PDA

Bekijk Volledige Versie : Eindelijk een zinnige uitzending van



taouanza
07-01-05, 10:28
Rondom 10

Iemand gekijkt?

Siah
07-01-05, 11:46
nee
ikke nie gekeken.
waarover ging dat? :D

taouanza
07-01-05, 11:51
Geplaatst door Siah
nee
ikke nie gekeken.
waarover ging dat? :D

Verschillende dingen.
Waarom aandacht voor Azie en niet voor Congo?
Waarom geen aandacht voor de lokale bevolking die zich inzet voor zijn landgenoten alleen zielige beelden?
Wat gaat er gebeuren met dat geld?
Houden de regeringen hun beloftes? Want nu wordt er van alles en nog wat beloofd maar in het verleden bleek dat ze dat gauw vergeten. Afganistan, Turkije, Iran. Mensen die nog steeds in tenten wonen.
Wedstrijd van wie het meest geeft en wie het meest schokkende beelden heeft.

Karin.N
07-01-05, 12:20
Inderdaad jammer dat ik die gemist heb.
'k ga maar eens rondvragen of iemand de uitzending heeft opgenomen :duim:

Zeepaardje
07-01-05, 12:21
Geplaatst door taouanza
Verschillende dingen.
Waarom aandacht voor Azie en niet voor Congo?
Waarom geen aandacht voor de lokale bevolking die zich inzet voor zijn landgenoten alleen zielige beelden?
Wat gaat er gebeuren met dat geld?
Houden de regeringen hun beloftes? Want nu wordt er van alles en nog wat beloofd maar in het verleden bleek dat ze dat gauw vergeten. Afganistan, Turkije, Iran. Mensen die nog steeds in tenten wonen.
Wedstrijd van wie het meest geeft en wie het meest schokkende beelden heeft.


Mooi, en wat heb jij gedaan? Kritiek hebben is zo makkelijk, kritiek waarmaken da's pas een uitdaging!

BTW er is wel degelijk aandacht voor Congo! Net zoals er aandacht is voor initiatieven van de locale bevolking in de diverse landen in Azië. Dat jij zo selectief bent in je nieuwsgaring is uitsluitend je eigen verantwoordelijkheid en geeft eens te meer aan dat je eigenlijk een heel zuur wereldbeeld erop na houdt.

amadeus
07-01-05, 12:27
Taouanza die zich positief uitlaat over Rondom 10, kan het bijna niet geloven. Het ging vast niet over islam deze keer :D

taouanza
07-01-05, 12:28
Geplaatst door Zeepaardje
Mooi, en wat heb jij gedaan? Kritiek hebben is zo makkelijk, kritiek waarmaken da's pas een uitdaging!

BTW er is wel degelijk aandacht voor Congo! Net zoals er aandacht is voor initiatieven van de locale bevolking in de diverse landen in Azië. Dat jij zo selectief bent in je nieuwsgaring is uitsluitend je eigen verantwoordelijkheid en geeft eens te meer aan dat je eigenlijk een heel zuur wereldbeeld erop na houdt.

Wauw een hele uitzending ter ere van mijn wereldbeeld.:denk:

Joesoef
07-01-05, 12:30
Geplaatst door Zeepaardje
Mooi, en wat heb jij gedaan? Kritiek hebben is zo makkelijk, kritiek waarmaken da's pas een uitdaging!

BTW er is wel degelijk aandacht voor Congo! Net zoals er aandacht is voor initiatieven van de locale bevolking in de diverse landen in Azië. Dat jij zo selectief bent in je nieuwsgaring is uitsluitend je eigen verantwoordelijkheid en geeft eens te meer aan dat je eigenlijk een heel zuur wereldbeeld erop na houdt.

Misschien moet jij is ff in een bak met zoetwater. Destijds is er aan Bam ca 1 miljard dollar toegezegd alleen is er van dat miljard tot op heden nog geen 16 miljoen daadwerkelijk aangekomen.
Neen bijvoorbeeld Australie met haar megabedrag. Dat toegezegde geld bestaat uit kwijtschelden van leningen (waar men nu niets aan heeft, immers geen geld is geen geld), het verstrekken van nieuwe leningen, toezeggingen die niet worden nagekomen.
Ik heb wat dat betreft ook een zuur wereld beeld. Al weet ik van mensen in Thailand dat de scholen en padvinders daar collectes organiseren om de getroffen medeburgers te helpen. Die beelden zie je trouwens niet hier in het journaal.

taouanza
07-01-05, 12:30
Geplaatst door amadeus
Taouanza die zich positief uitlaat over Rondom 10, kan het bijna niet geloven. Het ging vast niet over islam deze keer :D

De banner van Islamic Relief staat er nog steeds.

taouanza
07-01-05, 12:32
Geplaatst door Joesoef
Misschien moet jij is ff in een bak met zoetwater. Destijds is er aan Bam ca 1 miljard dollar toegezegd alleen is er van dat miljard tot op heden nog geen 16 miljoen daadwerkelijk aangekomen.
Neen bijvoorbeeld Australie met haar megabedrag. Dat toegezegde geld bestaat uit kwijtschelden van leningen (waar men nu niets aan heeft, immers geen geld is geen geld), het verstrekken van nieuwe leningen, toezeggingen die niet worden nagekomen.
Ik heb wat dat betreft ook een zuur wereld beeld. Al weet ik van mensen in Thailand dat de scholen en padvinders daar collectes organiseren om de getroffen medeburgers te helpen. Die beelden zie je trouwens niet hier in het journaal.

Turken die nog in tenten wonen maar Nederlanders zijn gul.
Want het gaat hier om de Nederlandse gulheid en niet of slachtoffers worden geholpen.

Eke
07-01-05, 12:33
Geplaatst door Zeepaardje
en geeft eens te meer aan dat je eigenlijk een heel zuur wereldbeeld erop na houdt.

Pfff....wat wordt er weer op de mens gespeeld..ff nadenken vooraf, dat leest prettiger.

Zeepaardje
07-01-05, 12:34
Geplaatst door Joesoef
Misschien moet jij is ff in een bak met zoetwater. Destijds is er aan Bam ca 1 miljard dollar toegezegd alleen is er van dat miljard tot op heden nog geen 16 miljoen daadwerkelijk aangekomen.
Neen bijvoorbeeld Australie met haar megabedrag. Dat toegezegde geld bestaat uit kwijtschelden van leningen (waar men nu niets aan heeft, immers geen geld is geen geld), het verstrekken van nieuwe leningen, toezeggingen die niet worden nagekomen.
Ik heb wat dat betreft ook een zuur wereld beeld. Al weet ik van mensen in Thailand dat de scholen en padvinders daar collectes organiseren om de getroffen medeburgers te helpen. Die beelden zie je trouwens niet hier in het journaal.


Nederland is Australië niet en Nederland is tot op heden altijd zijn toezeggingen nagekomen.

ZbaqZbaq
07-01-05, 12:37
Geplaatst door Zeepaardje
Nederland is Australië niet en Nederland is tot op heden altijd zijn toezeggingen nagekomen.

Wij doneren 10 miljoen".. maar die moet wel uitgegeven worden aan nederlandse producten die elders voor 1/10 van de prijs aangeschaft zouden kunnen worden.

Spoetnik
07-01-05, 12:38
Geplaatst door Zeepaardje
BTW er is wel degelijk aandacht voor Congo! Net zoals er aandacht is voor initiatieven van de locale bevolking in de diverse landen in Azië. Dat jij zo selectief bent in je nieuwsgaring is uitsluitend je eigen verantwoordelijkheid en geeft eens te meer aan dat je eigenlijk een heel zuur wereldbeeld erop na houdt.

De VN heeft voor, een land als de Centraal Afrikaanse Republiek dat is geteisterd door burgeroorlog en hongersnood, een bedrag van 30 miljoen dollar aan de wereldgemeenschap gevraagd voor ontwikkelingshulp. Ik meen dat de teller stokte op 7 miljoen.

Zeepaardje
07-01-05, 12:40
Geplaatst door Eke
Pfff....wat wordt er weer op de mens gespeeld..ff nadenken vooraf, dat leest prettiger.

Wie kaatst moet de bal verwachten. Dat geldt ook voor T. Zij laat geen kans onbenut om de nederlanders (maar ook afzonderlijke prikkers) onder kritiek te bedelven. Iedereen is maar hypocriet, doet aan propaganda of meet met 2 maten, alleen T. is de rechschapenheid zelve. En mocht je het toevallig niet met haar eens zijn, dat luid en duidelijk neerprikken en ook nog eens je woorden niet op een weegschaaltje afgewogen hebben......tjakka: strafpunten! Ja, ons aller T. is mijn favo moderator!

Maar je hebt gelijk.....zonder leest prettiger. Helaas....ik ben ook maar een mens en heb een hartgrondige hekel aan de wijze van het modden door T. gekregen. Sorry.

Spoetnik
07-01-05, 12:43
Geplaatst door Zeepaardje
Maar je hebt gelijk.....zonder leest prettiger. Helaas....ik ben ook maar een mens en heb een hartgrondige hekel aan de wijze van het modden door T. gekregen. Sorry.

Je hoeft hier niet te prikken hoor.. het is een keuze.

GroteWolf
07-01-05, 14:03
Want het gaat hier om de Nederlandse gulheid en niet of slachtoffers worden geholpen.


Ik vind het ook onzin. Laten we alleen onze Atheistenbroeders helpen want die worden overal onderdrukt.

Siah
07-01-05, 14:36
Geplaatst door taouanza
Verschillende dingen.
Waarom aandacht voor Azie en niet voor Congo?
Waarom geen aandacht voor de lokale bevolking die zich inzet voor zijn landgenoten alleen zielige beelden?
Wat gaat er gebeuren met dat geld?
Houden de regeringen hun beloftes? Want nu wordt er van alles en nog wat beloofd maar in het verleden bleek dat ze dat gauw vergeten. Afganistan, Turkije, Iran. Mensen die nog steeds in tenten wonen.
Wedstrijd van wie het meest geeft en wie het meest schokkende beelden heeft.

dank je :D

tsja,
de fotogenieke beelden van de doden worden "keurig" uit-geselecteerd. :kotsen2:

PS: ik moest ff denken aan de honderd-en-nog-wat doden, kort geleden in spanje. :boogjes:

als er geen tsunami was geweest,
zou die tragische voorval nu
een big hype zijn!

mark61
07-01-05, 14:40
Real player:

http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/ncrv/rondomtien/bb.20050106.rm

Windows media:

http://cgi.omroep.nl/cgi-bin/streams?/tv/ncrv/rondomtien/bb.20050106.asf

Al Sawt
07-01-05, 19:44
Geplaatst door Karin.N
Inderdaad jammer dat ik die gemist heb.
'k ga maar eens rondvragen of iemand de uitzending heeft opgenomen :duim: www.uitzendinggemist. nl

Al Sawt
07-01-05, 19:45
Geplaatst door GroteWolf
Ik vind het ook onzin. Laten we alleen onze Atheistenbroeders helpen want die worden overal onderdrukt. Zo onze boze wolf, heeft een nieuwe politieke doel gevonden!

Karin.N
07-01-05, 19:49
Geplaatst door Al Sawt
www.uitzendinggemist. nl

Bedankt, morgen krijg ik de aflevering op band, ben benieuwd.

Al Sawt
07-01-05, 23:49
Geplaatst door Karin.N
Bedankt, morgen krijg ik de aflevering op band, ben benieuwd. Graag gedaan!

Karin.N
07-01-05, 23:51
Nog geen bedtijd?

Siah
08-01-05, 00:03
ikke nie :wohaa:

Karin.N
08-01-05, 00:05
:boogie: