PDA

Bekijk Volledige Versie : Eerdmans wil antillen verkopen aan de hoogste bieder



Mark
08-01-05, 08:14
Eerdmans maant Wilders toon te matigen

Uitgegeven: 8 januari 2005 09:04

DEN HAAG - LPF-Tweede-Kamerlid Eerdmans vindt dat zijn collega-Kamerlid Wilders zijn toon tegen moslims in Nederland moet matigen. Eerdmans, die graag met Wilders wil samenwerken in een nieuwe politieke partij, heeft de oud-VVD'er daarop aangesproken, zegt hij in een interview in de Volkskrant van zaterdag.

Volgens Eerdmans kan de toon tegen moslims "wel wat minder''. "Mensen als Wilders en Ayaan Hirsi Ali hebben we heel hard nodig, omdat ze zich niet neerleggen bij de misstanden die zich in dit land onder onze ogen afspelen."

"Maar eerlijk gezegd: ik snap niet wat voor nut het heeft om te zeggen dat Mohammed een pedofiel is, Allah een fascist en alle moslims geitenneukers'', aldus Eerdmans in het vraaggesprek."

Volgens Eerdmans moet je als politicus uitkijken dat je ,,niet een hele groep tegen je in het harnas jaagt. Dan kun je wel stijgen in de opiniepeilingen, maar je drijfveer moet ook zijn dat je je boodschap niet op een rots plant.''

Voorzichtig

Politici hebben met de "precaire situatie'' in Nederland de plicht voorzichtig te zijn, aldus Eerdmans. "Ik heb tegen Wilders gezegd: onderschat niet wat jij in handen hebt. Misschien is het wel het verschil tussen rust in het land en escalatie. Maar Geert die wil een rustig land. Dat is het mooie aan Geert.''

Eerdmans is in de Tweede Kamer nog altijd lid van de LPF-fractie, maar zegde met vijf collega-LPF-Kamerleden in augustus zijn lidmaatschap van de partij op. "De LPF is kapot gegaan aan amateurisme, eigenbelang en hier en daar kwaadwillendheid.'' Volgens Eerdmans heeft de huidige partij LPF ,,niets meer te maken met Pim Fortuyn''.

Nieuwe partij

Eerdmans wil graag samen met Wilders een nieuwe politieke partij beginnen. Ook Marco Pastors en Ronals Sörensen van Leefbaar Rotterdam wil hij er bij betrekken. Inhoudelijk moet de partij in zijn ogen streven naar meer veiligheid in Nederland, meer gevangenissen en heropvoedingskampen. Ook wil Eerdmans de Antillen "verkopen aan de hoogste bieder''.

Mark
08-01-05, 08:15
ik bied 100 euro

maar ik wil dan alleen het land, niet de mensen

Joesoef
08-01-05, 09:07
Ik wil geld toe met al dat tuig dat er woont.

Zwarte Schaap
08-01-05, 09:15
Deze man wil zijn carriere/positie veilig stellen. Lpf is dood en over 2 jaar mogen ze opzouten.

Sorensen en die andere moskeehater Pastors geven kennelijk ook alleen maar om hun positie als ze zo snel de landelijke politiek in willen gaan. Dan geven ze kennelijk niet om Rotterdam dat ze Rotterdam zo snel verlaten.

Uiteindelijk kom je uit dat ze alleen maar aan hun eigen ego en dito carriere denken.

Zwarte Schaap
08-01-05, 09:18
Geplaatst door Mark
ik bied 100 euro

maar ik wil dan alleen het land, niet de mensen


Geplaatst door Joesoef
Ik wil geld toe met al dat tuig dat er woont.

Wat is er mis met de mensen daar? Is hun land alleen geschikt als handel zonder dat zij wat te zeggen hebben? Ik bemerk een typische Imerpialistenmentaliteit.

Mark
08-01-05, 10:30
Geplaatst door Zwarte Schaap
Wat is er mis met de mensen daar? Is hun land alleen geschikt als handel zonder dat zij wat te zeggen hebben? Ik bemerk een typische Imerpialistenmentaliteit.

niks mis met die mensen.... ik hou gewoon van een beetje privacy :)

Zwarte Schaap
08-01-05, 11:54
Geplaatst door Mark
niks mis met die mensen.... ik hou gewoon van een beetje privacy :)

Schakel je telefoon uit doe de deur dicht en je hebt meer privacy dan je aankunt. En anders kun je een kuil graven en er daarna in gaan liggen.

barfly
08-01-05, 11:57
Ik wil het wle hebben met de mensen erbij en dan wordt ik het nieuwe staatshoofd :)

Viva el presidente!

mark61
08-01-05, 13:11
Geplaatst door barfly
Ik wil het wle hebben met de mensen erbij en dan wordt ik het nieuwe staatshoofd :)

Viva el presidente!

Mag ik dan de eerste bevrijdingsguerrilla organiseren? ¡No pasaran!

~Panthera~
08-01-05, 13:22
Geplaatst door barfly
Ik wil het wle hebben met de mensen erbij en dan wordt ik het nieuwe staatshoofd :)

Viva el presidente!
---------------

Mogen we eerst ff weten wat je plannen zijn ??? :gsm:

mark61
08-01-05, 13:36
Kunnen we Eerdmans niet verkopen aan de Antillen?

