PDA

Bekijk Volledige Versie : moeilijk om de iemand te vinden?

Fatima80
05-01-05, 07:09
Ik zag net een oproep van iemand op www.omniya.com, die opzoek is naar een vrouw die net als hem doof / gehandicapt is....
Het lijkt me inderdaad erg moeilijk voor hem om iemand te vinden.
Bestaan ze eigenlijk wel ... marokkaanse meiden die doof zijn en gebarentaal beheersen... Vast wel natuurlijk, ik ken er echter geen 1.
Is er iemand die deze jonge man kan helpen aan een vrouw...?

zie onder:
01.01.05 / 21:53 Samir Nieuw
beste omniya lezers,
Tot op heden geen respons van iemand op mijn oproep gehad. Kent dan niemand "gezellige" dove mensen? ze zaten eens bij mij op school (effatha), turkse, marokaanse, hindoestaanse, indiase leuke meisjes. Zijn die dan allemaal getrouwd behalve ik??? Het is bijna niet voor te stellen, dat ze allemaal een relatie hebben of getrouwd zijn. Bij deze doe ik nogmaals een oproep al is het alleen maar voor een leuke vriendschap, schroom niet mail me zonder vriendschap/relatie is het leven voor een dove heel eenzaam! Wie dit leest, ken je een dove jongedame in je omgeving tussen de 25 -32 jaar,die nog single is neem aub contact op.groetjes samir

Jidder
16-01-05, 17:44
Ikzelf ken ook niemand die over gebarentaal beheerst,maar kan me heel goed voorstellen dat zulke mensen moeilijk te vinden zijn.
Ghair Insha┴llah.
Geplaatst door Fatima80
Ik zag net een oproep van iemand op www.omniya.com, die opzoek is naar een vrouw die net als hem doof / gehandicapt is....
Het lijkt me inderdaad erg moeilijk voor hem om iemand te vinden.
Bestaan ze eigenlijk wel ... marokkaanse meiden die doof zijn en gebarentaal beheersen... Vast wel natuurlijk, ik ken er echter geen 1.
Is er iemand die deze jonge man kan helpen aan een vrouw...?

zie onder:
01.01.05 / 21:53 Samir Nieuw
beste omniya lezers,
Tot op heden geen respons van iemand op mijn oproep gehad. Kent dan niemand "gezellige" dove mensen? ze zaten eens bij mij op school (effatha), turkse, marokaanse, hindoestaanse, indiase leuke meisjes. Zijn die dan allemaal getrouwd behalve ik??? Het is bijna niet voor te stellen, dat ze allemaal een relatie hebben of getrouwd zijn. Bij deze doe ik nogmaals een oproep al is het alleen maar voor een leuke vriendschap, schroom niet mail me zonder vriendschap/relatie is het leven voor een dove heel eenzaam! Wie dit leest, ken je een dove jongedame in je omgeving tussen de 25 -32 jaar,die nog single is neem aub contact op.groetjes samir

MoOrdi
07-02-05, 16:12
Hij kan ook een "normale" vrouw zoeken, er zijn genoeg te vinden die dat geen probleem vinden.

Hakima10
10-02-05, 14:38
Ja he, waarom persee een vrouw die ook doof is en gehandiapt, hij kan ook wel een normale serieuse vrouw vinden, Insh'Allah, maar alleen..........
Jah is wel moeilijk maar er bestaan wel vrouwen met gedult en geen probleem vinden met deze mensen.
En eerlijk ik ken ook geen moslima die doof of gehandicapt is,alleen een turkse maar heb al lang niks van haar gehoort.

Moehiem hopelijk vindt je haar,

Beslamaa Hakima

god,peace and l
13-05-05, 20:24
salamoualaikoum
vertrouw op allah s.w.t, en inchallah hij zal je helpen, ik ken er ook geen maar zoals men eerder al zei, het hoeft niet percee een gehandicapte te zijn
mss moet men het bekend maken in moskeeen, k hoop van harte dat je wat vindt inchallah

criminar
22-05-05, 01:36
Ach flauwe kul! 95% van de Marokkaanse meiden zijn doof.Je vraagt ze om iets te doen en zij doen net het tegenovergestelde.

mohamed_45900
28-07-06, 19:06
hoi,

Ik wil je alleen even laten weten dat ik bewondering voor je heb.
Voor het feit dat je je in zet voor die jongen

groet

walou75
28-07-06, 19:16
ik heb zelf een doof zusje ook niet getrouwd maar ze is nog jong ik weet 1 ding zeker laat die mensen met rust laat ze zelf zoeken laat ze zelf hun geluk vinden ze hebben niemand nodig voor hulp die jongen is gewoon een beetje ongeduldig hij zei het zelf iedreen is getrouwd van zijn klasgenootjes dus dat betekent hij voert de druk zelf op voor zichzelf laat die mensen elkaar vinden er zijn genoeg oplossingen voor iedreen soebhana allah
groetjes Soefian