PDA

Bekijk Volledige Versie : 'Plan was Hirsi Ali tijdens jaarwisseling te vermoorden'



Joesoef
12-01-05, 07:23
'Plan was Hirsi Ali tijdens jaarwisseling te vermoorden'


Terroristen van de Hofstadgroep zijn van plan geweest VVD-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali tijdens de afgelopen jaarwisseling om te brengen. Zij wilden toeslaan om middernacht, op het moment dat veel vuurwerk zou worden afgestoken. Dat blijkt uit een brief die de nationale recherche heeft gevonden op het adres van verdachte Jermaine W., waaruit De Telegraaf bericht. Justitie spreekt volgens de krant van een 'beramingsbrief'.

In de brief wordt nauwkeurig beschreven waar Hirsi Ali ondergedoken zou zitten. Justitie onderzoekt of de parlementariėr op enig moment inderdaad op dat adres was ondergebracht.

Jermaine W. werd op 10 november vorig jaar in Amersfoort aangehouden.Zijn broer Jason W. werd die zelfde dag samen met medeverdachte Ismail A. aangehouden na een belegering van het Haagse Laakkwartier. Jason W. en Ismail A. hadden volgens justitie aanslagen voorbereid op Hirsi Ali en Kamerlid Geert Wilders.

Hirsi Ali neemt, na ruim twee maanden ondergedoken te hebben gezeten, volgende week weer zitting in de Tweede Kamer.



www.trouw.nl

idris
12-01-05, 08:55
Ayaan is en blijft een heldin !

Laat die vuilspuiters maar kwaken in hun frustratie, maar ze heeft gewoon een aantal keiharde naakte waarheden aan de kaak gesteld !!

Het is gewoon een schande dat ze om haar mening, niet normaal over straat kan lopen !


Je kunt zeggen wat je wil, maar het joodschristelijke gedachtengoed heeft ook terecht heel wat over zich heen gekregen in de laatste 50 jaar, maar daarvoor heeft niemand voor zijn leven hoeven vrezen.

Wortel
12-01-05, 09:54
Dit is toch echt een heel andere godsdienst !

Steek nou toch eens echt je licht op bij moslims die serieus met hun geloof bezig zijn, Idris. Dan weet je dat het heel anders in elkaar zit.
En dat zeg van christen tot christen.

Door religie gelegitimeerde criminaliteit is wat anders dan godsdienst.
Het is geloof ik een life-time job om dat te zeggen.

taouanza
12-01-05, 10:10
Geplaatst door idris
Ayaan is en blijft een heldin !

Laat die vuilspuiters maar kwaken in hun frustratie, maar ze heeft gewoon een aantal keiharde naakte waarheden aan de kaak gesteld !!

Het is gewoon een schande dat ze om haar mening, niet normaal over straat kan lopen !


Je kunt zeggen wat je wil, maar het joodschristelijke gedachtengoed heeft ook terecht heel wat over zich heen gekregen in de laatste 50 jaar, maar daarvoor heeft niemand voor zijn leven hoeven vrezen.

Dit is toch echt een heel andere godsdienst !

Ik hoorde laatst dat zelfs vader Abraham bedreigd werd en permanente bewaking nodig had.:vreemd:

Bofko
12-01-05, 10:33
Geplaatst door taouanza
Ik hoorde laatst dat zelfs vader Abraham bedreigd werd en permanente bewaking nodig had.:vreemd:

Bedreigd door een paar smurfen ?

ZbaqZbaq
12-01-05, 10:35
Geplaatst door idris
[B]Ayaan is en blijft een heldin !

Laat die vuilspuiters maar kwaken in hun frustratie, maar ze heeft gewoon een aantal keiharde naakte waarheden aan de kaak gesteld !!

B]

welke 'waarheid' ?

taouanza
12-01-05, 10:44
Geplaatst door Bofko
Bedreigd door een paar smurfen ?

Oh nu gaan we leuk doen.:moe:

Julien
12-01-05, 10:54
Gelukkig maar dat die gastjes opgepakt zijn dan.
Ik zou niet willen denken aan een situatie met NOG een vermoorde "anti-islam" iemand.. dan krijgen we weer maandenlang dat gezeur op TV :rolleyes:

IbnRushd
12-01-05, 11:02
Op een dag pleegt Hirshi Ali zelfmoord.

De media wordt voor haar teveel.

Ze zal een nummer zingen samen met Marco Borsato.

Nadat zal xtc pillen slikken. Een spuitje hier en een snuifje daar.

Daarna ziet ze het leven niet meer zitten en gaat boeken lezen over het leven van Nirvana.

Met een galg laat ze zich ophangen. In haar ene hand een whisky fles andere hand ............. :haha:

to be continue

Bofko
12-01-05, 11:28
Geplaatst door IbnRushd
Op een dag pleegt Hirshi Ali zelfmoord.

De media wordt voor haar teveel.

Ze zal een nummer zingen samen met Marco Borsato.

Nadat zal xtc pillen slikken. Een spuitje hier en een snuifje daar.

Daarna ziet ze het leven niet meer zitten en gaat boeken lezen over het leven van Nirvana.

Met een galg laat ze zich ophangen. In haar ene hand een whisky fles andere hand ............. :haha:

to be continue

Je God heeft nogal wat haat in je gestopt.

taouanza
12-01-05, 11:32
Geplaatst door Bofko
Je God heeft nogal wat haat in je gestopt.

De bedreiging van vader Abraham vond je anders wel grappig, hypocriet!

IbnRushd
12-01-05, 11:36
Je God heeft nogal wat haat in je gestopt.

Je moet tegen grapje kunnen. Trouwens God staat ver buiten van onze slechte daden. Slechts de goede daden komen van Hem.

Bofko
12-01-05, 11:45
Geplaatst door taouanza
De bedreiging van vader Abraham vond je anders wel grappig, hypocriet!

Ja maar dat kan ook heel goed . Jij kent mijn context en mijn associaties niet.

taouanza
12-01-05, 12:13
Geplaatst door Bofko
Ja maar dat kan ook heel goed . Jij kent mijn context en mijn associaties niet.

Nee natuurlijk niet ik moet er gewoon vanuit gaan dat je het goed bedoeld en ondertussen kan jij anderen van haat beschuldigen.Mooi is dat.

Vrede
12-01-05, 12:19
Geplaatst door Bofko
Je God heeft nogal wat haat in je gestopt.


Heeft zijn God dat gedaan?? :maf:

Stel je God als verantwoordelijke op voor de uitspraken van IbnRushd?
Grappig dat in tijden van tegenslag altijd het Wezen God erbij wordt betrokken en anders niet.

Alle het goede komt van jezelf en al het slechte komt van God?!

Spoetnik
12-01-05, 12:22
Geplaatst door Vrede
Heeft zijn God dat gedaan?? :maf:

Stel je God als verantwoordelijke op voor de uitspraken van IbnRushd?
Grappig dat in tijden van tegenslag altijd het Wezen God erbij wordt betrokken en anders niet.

Alle het goede komt van jezelf en al het slechte komt van God?!

Nee.. Melkunie koeien.

Bofko
12-01-05, 12:24
Geplaatst door taouanza
Nee natuurlijk niet ik moet er gewoon vanuit gaan dat je het goed bedoeld en ondertussen kan jij anderen van haat beschuldigen.Mooi is dat.

Ik bedoel het ook niet altijd goed hoor :duivels:

It's all in the game.

TonH
12-01-05, 12:42
Geplaatst door idris
Je kunt zeggen wat je wil, maar het joodschristelijke gedachtengoed heeft ook terecht heel wat over zich heen gekregen in de laatste 50 jaar, maar daarvoor heeft niemand voor zijn leven hoeven vrezen.

Ga eens even wat met Serven en Kroaten praten. Allemaal exponenten van het 'joodschristelijke gedachtengoed' alleen van twee verschillende richtingen. De nabestaanden van de duizenden slachtoffers van de Balkanoorlog zullen je graag even uit deze droom helpen. :moe:

Spoetnik
12-01-05, 12:53
Estland ook zo land. Onlangs toegetreden tot de Joods-Christelijke gedachte... Daar zijn ze nu bezig om standbeelden op te richten van Estlandse oorlogshelden. Let wel Estland vocht mee aan de zijde van de Nazi's. Die oorlogsheld van hun heeft duizenden Russen en Joden de dood in gedreven. Lange leve groot Europa. Om nog maar niet te spreken over de rechtsongelijkheid van de Russische bevolking in alle baltische staten... en Europa doet niets.

idris
12-01-05, 13:08
Geplaatst door TonH
Ga eens even wat met Serven en Kroaten praten. Allemaal exponenten van het 'joodschristelijke gedachtengoed' alleen van twee verschillende richtingen. De nabestaanden van de duizenden slachtoffers van de Balkanoorlog zullen je graag even uit deze droom helpen. :moe:

Ik heb het ook over de joodschristelijke beschavingen waar democratie is uitgebroken als juiste vorm van bijbeluitleg in het Westen (VS en Westeuropa) waar men eeuwen voor gestreden heeft en dan eigenlijk nog vooral de periode van na WOII de echte vruchten plukt van deze vrijheid van denken en organisatie !!!


