PDA

Bekijk Volledige Versie : Vrouw vermoordt ontmaagde dochter in de USA (12)



Mark
15-01-05, 06:03
Vrouw vermoordt ontmaagde dochter in de USA (12)
- Bron: AP
Gepubliceerd: zaterdag 15 januari 2005 @ 02:11


Een Amerikaanse vrouw heeft haar twaalfjarige dochter vermoord nadat zij haar had verteld dat ze ontmaagd was. Tunisia Archie uit Alabama dwong haar dochter Jasmine bleekmiddel te drinken en bleef hierna net zo lang op haar zitten tot ze stierf. Dit heeft de politie vrijdag bekendgemaakt.

Het negenjarige broertje van het meisje werd gedwongen om toe te kijken. Volgens de politie dreigde ze hem ook te vermoorden als hij een traan zou laten om Jasmine. Archie verklaarde tegenover de politie gestoord te zijn geworden toen haar dochter haar vertelde dat ze ontmaagd was. De vrouw is aangeklaagd wegens moord en kan tot de doodstraf of levenslang worden veroordeeld.

Hninanl
15-01-05, 10:42
Het is te verschrikkelijk voor woorden.

Ps: waar is AHA? Kan ze nu geen link vinden tussen Islam en moord? Istaghfour Allah!

Zwarte Schaap
15-01-05, 11:07
Geplaatst door Hninanl
Het is te verschrikkelijk voor woorden.

Ps: waar is AHA? Kan ze nu geen link vinden tussen Islam en moord? Istaghfour Allah!

Het moeder heet Tunisia en het meisje Jasmine.

Hninanl
16-01-05, 19:37
Daarom, ik dacht even een open deur inslaan.

Kunnen de Nie-moslims weer bevestiging zoeken van zaken die er niet zijn.

Eke
16-01-05, 19:49
Laat ik duidelijk zijn : 12 jaar en dan ontmaagd....

(anno 2005 dan-in mijn geschiedenisboek op school stond ook een piepjong vorstelijk bruidje met piepjonge prins)

dat is niet iets om na te streven als moeder en als dochter.

maar is de schande dan zo groot dat het meisje dood moet ????

of was er een machtstrijd tussen moeder en dochter en heeft de dochter die 'gewonnen' aanvankelijk?

Malika22
16-01-05, 19:57
Wat een ziekelijke wijf is dat. De moeder natuurlijk.

Eke
16-01-05, 20:13
Geplaatst door Malika22
Wat een ziekelijke wijf is dat. De moeder natuurlijk.

bleekmiddel, Malika......van je eigen moeder..geen wonder dat je troost zoekt in de armen van je vriend..

Blade20
16-01-05, 21:05
12 jaar is jong, maar zeker geen uitzondering. Waar het om gaat is dat ze het met haar vriendje heeft gedaan en dat het haar keuze is.

Die moeder heeft gewoon eht recht niet om dat te doen. Het is de volledige verantwoordelijkheid van de dochter om dat te doen. Je kunt als ouder hooguit adviseren en je wensen zeggen maar niet iets gebieden in zo'n geval. En deze straf is natuurlijk al helemaal belachelijk.

Ik zal niet met de vinger wijzen naar het woord eerwraak omdat dit niet duidelijk is. Maar het is Iig wel erg egocentrisch aangezien ze enkel denkt aan haar eigen imago naar de buitenwereld en dat is ijdelheid....en dat is een hoofdzonde.

barneveld
16-01-05, 23:50
Geplaatst door Hninanl
Het is te verschrikkelijk voor woorden.

Ps: waar is AHA? Kan ze nu geen link vinden tussen Islam en moord? Istaghfour Allah!

ik heb gehoord dat Gert welders in amerika zit.
het is een hint

alah ouakbar wat zijn amerikanen voor monsters

Reina
22-09-05, 09:02
Echt erg.

Maar we weten nu allemaal 100 % zeker dat het meisje 'schoon' is gestorven en dus naar de hemel gaat Incha'allah.

Couscousje
22-09-05, 09:17
Geplaatst door Reina
Echt erg.

Maar we weten nu allemaal 100 % zeker dat het meisje 'schoon' is gestorven en dus naar de hemel gaat Incha'allah.

Schoon?

Door het bleekmiddel?

Cc

MaRiaH
22-09-05, 09:24
Lekkere moeder zeg..

12 jaar is natuurlijk wel erg jong..
maar met zo n moeder is het wel weer te begrijpen..

Een beetje moeder geeft haar leven voor haar kind ipv. het leven te nemen. En wat ze ook doen.. je blijft van ze houden..

het moederschap is zwaar..

Ik heb medelijden met dat zoontje van 9
die heeft nu niemand meer. :droef:

Reina
22-09-05, 09:28
Geplaatst door Couscousje
Schoon?

Door het bleekmiddel?

Cc

:hihi:

Voor al haar zonden die ze van af haar ongesteldheid heeft begaan.

David
22-09-05, 12:36
Geplaatst door Zwarte Schaap
Het moeder heet Tunisia en het meisje Jasmine.


Het Moeder moet in De Vuur.

delirious
22-09-05, 12:56
Geplaatst door David
Het Moeder moet in De Vuur.

Dat Moeder moet in die Vuur.

Zwarte Schaap
22-09-05, 13:30
Geplaatst door David
Het Moeder moet in De Vuur.

Dan kan Het homo met de vader er vandoor.

Reina
22-09-05, 14:28
Geplaatst door David
Het Moeder moet in De Vuur.

Het moet eerst mishandeld worden.