PDA

Bekijk Volledige Versie : Vanunu alweer de lul.



~Panthera~
24-12-04, 23:16
Atoomspion Vanunu opgepakt op Westoever
AMSTERDAM - De Israëlische atoomspion Mordechai Vanunu is vrijdag door de Israëlische politie gearresteerd toen hij de Westelijke Jordaanoever probeerde binnen te komen. Volgens de politie wilde hij in Bethlehem de nachtmis bijwonen, terwijl hem is verboden te reizen.



Vanunu werd in april vrijgelaten na achttien jaar in de gevangenis.

Vanunu heeft achttien jaar gevangen gezeten wegens spionage, omdat hij informatie over Israëls geheime nucleaire programma had gelekt naar een Britse krant. Hij kwam in april van dit jaar vrij, maar mag Israël niet verlaten en niet spreken met westerse journalisten.
-----------

Democratie. :lachu:

antiapartheid
24-12-04, 23:20
dielust jij zeker rouaw.dat laatste dan wel.

~Panthera~
24-12-04, 23:30
Geplaatst door antiapartheid
dielust jij zeker rouaw.dat laatste dan wel.
-------

K weet niet waar jij het over hebt, maar ik vind het belachelijk, dat iemand die zijn straf heeft uitgezeten, niet mag gaan en staan waar hij wil, in die zogenaamde democratie daar. :moe:

Al Sawt
24-12-04, 23:40
Geplaatst door ~Panthera~
-------

K weet niet waar jij het over hebt, maar ik vind het belachelijk, dat iemand die zijn straf heeft uitgezeten, niet mag gaan en staan waar hij wil, in die zogenaamde democratie daar. :moe: Rehabilitatie is in een schurkenstaat, nooit geaccepteerde verschijnsel. Voorts is Vanunu voor menig Israeliers, een afvallige goyim. Dus lager dan dieren.

~Panthera~
25-12-04, 00:03
Geplaatst door Al Sawt
Rehabilitatie is in een schurkenstaat, nooit geaccepteerde verschijnsel. Voorts is Vanunu voor menig Israeliers, een afvallige goyim. Dus lager dan dieren.
------------------

En dat valt allemaal onder de zogenaamde democratie ?

:moe:

nl-x
25-12-04, 01:02
Sinds zijn 'vrijlating' is Vanunu al meerdere malen opgepakt door de Israelische politie. Ze laten duidelijk zien dat hij nooit een normaal leven mag gaan leiden. Net zoals ze hem hadden verboden om te trouwen. Zo zie je maar echt wat voor een schurkenstaat Israel is. Tis nog erger dan de maffia, als je hun geheimen verklapt.

Goodnight
25-12-04, 09:33
Geplaatst door ~Panthera~
[
Democratie. :lachu: [/B]

Panthera, je begint eng te worden hoor,das nu precies hetzelfde wat ik wilde plaatsen: Democratie.



de enige 'democratie' in het middenoosten.

Bar
25-12-04, 10:26
Geplaatst door Goodnight
Panthera, je begint eng te worden hoor,das nu precies hetzelfde wat ik wilde plaatsen: Democratie.



de enige 'democratie' in het middenoosten.

Een democratie beschikt wel degelijk over rechtsmiddelen om het ongeoorloofd verspreiden van staatsgeheimen te verhinderen. In democratisch opzicht is daar niets mis mee.

Siah
25-12-04, 10:27
ff tussendoor


Geplaatst door antiapartheid
dielust jij zeker rouaw.dat laatste dan wel.

:vreemd:

~Panthera~
25-12-04, 11:02
Geplaatst door Bar
Een democratie beschikt wel degelijk over rechtsmiddelen om het ongeoorloofd verspreiden van staatsgeheimen te verhinderen. In democratisch opzicht is daar niets mis mee.
--------------

Daar ging het niet over: hij wilde een mis bijwonen. :moe:

Wordt je daar in een democratie voor gearresteerd ?
Kunnen ze hier in Nederland wel aan de gang blijven.

~Panthera~
25-12-04, 11:04
Geplaatst door Goodnight
Panthera, je begint eng te worden hoor,das nu precies hetzelfde wat ik wilde plaatsen: Democratie.



de enige 'democratie' in het middenoosten.
--------

Ik ben gewoon heel eng. :ego:

:hihi: