PDA

Bekijk Volledige Versie : Prins Charles 'stuurt' zonen voor straf naar Auschwitz



Mark
14-01-05, 08:50
Prins Charles 'stuurt' zonen voor straf naar Auschwitz

Uitgegeven: 14 januari 2005 07:29
Laatst gewijzigd: 14 januari 2005 07:29

LONDEN - Prins Charles heeft zijn zonen prins William en prins Harry bevolen een bezoek aan het concentratiekamp Auschwitz te brengen om meer te leren over de holocaust door de nazi's. Met de maatregel wil hij de 2O-jarige prins Harry straffen voor het dragen van een nazi-uniform met swastika op een feest afgelopen weekeinde, aldus het tabloid The Sun vrijdag.

Ook de 22-jarige prins William zou boete moeten doen. Volgens The Sun is prins Charles kwaad dat zijn oudste zoon prins Harry niet van zijn stommiteit heeft weerhouden.






wat een nep straf, het is alleen maar een bezoek, ze hoeven niet eens te blijven.

Eke
14-01-05, 09:07
Ach, Mark, het is eigenlijk nog maar een schoolkind. Laat me het uitleggen. Hoe oud was hij nu nog eigenlijk toen hij zijn moeder verloor ? 12 jaar, 14 jaar ? In ieder geval stelde hij nog niet zoveel voor. Er gaat heel veel energie zitten in het verwerken van de moord op je moeder...en Pa ook nog duidelijker met zijn liefje in Harry's leven. Hij is volgens mij jonger op bepaalde gebieden daardoor. Dat zachte mannetje wilde er als een slechterik uitzien....hij wist wel dat ie te oud zou zijn voor Gargamel of Kapitein Haak..
Dan maar iets anders "spannends". STOM natuurlijk, dat ontken ik niet.
Ik ben het eens met vader Charles. Het bezoek zal hard aankomen bij de gevoelige adolescent die zo graag groot en stoer wil zijn.

Mark
14-01-05, 11:16
Je bent nooit te oud om Gargamel te zijn....

Eke
14-01-05, 11:21
Geplaatst door Mark
Je bent nooit te oud om Gargamel te zijn....


:fparty: ik zal het onthouden.

lekker op Smurfen jagen op dat feest...

Spoetnik
14-01-05, 15:06
Dit hele incident lijkt me toch vooral een afleidingsmethode..

Toevalligerwijze accepteerde Mark Tatcher dezelfde dag zijn schuld in de coup poging in Equatorial Guinee.

Of ben ik nu gewoon weer een malle complotterrorist?

Bofko
14-01-05, 15:20
Geplaatst door Spoetnik
Dit hele incident lijkt me toch vooral een afleidingsmethode..

Toevalligerwijze accepteerde Mark Tatcher dezelfde dag zijn schuld in de coup poging in Equatorial Guinee.

Of ben ik nu gewoon weer een malle complotterrorist?

:duim: Een persiflage is altijd welkom.

Spoetnik
14-01-05, 15:24
Het thema van het feestje was: De kolonialen en de inboorlingen.. :haha:

Het kan bijna niet opzichtiger.

mark61
14-01-05, 16:56
Geplaatst door Bofko
:duim: Een persiflage is altijd welkom.

Nee joh, hij meent het hoor...:vreemd:

Thatcher belde vanuit zijn cel in, what's it? Joburg?, ff Harry of die ff als nazi verkleed naar een feestje wilde gaan, euhh, correctie, belde eerst de organisatoren of ze op de dag van de uitspraak een feestje wilden organiseren etc.

mark61
14-01-05, 16:58
Volgens mij heeft Thatcher alleen toegegeven per ongeluk zijn helicopter aan de buurman te hebben uitgeleend zonder te vragen waar het voor was. Hoe je met een helicopter van Zuid-Afrika naar Equatoriaal Guinee moet komen is mij nog ff onduidelijk, maar goed, daar is vast ook wel een theorie over.

Spoetnik
14-01-05, 17:00
Geplaatst door mark61
Nee joh, hij meent het hoor...:vreemd:

Thatcher belde vanuit zijn cel in, what's it? Joburg?, ff Harry of die ff als nazi verkleed naar een feestje wilde gaan, euhh, correctie, belde eerst de organisatoren of ze op de dag van de uitspraak een feestje wilden organiseren etc.

Er zat genoeg tijd tussen om zoiets te regelen in elk geval. Al zal Mark het niet zelf hebben geregeld... maar zijn invloedrijke familie is vast instaat om iets op te zetten. :boogie:

mark61
14-01-05, 17:17
Geplaatst door Spoetnik
Er zat genoeg tijd tussen om zoiets te regelen in elk geval. Al zal Mark het niet zelf hebben geregeld... maar zijn invloedrijke familie is vast instaat om iets op te zetten. :boogie:

Theoretisch wel. Ze hebben Pinochet ook vrij gekregen.

Weet jij hoe je met een helicopter van ZA naar EG vliegt?

Spoetnik
14-01-05, 17:26
Geplaatst door mark61
Theoretisch wel. Ze hebben Pinochet ook vrij gekregen.

Weet jij hoe je met een helicopter van ZA naar EG vliegt?

Hij zou volgens de persberichten een helicopter gefinancieerd die de huurlingen zouden gebruiken tijdens hun couppoging. Voor het vervoer haddden ze een vliegtuig gecharterd die aan de grond werd gezet in Zimbabwe.

Overigens ben ik benieuwd naar het lot van de huurlingen in Zimbabwe.. Die zullen er niet zo makkelijk vanaf komen, vrees ik voor hen.

mark61
14-01-05, 17:29
Geplaatst door Spoetnik
Hij zou volgens de persberichten een helicopter gefinancieerd die de huurlingen zouden gebruiken tijdens hun couppoging. Voor het vervoer haddden ze een vliegtuig gecharterd die aan de grond werd gezet in Zimbabwe.

Overigens ben ik benieuwd naar het lot van de huurlingen in Zimbabwe.. Die zullen er niet zo makkelijk vanaf komen, vrees ik voor hen.

Ow, met een vliegtuig. Vandaar.

Eh, ik zag ze gisteren op het journaal vrolijk rondhuppelen op de binnenplaats van een Zimbabweaanse gevangenis. De leider kreeg geloof ik 1 jaar of zoiets. Zeker een dealtje met Mugabe. Krijgt nu ook een aandeel EG.

Spoetnik
14-01-05, 17:29
Arrest that was like a far-fetched novel

FRED BRIDGLAND
IN JOHANNESBURG

MARK Thatcher was arrested at his luxury Cape Town home last August and charged with violating South Africa’s anti-mercenary laws.

He was released on bail of £167,000, believed to have been paid by his mother, and ordered to report daily to his local police station.

His arrest, in a plot that Frederick Forsyth and Graham Greene might have found too preposterous to sell as a novel, followed the detention in Zimbabwe of Simon Mann, an Eton-educated Scots Guardsman who happens also to be the son of a former England cricket captain.

Arrested with Mann were 69 alleged mercenaries who had landed in an ageing Boeing 727 in a darkened corner of Harare International Airport, apparently to pick up arms for the attempt to overthrow President Obiang Nguema.

Mann, who also served in the SAS, was sentenced to seven years’ imprisonment in Zimbabwe’s grim Chikurubi prison for illegally trying to buy arms in Zimbabwe.

Thatcher’s role, according to several mercenaries who turned state witnesses against him, was to finance the helicopter that was modified to be used as a gunship to provide air cover for the mercenaries as they stormed the presidential palace in Malabo. It was also to double as an ambulance in case of casualties.

The rewards for Thatcher, Mann and a web of other coup leaders and financiers were said to be a share of Equatorial Guinea’s oil profits and lucrative jobs providing security for a new president and his government.
http://thescotsman.scotsman.com/international.cfm?id=42422005

Zeven jaar voor de coup leider.

mark61
14-01-05, 17:35
Geplaatst door Spoetnik
Zeven jaar voor de coup leider.

Gek, op de VRT zeiden ze beslist wat lagers.

In any case, tis niet zo veel. Al vraag ik me af welk land er nou wetten heeft die een buitenlander verbieden om weer in een ander land te gaan knallen. Ws. veroordeeld voor verboden wapenbezit en illegal entry of zo? Vliegtuig niet APK?