PDA

Bekijk Volledige Versie : Atheïstische jihad van politiek Nederland gaat door.



Marsipulami
06-01-05, 00:08
Tientallen geestelijken vergunning geweigerd
Komen werken in Nederland met een speciale vergunning

Geplaatst op 5/1 '05 om 19:29u
Door Willy Velmans (Bron: De Gelderlander)


DEN HAAG (RKnieuws.net) - Eén speciale verblijfsvergunning voor geestelijke voorgangers of godsdienstleraren is de afgelopen vier jaar ingetrokken. Voor 49 anderen is de verlenging van een dergelijke vergunning geweigerd.

Dit maakte minister Verdonk woensdag aan de Tweede Kamer bekend in een schrijven. De leden Dijsselbloem (PvdA) en Visser (VVD) hadden hierover vragen aan de minister gesteld.

In de afgelopen vier jaar zijn er 196 vergunningen verleend aan geestelijke voorgangers en godsdienstleraren. Zij mogen in Nederland komen werken met deze speciale vergunning.

De tijdelijke vergunning kan niet worden omgezet in een vergunning voor onbepaalde tijd en is gebonden aan strenge eisen. Zo bekijkt het Centrum voor Werk en Inkomen (CWI) of het echt nodig is een voorganger uit het buitenland te halen en onderzoekt de Immigratie- en Naturalisatiedienst IND of de komst van de geestelijke geen gevaar oplevert voor de openbare orde en veiligheid.

Oramus
06-01-05, 00:13
De Belgen zullen wel jaloers zijn op dit goede beleid. :duim:

Bofko
06-01-05, 00:16
Ondanks de politieke en atheistische jihad blijft het decadente en ongelovige Nederland blijkbaar een ideale werkomgeving voor geestelijken. Wat doen we fout Mars ?

Max Stirner
06-01-05, 00:17
Geplaatst door Marsipulami
Tientallen geestelijken vergunning geweigerd
Komen werken in Nederland met een speciale vergunning

Geplaatst op 5/1 '05 om 19:29u
Door Willy Velmans (Bron: De Gelderlander)


DEN HAAG (RKnieuws.net) - Eén speciale verblijfsvergunning voor geestelijke voorgangers of godsdienstleraren is de afgelopen vier jaar ingetrokken. Voor 49 anderen is de verlenging van een dergelijke vergunning geweigerd.

Dit maakte minister Verdonk woensdag aan de Tweede Kamer bekend in een schrijven. De leden Dijsselbloem (PvdA) en Visser (VVD) hadden hierover vragen aan de minister gesteld.

In de afgelopen vier jaar zijn er 196 vergunningen verleend aan geestelijke voorgangers en godsdienstleraren. Zij mogen in Nederland komen werken met deze speciale vergunning.

De tijdelijke vergunning kan niet worden omgezet in een vergunning voor onbepaalde tijd en is gebonden aan strenge eisen. Zo bekijkt het Centrum voor Werk en Inkomen (CWI) of het echt nodig is een voorganger uit het buitenland te halen en onderzoekt de Immigratie- en Naturalisatiedienst IND of de komst van de geestelijke geen gevaar oplevert voor de openbare orde en veiligheid.


Goeie zaak.

Marsipulami
06-01-05, 00:30
Geplaatst door Bofko
Ondanks de politieke en atheistische jihad blijft het decadente en ongelovige Nederland blijkbaar een ideale werkomgeving voor geestelijken. Wat doen we fout Mars ?

Religie is het kloppende warme hart van elke gezonde cultuur. Zonder religie geen toekomst.

Bofko
06-01-05, 00:46
Geplaatst door Marsipulami
Religie is het kloppende warme hart van elke gezonde cultuur. Zonder religie geen toekomst.

Als het woord ´religie´ valt moet alle gezonde boerenverstand wijken.


" Ik kan helemaal niks, behalve de Koran, die ken ik uit mijn hoofd. In het Arabisch dan".

Mars : " Dat is de verlossing van Nederland".

nefertiti
06-01-05, 00:51
Geplaatst door Marsipulami
Religie is het kloppende warme hart van elke gezonde cultuur. Zonder religie geen toekomst.
Weer jointjes gerookt Mars?

Marsipulami
06-01-05, 01:51
Geplaatst door Bofko
Als het woord ´religie´ valt moet alle gezonde boerenverstand wijken.

Boeren slagen er meestal wel in om gezond verstand en religie met elkaar te combineren. Die rijkdom is echter niet iedereen gegeven.


" Ik kan helemaal niks, behalve de Koran, die ken ik uit mijn hoofd. In het Arabisch dan".

Het is zinvol om dingen uit je hoofd te leren. Als ik zelf beslissingen neem elke dag dan doe ik dat meestal op basis van parate kennis en niet op basis van het raadplegen van een encyclopedie.



Mars : " Dat is de verlossing van Nederland ".

Huh? Wat is de verlossing van Nederland ?

Afrux
06-01-05, 04:52
Geplaatst door Marsipulami
Religie is het kloppende warme hart van elke gezonde cultuur. Zonder religie geen toekomst.

Volgens mij is het andersom. Er is niet tegen religie, zolang het een persoonlijke zaak.

Ik heb juist het gevoel dat in alle landen waar religie aan het roer is onrecht heerst.

Prlwytzkofski
06-01-05, 11:21
Geplaatst door Marsipulami
Tientallen geestelijken vergunning geweigerd
Komen werken in Nederland met een speciale vergunning


-Hoeveel vergunningen zijn er wèl verleend ?
-Wat zijn de kriteria voor al dan niet verlenen ?
Zolang dat er niet bij staat is de informatiewaarde van dit bericht 0.0.
Tenzij je propageert om iedereen die een tabberd aantrekt een verblijfsvergunning geven.
Waarmee, toegegeven, het asylantenprobleem elegant uit de wereld zou zijn geholpen.