PDA

Bekijk Volledige Versie : Hamza niet voor rechter door lange teennagels



Afrux
04-01-05, 17:42
LONDEN - De moslimgeestelijke Abu Hamza al-Masri heeft dinsdag geweigerd via een videoverbinding te verschijnen voor de rechtbank, omdat zijn teennagels te lang waren. Daardoor kon hij volgens het Openbaar Ministerie niet lopen.


Hamza zit sinds mei vorig jaar in voorarrest op verdenking van terrorisme. Hij zou dinsdag op zestien punten worden aangeklaagd, waaronder tien aanklachten wegens aanzetten tot moord van niet-moslims, onder wie joden. Andere aanklachten betreffen haatdragend en opruiend taalgebruik, het bezit van een terroristisch document en het bezit van een beledigende geluidsopname. De rechtszaak tegen de moslimgeestelijke vindt waarschijnlijk plaats op 4 juli, meldde de BBC.

De 47-jarige Hamza, die betrokkenheid bij terroristische activiteiten ontkent, zou via een videoverbinding uit een speciale ruimte in een Londense gevangenis voor de rechter verschijnen. Volgens een gevangeniswoordvoerder wilde Hamza zijn cel niet verlaten. De rechter heeft een medisch onderzoek geëist.




telegraaf.nl

In de wandelgangen ook wel TELEGRAF of TELEGROF genoemd

Oramus
04-01-05, 17:45
Kan die moslim niet gewoon gelijk TBS krijgen?

barfly
04-01-05, 18:05
Ik hoop dat Hamza in de bak zoveel afvalt dat ie in staat is om zijn eigen teennagels af te bijten zodat de arme man weer kan lopen :duim:

freya
04-01-05, 18:26
Geplaatst door Afrux
LONDEN - De moslimgeestelijke Abu Hamza al-Masri heeft dinsdag geweigerd via een videoverbinding te verschijnen voor de rechtbank, omdat zijn teennagels te lang waren. Daardoor kon hij volgens het Openbaar Ministerie niet lopen.


En knippen was geen optie? :auw2:

Mill
04-01-05, 18:28
Geplaatst door freya
En knippen was geen optie? :auw2:

Beetje respect voor z'n identiteit graag, Freya.

freya
04-01-05, 18:49
Geplaatst door Mill
Beetje respect voor z'n identiteit graag, Freya.

Een moslim wordt geacht zijn nagels kort te houden, want dat deed de profeet ook :ego:

Ik snap dus echt niet waarom die vent zulke lange teennagels heeft.
Is dat omdat hij geen nagelknippertje in zijn cel mag of weigert hij z'n nagels te knippen omdat hij het afval niet kan begraven, zoals de profeet ook deed? :wtf:

Mill
04-01-05, 19:02
Geplaatst door freya
Een moslim wordt geacht zijn nagels kort te houden, want dat deed de profeet ook :ego:

Waarlijk, jij wil sjeik Hamza een lesje islam geven? :(

Oramus
04-01-05, 19:04
Geplaatst door splijtstof
Voor Orasmus: als ik jou vertel wie hier TBS hoort te krijgen. voor het binnen halen van Moslims. wordt ik waarschijnelijk geband.
Zeg maar hoor, dan maak je toch gewoon een nieuwe account aan na je ban.

Afrux
04-01-05, 19:10
Geplaatst door splijtstof
Voor Afruxter:

Pisrael is volgens jou een gulle land, ze zullen hem vast een nagelkniper schenken.
immers is het ze ook gelukt om hem en de rest van zijn terroristische gespuis het westen in te krijgen.

Voor Orasmus: als ik jou vertel wie hier TBS hoort te krijgen. voor het binnen halen van Moslims. wordt ik waarschijnelijk geband.


Niet alleen ali lazraak is de weg kwijt, maar ook velen hier op het net. Wat heeft deze domme reactie te maken met het onderwerp. Ik was nieuws aan het bekijken en zag beide berichten die me opvielen en heb ze hier geplaatst om de mening van de bezoekers daarover te horen.

Ho in het vervolg je waanzin voor jezelf, over tbs gesproken!!!

Het is niet mijn mening, dat israel gul is, maar het is een bericht die de feiten na botst. Ieder bedrijf heeft het recht om ergens aan bij te dragen. Aangezien israelische bedrijven op technologische niveau, op alle vlakken heel ontwikkeld zijn, kunnen ze zich wel veroorloven.

Dit kan je niet zeggen van ARabische landen, want technologie is een scheldwoord aldaar. Maar dat is niet alles, als je op de lijst kijkt van landen die geld gegeven hebben, komen arabsche landen nauwlijks voor, ondanks al die rijkdommen, niet vanwege technologie, maar olie natuurlijk.

Het is een schande om te kijken naa aljazeera die allereli landen laat zien (waaronder de grote satan), die onze broeders moslims aan het helpen zijn behalve de moslims zelf en met name de arabieren.

Lees op arabische fora wat intelectuelen te zeggen hebben over d elaffe houding tegenover hulp aan getroffen landen.

freya
04-01-05, 19:13
Geplaatst door Mill
Waarlijk, jij wil sjeik Hamza een lesje islam geven? :(

:roken:

Afrux
04-01-05, 20:33
Geplaatst door splijtstof



Kijk eens hier

google: Arabic media links

de eerste link zal je veel kranten en ander internet media vinden. In veel ara bische kranten is dit aan bod gekomen, in het bijzonder de progressieve.
Asharq alawsat is helaas geupdated, dat artikel dat ik las is er niet meer.

In some Internet chat rooms, users expressed anger at the reaction among Arab governments and media to the tsunami disaster.

An Arab talk-show host said, "Many Arab viewers have become racist. Unfortunately, the tragedy that befell Asians has no effect on many of them."

Another observer wrote, "This is a chance for Arabs to show their humanity" and prove that they can give generously "regardless of race, ethnicity and religion. Giving just because it is the right thing to do."

Others pointed out that Indonesia, with a death toll of 94,000 in the disaster, is the world's most populous Muslim nation.

Bofko
04-01-05, 20:35
Deze lodderig kijkende wandelende vleeshaak lijk me nu niet bepaald een PR voor de moslims als een geestelijk leider. Alleen al vanuit dat oogpunt is het ook maar beter dat hij zolang mogelijk achter de tralies verblijft.

http://news.bbc.co.uk/olmedia/1950000/images/_1953493_sheikhabu300.jpg

barfly
04-01-05, 20:39
Geplaatst door Bofko
Deze lodderig kijkende wandelende vleeshaak lijk me nu niet bepaald een PR voor de moslims als een geestelijk leider. Alleen al vanuit dat oogpunt is het ook maar beter dat hij zolang mogelijk achter de tralies verblijft.

http://news.bbc.co.uk/olmedia/1950000/images/_1953493_sheikhabu300.jpg

Ik vind het wel wat voor Hamzinator 4
:hardlach:

freya
04-01-05, 20:41
Geplaatst door Bofko


http://news.bbc.co.uk/olmedia/1950000/images/_1953493_sheikhabu300.jpg

Hmz, die kan natuurlijk niet z'n eigen teennagels knippen :maf3:

Afrux
04-01-05, 20:52
Geplaatst door Mill
Waarlijk, jij wil sjeik Hamza een lesje islam geven? :(

In marokko is een sheikh de leider van een traditionele muziek orkest.

Bofko
04-01-05, 20:56
Geplaatst door freya
Hmz, die kan natuurlijk niet z'n eigen teennagels knippen :maf3:

:lol: Nee, dan had er een nagelknippertje met een chip aan die arm vast moeten zitten.

Goodnight
05-01-05, 08:15
barfly hahaha...Hamzinator 4....je bent vreselijk!!! :gniffel:

RinC
05-01-05, 11:57
Geplaatst door Bofko
Deze lodderig kijkende wandelende vleeshaak lijk me nu niet bepaald een PR voor de moslims als een geestelijk leider. Alleen al vanuit dat oogpunt is het ook maar beter dat hij zolang mogelijk achter de tralies verblijft.

http://news.bbc.co.uk/olmedia/1950000/images/_1953493_sheikhabu300.jpg


In de islam heb je geen geestelijke leiders :argwaan:

Hamza-T
05-01-05, 12:02
Mensen mensen toch, de naam is niet Hamza maar abu Hamza wat betekend dat zijn zoon Hamza heet omdat hij als tittel Abu (vader) heeft.
Maar zijn echte naam weet ik niet, mijn vader heet dus trouwens ook Abu Hamza.

zal ie leuk vinden

~Panthera~
05-01-05, 12:32
Geplaatst door Bofko

http://news.bbc.co.uk/olmedia/1950000/images/_1953493_sheikhabu300.jpg
-------------

Zo te zien heeft ie het al een keer eerder geprobeerd, met dat schaartje. :wow: