PDA

Bekijk Volledige Versie : USA leger gaf opdracht voor ontwikkelen chemische wapens om homo-sex te veroorzaken



Zwarte Schaap
02-01-05, 01:01
December 29, 2004

Military Lab Proposed Gay-Aphrodisiac Chemical Weapon

Thanks to a FOIA request from the Sunshine Project, a fascinating document has now come to light. In June 1994, the US Air Force Wright Laboratory wrote a proposal titled "Harassing, Annoying, and 'Bad Guy' Identifying Chemicals." While listing the categories of chemical weapons they planned to develop, the military scientists wrote:

Chemicals that effect [sic] human behavior so that discipline and morale in enemy units is adversely effected [sic]. One distasteful but completely non-lethal example would be strong aphrodisiacs, especially if the chemical also caused homosexual behavior.

The Air Force Lab was quite serious about the proposal, listing a timetable and estimate of expenses for the overall project. Total cost through fiscal year 2000: $7.5 million

Having enemy soldiers throw down their guns and start humping each other: Priceless

Download hier het officiele legerdocument: http://www.sunshine-project.org/incapacitants/jnlwdpdf/wpafbchem.pdf

Bron: http://www.thememoryblog.org/archives/000382.html

Spoetnik
02-01-05, 01:02
Ojee.. ;)

Brand maar los 151tjes en anderen..

Spoetnik
02-01-05, 01:13
Hier is een van 151jes MPS die loopt te hitsen op dit forum die zich afvraagt
waarom er nog niemand op dit extreem radicaal forum nog niet de complottheorie
heeft geopperd dat de Amerikanen achter de Tsunami zat.
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=1749032#post1749032

Uiteraard ben ik dan de beroerdste niet om mijn superieure cultuur te tonen en
aan te geven dat hoewel het niet waarschijnlijk is, dat het toch wel zeker mogelijk
is dat de Amerikanen dergelijke systemen hebben onderzocht.
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=1749096#post1749096

Waarop 151tjes zich natuurlijk weer van haar slechtste kant laat zien door geen
enkel inlevingsvermogen te tonen.
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=1749159#post1749159

Waarop ik weer opwerp dat als het Amerikaanse leger al heeft overwogen een drug te
ontwikkelen die tot homosexuealiteit moet leiden, waarom dan niet onderzoeken of
Tsunami's en aardbevingen ook tot de mogelijkheden behoord.
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=1749351#post1749351

Uiteraard dit alles is speculatie, maar tot speculatie is onze wereld nu eenmaal
verworden omdat dat de enige mogelijkheid is om aandacht vast te houden in deze
wereld. De macht van de angst.

Maar ook de macht van de angst zal worden gebroken door de belachelijke ideeen die
dergelijke angst te weeg brengt.. zoals het bovenstaande homosexuele chemische wapen.

:haha:

Zwarte Schaap
02-01-05, 01:25
Geplaatst door Spoetnik
Hier is een van 151jes MPS die loopt te hitsen op dit forum die zich afvraagt
waarom er nog niemand op dit extreem radicaal forum nog niet de complottheorie
heeft geopperd dat de Amerikanen achter de Tsunami zat.
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=1749032#post1749032

Uiteraard ben ik dan de beroerdste niet om mijn superieure cultuur te tonen en
aan te geven dat hoewel het niet waarschijnlijk is, dat het toch wel zeker mogelijk
is dat de Amerikanen dergelijke systemen hebben onderzocht.
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=1749096#post1749096

Waarop 151tjes zich natuurlijk weer van haar slechtste kant laat zien door geen
enkel inlevingsvermogen te tonen.
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=1749159#post1749159

Waarop ik weer opwerp dat als het Amerikaanse leger al heeft overwogen een drug te
ontwikkelen die tot homosexuealiteit moet leiden, waarom dan niet onderzoeken of
Tsunami's en aardbevingen ook tot de mogelijkheden behoord.
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&postid=1749351#post1749351

Uiteraard dit alles is speculatie, maar tot speculatie is onze wereld nu eenmaal
verworden omdat dat de enige mogelijkheid is om aandacht vast te houden in deze
wereld. De macht van de angst.

Maar ook de macht van de angst zal worden gebroken door de belachelijke ideeen die
dergelijke angst te weeg brengt.. zoals het bovenstaande homosexuele chemische wapen.

:haha:

Je was me dus voor ! Het geeft in elk geval weer dat de Amerikanen tot het allerslechtste in staat zijn.

GeenKritiek
02-01-05, 01:25
Dit vond ik nouw de grappiste titel voor een thread sinds tijden, alleen werken bij mij beide links niet.

Zwarte Schaap
02-01-05, 01:29
Geplaatst door GeenKritiek
Dit vond ik nouw de grappiste titel voor een thread sinds tijden, alleen werken bij mij beide links niet.

Ik heb dat bestand al eerder gedownloaded hier een kopie ervan:

Spoetnik
02-01-05, 01:44
Geplaatst door Zwarte Schaap
Je was me dus voor ! Het geeft in elk geval weer dat de Amerikanen tot het allerslechtste in staat zijn.

Nou ik was je niet echt voor, want ik vond het niet echt nieuws van de dag. Ik nam het voorbeeld ter onderschrijving dat het Amerikaanse leger een volledig belachelijk, achterhaald en impotent instuut is dat bescherming biedt tegen niets, behalve natuurlijk tegen fantomen.

Eke
02-01-05, 12:00
Hoe kan dat nou ? Ik adem een geurtje en ik word lesbisch ?

FF serieus : dit zou mogelijk kunnen betekenen dat homosexualiteit een biochemisch beinvloedbare staat is ??????

En die jongetjes dan van wie mensen op jonge leeftijd al "weten' dat het homosexuelen worden later ?

Ook al een verstoord biochemisch huishoudinkje terwijl de geslachtshormonen zich nog rustig houden ?

Moet ik dit nou geloven ???

Dan zou er door een conservatieve groep Amerikanen toch allang een anti-homopil ontwikkeld zijn ?????

Hoe zit dit ??????

Julien
02-01-05, 12:32
sorry hoor maar dit neem je toch niet serieus? :D

Bofko
02-01-05, 12:53
Geplaatst door Spoetnik
Ojee.. ;)

Brand maar los 151tjes en anderen..

Ja, Zwarte Schaap als jouw legitimiteit voor de objectieve waarheid ..daar kunnen wij niet tegenop natuurlijk. :wink:

Maar Ff serieus nu.
Als gerenommeerd complottheoreticus moet je natuurlijk verder kijken dan alleen het bericht zelf. Mee eens ? Alleen telegraaflezers slikken alles voor zoete koek.
Nee, je moet proberen te analyseren wie er belang bij het nieuwsfeit heeft. Deze zou dan misschien wel eens dit nieuwsfeit veroorzaakt kunnen hebben.
In dit geval zijn dat de vijanden van het US-leger. Dat zijn nogal wat staten en/of groepen natuurlijk.Maar jij bent vast veel beter op de hoogte dan ik wat voor groepen dit zouden kunnen zijn. Heb je deze overwegingen al gemaakt ?

Mill
02-01-05, 12:54
Overbodig middeltje. In legers in oorlogstijd wordt er sowieso meer gesodomiseerd dan in een Warmoesstraat sauna. Hoogtepunt was geloof ik Napoleons Army of Lovers.

Mill
02-01-05, 13:03
En werkt bovendien averrechts. Lovers vechten net een stapje harder voor elkaar. :)

Dutchguy
02-01-05, 13:33
Geplaatst door Mill
En werkt bovendien averrechts. Lovers vechten net een stapje harder voor elkaar. :)

Ook interessant:

Sacred Band of Thebes
From Wikipedia, the free encyclopedia.
(Redirected from Sacred band)

The Sacred Band of Thebes was an elite Greek troop of 150 pairs of homosexual lovers, according to Plutarch formed by the Theban commander Gorgidas. The motivation for the use of such an "Army of Lovers" in battle is also stated by Plutarch:

"For men of the same tribe or family little value one another when dangers press; but a band cemented by friendship grounded upon love is never to be broken, and invincible; since the lovers, ashamed to be base in sight of their beloved, and the beloved before their lovers, willingly rush into danger for the relief of one another."
According to Plutarch, Gorgidas initially distributed the Sacred Band of Thebes throughout his battle lines as an elite to strengthen the others' resolve, but later Pelopidas, after the Band had fought successfully at Tegyrae, used it as a sort of personal guard. For about 33 years, the Sacred Band of Thebes remained an important part of the Greek infantry.

Its defeat came at the Battle of Chaeronea, the decisive battle in which Philip II of Macedon and his son Alexander the Great ended Greek independence of the city-states. The Band fought on until every man was killed.

Plato wrote about the code of honor of the Sacred Band of Thebes:

"The beloved, when he is found in any disgraceful situation, will be pained at being detected by his lover. If there were only some way of contriving that a state or an army should be made up of lovers and their loves, they would be the very best governors of their own city, abstaining from all dishonour... For what lover would not choose rather to be seen by all mankind than by his beloved, either when abandoning his post or throwing away his arms... Or who would desert his beloved or fail him in the hour of danger?"

Spoetnik
02-01-05, 13:44
Geplaatst door Mill
Overbodig middeltje. In legers in oorlogstijd wordt er sowieso meer gesodomiseerd dan in een Warmoesstraat sauna. Hoogtepunt was geloof ik Napoleons Army of Lovers.

Toen ik dit las wilde ik ook op de aloude griekse legers wijzen... maar dutchguy was al zo wijs :)

Spoetnik
02-01-05, 13:45
Geplaatst door Bofko
Ja, Zwarte Schaap als jouw legitimiteit voor de objectieve waarheid ..daar kunnen wij niet tegenop natuurlijk. :wink:

Maar Ff serieus nu.
Als gerenommeerd complottheoreticus moet je natuurlijk verder kijken dan alleen het bericht zelf. Mee eens ? Alleen telegraaflezers slikken alles voor zoete koek.
Nee, je moet proberen te analyseren wie er belang bij het nieuwsfeit heeft. Deze zou dan misschien wel eens dit nieuwsfeit veroorzaakt kunnen hebben.
In dit geval zijn dat de vijanden van het US-leger. Dat zijn nogal wat staten en/of groepen natuurlijk.Maar jij bent vast veel beter op de hoogte dan ik wat voor groepen dit zouden kunnen zijn. Heb je deze overwegingen al gemaakt ?

Het is ook geen nieuws, maar wel waar.. Het geeft gewoon aan hoe dom het Amerikaanse leger is geworden. Of ze er uiteindelijk iets mee gedaan hebben is de vraag, maar ze hebben het wel gesuggereerd om dit als wapen in te zetten.

Ik er nog een keer op wijzen dat de Sunshine Project die deze documenten naar buiiten heeft gebracht, niet een marginaal complot groepje is. Het is actiegroep die veel moeite steekt in het blootleggen van geheimen op het gebied van biologische wapens.

Zij bijvoorbeeld waren degene die eerder dit jaar (of was het vorige jaar?) documenten via toepassing van FOIA wisten los te weken van de amerikaanse overheid waaruit bleek dat het de mogelijkheden van Influenza onderzoekt in militaire biologische laboratoria. http://www.sunshine-project.org/publications/pr/pr091003.html

Dutchguy
02-01-05, 14:01
Geplaatst door Spoetnik
Toen ik dit las wilde ik ook op de aloude griekse legers wijzen... maar dutchguy was al zo wijs :)

Na lang zoeken op google en na ontelbare hits van die Zweedse band 'Army of lovers'. Heeft even tijd gekost. :wink:

krakeb
02-01-05, 14:09
Geplaatst door Spoetnik
Het is ook geen nieuws, maar wel waar.. Het geeft gewoon aan hoe dom het Amerikaanse leger is geworden. Of ze er uiteindelijk iets mee gedaan hebben is de vraag, maar ze hebben het wel gesuggereerd om dit als wapen in te zetten.

Dom?
Het is juist geniaal!
Het ultieme hippie-wapen.
Vrije seks ipv langzaam dood te creperen vd pijn.

:duim:

Spoetnik
14-01-05, 16:12
Geplaatst door Julien
sorry hoor maar dit neem je toch niet serieus? :D

Pentagon reveals rejected chemical weapons

THE Pentagon considered developing a host of non-lethal chemical weapons that would disrupt discipline and morale among enemy troops, newly declassified documents reveal.

Most bizarre among the plans was one for the development of an "aphrodisiac" chemical weapon that would make enemy soldiers sexually irresistible to each other. Provoking widespread homosexual behaviour among troops would cause a "distasteful but completely non-lethal" blow to morale, the proposal says.

Other ideas included chemical weapons that attract swarms of enraged wasps or angry rats to troop positions, making them uninhabitable. Another was to develop a chemical that caused "severe and lasting halitosis", making it easy to identify guerrillas trying to blend in with civilians. There was also the idea of making troops' skin unbearably sensitive to sunlight.

The proposals, from the US Air Force Wright Laboratory in Dayton, Ohio, date from 1994. The lab sought Pentagon funding for research into what it called "harassing, annoying and 'bad guy'-identifying chemicals". The plans have been posted online by the Sunshine Project, an organisation that exposes research into chemical and biological weapons.

Spokesman Edward Hammond says it was not known if the proposed $7.5 million, six-year research plan was ever pursued.
From issue 2482 of New Scientist magazine, 15 January 2005, page 4
http://www.newscientist.com/article.ns?id=mg18524823.800

The New Scientist blijkbaar wel, de complotterroristen infiltreren nu ook de gevestigde media Julien!!!!!! :eek:

Spoetnik
15-01-05, 14:26
The US military investigated building a "gay bomb", which would make enemy soldiers "sexually irresistible" to each other, government papers say.

Other weapons that never saw the light of day include one to make soldiers obvious by their bad breath.

The US defence department considered various non-lethal chemicals meant to disrupt enemy discipline and morale.

The 1994 plans were for a six-year project costing $7.5m, but they were never pursued.

The US Air Force Wright Laboratory in Dayton, Ohio, sought Pentagon funding for research into what it called "harassing, annoying and 'bad guy'-identifying chemicals".

The plans were obtained under the US Freedom of Information by the Sunshine Project, a group which monitors research into chemical and biological weapons.

'Who? Me?'

The plan for a so-called "love bomb" envisaged an aphrodisiac chemical that would provoke widespread homosexual behaviour among troops, causing what the military called a "distasteful but completely non-lethal" blow to morale.

Scientists also reportedly considered a "sting me/attack me" chemical weapon to attract swarms of enraged wasps or angry rats towards enemy troops.

A substance to make the skin unbearably sensitive to sunlight was also pondered.

Another idea was to develop a chemical causing "severe and lasting halitosis", so that enemy forces would be obvious even when they tried to blend in with civilians.

In a variation on that idea, researchers pondered a "Who? Me?" bomb, which would simulate flatulence in enemy ranks.

Indeed, a "Who? Me?" device had been under consideration since 1945, the government papers say.

However, researchers concluded that the premise for such a device was fatally flawed because "people in many areas of the world do not find faecal odour offensive, since they smell it on a regular basis".

Captain Dan McSweeney of the Joint Non-Lethal Weapons Directorate at the Pentagon said the defence department receives "literally hundreds" of project ideas, but that "none of the systems described in that [1994] proposal have been developed".

He told the BBC: "It's important to point out that only those proposals which are deemed appropriate, based on stringent human effects, legal, and international treaty reviews are considered fordevelopment or acquisition."
http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/americas/4174519.stm

mark61
15-01-05, 17:15
Geplaatst door krakeb
langzaam dood te creperen vd pijn.

:duim:

Das toch een definitie van AIDS? Dat ze dat niet airborne maken. Doen ze alsnog recht aan de theorie dat ze het zelf verzonnen hebben.

Ik dacht trouwens dat het uitroeien van homofilie prioriteit nr. 1 was in Washington. Maar dat geldt blijkbaar niet voor de vijand. Niet bang dat het overslaat naar de eigen troepen?

~Panthera~
15-01-05, 18:18
Geplaatst door mark61

Ik dacht trouwens dat het uitroeien van homofilie prioriteit nr. 1 was in Washington. Maar dat geldt blijkbaar niet voor de vijand. Niet bang dat het overslaat naar de eigen troepen?
---------------

Tuurlijk niet joh, GOD has blessed America. :moe:

mark61
15-01-05, 18:30
Geplaatst door ~Panthera~
---------------

Tuurlijk niet joh, GOD has blessed America. :moe:

Dick Cheney is daar niet zo zeker van.








met zn lesbodochter op de barricaden in palestina

~Panthera~
15-01-05, 18:35
Geplaatst door mark61
Dick Cheney is daar niet zo zeker van.



met zn lesbodochter op de barricaden in palestina



OMG !!!!!!!!! :schok: Cheney heeft een lesbo dochter ? :haha:
Hoe is het mogelijk he ?

mark61
15-01-05, 18:38
Geplaatst door ~Panthera~
OMG !!!!!!!!! :schok: Cheney heeft een lesbo dochter ? :haha:
Hoe is het mogelijk he ?

God straft heel soms nog wel s uit de losse pols.

En geeft de mens niet meer te dragen dan hij aankan.

~Panthera~
15-01-05, 18:39
Geplaatst door mark61
God straft heel soms nog wel s uit de losse pols.

En geeft de mens niet meer te dragen dan hij aankan.



gelukkig maar, voor hem.
hij is er blij mee, begrijp ik ? :engel:

mark61
15-01-05, 22:43
Geplaatst door ~Panthera~
gelukkig maar, voor hem.
hij is er blij mee, begrijp ik ? :engel:

Nah dat schijnt wel mee te vallen. Als de pers er maar niet over begint. :hihi:

~Panthera~
15-01-05, 22:50
Geplaatst door mark61
Nah dat schijnt wel mee te vallen. Als de pers er maar niet over begint. :hihi:
--------------

Oh, happy days dan maar he ? :hihi:

mark61
15-01-05, 22:54
Geplaatst door ~Panthera~
--------------

Oh, happy days dan maar he ? :hihi:

Nou ja, bij de barbecue wordt zij altijd achter in de tuin aan een boom gebonden met een zak over haar hoofd. Other than that, it's a happy family.

~Panthera~
15-01-05, 22:56
Geplaatst door mark61
Nou ja, bij de barbecue wordt zij altijd achter in de tuin aan een boom gebonden met een zak over haar hoofd. Other than that, it's a happy family.
-------------

Je bedoelt dat ie thuis ook de Abu Graib methodes hanteerd ?

mark61
15-01-05, 22:59
Geplaatst door ~Panthera~
-------------

Je bedoelt dat ie thuis ook de Abu Graib methodes hanteerd ?

Why, hij dacht dat dat bij partytime hoorde. Snapt alle ophef niet.

~Panthera~
15-01-05, 23:03
Geplaatst door mark61
Why, hij dacht dat dat bij partytime hoorde. Snapt alle ophef niet.
----------------

Nee, the dipstick snapt wel meer niet. :moe:
Ligt vast aan de genen.