PDA

Bekijk Volledige Versie : Ondertekening democratieverklaring, geeft pas Burgerrechten !



idris
13-01-05, 12:29
als niet-fascistenverklaring !!


Westerse democratieen zouden haast moeten maken met een verklaring van burgers waarin duidelijk wordt dat zij voorstander zijn van een pluriforme democratie, die door elke burger uitgezonderd welke afkomst, zou moet worden ondertekend !

Wanneer deze burgerverklaring, die elke volwassene in staat stelt zijn loyaliteit met deze democratie te betonen, niet wordt ondertekend kunnen er burgerrechten wegvallen, zoals bepaalde privacybescherming, stemrecht en aanspraak op sociale uitkeringen !



De verklaring behelst het volgende principe:


Ieder geloof en ideologie, voorop gesteld dat zij ten alle tijden geweldloos is, mag meedoen aan de ideeenstrijd in parlement en maatschappij.

Elk geloof en elke ideologie dewelk met geweld en terreur het monopolie eist, is verboden !!!

Elke vorm van rascisme, sexcisme, anti-homofilie of hindoeistisch kastendom is ten strengste verboden.


homofilie is een eigenschap waarover je niet kunt discussieren, dit in tegenstelling tot de sexuele daad van de anale penetratie, die ook voor heterosexuelen te bediscuszeren valt !

ook over kleur valt niet te praten, zoals over sexe !!!

Spoetnik
13-01-05, 12:44
Gaat het wel goed met je? :vreemd:

idris
13-01-05, 12:51
Geplaatst door Spoetnik
Gaat het wel goed met je? :vreemd:

beetje moeilijke ontlasting, verder, no hard feelings !

observer
13-01-05, 13:52
Geplaatst door idris
als niet-fascistenverklaring !!
Westerse democratieen zouden haast moeten maken met een verklaring van burgers waarin duidelijk wordt dat zij voorstander zijn van een pluriforme democratie, die door elke burger uitgezonderd welke afkomst, zou moet worden ondertekend !

Wanneer deze burgerverklaring, die elke volwassene in staat stelt zijn loyaliteit met deze democratie te betonen, niet wordt ondertekend kunnen er burgerrechten wegvallen, zoals bepaalde privacybescherming, stemrecht en aanspraak op sociale uitkeringen !

De verklaring behelst het volgende principe:

Ieder geloof en ideologie, voorop gesteld dat zij ten alle tijden geweldloos is, mag meedoen aan de ideeenstrijd in parlement en maatschappij.

Elk geloof en elke ideologie dewelk met geweld en terreur het monopolie eist, is verboden !!!

Elke vorm van rascisme, sexcisme, anti-homofilie of hindoeistisch kastendom is ten strengste verboden.

homofilie is een eigenschap waarover je niet kunt discussieren, dit in tegenstelling tot de sexuele daad van de anale penetratie, die ook voor heterosexuelen te bediscuszeren valt !

ook over kleur valt niet te praten, zoals over sexe !!! iemand dwingen op basis van straf democratisch te zijn lijkt me tegenstrijdig

de voorbeelden die je geeft zijn onhaalbaar zou dan door mohamed b, de islam zijn status moeten kwijtraken?

idris
13-01-05, 15:29
Geplaatst door observer
iemand dwingen op basis van straf democratisch te zijn lijkt me tegenstrijdig

de voorbeelden die je geeft zijn onhaalbaar zou dan door mohamed b, de islam zijn status moeten kwijtraken?

Iedereen zou het publiekelijk moeten ondertekenen, en zo niet wordt je toch een beetje in de gaten gehouden om het maar zo te zeggen,

maar natuurlijk ook wanneer je het ondertekent maar je doet en denkt het andere, want criminelen zullen erom liegen !!

Spoetnik
13-01-05, 15:35
Als ik een terrorist zou zijn met het doel de democratische rechtsstaat te ondermijnen.. Zou ik dat vodje gewoon ondertekeken.

Proselyte
13-01-05, 21:39
Geplaatst door Spoetnik
Als ik een terrorist zou zijn met het doel de democratische rechtsstaat te ondermijnen.. Zou ik dat vodje gewoon ondertekeken.


toch ben je dan een mietje want je komt er niet voor uit dat je tegen de democratie bent.

en dan heb je twee mogelijkheden: er laf om liegen om er later alsnog als extremist of zelfs terrorist, op te worden gediscrimineerd,
of er meteen voor uitkomen dat je vanwege een bepaald geloof zo gelooft, maar dan ook je verlies nemen door of elders te gaan wonen, of aanvaarden dat je dan bepaalde burgerrechten hier niet zult krijgen en waarschijnlijk met de nek zult worden aangekeken !!

want volgens mij bedoeld die inmiddels gebande Idris dat je deze verklaring publiekelijk gaat afleggen, of niet afleggen !

Maarten
14-01-05, 05:11
Wil er hier iemand iets over anale penetratie in de Grondwet?..
Penetratie VAN de Grondwet wellicht?

Als eerbetoon klaarkomen BOVEN de Grondwet misschien?

idris
14-01-05, 07:19
Geplaatst door Maarten
Wil er hier iemand iets over anale penetratie in de Grondwet?..
Penetratie VAN de Grondwet wellicht?

Als eerbetoon klaarkomen BOVEN de Grondwet misschien?

over sexualiteit kun je het wel hebben, bv is SM wel goed voor je persoonlijkheid etc etc,
maar over sexuele voorkeur kun je niet twisten, die is net als kleur en sexe bepaald door de schepper zelf !!



(k'was inmiddels weer ontband)

observer
14-01-05, 08:29
Geplaatst door idris
over sexualiteit kun je het wel hebben, bv is SM wel goed voor je persoonlijkheid etc etc,
maar over sexuele voorkeur kun je niet twisten, die is net als kleur en sexe bepaald door de schepper zelf !!



(k'was inmiddels weer ontband) sorry maar ik zie het nut van een debat over sex niet in, waarom zou je daar nu over discussieren ?

wat 2 (of meer) volwassenen in privesfeer willen doen en hoe gaat de samenleving toch niet aan?

zie balkenende donner al met halsema over welke standjes en waarin je het mag doen praten
:denk:

idris
14-01-05, 10:43
Geplaatst door observer
sorry maar ik zie het nut van een debat over sex niet in, waarom zou je daar nu over discussieren ?

wat 2 (of meer) volwassenen in privesfeer willen doen en hoe gaat de samenleving toch niet aan?

zie balkenende donner al met halsema over welke standjes en waarin je het mag doen praten
:denk:

het gaat de goede kant uit met het debat in Nederland, zegt Balkenende zelf !!

idris
14-01-05, 22:43
Een op te richten Islampartij dient dan ook a-kalifatisch (dus behoeft niet anti te zijn maar slechts a-kalifatisch) en pro-seculier (pluriform) te zijn,

dwz dat een kalifaatachtige situatie alleen mag ontstaan via democratie, maar zo'n situatie kan met evenveel reden ook weer verdwijnen, wanneer men daarvoor stemt !

In Algerije heeft men aan het begin van de jaren negentig het FIS toegelaten, die toen deze de verkiezingen won in 1992 meteen werd verboden,

Dat is natuurlijk om moeilijkheden vragen, wanneer je een partij toelaat die eigenlijk anti-democratisch is.

En dat hebben de Algerijnen geweten, een decennium van terreur door de GIA, de gewapende tak van het FIS.

idris
14-01-05, 22:47
Een expliciet akalifatische, seculiere Islam(partij), bekent ook antifascistische kleur !

Maarten
15-01-05, 07:14
Sex dient ook opgenomen te worden in het Huurrecht, het Erfpachtsrecht, het recht van Overpad, en het recht van Beklemming.
Verder in het Vennootschapsrecht, en de wet op de Economische Mededinging.
Ik snap trouwens niet dat het Belastingrecht de zaak over het hoofd gezien heeft..

Proselyte
17-01-05, 18:47
Geplaatst door Maarten
Sex dient ook opgenomen te worden in het Huurrecht, het Erfpachtsrecht, het recht van Overpad, en het recht van Beklemming.
Verder in het Vennootschapsrecht, en de wet op de Economische Mededinging.
Ik snap trouwens niet dat het Belastingrecht de zaak over het hoofd gezien heeft..

over sexualiteit kun je wel discussieren,
bv of SM wel zo goed is voor je persoonlijkheid,
of anale penetratie wel hychiënisch is etc,


maar over sexuele voorkeur kun je helemaal niets zeggen, deze is (als het ware) door G-d gegeven,

homofilie is geen homosexualiteit, anderson meestal wel !

Proselyte
17-01-05, 18:55
Geplaatst door idris
Een expliciet akalifatische, seculiere Islam(partij), bekent ook antifascistische kleur !


Wanneer iedereen moet tekenen en dat wil je, is het nog niet zo'n gek idee !


hoewel bij de joden en de christenen de staat en het geloof veel meer gescheiden zijn, binnen de leer,

geef de keizer wat des keizer's is, is een bekende bijbelse uitdrukking in de spreektaal !