PDA

Bekijk Volledige Versie : Bedreigde bedrijfsleider en werkneemster uitgenodigd bij koning



Marsipulami
28-12-04, 17:48
Bedreigde bedrijfsleider en werkneemster uitgenodigd bij koning


De zaakvoerder van het Ledegemse delicatessenbedrijf Rik Remmery en werkneemster Naïma worden op 12 januari door koning Albert II ontvangen, zo heeft Remmery bevestigd.

De bedrijfsleider en de moslimvrouw kregen al vier dreigbrieven omdat de vrouw een hoofddoek draagt.

De zaakvoerder werd door de kabinetschef van de koning opgebeld met de vraag of hij een bezoek aan de vorst wou brengen. Volgens de kabinetschef volgt Albert de zaak op de voet en is hij onder de indruk van de beslissing van de zaakvoerder niet te capituleren voor de briefschrijver.

"Ik vind het een hele eer om uitgenodigd te worden door de koning", aldus Remmery. "Ik heb de uitnodiging aanvaard en zal Naïma meenemen."

Voor het overige is nog geen doorbraak geboekt in de speurtocht naar de brievenschrijver. "Ik ben er van overtuigd dat het gerecht veel moeite doet om tot een oplossing te komen", zei de bedrijfsleider nog. "Ondertussen komt Naïma al opnieuw werken. Ook zij is blij met de uitnodiging van de koning."

Bron: Belang van Limburg
_____________________
De petitie: http://www.unizo.be/solidair2b.jsp

Bar
28-12-04, 17:58
Ja dat is andere koek.
Heb nog niet gehoord dat Aboutaleb, Hirsi Ali, Wilders of het zoontje van van Gogh bij Beatrix op de thee is uitgenodigd.

S@deeQ
28-12-04, 20:09
:fpetaf:

hoe dan ook , t blijven rare gasten die belgen :duim: