PDA

Bekijk Volledige Versie : Vrouwenemancipatie, op RTL 4



Dutchess
27-12-04, 14:35
Ik geloof mijn eigen ogen niet. Oprah's show, op RTL 4. Een zaal vol uitzinnige, hysterische vrouwen. Aanleiding: Maytag's nieuwe wasdroger-systeem.

Want wat is het geval? Je kunt in het nieuwe wasdroogsysteem van 'Maytag' truien liggend op een plank laten drogen.

Oprah onthult het apparaat alsof ze de sleutel tot de definitieve wereldvrede openbaart. 'This is what we always wanted! Ladies, look! Isn't it amazing????'

De zaal gilt. Honderden dames kijken opgewonden naar het apparaat. Oprah wijst naar de droogplanken in de machine. Het dak gaat eraf.

Ze gaan zo janken, dacht ik nog.

Naah, zo erg zal het niet zijn. Ze gaan niet janken.

Maar de zaal gilt steeds harder. Vrouwen drukken hun handen tegen hun gezicht alsof ze getuige zijn van een wonder.

'Ohmygoooood!!!!!'

'And ladies, it gets better!! Each and every one of you will get one of these amazing maytag drying systems!'

En ja hoor, ze gaan janken. Ze gaan echt janken. Ze vallen elkaar in de armen, en heffen hun handen ter hemel. En ze janken.

:huil:

Ayaan, kom terug. We hebben je nodig.

Umarvlie
27-12-04, 14:39
Geweldig .. echte vrouwen ... ze bestaan dus nog! :blowen:

~Panthera~
27-12-04, 15:09
OMG....I hate those bitches. :moe:

Rabi'ah.
27-12-04, 15:13
Geplaatst door ~Panthera~
OMG....I hate those bitches. :moe:

Word. :moe:

Vreselijk, vooral die Amerikaanse vrouwen: Onecht, gemaakt, altijd die eeuwige tandpastaglimlach en dat wollige geblaat over Man&Gezin.

Kennelijk is het soort vrouw dat Huishouden en Huishoudelijke apparatuur als het hoogste doel in het leven ziet, nog steeds niet effectief uitgeroeid.

Iets aan doen Panth? :duivels:

Spoetnik
27-12-04, 15:17
Tsk.. En ondertussen...

Vrouwen :rolleyes:

ps.

http://www.maroc.nl/prikbord/forums/showthread.php?s=&threadid=123823

:D

freya
27-12-04, 15:27
Geplaatst door Dutchess
Ik geloof mijn eigen ogen niet. Oprah's show, op RTL 4. Een zaal vol uitzinnige, hysterische vrouwen. Aanleiding: Maytag's nieuwe wasdroger-systeem.

Want wat is het geval? Je kunt in het nieuwe wasdroogsysteem van 'Maytag' truien liggend op een plank laten drogen.

Oprah onthult het apparaat alsof ze de sleutel tot de definitieve wereldvrede openbaart. 'This is what we always wanted! Ladies, look! Isn't it amazing????'

De zaal gilt. Honderden dames kijken opgewonden naar het apparaat. Oprah wijst naar de droogplanken in de machine. Het dak gaat eraf.

Ze gaan zo janken, dacht ik nog.

Naah, zo erg zal het niet zijn. Ze gaan niet janken.

Maar de zaal gilt steeds harder. Vrouwen drukken hun handen tegen hun gezicht alsof ze getuige zijn van een wonder.

'Ohmygoooood!!!!!'

'And ladies, it gets better!! Each and every one of you will get one of these amazing maytag drying systems!'

En ja hoor, ze gaan janken. Ze gaan echt janken. Ze vallen elkaar in de armen, en heffen hun handen ter hemel. En ze janken.

:huil:

Ayaan, kom terug. We hebben je nodig.

Dat deel heb ik niet gezien, wel het deel waarin ze o.a. zo'n navigator voor in de auto kregen en een laptop.

Bij de laptop begonnen de tranen.

Dutchess
27-12-04, 15:35
Geplaatst door freya
Dat deel heb ik niet gezien, wel het deel waarin ze o.a. zo'n navigator voor in de auto kregen en een laptop.

Bij de laptop begonnen de tranen.

Dat deel heb ik weer niet gezien. Ik ben weggezapt toen de wasdrogertranen begonnen. Kwam bij een telsell programma terecht over schoonmaakmiddelen :verveeld:

Mark
27-12-04, 15:49
:haha: zo zie je maar weer

~Panthera~
27-12-04, 16:36
Geplaatst door Rabi'ah.
Word. :moe:

Vreselijk, vooral die Amerikaanse vrouwen: Onecht, gemaakt, altijd die eeuwige tandpastaglimlach en dat wollige geblaat over Man&Gezin.

Kennelijk is het soort vrouw dat Huishouden en Huishoudelijke apparatuur als het hoogste doel in het leven ziet, nog steeds niet effectief uitgeroeid.

Iets aan doen Panth? :duivels:
---

Weer Word.

Programma's aan het downloaden en herinstalleren. :duivels:
Nadeel van een nieuwe PC. :moe:

taouanza
27-12-04, 20:07
Geplaatst door Dutchess

Ayaan, kom terug. We hebben je nodig.

Ayaan vind zulke vrouwen een voorbeeld voor moslimvrouwen. In het westen is het geweldig nu de moslims nog.:moe:

Orakel
27-12-04, 20:12
Geplaatst door taouanza
Ayaan vind zulke vrouwen een voorbeeld voor moslimvrouwen. In het westen is het geweldig nu de moslims nog.:moe:

Za'k jou ff opgeven voor RUR? Of voor Verbouw Je Buren? Of doet je stofzuigert ut alweer?

taouanza
27-12-04, 20:16
Geplaatst door Orakel
Za'k jou ff opgeven voor RUR? Of voor Verbouw Je Buren? Of doet je stofzuigert ut alweer?

Ze3ma fhemt ash ket goel?

Orakel
27-12-04, 20:24
Geplaatst door taouanza
Ze3ma fhemt ash ket goel?

Oei, die stogzuigert klinkt nie goe. :wtf: Dat vraagt om maatregelen.
Zal ff bellen met de redactie van Dr. Ruth. Die heb vast ervaring met zuigerts.
En anders bel ik Bo van Erven Doorn wel. Kweenie wrom, maar kmoet toch iemand bellen.

taouanza
27-12-04, 20:26
Geplaatst door Orakel
Oei, die stogzuigert klinkt nie goe. :wtf: Dat vraagt om maatregelen.
Zal ff bellen met de redactie van Dr. Ruth. Die heb vast ervaring met zuigerts.
En anders bel ik Bo van Erven Doorn wel. Kweenie wrom, maar kmoet toch iemand bellen.

:moe:

Orakel
27-12-04, 20:29
Geplaatst door taouanza
:moe:

http://www.mainzelahr.de/smile/haushalt/saugen.gif

taouanza
27-12-04, 20:34
Geplaatst door Orakel
http://www.mainzelahr.de/smile/haushalt/saugen.gif

http://www.smilieportal.de/img/boese/2/43.gif

sjaen
27-12-04, 22:13
Geplaatst door Dutchess
Ik geloof mijn eigen ogen niet. Oprah's show, op RTL 4. Een zaal vol uitzinnige, hysterische vrouwen. Aanleiding: Maytag's nieuwe wasdroger-systeem.

Want wat is het geval? Je kunt in het nieuwe wasdroogsysteem van 'Maytag' truien liggend op een plank laten drogen.

Oprah onthult het apparaat alsof ze de sleutel tot de definitieve wereldvrede openbaart. 'This is what we always wanted! Ladies, look! Isn't it amazing????'

De zaal gilt. Honderden dames kijken opgewonden naar het apparaat. Oprah wijst naar de droogplanken in de machine. Het dak gaat eraf.

Ze gaan zo janken, dacht ik nog.

Naah, zo erg zal het niet zijn. Ze gaan niet janken.

Maar de zaal gilt steeds harder. Vrouwen drukken hun handen tegen hun gezicht alsof ze getuige zijn van een wonder.

'Ohmygoooood!!!!!'

'And ladies, it gets better!! Each and every one of you will get one of these amazing maytag drying systems!'

En ja hoor, ze gaan janken. Ze gaan echt janken. Ze vallen elkaar in de armen, en heffen hun handen ter hemel. En ze janken.

:huil:

Ayaan, kom terug. We hebben je nodig.


Goh, wat ben ik dankbaar voor die hollandse nuchterheid.
Ik zal drie weesgegroetjes en een onze vader bidden dat zij behouden mag worden tot in der eeuwen eeuwigheid ..............Amen

freya
27-12-04, 23:03
Geplaatst door sjaen
Goh, wat ben ik dankbaar voor die hollandse nuchterheid.
Ik zal drie weesgegroetjes en een onze vader bidden dat zij behouden mag worden tot in der eeuwen eeuwigheid ..............Amen

Nou als ik voor duizenden dollars aan kadootjes krijg, wil ik best ook wel ff uit m'n dak gaan hoor.


Wil iemand dat ff uitproberen soms? :D

sjaen
27-12-04, 23:29
Mwahh, geef mij maar de dollars! 'n wasdroger waarin je je trui liggend kunt drogen *^@##!$$#@!$!! Ooh my God .......

freya
27-12-04, 23:31
Geplaatst door sjaen
Mwahh, geef mij maar de dollars! 'n wasdroger waarin je je trui liggend kunt drogen *^@##!$$#@!$!! Ooh my God .......

Ja maar ik zag alleen het gedeelte met die laptop! :stout:

Hninanl
28-12-04, 18:34
Wake up!! We zeuren hier over die Amerikanen, maar wat vind je nou van de Nederlandse versie van de The Bachelor!!

Al die smachtende vrouwen hunkerend naar de goed keuring van onze Peter Jan/Peter Paul, weet ik het...

:kotsen:

Ja hoor, nu nog even de moslima's "bevrijden", ha ha ha !

Orakel
28-12-04, 19:19
Geplaatst door taouanza
http://www.smilieportal.de/img/boese/2/43.gif

daar heb ik het achteraanzicht van:

http://www.mainzelahr.de/smile/liebe/stp.gif

taouanza
29-12-04, 09:58
Geplaatst door Orakel
daar heb ik het achteraanzicht van:

http://www.mainzelahr.de/smile/liebe/stp.gif

Nu ben je echt te ver gegaan!:mad:
Heb je een achteraanzicht hiervan?


http://www.smilieportal.de/img/boese/1/19.gif