PDA

Bekijk Volledige Versie : vinden jullie dit ook?



youssef_007
28-12-04, 17:44
ik zag net dat het dodenaantal de 60.000 heeft gepaseerd waarvan de helft in Indonesie.

Vinden jullie ook dat er bizar weinig berichtgeving is over Indonesie en veel meer over Sri Lanka en India.....vreemd ....khoop dus echt niet dat dit bewust wordt gedaan!


Allah heb genade over de slachtoffers, amien.

Wide-O
28-12-04, 17:57
Ik vind het ook uiterst bizar, als Westerse volgevreten kaffir, ik kan er met m'n verstand niet bij.

Bewust... maybe people don't give a shit ? Dat is nog erger eigenlijk.

observer
28-12-04, 20:38
de meeste doden in indonesie vielen in atjeh een gebied waar de media niet in mochten (mogen?) aangezien de indonesische regeringdaar zijn eigen versie van de holocaust is aan het uitvoeren

overigens de laatste berichten waren dat het aantal doden in thailand en vooral sri lanka het hoogst waren

iets met energie die door de diepte van de oceaan de golf veel meer kracht gaf

tot in kenia en tanzania doden en zelfs in californie meetbaar hogere golven

overigens kan die ook aan deze kant gebeuren, op de canarische eilanden is een vulkaan die een onstabiele wand heeft als die in 1x erafvalt in zee dan zou men van afrika spanje tot aan noord amerika de gevolgen voelen (denk aan golven van 20 meter hoog)

Bofko
28-12-04, 22:02
Geplaatst door observer
overigens kan die ook aan deze kant gebeuren, op de canarische eilanden is een vulkaan die een onstabiele wand heeft als die in 1x erafvalt in zee dan zou men van afrika spanje tot aan noord amerika de gevolgen voelen (denk aan golven van 20 meter hoog)

Dat is de Cumbre vieja op La Palma ( ´n canarisch eiland). Ik ben er 2 jaar geleden geweest en ken het verhaal. La Palma is te beschouwen als het steilste eiland ter wereld . Top op 2400 meter terwijl het eiland 30 bij 20 km meet, en ligt op een breuklijn. Indien daar ´n stuk de zee inschuift zijn de berekende golven ruim 100 meter hoog.

Mark
28-12-04, 23:19
gebied in atjeh is nog praktisch onbereikbaar

Al Sawt
29-12-04, 00:24
Geplaatst door Mark
gebied in atjeh is nog praktisch onbereikbaar Net als Somalie!