Eigenlijk wordt de juiste bijbeluitleg pas vanaf die periode goed toegepast !!

De langszame gevangenname van de Anti-Christ van dictatuur !

taouanza
12-01-05, 13:18
Geplaatst door idris
Ik heb het ook over de joodschristelijke beschavingen waar democratie is uitgebroken als juiste vorm van bijbeluitleg in het Westen (VS en Westeuropa) waar men eeuwen voor gestreden heeft en dan eigenlijk nog vooral de periode van na WOII de echte vruchten plukt van deze vrijheid van denken en organisatie !!!


Eigenlijk wordt de juiste bijbeluitleg pas vanaf die periode goed toegepast !!

De langszame gevangenname van de Anti-Christ van dictatuur !

Dat kunnen de Irakezen en Palestijnen voor je beamen.
Vietnam kan er ook aardig over meepraten.

idris
12-01-05, 13:25
Geplaatst door taouanza
Dat kunnen de Irakezen en Palestijnen voor je beamen.
Vietnam kan er ook aardig over meepraten.

Zeker, ook daar komen ze er langszaam achter dat er maar 1 oplossing is, en dat is eerlijke democratie met vrije meningsvorming en media en onafhankelijke rechtspraak !!


heb jij een alternatief, zonder dat iemand (meestal een machtswellusteling) ermee vandoor gaat ?????

Moet men in Palestina of Irak dan de terroristen de dienst laten uitmaken, of zoals in (het vroegere) Vietnam, een corrupte terroristische staatsmaffia ??

er is geen alternatief, noem mij er maar eens iets ?

taouanza
12-01-05, 13:39
Geplaatst door idris
Zeker, ook daar komen ze er langszaam achter dat er maar 1 oplossing is, en dat is eerlijke democratie met vrije meningsvorming en media en onafhankelijke rechtspraak !!




Zoals in Amerika?:hihi:


heb jij een alternatief, zonder dat iemand (meestal een machtswellusteling) ermee vandoor gaat ?????

zoals Amerika


Moet men in Palestina of Irak dan de terroristen de dienst laten uitmaken, of zoals in (het vroegere) Vietnam, een corrupte terroristische staatsmaffia ??

zoals Amerika?


er is geen alternatief, noem mij er maar eens iets ?

Dus er is geen andere alternatief voor terreur dan terreur?
Lekker ben jij!

Max Stirner
12-01-05, 13:57
Geplaatst door Vrede
Heeft zijn God dat gedaan?? :maf:

Stel je God als verantwoordelijke op voor de uitspraken van IbnRushd?
Grappig dat in tijden van tegenslag altijd het Wezen God erbij wordt betrokken en anders niet.

Alle het goede komt van jezelf en al het slechte komt van God?!


Al het goede komt van God en al het slechte van de Duivel.
Als individuele sterveling heb je daar verder helemaal geen invloed op, alles is daar boven al voor je geregeld. :)

taouanza
12-01-05, 14:07
Geplaatst door Max Stirner
Al het goede komt van God en al het slechte van de Duivel.
Als individuele sterveling heb je daar verder helemaal geen invloed op, alles is daar boven al voor je geregeld. :)

Wat een onzin.:moe:

Max Stirner
12-01-05, 14:25
Geplaatst door taouanza
Wat een onzin.:moe:

:D

idris
12-01-05, 15:14
Geplaatst door taouanza
Zoals in Amerika?:hihi:



zoals Amerika



zoals Amerika?



Dus er is geen andere alternatief voor terreur dan terreur?
Lekker ben jij!

Gek dat er dan zoveel mensen in Amerika willen wonen dat ze er haast een hek omheen moeten bouwen ??

net als om Europa trouwens !


Beter een muur om te voorkomen dat de mensen erin komen, dan een muur om te voorkomen dat mensen eruit gaan zou ik zeggen, behalve dan als het om een gevangenis gaat !!

taouanza
12-01-05, 15:37
Geplaatst door idris
Gek dat er dan zoveel mensen in Amerika willen wonen dat ze er haast een hek omheen moeten bouwen ??

net als om Europa trouwens !


Beter een muur om te voorkomen dat de mensen erin komen, dan een muur om te voorkomen dat mensen eruit gaan zou ik zeggen, behalve dan als het om een gevangenis gaat !!

Er gaan ook heel veel mensen naar Saudie om te werken.
Dus das geen argument.
Je moet dezelfde maatstaven gebruiken.
Wat jij doet is bij de moslims noem je wandaden en bij het Westen noem je het streven.
Vergelijk theorie met theorie en praktijk met praktijk met dezelfde maatstaven.

Julien
12-01-05, 15:41
Geplaatst door taouanza
Er gaan ook heel veel mensen naar Saudie om te werken.
Dus das geen argument.
Je moet dezelfde maatstaven gebruiken.
Wat jij doet is bij de moslims noem je wandaden en bij het Westen noem je het streven.
Vergelijk theorie met theorie en praktijk met praktijk met dezelfde maatstaven.

:duim: precies.

en nou hopen dat beide partijen (moslims/ 'Westerlingen' ) dat goed in de oren knopen.

Al Sawt
12-01-05, 15:45
Geplaatst door idris


Je kunt zeggen wat je wil, maar het joodschristelijke gedachtengoed heeft ook terecht heel wat over zich heen gekregen in de laatste 50 jaar, maar daarvoor heeft niemand voor zijn leven hoeven vrezen. Als je 50 miljoen mensen die in WO2 werden gedood eventjes voor gemak gaat vergeten, hoe kan je spreken van JoodsChristelijke gedachtegoed?

Al Sawt
12-01-05, 15:54
Geplaatst door idris
Ik heb het ook over de joodschristelijke beschavingen waar democratie is uitgebroken als juiste vorm van bijbeluitleg in het Westen (VS en Westeuropa) waar men eeuwen voor gestreden heeft en dan eigenlijk nog vooral de periode van na WOII de echte vruchten plukt van deze vrijheid van denken en organisatie !!!
Onzin! Europese koningrijken, volkeren en later staten vochten voornamelijk met elkaar om macht en nog eens macht. Niet om een beschaving tot stand te brengen die op Joodschristelijke principes gebaseerd is.

En wie de Europese geschiedenis kent, zal zich schamen om Joodschristelijk en beschaving in een zin te noemen.

nard
12-01-05, 16:03
Geplaatst door Al Sawt
En wie de Europese geschiedenis kent, zal zich schamen om Joodschristelijk en beschaving in een zin te noemen. [/B]

Dat is jouw schamele afgunstige mening. Dimmen jij! [taouanza].

idris
12-01-05, 16:03
Geplaatst door Al Sawt
Als je 50 miljoen mensen die in WO2 werden gedood eventjes voor gemak gaat vergeten, hoe kan je spreken van JoodsChristelijke gedachtegoed?

doden door Islamitische krijgsheren van vroegere moslimgrorieperioden bv in het Ottomaanse rijk zijn zelfs nooit geteld, alleen maar hun prachtige daden werden opgeschreven in de geschiedenisboekjes, tot op de dag van vandaag !!!!

daarom leert men zo slecht van de geschiedenis !!!

TonH
12-01-05, 16:24
Geplaatst door idris
Ik heb het ook over de joodschristelijke beschavingen waar democratie is uitgebroken als juiste vorm van bijbeluitleg in het Westen (VS en Westeuropa) waar men eeuwen voor gestreden heeft en dan eigenlijk nog vooral de periode van na WOII de echte vruchten plukt van deze vrijheid van denken en organisatie !!!


Eigenlijk wordt de juiste bijbeluitleg pas vanaf die periode goed toegepast !!

De langszame gevangenname van de Anti-Christ van dictatuur !

Noord-Ierland? Baskenland? Om er eens twee van na de 2eWO te noemen en die niet zo ver in de tijd weg liggen.

Julien
12-01-05, 16:48
We moeten nu oppassen met de schuld te geven aan geloven. Allereerst is de Europese cultuur sinds de Franse revolutie SECULIER en niet joods/ christelijk.. dus heeft het christendom niets te maken met misstanden uit naam van Europese koningen/ dictators.

Andersom kun je ook niet zeggen dat het christendom superieur is boven de islam omdat de Europese cultuur meer te zeggen heeft in de wereld. Dat is de verdienste van de seculiere cultuur van Europa.

@ TonH: de Baskische opstandelingen hebben niks met christendom te maken. Noord Ierland wel iets meer, maar de mensen die zich "katholiek" of protestant noemen, zeggen dat meer vanuit hun roots en cultuur.

@Al Sawt: De geschiedenis van elke cultuur is doordrenkt met oorlogen. Daarin verschilt Europa niet met bijv. de islamitische wereld. Wel is het zo dat Europa een uiterst bloedige geschiedenis kent. Maar weet je, deze oorlogen hebben wel tot gevolg gehad dat Europa, en later grote delen van de wereld, zo hoog ontwikkeld zijn geworden.

@Idris: ben je christen? ik vind dat je arrogant en discriminerend praat. Een ware christen mag niet zo oordelen over andersgelovigen. Lees maar wat Jezus ons daarover leert.

idris
12-01-05, 17:57
Geplaatst door Julien
We moeten nu oppassen met de schuld te geven aan geloven. Allereerst is de Europese cultuur sinds de Franse revolutie SECULIER en niet joods/ christelijk.. dus heeft het christendom niets te maken met misstanden uit naam van Europese koningen/ dictators.

Andersom kun je ook niet zeggen dat het christendom superieur is boven de islam omdat de Europese cultuur meer te zeggen heeft in de wereld. Dat is de verdienste van de seculiere cultuur van Europa.

@ TonH: de Baskische opstandelingen hebben niks met christendom te maken. Noord Ierland wel iets meer, maar de mensen die zich "katholiek" of protestant noemen, zeggen dat meer vanuit hun roots en cultuur.

@Al Sawt: De geschiedenis van elke cultuur is doordrenkt met oorlogen. Daarin verschilt Europa niet met bijv. de islamitische wereld. Wel is het zo dat Europa een uiterst bloedige geschiedenis kent. Maar weet je, deze oorlogen hebben wel tot gevolg gehad dat Europa, en later grote delen van de wereld, zo hoog ontwikkeld zijn geworden.

@Idris: ben je christen? ik vind dat je arrogant en discriminerend praat. Een ware christen mag niet zo oordelen over andersgelovigen. Lees maar wat Jezus ons daarover leert.

helemaal eens,

maar dat laatste is niet mijn bedoeling, ik zal er op letten !

TonH
12-01-05, 21:17
Geplaatst door Julien
We moeten nu oppassen met de schuld te geven aan geloven. Allereerst is de Europese cultuur sinds de Franse revolutie SECULIER en niet joods/ christelijk.. dus heeft het christendom niets te maken met misstanden uit naam van Europese koningen/ dictators.

Andersom kun je ook niet zeggen dat het christendom superieur is boven de islam omdat de Europese cultuur meer te zeggen heeft in de wereld. Dat is de verdienste van de seculiere cultuur van Europa.

@ TonH: de Baskische opstandelingen hebben niks met christendom te maken. Noord Ierland wel iets meer, maar de mensen die zich "katholiek" of protestant noemen, zeggen dat meer vanuit hun roots en cultuur.

@Al Sawt: De geschiedenis van elke cultuur is doordrenkt met oorlogen. Daarin verschilt Europa niet met bijv. de islamitische wereld. Wel is het zo dat Europa een uiterst bloedige geschiedenis kent. Maar weet je, deze oorlogen hebben wel tot gevolg gehad dat Europa, en later grote delen van de wereld, zo hoog ontwikkeld zijn geworden.

@Idris: ben je christen? ik vind dat je arrogant en discriminerend praat. Een ware christen mag niet zo oordelen over andersgelovigen. Lees maar wat Jezus ons daarover leert.

We hadden het toch over 'gedachtengoed' en niet over cultuur?

In ieder geval zijn die Basken ook kinderen van dat JCGedachtengoed en in NI zeer zeker. En dooien zijn er ook genoeg gevallen.

Maar goed. Ik zit toch op de lijn dat het altijd om geld en/of macht gaat en eigenlijk nooit om cultuur en gedachtengoeden... :)