PDA

Bekijk Volledige Versie : De mogelijke topfilms van 2005



Orakel
03-01-05, 22:55
De mogelijke topfilms van 2005


Een nieuw jaar is begonnen en dat betekent dat Hollywood weer nieuwe films voor de bioscoopbezoeker in petto heeft. Dat begint over twee weken met de release van 'The aviator'. De film, geregisseerd door Martin Scorsese, herbergt Leonardo DiCaprio in de rol van de miljardair Howard Hughes, de luchtvaartpionier die in de jaren dertig films maakte.

In de wandelgangen wordt de film als een van de grote Oscarkanshebbers beschouwd. Voor de verstokte 'Star Wars'-fans komt dit jaar een einde aan de sf-filmreeks. In mei gaat het laatste deel 'Revenge of the Sith' wereldwijd in première, waarin Anakin Skywalker verandert in de slechte Darth Vader.

In juni gaat 'Batman Begins' draaien. De vijfde film in de serie moet beschouwd worden als een 'nieuw begin'. De hoofdrollen in deze, door Christopher 'Memento' Nolan geregisseerde film, zijn weggelegd voor Christian Bale, Michael Caine, Gary Oldman en Ken Watanabe. Een maand later volgt de nieuwe film van 'Batman'-regisseur Tim Burton. Hij heeft een remake gemaakt van 'Sjakie en de Chocoladefabriek', met zijn vaste acteur Johnny Depp in de rol van fabriekseigenaar Willy Wonka.

In november gaat het vierde filmavontuur van Harry Potter in première, getiteld 'Harry Potter and the Goblet of Fire'. In deze film neemt Harry deel aan een tovenaarstoernooi en verschijnt zijn aartsvijand Lord Voldemort ten tonele in de vorm van Ralph Fiennes. 'Lord of the Rings'-maker Peter Jackson presenteert met kerst zijn nieuwe film, een remake van de klassieker 'King Kong'. De productie is op dit moment in Nieuw-Zeeland hard aan het werk, met Naomi Watts, Adrien Brody, Jack Black en een reuzengorilla in de hoofdrollen.

Overige titels die dit jaar veel verwachting wekken zijn onder meer de 'Narnia Chronicles', 'Sin City', 'The Corpse Bride', 'Madagascar', 'Mr. And Mrs. Smith' en het sciencefictionepos 'War of the Worlds' van Steven Spielberg, met Tom Cruise.

:mad: boutfilms

barfly
03-01-05, 23:06
Ik had stille hoop op een nieuwe Hellraiser of Alien.

Orakel
03-01-05, 23:22
Geplaatst door barfly
Ik had stille hoop op een nieuwe Hellraiser of Alien.

D'r is de 'Alien vs Predator'. Heb 'm alleen nog niet gezien.
Ik wacht eigenlijk op een nieuwe Godfather.

~Panthera~
04-01-05, 01:53
Geplaatst door Orakel
D'r is de 'Alien vs Predator'. Heb 'm alleen nog niet gezien.
Ik wacht eigenlijk op een nieuwe Godfather.
-----------------

Alien vs Predator is niet van het oude kaliber.
Hebt um al gezien. :hihi:

Spoetnik
04-01-05, 02:05
Tsunami!

La Nobele
04-01-05, 11:34
Geplaatst door Orakel

Ik wacht eigenlijk op een nieuwe Godfather.

Dan kan ik je The Sopranos aanbevelen. Steengoeie tv.
Er zijn inmiddels 4 seizoenen uitgebracht, ik zit te springen om seizoen 5, maar distributeur vertelde me gisteren dat ie tot november is uitgesteld, potjandorie.
Enfin: ik heb wat voetzoekers uitgezet wie mijn 4 seizoenen kan kopieren. Is dat geschied, dan bied ik je met plezier een stapeltje DVD's. 13 afleveringen per season: tis nog beter dan The Godfather.

Mill
04-01-05, 11:38
Geplaatst door La Nobele
The Sopranos aanbevelen.

Ralphie is dood. :( Allemaal om dat kutpaard.

observer
04-01-05, 12:54
Geplaatst door barfly
Ik had stille hoop op een nieuwe Hellraiser of Alien. gerucht gaat dat er een hellraiser tv serie komt

plexus
04-01-05, 16:16
Geplaatst door Mill
Ralphie is dood. :( Allemaal om dat kutpaard.

en niet alleen ralphie...Adriana is gonna get wacked too *spoiler*

Orakel
04-01-05, 17:46
Geplaatst door La Nobele
Dan kan ik je The Sopranos aanbevelen. Steengoeie tv.
Er zijn inmiddels 4 seizoenen uitgebracht, ik zit te springen om seizoen 5, maar distributeur vertelde me gisteren dat ie tot november is uitgesteld, potjandorie.
Enfin: ik heb wat voetzoekers uitgezet wie mijn 4 seizoenen kan kopieren. Is dat geschied, dan bied ik je met plezier een stapeltje DVD's. 13 afleveringen per season: tis nog beter dan The Godfather.

Ei luf joe! http://www.mainzelahr.de/smile/liebe/whip2_1.gif

Soprano's is een koele serie. Miste 'm al op tv.

Overigens: verbaast dat er nog geen 911/Osama-film is gemaakt.

barfly
04-01-05, 20:10
Geplaatst door observer
gerucht gaat dat er een hellraiser tv serie komt

Hopelijk wel door Clive Barker?

magden_david
05-01-05, 11:52
aaargh star wars is echt vakkundig om zeep geholpen door georgie boy... jar jar binks now come on!
echt waarom kan osama hem niet opblazen?

een jeugd droom om zeep geholpen fukhoofd dat ie is

Al Sawt
05-01-05, 20:49
Geplaatst door Orakel
Ei luf joe! http://www.mainzelahr.de/smile/liebe/whip2_1.gif

Soprano's is een koele serie. Miste 'm al op tv.

Overigens: verbaast dat er nog geen 911/Osama-film is gemaakt. Er zou een nieuwe Rambo film worden gemaakt. Maar de script is door werkelijkheid achterhaald. In die script wordt OBL in Tora Bora gedood (door Rambo uiteraard) en dat strookt niet met werkelijkheid.

Orakel
05-01-05, 21:12
Geplaatst door Al Sawt
Er zou een nieuwe Rambo film worden gemaakt. Maar de script is door werkelijkheid achterhaald. In die script wordt OBL in Tora Bora gedood (door Rambo uiteraard) en dat strookt niet met werkelijkheid.

:D Zou geen gezicht geweest zijn, zo'n 60-jarige Rambo.
Neeh, denk dat het een film wordt a la The Jackal.

Heb trouwens net deze gezien:

http://www.bright-angel.nl/dvd/images/sonatinepage.jpg

:corcky: Heel weird.

Al Sawt
05-01-05, 21:29
Geplaatst door Orakel
:D Zou geen gezicht geweest zijn, zo'n 60-jarige Rambo.
Neeh, denk dat het een film wordt a la The Jackal.

Heb trouwens net deze gezien:

http://www.bright-angel.nl/dvd/images/sonatinepage.jpg

:corcky: Heel weird. Ik had die film bijna gezien op de internationale filmfestival van Rotterdam. Helaas was de voorstelling volgeboekt.

Orakel
05-01-05, 23:43
Geplaatst door Al Sawt
Ik had die film bijna gezien op de internationale filmfestival van Rotterdam. Helaas was de voorstelling volgeboekt.

Film heeft een beetje een rare verhaallijn, maar is wel grappig.
Zaitochi van dezelfde regisseur moet beter zijn.

Mijn makkelijke voorspelling is: een hoop rampenfilms en religieuze films.

In Joetsjenko's vergiftiging zit ook wel een verhaal.

La Nobele
05-01-05, 23:54
Geplaatst door Orakel
Film heeft een beetje een rare verhaallijn, maar is wel grappig.
Zaitochi van dezelfde regisseur moet beter zijn.

Mijn makkelijke voorspelling is: een hoop rampenfilms en religieuze films.

In Joetsjenko's vergiftiging zit ook wel een verhaal.

Ik heb Zatoichi hier op DVd - moet ik kijken?

Orakel
06-01-05, 00:19
Geplaatst door La Nobele
Ik heb Zatoichi hier op DVd - moet ik kijken?

Als je maar niks verklapt. Ik lees b.v. ook nooit de (volledige) text op de achterkant van de dvd, want dan ist niks meer an.

Was trouwens ff aan het surfen op trailer-sites:

Befman (http://batmanbegins.warnerbros.com/cmp/trailer.html?id=trailer&type=windows&speed=300000)

White Noise (http://www.apple.com/trailers/universal/white_noise/large.html)

Edit: ik geef het op. Trustuh.

taouanza
06-01-05, 14:33
Geplaatst door Orakel
Film heeft een beetje een rare verhaallijn, maar is wel grappig.
Zaitochi van dezelfde regisseur moet beter zijn.

Mijn makkelijke voorspelling is: een hoop rampenfilms en religieuze films.

In Joetsjenko's vergiftiging zit ook wel een verhaal.

Verhaallijn?

Er is helemaal geen verhaal tis alleen grappig:D

Orakel
06-01-05, 23:29
Geplaatst door taouanza
Verhaallijn?

Er is helemaal geen verhaal tis alleen grappig:D

Moest wel lachen toen die mafkezen mekaar op het strand met vuurwerk aan het beschieten waren.

Tis inderdaad een verhaal van niks, maar tis een leuke film voor als d'r geen ruk op tv is.

Ik probeer nu al dagen op de naam te komen van een film met Cuba Gooding jr. en Anthony Hopkins, die ik wel indrukwekkend vond.

Edit: gevonden:

http://www.*********.com/Hollywood/Lot/8340/instinct.jpg

Nah! Bij de *** moet dus geo cities (zonder spaties) staan.

taouanza
07-01-05, 10:34
Geplaatst door Orakel
Moest wel lachen toen die mafkezen mekaar op het strand met vuurwerk aan het beschieten waren.

Tis inderdaad een verhaal van niks, maar tis een leuke film voor als d'r geen ruk op tv is.

Ik probeer nu al dagen op de naam te komen van een film met Cuba Gooding jr. en Anthony Hopkins, die ik wel indrukwekkend vond.

Edit: gevonden:

http://www.*********.com/Hollywood/Lot/8340/instinct.jpg

Nah! Bij de *** moet dus geo cities (zonder spaties) staan.

Sumoworstelen :giechel:


Wie is Anthony Hopkins?
Ik denk dat ik weet wie het is maar dat ik het niet wil weten.
Dat lijkt mij nou een film om niet te kijken zelfs als er geen bal op tv is.