PDA

Bekijk Volledige Versie : Op zoek naar een moderne prinses

Twomi
31-12-04, 11:38
Hallo dames,

Ook ik ga het een keertje proberen hier, wie weet wat Allah voor mij in petto heeft.
Men zegt dat je niet moet zoeken naar de ware liefde maar dat je die vanzelf wel tegen zult komen. Nou, ik wacht al een tijdje en ben haar nog steeds niet tegen gekomen. Ondertussen glijden de jaren voorbij en eer ik het weet ben ik al weer gepensioneerd en zit ik zonder familie etc.
Ik ben dan ook niet meer de jongste met m'n 36 jaartjes.
Heb natuurlijk wel flink genoten van het leven en daar geniet ik ook nog elke dag van. Ik heb zat vrienden en vriendinnen, een leuke (internationale) job, reis heel de wereld over en verblijf regelmatig in Frankrijk. Maar ja, die ene partner waar m'n ouders en grootouders altijd op hebben gewezen is nog steeds niet langs geweest. Of ik heb gewoon m'n ogen al die tijd dicht gehad, dat kan ook.
Mijn punt is dat ik altijd met Nederlanders om ben gegaan en zo nooit echt de kans gehad/genomen om me te richten op de Marokkanen. Ik ben wel geboren in Marokko en ben opgegeroeid als Marokkaan maar heb me altijd ge´ntersseerd in de integratie in Nederland en wilde dan ook met alles mee doen. Ik houd niet van die hokjes-achtige benaderingen en heb dus ook altijd geprobeerd om gewoon mezelf te zijn zonder een 'achtergrondsticker' op m'n voorhoofd.

Wat ik dus zoek is iemand met een beetje dezelfde levenswijze. Ik houd ervan als mijn partner zelfstandig is en haar eigen bezigheden, vrienden, vriendinnen, hobbies etc. heeft. Een goede opleiding of een gezond en nuchter verstand/intelligentie is een vereiste.
Ik wil kunnen praten met m'n partner, discusseren, stappen, dansen, op reis of gewoon simpelweg op de bank tv kijken.
Een meid die wat van de wereld heeft gezien of in ieder geval weet wat er speelt.
A.u.b. geen dames die materialistisch zijn ingesteld of van kitsch houden. Ik ben namelijk gek op kunst en vind het leven op zich al een kunst.
Wie durft deze uitdaging met mij aan te gaan?

Cupida
05-01-05, 10:18
Als je zeker weet dat jij het aankan, neem ik graag die uitdaging aan!

Twomi
05-01-05, 10:40
Hallo,

Bedankt voor je bericht.
Lijkt me interessant maar kan je me wat meer over jezelf melden?

Groet
Twomi

Cupida
05-01-05, 10:52
Vraag maar raak, maar dan wel via de mail>[email protected]
(mijn leeftijd weet je nu in ieder geval al ;-)

Fat Lady
13-01-05, 14:45
Geplaatst door Twomi
Hallo dames,

Ook ik ga het een keertje proberen hier, wie weet wat Allah voor mij in petto heeft.
Men zegt dat je niet moet zoeken naar de ware liefde maar dat je die vanzelf wel tegen zult komen. Nou, ik wacht al een tijdje en ben haar nog steeds niet tegen gekomen. Ondertussen glijden de jaren voorbij en eer ik het weet ben ik al weer gepensioneerd en zit ik zonder familie etc.
Ik ben dan ook niet meer de jongste met m'n 36 jaartjes.
Heb natuurlijk wel flink genoten van het leven en daar geniet ik ook nog elke dag van. Ik heb zat vrienden en vriendinnen, een leuke (internationale) job, reis heel de wereld over en verblijf regelmatig in Frankrijk. Maar ja, die ene partner waar m'n ouders en grootouders altijd op hebben gewezen is nog steeds niet langs geweest. Of ik heb gewoon m'n ogen al die tijd dicht gehad, dat kan ook.
Mijn punt is dat ik altijd met Nederlanders om ben gegaan en zo nooit echt de kans gehad/genomen om me te richten op de Marokkanen. Ik ben wel geboren in Marokko en ben opgegeroeid als Marokkaan maar heb me altijd ge´ntersseerd in de integratie in Nederland en wilde dan ook met alles mee doen. Ik houd niet van die hokjes-achtige benaderingen en heb dus ook altijd geprobeerd om gewoon mezelf te zijn zonder een 'achtergrondsticker' op m'n voorhoofd.

Wat ik dus zoek is iemand met een beetje dezelfde levenswijze. Ik houd ervan als mijn partner zelfstandig is en haar eigen bezigheden, vrienden, vriendinnen, hobbies etc. heeft. Een goede opleiding of een gezond en nuchter verstand/intelligentie is een vereiste.
Ik wil kunnen praten met m'n partner, discusseren, stappen, dansen, op reis of gewoon simpelweg op de bank tv kijken.
Een meid die wat van de wereld heeft gezien of in ieder geval weet wat er speelt.
A.u.b. geen dames die materialistisch zijn ingesteld of van kitsch houden. Ik ben namelijk gek op kunst en vind het leven op zich al een kunst.
Wie durft deze uitdaging met mij aan te gaan?

Hoi. Ik vind jou wel leuk...

Twomi
13-01-05, 15:43
...en denk je dat ik jou ook leuk kan vinden?

safika
13-01-05, 15:53
klinkt te goed om waar te zijn!!

AdamX
13-01-05, 16:03
Geplaatst door safika
klinkt te goed om waar te zijn!!

en ze leefden lang en gelukkig samen :stout:

safika
13-01-05, 16:07
Geplaatst door AdamX
en ze leefden lang en gelukkig samen :stout:

Nou als deze meneer echt is hoe hij zichzelf beschrijft, zie ik een zonnige toekomst tegemoet!!

AdamX
13-01-05, 16:13
Geplaatst door safika
Nou als deze meneer echt is hoe hij zichzelf beschrijft, zie ik een zonnige toekomst tegemoet!!

ik zou zeggen grijp snel je kans, weg=weg :love:

zulke jongens kom je helaas alleen in sprookjes voor :rolleyes:

safika
13-01-05, 16:16
Geplaatst door AdamX
ik zou zeggen grijp snel je kans, weg=weg :love:

zulke jongens kom je helaas alleen in sprookjes voor :rolleyes: :aanwal: Ja helaas wel!
Vandaar mijn eerste reactie "to good to be true"!!

Twomi
13-01-05, 17:00
Ik vraag me sterk af wat jongens nou op deze pagina's te zoeken hebben. Dit is toch de rubriek "man zoekt vrouw" of zit ik helemaal mis?

Maar goed, voor diegene die wantrouwig staat tegen over mijn beschrijving, waarom reageren jullie dan in godsnaam? Hebben jullie echt niks anders te doen dan commentaar te leveren? In dat geval zou ik zeggen: wordt een serieuze criticus en probeer 's met je, op feiten berustte commentaar, dat slechte imago van ons 's weer op te vijzelen. Heb je tenminste een doel in je leven en beteken je ook nog iets voor de Marokkaanse gemeenschap hier. Maar doe dat alsjeblieft in foutloos Nederlands anders word je echt niet serieus genomen.
Voor de rest kan ik alleen maar zeggen dat als jullie echt ge´nteresseerd zijn, jullie nog versteld zullen staan wanneer jullie deze Marokkaan 's goed ontdekken. Er zijn zat Marokkanen zoals ondergetekende maar er zullen altijd een hoop in hun diepe grot blijven leven en denken dat Marokkanen niet onderhevig zijn aan progressie.

Dus heb je iets zinnigs te melden aarzel niet om dit te doen.
Ben je vrouw en zie je wat in mijn beschrijving mag je ook reageren.
Ben je man en zoek je een man, helaas ik ben hetero dus klik maar snel naar de volgende pagina want het zal echt niet klikken tussen ons!

safika
13-01-05, 18:32
jammer!! :brozac:
Ik vind je wel interessant.

Twomi
13-01-05, 18:41
Hoezo jammer dan?
Ben je een man?
Of kun je niet serieus reageren.
Als je interesse hebt moet je zeker niet terughoudend zijn!

safika
13-01-05, 18:46
okay!! Ik ben ge´nteresseerd!!
Echt je hebt mijn interesse aangewakkerd!!

Twomi
13-01-05, 18:52
heb je een hotmailadres, want ik vind deze site echt niks

safika
13-01-05, 18:58
Ik heb mijn adres naar je verzonden.

Twomi
13-01-05, 19:05
volgens mij heb ik hem niet hoor.
hoe heb je die verzonden dan?

safika
13-01-05, 19:10
in je maroc.nl mailbox

safika
13-01-05, 19:17
Nog niet gevonden?

Twomi
19-01-05, 14:42
Hoi,

Wil je anders reageren via hotmail [email protected]

De site van MAroc.nl is echt onoverzichtelijk en moeilijk om in te surfen dus wat je me hebt gezonden heb ik nog steeds niet weten te traceren.

Groet
Twomi

ARahma
22-01-05, 17:07
Hallo

Het is de eerste keer dat ik eigenlijk op zo'n site terecht kom.
En eigenlijk om eerlijk te zijn weet ik ook niet wat ik precies met dit mailtje wil zeggen maar ergens word ik wel nieuwsgierig naar de persoon achter deze reactie.
Eerst en vooral is mijn nieuwsgierigheid gewekt door het feit dat ik veel herken in hetgeen je zoekt en misschien heeft dat de doorslag gegeven om te mailen.
Ik vind het wel melig van de andere dat ze er kinderachtig op reageren.
Soit, ik ken niet echt het doelgroep hier maar het kan best zijn dat het niveau serieus opgekrikt moet worden. Al denk ik dat ik het ook leuk gevonden zou hebben op een bepaalde leeftijd om zo te reageren.
Den tweede mijn biologische klok tikt verder en daarbij komt dat mijn mama heeft beslist dat het nu wel tijd wordt om te trouwen.
Niet zozeer dat ik me via deze weg getrouwd zie worden of dat ik er al op de eerste plaats aan ga denken. Om eerlijk te zijn dat heeft me nooit veel gezegd. Heb nooit interesse gehad in de andere sexe, toch niet op de manier waar dat elk meisje op een bepaalde leeftijd naar verlangt. Oke, ieder meisje heeft wel het sprookje van de ridder op het witte paard in haar achterhoofd die haar een gelukkig en lang leven schenkt maar de realiteit draait anders uit,niet? Ik heb veel in mijn naaste omgeving gezien en misschien heeft dat wel meegespeeld in mijn volharding.
Ik denk op de eerste plaats waarop ik op je reactie reageer is dat je anders schrijft dan de meeste mensen hier op deze site. Ruimdenkend met een vleugje hooghartigheid in, niet dat ik zeg dat het je volledig karakter weergeeft en het kan perfect zijn dat ik er volledig naast zit mijn excuses daarvoor dan, maar alleszins denk je na en is het niet voorgekauwd wat je bij onze mensen vaak ziet.
Begrijp me niet verkeerd hoor, zelf verloochen ik mijn afkomst niet/ nooit maar die eigenschap hebben we (bijna) allemaal meegekregen dit mag/dit mag niet/dit is verboden blablabla. En zelf heb ik ook bepaalde zaken die ik moeilijk naast me neer kan zetten omdat deze er met de paplepel zijn ingestoken.
Veel heb ik je van mij nog niet verteld en eigenlijk doe ik dat ook niet graag ik ben een spontaan te spontaan meisje volgens mijn mama. Floep er alles maar uit! maar toch heel gesloten. Is wel tegenstrijdig,ik weet het, heb een eigen mening maar afhankelijk van wie ik voor me heb reageer ik ernaar of niet. Mijn ouders bijvoorbeeld zou ik nooit of op zijn minst streef ik ernaar om hen niet teleur te stellen. Mijn ware gevoelens toon ik nooit,als iemand me kwetst die zal het niet kunnen zien, zou hem er wel attent op maken dat ik het niet leuk vind maar vermijd ruzie en/of haat. Als het erop aankomt zou ik mij terugtrekken ofschoons ik juist zat. Dit is evenwel in prive aangelegenheden op werk ben ik harder van karakter. Maar daar is dan een professionele aanpak voor vereist.
Voor de rest moet ik je wel teleurstellen ben geen prinsesje in de zin van lang blond mooi slank. Vergeet het maar, klein dikkerdje (160cm met hakken bijna 170) bruin halflang haar,bruine ogen de mooiste sexy lach op gans de wereld!!! Sexappael naar het schijnt heb ik ook al ben ik de onschuldigste persoon op aarde en doe ik daar nou echt helemaal niets voor. Ik loop er heel klassiek zelfs neutraal bij om eerlijk te zijn meestal in het zwart. Ik heb eigenlijk geen enkele andere kleur in de kast.
Alleszins ik zal maar stoppen voor dit eerste bericht want anders zou je nog denken daar komt geen einde aan. En de vrouwen bij ons zijn er echt goed in, vind je ook niet?
Een prettige dag verder

yisnis
30-01-05, 20:20
hoi,

ik weet mijn god niet wat ik aan het doen ben, ontvang je mijn bericht?

yisnis
30-01-05, 20:33
Gelukkig hij doet het!

Je zal wel denken wat bedoelt dat mens, nou ik zal het je vertellen.
Het is zondagavond en na drie keer proberen te registreren is het eindelijk gelukt,ben een beetje aan het surfen en aangezien ik ook alleenstaand ben klikte ik meteen op de datingsite.Moet je eerlijk zeggen,ben gecharmeerd van je bericht en daarom wil ik je ook wat over mijzelf vertellen.Ben een marokkaanse van 31 jaar, wonend in Noord-Holland ben geboren en getogen in dit land.Op dit moment werkzaam op schiphol als manager(Ik verklap nu nog niet alles hoor)
Ik wil wel kwijt dat ik gescheiden ben en moeder ben van twee prachtige kinderen, ben niet wanhopig op zoek maar lijkt me leuk om op deze manier een fijn,eerlijk,warm,mooi van binnen(uiterlijkeverzorging niet algeheel onbelangrijk) iemand te ontmoeten.Ben zelf 169 cm lang,weeg 63 kilo, heb kastanjebruin haaren bruine ogen,ben schorpioen(grote mond,klein hartje).Tot Hoors!!!

samirtje
11-02-05, 20:02
hoi,ik weet niet precies wat ik moet zeggen.
maar het klinkt leuk.
zo te zien heb je nu veel keus.
ik hoop dat je de ware zal ontmoeten ,en wens je alle geluk verder in je leven.wees geduldig ,op elk potje past een dekseltje.
en mijn dekseltje loopt ook ergens rond,hoop hem ook op een dag te vinden.

groetjes mij

schatti
06-05-05, 15:51
Hallo,

Dit is mijn eerste keer om via het Internet contact te zoeken met een gast...ben er nog altijd heel vreemd tegenover...maar mijn vriendinnen en vrienden hebben me wel overtuigd dat er geweldige relaties uit kunnen bloeien en ze hebben dit ook bewezen, vandaar mijn aanwezigheid en reactie op jouw oproep!

Als je verder wil praten kan dit maar niet via deze site...
liefst via een persoonlijke emailadres: [email protected]

Ik hoor het wel!

Groetjes
xxx

didina
21-05-05, 22:03
Beste Twomi,

Met interesse heb ik je verhaal gelezen en ik denk tig andere vrouwen met mij.
Wat mij aantrok is vooral de nuchterheid waar je mee schrijft.

Ik ben een 27-jarige vrouw, gescheiden en moeder van een zoon. Ben kind van een algerijnse moeder en marokkaanse vader maar die zijn niet meer bij elkaar. Ik heb 3 zussen en 3 broers, allen ouder.

Door ervaring weet ik niet wat ik precies wil maar des te meer wat ik niet wil. Ik heb geen marokkaanse vrienden, ben daar nooit mee omgegaan maar ik vraag me af of er ergens iemand is die qua persoonlijkheid, gedrag en karakter een beetje bij me past. Ik ben heel zelfstandig en geloof in respect geven is respect krijgen.

Ik kan je wel een heleboel vertellen maar laat maar eerst weten of jij op grond van bovenstaande enige interesse hebt.

Groetjes,

Didina

Gaya
07-06-05, 20:29
Salaam,

Je email sprak me erg aan. Ik wacht weer af op jou reactie. Wie weet tot gauw.

Groetjes

Toerya
08-07-05, 17:30
Salam 3alaikom,

Opzoek naar moderne prinses????

De vraag is wat heb jij te bieden aan diegene of liever gezegd aan de prinses die op jouw pad zal komen?

didina
18-12-06, 20:11
[

babygirl77
22-09-08, 02:02
Are you still looking for your princess?????

goudbruin
27-09-08, 17:09
hi , hoe is het ik heb advertente gelezen. de beschrijving die jij heb over jou leven is bijna hetzelfde als de mijn leven. Alleen ga ik op reis voor mijn werk.

ik zou graag met jou in gesprek willen gaan.

goudbruin