PDA

Bekijk Volledige Versie : Moslim Informatie Centrum



Goodnight
28-12-04, 17:04
Het MIC in Den Haag....
Wie heeft hier ervaring mee?

Hninanl
28-12-04, 17:39
Ik ken het niet, maar wat ik vanuit het internet hierover kan terugvinden lijkt het niet veel soeps.
Check de site eens, heb je wel eens zo'n flutsite gezien?

Goodnight
28-12-04, 17:57
Geplaatst door Hninanl
Ik ken het niet, maar wat ik vanuit het internet hierover kan terugvinden lijkt het niet veel soeps.
Check de site eens, heb je wel eens zo'n flutsite gezien?

wat is de naam van de site dan?

Hninanl
28-12-04, 18:02
Excuus, ik was iets te snel: het is niet de site , maar wat beknopte info.

http://www.indiawijzer.nl/religion_and_spirituality/islam/islamic_institutions/den_haag/den_haag_smic.htm

Volgens mij is er niet eens een officiele site (zegt ook iets).

Bar
28-12-04, 18:03
Geplaatst door Goodnight
wat is de naam van de site dan?

Flutsite.nl ?

Goodnight
28-12-04, 18:05
Geplaatst door Bar
Flutsite.nl ?

ik adviseer je om geen carriere als stand up comedian te koesteren.....

Goodnight
28-12-04, 18:06
Geplaatst door Hninanl
Excuus, ik was iets te snel: het is niet de site , maar wat beknopte info.

http://www.indiawijzer.nl/religion_and_spirituality/islam/islamic_institutions/den_haag/den_haag_smic.htm

Volgens mij is er niet eens een officiele site (zegt ook iets).

ja daarom, ze hebben geen officiele site.Maar ik hoorde er positieve verhalen over van een kennis.

Hninanl
28-12-04, 18:09
Zoals?? Ik bedoel als je in 1981 bent opegerciht en je hebt nog steeds (vooral in DEZE TIJD) geen behoorlijke site, terwijl je een organisatie beoogt te zijn die INFORMATIE VERSCHAFT???

Ik bedoel...vergelijk eens met een CIDI.

Maar vertel, misschien ben ik wel veel te vlug van oordeel, wat heb je gehoord?

Goodnight
28-12-04, 18:17
Geplaatst door Hninanl
Zoals?? Ik bedoel als je in 1981 bent opegerciht en je hebt nog steeds (vooral in DEZE TIJD) geen behoorlijke site, terwijl je een organisatie beoogt te zijn die INFORMATIE VERSCHAFT???

Ik bedoel...vergelijk eens met een CIDI.

Maar vertel, misschien ben ik wel veel te vlug van oordeel, wat heb je gehoord?

Ik ken het dus niet zo goed vandaar mijn vraag, alleen van de ervaringen van een kennis.Zij was er enthousiast over en haar man heeft daar veel over de islam geleerd.

verder doen ze ook iets met het Halal keurmerk.

De oprichter was geloof ik een maandje terug op tv bij de keuringsdienst van waarden.

freya
28-12-04, 19:20
Ik vind het heel knap om in in deze roerige tijden als moslim informatie cemtrum zo onbekend te blijven :duim:

:moe:

Goodnight
28-12-04, 19:23
Wat ik begrepen heb worden ze overspoeld door mensen die geinformeerd willen worden.

Maar het is idd vreemd dat ze alleen van mond tot mond reclame bekend zijn......

S@deeQ
28-12-04, 20:11
Geplaatst door Goodnight
Maar het is idd vreemd dat ze alleen van mond tot mond reclame bekend zijn......

:lekpuh: internet is haraam

Lugh
28-12-04, 22:26
Geplaatst door freya
Ik vind het heel knap om in in deze roerige tijden als moslim informatie cemtrum zo onbekend te blijven :duim:

:moe:
Een hele prestatie ja! Snaaien ze er nog subsidie mee binnen ook, of dat nog net niet?

Al Sawt
28-12-04, 23:57
Geplaatst door freya
Ik vind het heel knap om in in deze roerige tijden als moslim informatie cemtrum zo onbekend te blijven :duim:

:moe: En hiermee verdienen ze meteen een nominatie voor het prijs van: Meest waardeloos organisatie.

Goodnight
29-12-04, 06:50
Geplaatst door Lugh
Een hele prestatie ja! Snaaien ze er nog subsidie mee binnen ook, of dat nog net niet?

yep, je zuurverdiende belastingcenten worden daar gretig uitgegeven :rolleyes:

catharina
29-12-04, 08:17
Geplaatst door Goodnight
yep, je zuurverdiende belastingcenten worden daar gretig uitgegeven :rolleyes:
Tjonge jonge jonge :p

Goodnight
29-12-04, 08:39
Geplaatst door catharina
Tjonge jonge jonge :p

meisje,meisje,meisje :blij:

Siah
29-12-04, 13:40
Geplaatst door freya
Ik vind het heel knap om in in deze roerige tijden als moslim informatie cemtrum zo onbekend te blijven :duim:

:moe:

je hebt een klein beetje gelijk! :tover:

Siah
29-12-04, 13:45
Geplaatst door Goodnight
yep, je zuurverdiende belastingcenten worden daar gretig uitgegeven :rolleyes:
:hardlach:

contradictio
29-12-04, 14:05
Geplaatst door Goodnight
Het MIC in Den Haag....
Wie heeft hier ervaring mee?

een keer aangebeld om 11.00 uur 'sochtends (op aanraden van een ander ben ik er naar toe gegaan) , niemand deed open.. nergens 'openingstijden of wat dan ook".. gaf me een sterk "Marokkaaanse consulaat" gevoel en dacht bij mezelf.. ach, stikt erin.. ik zoek het wel weer zelf uit (zoals gewoonlijk).

Goodnight
29-12-04, 14:12
Geplaatst door contradictio
een keer aangebeld om 11.00 uur 'sochtends (op aanraden van een ander ben ik er naar toe gegaan) , niemand deed open.. nergens 'openingstijden of wat dan ook".. gaf me een sterk "Marokkaaanse consulaat" gevoel en dacht bij mezelf.. ach, stikt erin.. ik zoek het wel weer zelf uit (zoals gewoonlijk).

Dat gevoel krijg ik namelijk ook een beetje...heb een paar keer een afspraak gemaakt en ik bel dan om te vragen of het doorgaat.
is maar goed, want het bleek altijd niet door te gaan.

Ik denk dat het Marokkaans consulaat hierbij vergeleken niets is :P

Niet geregistreerd
16-07-10, 20:22
Ten eerste krijgen ze geen subsidies, alles wordt uit eigen mensen betaald en alles wat in MIC gebeurt is allemaal door eigen mensen. Mic is onafhankelijk van de gemeente.

De website : www.mosliminformatiecentrum.nl is blijkbaar nog onderconstuctie hoe lang dat gaat duren :P moge allah het weten.