~Panthera~
08-01-05, 15:42
Geplaatst door mark61
Kunnen we Eerdmans niet verkopen aan de Antillen?
-----------------------------

http://www.cosgan.de/images/more/bigs/a115.gif :D

Spoetnik
08-01-05, 15:45
Daarvoor zullen we dan toch geld op toe leggen.

~Panthera~
08-01-05, 15:49
Geplaatst door Spoetnik
Daarvoor zullen we dan toch geld op toe leggen.
----------



doneren we hem. :blowen:

S@deeQ
08-01-05, 17:20
Geplaatst door ~Panthera~
----------



doneren we hem. :blowen:


Alleen als er ook Koppensnellers daar rondlopen, anders op de noordpool dumpen die handel :boos:

barfly
08-01-05, 17:54
Geplaatst door mark61
Mag ik dan de eerste bevrijdingsguerrilla organiseren? ¡No pasaran!

Bij deze ben je aangemerkt als bedreiging van de staatsveiligheid! Mijn trouwe veiligheids troepen zullen naar je op zoek gaan om je te arresteren.

barfly
08-01-05, 17:57
Geplaatst door ~Panthera~
---------------

Mogen we eerst ff weten wat je plannen zijn ??? :gsm:

Ik heb altijd al veel bewondering gehad voor Kim il Jong..... Misschien moet ik ook wel nadenken of ik de succes formule van Castro zal toepassen.

~Panthera~
08-01-05, 18:12
Geplaatst door barfly
Ik heb altijd al veel bewondering gehad voor Kim il Jong..... Misschien moet ik ook wel nadenken of ik de succes formule van Castro zal toepassen.
------------------------

Bij deze is mijn bezoek afgelast. :gsm:
Permanent. :D

mark61
08-01-05, 18:55
Geplaatst door barfly
Bij deze ben je aangemerkt als bedreiging van de staatsveiligheid! Mijn trouwe veiligheids troepen zullen naar je op zoek gaan om je te arresteren.

Wij gaan het volk bevrijden van deze dictator met zijn beulen.

barfly
08-01-05, 20:17
Geplaatst door mark61
Wij gaan het volk bevrijden van deze dictator met zijn beulen.

Wie zijn "wij"? En kan je meer informatie geven over wie "wij"zijn?

Zodra ik het Papiamento machtig ben zal ik een bekendmaking doen uitgaan dat de NVPC (Nationale Volks Partij Caraïben) opdracht geeft ter opsporing en arrestatie van alle dissidente sujetten! :mad:

Al Sawt
09-01-05, 00:11
Geplaatst door barfly
Wie zijn "wij"? En kan je meer informatie geven over wie "wij"zijn?

Zodra ik het Papiamento machtig ben zal ik een bekendmaking doen uitgaan dat de NVPC (Nationale Volks Partij Caraïben) opdracht geeft ter opsporing en arrestatie van alle dissidente sujetten! :mad: Een suggestie voor officiele benaming: Democratische VolksRepubliek Caraïben.

mark61
09-01-05, 10:41
Geplaatst door barfly
Wie zijn "wij"? En kan je meer informatie geven over wie "wij"zijn?

Zodra ik het Papiamento machtig ben zal ik een bekendmaking doen uitgaan dat de NVPC (Nationale Volks Partij Caraïben) opdracht geeft ter opsporing en arrestatie van alle dissidente sujetten! :mad:

Wij zijn het volk en eisen Liberashon Nashonal! Wij weigeren ons te laten knechten door de bountylakeien van het yankee (<JanKees)kaaskopimperialisme. !A bajo met de baby docs van de Caraïben!

Je gebruikt je tonton macoutes maar om info te verzamelen. Die lusten we ook rauw.

mark61
09-01-05, 10:42
Geplaatst door Al Sawt
Een suggestie voor officiele benaming: Democratische VolksRepubliek Caraïben.

Daar moet je bij zo'n rechtse dictator mee aankomen. Wij eisen deze naam op!

Blade20
09-01-05, 11:34
Wat een knuppel.

Het is natuurlijk logisch dat er dan drugsbaronnen opduiken die met hun drugsgeld de boel opkopen en zo een vrijstaat maken.

Nee, echt slim is Eerdmans niet.

Ik ben het met hem eens dat we die aftandse colonie kwijt moeten, maar dat isheel moeilijk, want het kan alleen niet overleven. Het weinige geld van inkomstbronnen wat ze hebben komt van tourisme. (drugs niet meegeteld) Ze kosten meer dan ze waard zijn. Geef ze onafhankelijkheid, maarja, Suriname ging ook al zo verantwoordelijk om met zijn verworven vrijheid.

mark61
09-01-05, 12:19
Geplaatst door Blade20
Wat een knuppel.
... Suriname ging ook al zo verantwoordelijk om met zijn verworven vrijheid.

Yep. Onoplosbaar.

observer
09-01-05, 17:48
het zou al beter te verkopen zijn als ze aanboden de eilanden te verslepen naar waar de nieuwe eigenaar ze wil hebben

of mischien sponsering

curcoca brought to you by the people who say"snort this"

bmwaire
albertheynuba
en st maarten is natuurlijk voor iedereen die maarten heeft interesant

st maarten 't hart ofzo

de belgen hadden sababena kunnen doen ware het niet dat sabena al jaren verdwenen is

ik zie hier een trend in

over 5 jaar vlieg je gewoon met air McRoc