PDA

Bekijk Volledige Versie : Moslimterroristen op zoek naar een goede electricien



Marsipulami
14-01-05, 21:25
Bom in kathedraal niet ontploft door verkeerde verbinding draden


Geplaatst op 14/1 '05 om 15:54u
Door Theo Borgermans


COTABATO (RKnieuws.net) - Er werd een krachtig springtuig ontdekt in een Filippijnse katholieke kathedraal. Dat het springtuig niet tot ontploffing kwam, is enkel te danken aan het feit dat de draden verkeerd verbonden werden.


Het springtuig werd ontdekt in een mand rijst, die in de Zuid-Filippijnse stad Cotabato aan een parochiepriester gegeven werd. Volgens de politie wilden de daders duidelijk een slachting aanrichten onder de gelovigen. De politie riep zowel moslims als christenen op tot voorzichtigheid voor nieuwe aanslagen.

Eerder al brachten leden van het Moro Islamitische Bevrijdingsleger (MILF) springtuigen tot ontploffing. De islamitische rebellenbeweging streeft naar de onafhankelijkheid van Mindanoa. (tb)

Breez
14-01-05, 21:27
MILF?

~Panthera~
14-01-05, 21:29
WTF?

Blade20
14-01-05, 22:40
Omg!!

Zelfs ik kan een bom maken met een electricsch ontsteker, en daar heb ik mijn electordiploma's heus niet voor nodig om dat te doen (al heb ik ze wel).

Beetje domme fout, maarja wat verwacht je dan ook van een radicaal fundamentalistische Moslimterrorist.

Marsipulami
14-01-05, 23:09
Geplaatst door Blade20
Beetje domme fout, maarja wat verwacht je dan ook van een radicaal fundamentalistische Moslimterrorist.

Je moet niet zo denigrerend spreken over de vakkennis van mijn moslimfundamentalistische medemensen. Die man was waarschijnlijk gewoon zenuwachtig toen hij dat tuig in elkaar zat te knutselen.

observer
14-01-05, 23:28
Geplaatst door Marsipulami
Je moet niet zo denigrerend spreken over de vakkennis van mijn moslimfundamentalistische medemensen. Die man was waarschijnlijk gewoon zenuwachtig toen hij dat tuig in elkaar zat te knutselen. helaas niet zenuwachtig genoeg om de bom in zijn handen te doen ploffen

mark61
15-01-05, 02:50
Tis de Voorzienigheid, kan niet anders. Allah is tegen kafirtechniek, dat lijkt me wel duidelijk.

Zwarte Schaap
15-01-05, 03:14
Geplaatst door Marsipulami
Je moet niet zo denigrerend spreken over de vakkennis van mijn moslimfundamentalistische medemensen. Die man was waarschijnlijk gewoon zenuwachtig toen hij dat tuig in elkaar zat te knutselen.

Het kan ook een angst/haatzaaier zijn die expres de ontsteking niet (of verkeerd) aansloot. Die haatzaaier hoeft niet per definitie een moslim te zijn.

mark61
15-01-05, 03:18
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het kan ook een angst/haatzaaier zijn die expres de ontsteking niet (of verkeerd) aansloot. Die haatzaaier hoeft niet per definitie een moslim te zijn.

De Filippijnen zijn geen Nederland. Daar is het nog lekker overzichtelijk. Hoewel je geloof ik twee versies van het MILF hebt.