PDA

Bekijk Volledige Versie : OMG hier word ik toch zo moe van.



Rabi'ah.
12-01-05, 17:41
De laatste tijd heb ik de gewoonte om in boekwinkels en kiosken iedere week de tijdschriften door te kijken, omdat ik nu ff op zwart zaad heb en geen geld heb om ze te kopen.

Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd met stijgende ergernis de voorpagina's, artikelen en commentaren in die bladen lees, zowel van de flutblaadjes als "kwaliteitsbladen".

Een aantal voorpagina's die ik jullie niet wilde onthouden:

De Revu: "Allahs Angels - radicale moslima's wensen AHA dood", compleet met 3 dames met hoofddoeken in verschillende modellen met daaronder kleding die bepaald niet bij een hoofddoek past.

De Must: "Nederland is lam! Onze rechtsstaat in gevaar!" Deze voorpagina met blauwogige gesluierde vrouw. (Note: Briljante woordspeling :rolleyes: )

De Elsevier van vorige maand: "Ayaan Hirsi Ali, omstreden strijder voor rechten van moslimvrouwen."

De Maxim voor mannen: "Overleef een moslimregime, 31 tips voor Allahlozen. Zo kom jij ook in de hemel (vol maagden)."

Verder stond er vorige maand in de Groene Amsterdammer doodleuk een of andere gast die binnenkwam met het volgende statement: "Onze cultuur is superieur." (Waarmee uiteraard de Westerse bedoeld werd)

Deze week was verbazingwekkend genoeg alleen de Yes een lichtpuntje, met een aardig tafelgesprek van 2 moslima's en nog een paar anderen.

Dat bladen als de Maxim meeliften op de hype en leuk proberen te doen, alla, maar van kwaliteitsbladen als o.a. de Groene Amsterdammer had ik toch wel iets anders verwacht. :moe:


:kotsen:

Spoetnik
12-01-05, 17:46
Mijn cultuur is lekker het superieurst :)

Al die JoodsChristelijkIslamitische culturen vind ik maar achterlijk :ego:

Rabi'ah.
12-01-05, 17:48
Geplaatst door Spoetnik
Mijn cultuur is lekker het superieurst :)

Al die JoodsChristelijkIslamitische culturen vind ik maar achterlijk :ego:

En wat is die cultuur van jou dan wel? :duivels:

Spoetnik
12-01-05, 17:48
Geplaatst door Rabi'ah.
En wat is die cultuur van jou dan wel? :duivels:

Alsof je dat niet weet :p

Wide-O
12-01-05, 17:48
Het wordt allemaal wel erg op de spits gedreven hé ?

Eigenlijk moet je bijna blij zijn dat je die zooi FF niet kan kopen...

Julien
12-01-05, 17:55
eerlijk gezegd ben ik nu meer TSUNAMI-moe ;) :hihi:

als ik weer over zo'n actie hoor die geld moet opleveren, doe ik ff de tv uit..

islam-bashen-moe was ik al een hele tijd ;)

Rabi'ah.
12-01-05, 18:03
Geplaatst door Wide-O
Het wordt allemaal wel erg op de spits gedreven hé ?

Eigenlijk moet je bijna blij zijn dat je die zooi FF niet kan kopen...

Op de spits gedreven wordt het zeker en de meeste van die bladen zou ik idd sowieso niet kopen.

Maar de Vrij Nederland heb ik toch een tijdlang met plezier gelezen, totdat ze daar ook min of meer op die toer gingen. *zucht*

Wide-O
12-01-05, 18:15
Geplaatst door Rabi'ah.
Maar de Vrij Nederland heb ik toch een tijdlang met plezier gelezen, totdat ze daar ook min of meer op die toer gingen. *zucht*

VN verbaast me wel eigenlijk - was vroegah voor een linkse rakker zoals ik best een aangenaam blad. Lees het al een tijdje niet meer vrees ik.

Er is in Belgie ook veel aandacht voor hoor, maar tot nu toe niet echt op een vervelende manier - ik heb het dan over de betere bladen.

Maar je zult altijd zien dat als ik zoiets zeg er net morgen een Belgies blad met sensationele koppen komt. :gniffel:

Maarten
13-01-05, 02:10
Islam is eigenlijk aan beide zijden een kwestie van gooi- en smijtwerk geworden.
En het is aan beide zijden ten dele ook een kwetie van mode.
Maar er is de gevestigde media meer te verwijten. Daar zou je net verstand verwachten.
Voor terrorisme geldt ook zoiets. Daar worden alle gaten mee dichtgeplamuurd.

Godzijdank zijn er ook nog zinnige inhoudelijke geluiden over de godsdienst, maar niet veel.
Als er nou eens wat meer gepraat werd over de echte inhoud van leerstukken, en wat je er mee kunt, dan schiet dat meer op.

Siah
13-01-05, 04:29
is dit wat je wilt zeggen(?)

http://www.maroc.nl/photopost/data/3052/28887Bendziecha.jpg





by: bendziecha

Mark
13-01-05, 05:59
Geplaatst door Rabi'ah.
De laatste tijd heb ik de gewoonte om in boekwinkels en kiosken iedere week de tijdschriften door te kijken, omdat ik nu ff op zwart zaad heb en geen geld heb om ze te kopen.

kaaike kaaike nie kope :D

Bart
13-01-05, 11:46
Geplaatst door Rabi'ah.
Verder stond er vorige maand in de Groene Amsterdammer doodleuk een of andere gast die binnenkwam met het volgende statement: "Onze cultuur is superieur." (Waarmee uiteraard de Westerse bedoeld werd)

Ach, als je de interviews met die moslima's in de Nieuwe Revu leest zie je dat zij exact hetzelfde vinden, maar dan omgekeerd: moslims zijn volgens die meiden superieur aan niet-moslims.

Lijkt me vrij logisch dat iemand zijn of haar eigen cultuur boven andere culturen stelt. Een rasechte Amsterdammer zul je toch ook niet horen beweren dat PSV eigenlijk VEEL beter is dan Ajax, terwijl dat overigens wel de waarheid is?

Rabi'ah.
13-01-05, 11:49
Geplaatst door Mark
kaaike kaaike nie kope :D

Ja, verkaast ben ik he. :hihi: