterische reacties vanuit Den Haag, de voorstellen over het inperken van burgerrechten en de steeds groter wordende controle van de overheid op de burgers een veel groter en reëeler gevaar dan het zogenaamde moslimextremisme.

Dat de AIVD met zo'n rapport komt verbaast me evenwel niets.........op basis hiervan zou het namelijk best kunnen dat de overheid de AIVD nog meer bevoegdheden geeft.

En voila, de politiestaat is geboren. :(
Die afweging moet inderdaad worden gemaakt:En wat als het niet reageren een groter gevaar vormt dan het gevaar dat zogenaamd bestreden moet worden?

Blade20
24-12-04, 19:09
Geplaatst door taouanza
Ja dat denken die moslimextremisten nou ook en dan geef jij ze gewoon gelijk.

Ach, als jij dat denkt..

ik zal niet met die chaos in de wereld zitten, het komt eigenlijk wel goed uit.

Umarvlie
24-12-04, 19:11
Geplaatst door Blade20
De Metro is de meest gelezen krant van Nederland.

Ook niet verwonderlijk in NL... gratis! en is dat nu een vooroordeel of een feit :giechel:

Max Stirner
24-12-04, 19:12
Geplaatst door taouanza
Jij hebt vast feiten en argumenten voor het AIVD rapport.
Barst maar los!



TvG, Laakkwartier, Samir A.......

Rabi'ah.
24-12-04, 19:14
Geplaatst door boestjra
Die afweging moet inderdaad worden gemaakt:En wat als het niet reageren een groter gevaar vormt dan het gevaar dat zogenaamd bestreden moet worden?

Wat mij betreft mag het schenden van mensenrechten en het creëeren van een politiestaat voor een ware democratie nooit een overweging zijn.

Overigens heb ik nergens gezegd dat als er sprake zou zijn van gevaar, er niet gereageerd moet worden, maar dan wel met legale en legitieme middelen.

Vooralsnog heb ik geen enkel serieus bewijs gezien van een werkelijke dreiging van moslimextremisme, integendeel zelfs.

Het enige wat ik heb gezien is dat de overheid inspeelt op -kennelijk zeer diepe- angsten van de burger om de eigen bevoegdheden te vergroten.

En dat is in mijn ogen een bijzonder smerig en griezelig staaltje van ordinaire Realpolitik. :moe:

Max Stirner
24-12-04, 19:16
Geplaatst door Rabi'ah.
Vooralsnog heb ik geen enkel serieus bewijs gezien van een werkelijke dreiging van moslimextremisme, integendeel zelfs.



:confused:

Blade20
24-12-04, 19:17
Geplaatst door Umarvlie
Ook niet verwonderlijk in NL... gratis! en is dat nu een vooroordeel of een feit :giechel:

:D :D

Tja, je moet een gegeven paard nu eenmaal niet in zijn bek kijken. :p

boestjra
24-12-04, 19:18
Geplaatst door Rabi'ah.

Vooralsnog heb ik geen enkel serieus bewijs gezien van een werkelijke dreiging van moslimextremisme, integendeel zelfs.

:moe:
De meerderheid denkt daar anders over.

Rabi'ah.
24-12-04, 19:22
Geplaatst door boestjra
De meerderheid denkt daar anders over.

Dat de meerderheid iets denkt wil nog niet zeggen dat dat waar is.

Ik ga nog altijd uit van bewezen feiten, niet van allerlei mistige angsten en obscure onderbuikgevoelens.

nard
24-12-04, 19:27
Geplaatst door Rabi'ah.
Dat de AIVD met zo'n rapport komt verbaast me evenwel niets.........op basis hiervan zou het namelijk best kunnen dat de overheid de AIVD nog meer bevoegdheden geeft.

En voila, de politiestaat is geboren. :(


Nou ja! Doe niet zo overdréven ...........

taouanza
24-12-04, 19:31
Geplaatst door Max Stirner
TvG, Laakkwartier, Samir A.......

Je hebt gelijk dat zijn er 10000 verder moeten alle islamitische getinte organisaties opgedoekt worden en hebben ze geen vrijheid van meninguiting. Ik ben helemaal overtuigd.

boestjra
24-12-04, 19:33
Geplaatst door taouanza
Je hebt gelijk dat zijn er 10000 verder moeten alle islamitische getinte organisaties opgedoekt worden en hebben ze geen vrijheid van meninguiting. Ik ben helemaal overtuigd.
Jammer

taouanza
24-12-04, 19:36
Geplaatst door boestjra
De meerderheid denkt daar anders over.

Ik weet niet over er dan sprake is van denken of uberhaubt denkvermogen.

Rabi'ah.
24-12-04, 19:37
Geplaatst door boestjra
Jammer

Wat vind je jammer?

Max Stirner
24-12-04, 20:00
Geplaatst door taouanza
Je hebt gelijk dat zijn er 10000 verder moeten alle islamitische getinte organisaties opgedoekt worden en hebben ze geen vrijheid van meninguiting. Ik ben helemaal overtuigd.

:D

Ik heb het AIVD-rapport natuurlijk niet gelezen.....schrijven ze dat?

Max Stirner
24-12-04, 20:05
Geplaatst door Rabi'ah.
Dat de meerderheid iets denkt wil nog niet zeggen dat dat waar is.

Ik ga nog altijd uit van bewezen feiten, niet van allerlei mistige angsten en obscure onderbuikgevoelens.


Ga jij ff lekker in Madrid beweren dat 11 maart gewoon een mistige angst was en geen feit.

boestjra
24-12-04, 20:07
Geplaatst door Rabi'ah.
Wat vind je jammer?
Jammer dat taouanza helemaal overtuigd is.

Rabi'ah.
24-12-04, 20:09
Geplaatst door Max Stirner
Ga jij ff lekker in Madrid beweren dat 11 maart gewoon een mistige angst was en geen feit.

En toch is de angst in Spanje voor het "moslimextremisme" een stuk minder groot dan hier in Nederland, waar er niets daadwerkelijk gebeurd is.

Samsei
24-12-04, 20:30
Geplaatst door boestjra
Doe wat je niet kan nalaten.

Wat moet je allemaal gedaam hebben om een liberale exmoslima te zijn?

Het is trouwens laten ipv nalaten...

No offence

boestjra
24-12-04, 20:49
Geplaatst door Samsei
Wat moet je allemaal gedaaN hebben om een liberale exmoslima te zijn?

Het is trouwens laten ipv nalaten...

No offence
"Niet denken" kun je (in zekere zin) niet nalaten, aan je nageslacht doorgeven.

Het is gedaaN (no offence)

Wil je ook een liberale exmoslima worden?

AARDIG
24-12-04, 21:57
Salamoe Alaikom Wa Rahmatoe Allahi Wa Barakatoeh! (voor de moslim zusjes en broertjes)
En goedendag (voor de broertjes en zusjes in de mensheid)

In de naam van de Barmhartige de Genadevolle
(o jah hou je kritiek alsjeblieft over de inhoud van de tekst niet zoals ik die aankleed -ik weet het ondertussen wel-)

Lieve mensen,

Ik zou zeggen maak je niet druk om de AIVD of wie dan ook!!
Ze hebben gemerkt dat hun "strategie" mislukt is!!
Onze liberale ex moslima Hirsi en co. heeft tevergeefs geprobeert meer Islamieten tot ex islamieten te maken maar helaas ik moet ze teleurstellen!! Niet Islamieten worden Islamieten en Islamieten worden betere Islamieten, (voor westerse ideeën strenger, extremer en fundamentalistischer) !! Daarom hebben ze het in de metro ook over een nieuwe "strategie" die ze moeten verzinnen!! Maar ja ik zou je niet al te druk maken om al dat gezeur!! AIVD heeft een grote bek maar iemand oppakken ho maar. Ik zou zeggen houd je lekker aan de Islam overtreed zijn wetten niet (en laat gewoon iedereen in zijn waarde, want uiteindelijk werk je voor je eigen beloning, en als mensen geinteresseerd zijn leg het ze uit en verdedig zonodig met het woord, de Koran staat vol argumenten ik zou zeggen orieënteer je). Maar overtreed de grondwetten van de Nederlandse staat ook niet mensjes!! Dat is nergens voor nodig!! Het is een wet waar je je prima aan kan houden!!

Nou ja verder wens ik de bekering van Hirsi en co. en onze ex moslims en niet Islamieten tot de Islam!! (nee ik leg geen mes op jullie kelen)
Nou prikse mensjes!!

Assalamoe Alaikom Wa Rahmatoe Allahi Wabarakatoeh (zie boven)
Laters, doei, doeg etc. (zie boven)

En God weet het het beste (Wa Allahoe A'Lam)

Joesoef
24-12-04, 22:16
Geplaatst door Rabi'ah.
Wie?




boestjra natuurlijk :jumping:

Samsei
28-12-04, 07:58
Geplaatst door boestjra
"Niet denken" kun je (in zekere zin) niet nalaten, aan je nageslacht doorgeven.

:fucyc:


Het is gedaaN (no offence)[/B]

Oeps tikfoutje...


Wil je ook een liberale exmoslima worden? [/B]

Liever niet! Ik bespaar me het emotionele trauma proces die ik moet doorlopen voor ik op de gedachte kom om liberale exmoslima te worden. Overigens wil ik mijzelf de chirurgische ingreep besparen...

:kusgrijs: