PDA

Bekijk Volledige Versie : Ex. dir. ALjazeera in gesprek (slijmen bij) met Uday Saddam



Afrux
02-01-05, 03:55
Bron: http://asharqalawsat.com/view/news/2005,01,02,274937.html

http://asharqalawsat.com/2005/01/02/images/news.274937.jpg
Binnekort zal Alhurra beelden uitzenden van o.a. de ex directeur van ALjazeera in gesprek met Uday Saddam. Waarin hij uitlegt hoe aljazeera te werk zal gaan en zich zal houden aan de eisen van Uday..


Er zitten ook beelden bij van een bekende syrische schrijfster die in parijs woont, waarin ze haar bewondering voor Uday, saddam en het systeem verkondigt.

Andere beelden gaan over gesprekken!! (VERNEDERINGEN)van Uday met familie leden van gevluchte iRAKEZEN.

Afrux
02-01-05, 04:24
He artikel spreekt over tonnen beeldmateriaal die in handen zijn van usa.

Alhurra zegt dat er veel meer schokkende reportages zullen vertoond worden..

Nooit gedacht dat aljazeera zich zou verlagen tot dit niveau. ALjazeera die beweert dat ze vrij is.

Deze man heeft meerdere gesprekken met Uday en de zijn gevoerd. Volgens de beelden en de gesprekken van de directeur van aljazeera (die zelfs een irakees uniform kreeg en droeg) met Uday die van 2000 tot 2002 duurden, had het racistische regime van Irak een belangrijke aandeel in de progra mmering van aljazeera.

mark61
02-01-05, 17:44
Angstig stil in dit topic.

Spoetnik
02-01-05, 17:54
Uday was schijnbaar een overtuigende man.

Al Sawt
02-01-05, 19:53
Al Jazeera is net zo onafhankelijk als CNN.

Het is een fabel dat onafhankelijke media bestaat. Journalisten zijn vaak afhankelijk van netwerken en welwillende politici`s.

Al Jazeera vormt geen uitzondering.

Blade20
02-01-05, 19:55
ach, gewoon marketing. Als er mensen zijn die naar CNN willen kijken zullen er ook vast wel mensen zijn die zich met propaganda van de andere kant willen volproppen.

mark61
02-01-05, 21:53
Geplaatst door Al Sawt
Al Jazeera is net zo onafhankelijk als CNN. ...Al Jazeera vormt geen uitzondering.

Dacht ook al zo iets. Die CNN-er die destijds in Bagdad bleef kon ongetwijfeld ook niet geheel onafhankelijk zijn werk doen.

barfly
02-01-05, 22:19
Volgens mij bestaat onafhankelijke media inderdaad niet, de media is altijd wel onderhevig aan invloeden en dat kan ook niet anders met zo'n machtig instrument. Spreek liever van vrije media.

Het recht op vrije media en de daadwerkelijke uitwerking qua onafhankelijkheid staan volgens mij dan ook los van elkaar.

S@deeQ
02-01-05, 23:05
Geplaatst door Afrux
Bron: http://asharqalawsat.com/view/news/2005,01,02,274937.html

http://asharqalawsat.com/2005/01/02/images/news.274937.jpg
Binnekort zal Alhurra beelden uitzenden van o.a. de ex directeur van ALjazeera in gesprek met Uday Saddam. Waarin hij uitlegt hoe aljazeera te werk zal gaan en zich zal houden aan de eisen van Uday..


Er zitten ook beelden bij van een bekende syrische schrijfster die in parijs woont, waarin ze haar bewondering voor Uday, saddam en het systeem verkondigt.

Andere beelden gaan over gesprekken!! (VERNEDERINGEN)van Uday met familie leden van gevluchte iRAKEZEN.


lekker interessant allemaal :engel:

freya
02-01-05, 23:52
Geplaatst door Afrux
Waarin hij uitlegt hoe aljazeera te werk zal gaan en zich zal houden aan de eisen van Uday..


Dat zegt voor mij helemaal niks. Uday stond bekend als een enorme vooral sadistische schoft, met veel te veel macht dan goed voor hem was.

Kan me heel goed voorstellen dat iedereen die in gesprek met hem was, hem naar de mond praatte.

Die banden zijn in bezit van de Amerikanen?

Dan kunnen we er wel zeker van zijn dat al het voor Al Jazeera ontlastende materiaal eruit geknipt is. :moe:

Maar tis niet dat ik geloof dat Al Jazeera door niets en niemand beinvloed wordt, ze moeten hun geld toch ergens vandaan halen nietwaar.

Afrux
03-01-05, 00:29
Geplaatst door S@deeQ
lekker interessant allemaal :engel:

Voor jouw misschien niet. Maar voor evleen die in de onafhankelijkheid van ajazeera geloofden wel. Je verwacht niet van een zender, die zogenaamd een recolutie heeft gebracht bnnen de dictatoriale arabische media, om naar de pijpen van een crimineel en dictatuur te dansen.Er is volop hier bericht in de arabische kranten. \Het is dus voor velen wel interessant. Je moet je niet eengesproken voelen.


Freya,

Niemand verplicht je om deze dictatuur te ontmoeten. . Helemaal niet een paar keer om orders te krijgen over hoe je programmering eruit moet zien. Je moet persioriteiten stellen en geen instrument worden van een dictatuur. Aljazeera is gehuisvest in Qatar!

ZbaqZbaq
03-01-05, 01:09
arabieren zijn leugenaars

alleen Amazigh nieuwszenders zijn onafhankelijk en eerlijk

Afrux
03-01-05, 01:28
Geplaatst door ZbaqZbaq
arabieren zijn leugenaars

alleen Amazigh nieuwszenders zijn onafhankelijk en eerlijk

Je bent echt gek.

maar dat is het probleem van de gearabiseerden. Zij weten niet wie ze zijn. En ieder keer kritiek is over arabieren springen ze naar voren met onzin zoals de jouwe. Wat heeft dit te maken met het onderwerp.

De gearabiseerden verkeren in een identiteit crisis, waardoor ze ieder keer bij springen om te bewijzen dat ze arabier zijn. Als je het bent dan hoef je het niet.

Nog maals (hersengespoelde):

Dit artikel is verschenen in een van de gezaghebbende arabische bladen (en veel andere arabische media) en het is geschreven dooor een Arabier. Wat is je punt?

heb je kritiek over AMazigh media, kom daarmee dan en als het gegrond is dan zal ik de eerste zijn die je zal steunen.


In dezelfde krant (Asharq alawsat): die jij waarschijnlijk niet kan lezen, want jouw straat ddarija (die ik hier lees, ik kan de zinnentjes die jij hier in ddarija post niet aners noemen, dan wat we in marokko STRAAT DDARIJA noemen, zoals: Lghra, masgot) heeft niets met arabisch te maken. Daarom hoef je ook niet minderwaardig te voelen. En ieder keer dat er een belangrijke onderwerp, die geschreven wordt door arabieren zelf, komt aanzetten met je achterlijke oneliners.

Nogmaals De heer Aherdan in ene artikel afgelopen weken in Asharq Alawsat:

Het probleem met sommige Marokkanen is dat ze zich meer Palestijn en Irakees voelen dan de Irakezen en Palestijnen. We steuen allemaal onze broeders de Palestijnen en Irakezen. Maar we moeten bij ons zelf beginnen.

Het AMazigh spreekwoord luidt als volgt:
Om te weten waar je naartoe gaat, moet je weten waar je vandaan komt.

reageer voortaan inhoudelijk en hou je achterlijke bijdrages voor jezelf.

Ik had meer verwacht van ALjazeera dan het dansen naar de pijpen van een van de ergste racisten en criminelen van de eeuw. DE vader van albath, de meeste achterlijke ideologie die er ooit bestaan heeft.

freya
03-01-05, 10:51
Geplaatst door Afrux

Niemand verplicht je om deze dictatuur te ontmoeten. .

Wel als je verslag wilt doen van wat er gebeurt in die dictatuur.

Deze onthulling heeft pas betekenis als men met voorbeelden kan aantonen dat Al Jazeera ook idd heeft gelogen over Iraakse zaken.

Al Sawt
03-01-05, 12:55
Geplaatst door Afrux


Ik had meer verwacht van ALjazeera dan het dansen naar de pijpen van een van de ergste racisten en criminelen van de eeuw. DE vader van albath, de meeste achterlijke ideologie die er ooit bestaan heeft. Tuurlijk Afrux,


Alles wat Arabisch is, is in jouw ogen criminelen en vooral racisten.
Voorts refereer je naar de vader van Baath, maar wie bedoel je daarmee?

Al Sawt
03-01-05, 12:56
Geplaatst door mark61
Dacht ook al zo iets. Die CNN-er die destijds in Bagdad bleef kon ongetwijfeld ook niet geheel onafhankelijk zijn werk doen. Klopt. Zelf CNN afdelingen in Azie zijn onderhevig aan censuur.

Oramus
03-01-05, 13:36
Beste Afrux,

Ik krijg de door jouw opgegeven link niet geopend...

Afrux
03-01-05, 14:17
Geplaatst door Orgasmus
Beste Afrux,

Ik krijg de door jouw opgegeven link niet geopend...

De krant wordt dagelijks geupdated, de link naar de foto staat er nog zo te zien. Ik had het artikel uitgeprint, mocht het niet de papier bak in zijn gegaan, dan kan ik hem voor je scannen en opsturen.


Alsawt:

Blijf bij het onbderwerp! Niet steeds met jullie onzin komen. Dit is een artikel dat gepublieerd is in een ARabisch krant, die over de werkwijze gaat van ALjazeera. De beelden laten zien dat de het regime in Irak een belangrijke aandeel had in de programmering van Aljazeera. Dus geen allerlei onzin bij halen.

Ja Albath is een van de meeste racistische pertijen in de wereld. Het is te vergelijken met de ex-Apartheidsregime in ZA. Een zieke en achterlijke ideologie!! Of is het voor je een religie...