PDA

Bekijk Volledige Versie : El Mouni betrokken bij bus ongeluk Saudi Arabie.



ALIGHATAR
16-01-05, 15:55
El mouni zou in de bus gezeten te hebben die vorige week een ongeluk kreeg.Hij zou in het ziekenhuis zitten.

Ik weet niet of het waar is ,maar ik heb het nu van twee mensen gehoord.Mischien dat de grote verklikker van maroc.nl het nieuws wil inlichten.

barneveld
16-01-05, 17:39
Geplaatst door ALIGHATAR
El mouni zou in de bus gezeten te hebben die vorige week een ongeluk kreeg.Hij zou in het ziekenhuis zitten.

Ik weet niet of het waar is ,maar ik heb het nu van twee mensen gehoord.Mischien dat de grote verklikker van maroc.nl het nieuws wil inlichten.

de meest inzitende waren uit de regio arnhem. wat ik gehoord heb.hecht geen waarde aan mijn antwoord het kan fout zijn.

taouanza
16-01-05, 18:10
Sheik AlMoumni zat in de bus ja.

Zwarte Schaap
16-01-05, 18:37
Geplaatst door barneveld
de meest inzitende waren uit de regio arnhem. wat ik gehoord heb.hecht geen waarde aan mijn antwoord het kan fout zijn.

Als ik het goed heb is de vrouw die overleden is afkomstig uit Rotterdam.

Blade20
16-01-05, 18:42
Wie is die gast?

barneveld
16-01-05, 18:59
Geplaatst door Zwarte Schaap
Als ik het goed heb is de vrouw die overleden is afkomstig uit Rotterdam.


Ik heb gehoord dat ze uit arnehem kwam

barneveld
16-01-05, 19:01
http://img124.exs.cx/img124/8121/schilderijchr5eq.jpg

mark61
16-01-05, 21:05
Geplaatst door barneveld
Ik heb gehoord dat ze uit arnehem kwam

De meesten komen uit Rotterdam.

Dutchguy
16-01-05, 21:22
Betreft het hier DE El Moumni?

mark61
16-01-05, 21:39
Geplaatst door Dutchguy
Betreft het hier DE El Moumni?

Yep.

Blade20
16-01-05, 21:46
Ow, ik heb gelezen wie het is, die gast.

Dacht al dat het erg zou zijn, laat hem maar lekker daar blijven. Die gast is geen aanwinst voor de wereld of de Islam.

taouanza
16-01-05, 23:10
Geplaatst door Blade20
Ow, ik heb gelezen wie het is, die gast.

Dacht al dat het erg zou zijn, laat hem maar lekker daar blijven. Die gast is geen aanwinst voor de wereld of de Islam.

Aldus Einstein.:moe:

Blade20
16-01-05, 23:13
Geplaatst door taouanza
Aldus Einstein.:moe:

Die eer verdien ik niet.

Dutchguy
16-01-05, 23:37
Geplaatst door Blade20
Ow, ik heb gelezen wie het is, die gast.

Dacht al dat het erg zou zijn, laat hem maar lekker daar blijven. Die gast is geen aanwinst voor de wereld of de Islam.

Mee eens.

taouanza
16-01-05, 23:41
Geplaatst door Dutchguy
Mee eens.

:moe:

Dutchguy
16-01-05, 23:47
Geplaatst door taouanza
:moe:

Wat men zaait oogst men.

taouanza
16-01-05, 23:54
Geplaatst door Dutchguy
Wat men zaait oogst men.

Als een moslim dat zegt over Theo of Ayaan krijgen ze gelijk een moord in de schoenen geschoven. Wat ben je toch weer heeeeeerlijk consequent.

En een onafhankelijke imam met hart voor zijn gemeenschap moet het land uit.
Terwijl haatzaaiers op handen worden gedragen.

Ik ben erg onder de indruk van je selectieve verontwaardiging.

Dutchguy
17-01-05, 00:28
Geplaatst door taouanza
Als een moslim dat zegt over Theo of Ayaan krijgen ze gelijk een moord in de schoenen geschoven. Wat ben je toch weer heeeeeerlijk consequent.

En een onafhankelijke imam met hart voor zijn gemeenschap moet het land uit.
Terwijl haatzaaiers op handen worden gedragen.

Ik ben erg onder de indruk van je selectieve verontwaardiging.

Deze man noemt homosexualiteit een ziekte en je verwacht mijn sympathie voor hem.
Sorry, no can do.

taouanza
17-01-05, 00:30
Geplaatst door Dutchguy
Deze man heeft homosexualiteit een ziekte genoemd en je verwacht mijn sympathie voor hem.
Sorry, no can do.

Je hoeft hem niet sympathiek te vinden.

Ansari
17-01-05, 01:04
Geplaatst door Dutchguy
Deze man noemt homosexualiteit een ziekte en je verwacht mijn sympathie voor hem.
Sorry, no can do.


Beetje respect aub [taouanza]

Zwarte Schaap
17-01-05, 01:19
Geplaatst door Dutchguy
Deze man noemt homosexualiteit een ziekte en je verwacht mijn sympathie voor hem.
Sorry, no can do.

Als de americanen wapens willen maken die homosexualitiet opwekken zet het mij wederom aan het denken. Wat vind je trouwens van het Amerikaanse idee dat homosexualiteit een leger kapot maakt?

Dutchguy
17-01-05, 01:37
Geplaatst door Ansari


Als dat jouw waarheid is veel plezier ermee.

Dutchguy
17-01-05, 01:38
Geplaatst door Zwarte Schaap
Als de americanen wapens willen maken die homosexualitiet opwekken zet het mij wederom aan het denken. Wat vind je trouwens van het Amerikaanse idee dat homosexualiteit een leger kapot maakt?

Lijkt mij een broodje aap verhaal dat niet serieus te nemen is. Mind you, als ze zo'n bom zouden kunnen maken zouden ze het doen want daar zijn die Yanks gek genoeg voor.

mark61
17-01-05, 01:38
Geplaatst door Dutchguy
Als dat jouw waarheid is veel succes jongen.

Man hou op je gaat toch niet in op zo'n beroerde provocatie. Gun hem minstens de kans zijn techniek bij te schaven.

Dutchguy
17-01-05, 01:42
Geplaatst door mark61
Man hou op je gaat toch niet in op zo'n beroerde provocatie. Gun hem minstens de kans zijn techniek bij te schaven.

Ach ja, ik heb mijn rempunt weer eens gemist. ;)

rikkie
17-01-05, 08:33
Geplaatst door Ansari
Dat is het toch ook. Moet je tegenwoordig het land uitgeschopt worden als er feiten worden vermeld?

Edit[taouanza]

Vrede
17-01-05, 10:54
Wilt u zo vriendelijk zijn grof taalgebruik niet te quoten Dank u.[taouanza]

IbnRushd
17-01-05, 11:28
Geplaatst door mark61
Man hou op je gaat toch niet in op zo'n beroerde provocatie. Gun hem minstens de kans zijn techniek bij te schaven.

Dé held, dé redder van de homofielen :stout:

David
17-01-05, 11:50
Geplaatst door Zwarte Schaap
Als de americanen wapens willen maken die homosexualitiet opwekken zet het mij wederom aan het denken. Wat vind je trouwens van het Amerikaanse idee dat homosexualiteit een leger kapot maakt?


Het is geen bom die homosexualiteit gaat "opwekken", maar een bom waar een chemische stof in zit die alle sexuele remmingen wegneemt, zodat iedereen op iedereen duikt zonder onderscheid des persoons. Of zo'n bom daadwerkelijk gemaakt kan worden weet ik niet, maar dat was in ieder geval het verhaal, voordat het hier op maroc.nl behendig verdraaid werd.

En of homosexualiteit een leger kapot maakt is maar zeer de vraag. De oude Spartanen dachten daar in ieder geval heel anders over. Wat een leger wél kan ondermijnen is dat binnen een leger de ene groep (hetero's) een andere groep (homo's) het leven zuur maakt. Dat komt de eenheid en moreel niet echt ten goede.

Bofko
17-01-05, 12:14
Geplaatst door David
Wat een leger wél kan ondermijnen is dat binnen een leger de ene groep (hetero's) een andere groep (homo's) het leven zuur maakt. Dat komt de eenheid en moreel niet echt ten goede.

Een groep homo's die een groep hetero's het leven zuur maakt is naar mijn weten nog nooit gebeurd.

David
17-01-05, 12:25
Geplaatst door Bofko
Een groep homo's die een groep hetero's het leven zuur maakt is naar mijn weten nog nooit gebeurd.


Is vast ook wel eens gebeurd hoor.

Mill
17-01-05, 12:30
Een groep homo's die een groep hetero's het leven zuur maakt is naar mijn weten nog nooit gebeurd.

Men2Be. En hoe.

David
17-01-05, 12:33
Geplaatst door Mill
Men2Be. En hoe.


En de dansers van Madonna bij de Blond Ambition tour. Allemaal nichten, één heterootje. Het arme kind had geen leven tussen al die kutnichten. De meerderheid perst de minderheid, what else is new?

Bofko
17-01-05, 12:34
Geplaatst door Mill
Men2Be. En hoe.
:roker: Hoe dan ?

Mill
17-01-05, 12:39
Geplaatst door Bofko
:roker: Hoe dan ?

Heb je ze wel eens zien optreden, met die Bijenkorf-jeugdafdeling styling van ze?

David
17-01-05, 12:40
Geplaatst door Mill
Heb je ze wel eens zien optreden, met die Bijenkorf-jeugdafdeling styling van ze?


Wat heeft slechte styling te maken met een grope homo's die een paar hetero's pesten?

Bofko
17-01-05, 12:43
Geplaatst door Mill
Heb je ze wel eens zien optreden, met die Bijenkorf-jeugdafdeling styling van ze?

Nee, dus even gegoogeld.
Maar psychische martelingen zijn inderdaad vaak erger dan fysieke.:D

Dutchguy
17-01-05, 16:16
Geplaatst door Mill
Men2Be. En hoe.

En onderschat Gerard Joling niet, die kan hele meutes hetero's Ahoy binnen stouwen om ze dan een paar uur flink te pesten.

prikkerd
17-01-05, 16:44
Geplaatst door Blade20
Ow, ik heb gelezen wie het is, die gast.

Dacht al dat het erg zou zijn, laat hem maar lekker daar blijven. Die gast is geen aanwinst voor de wereld of de Islam.

En dan gaan janken als iemand wilders de dood wenst......



een spiegel? wat is dat?

:fpotver:

taouanza
17-01-05, 17:24
Geplaatst door Bofko
Nee, dus even gegoogeld.
Maar psychische martelingen zijn inderdaad vaak erger dan fysieke.:D

Je hebt soms echt zieke humor. Ik vraag me af wat hier aan zo grappig is.:mad:

Bofko
17-01-05, 18:41
Geplaatst door taouanza
Je hebt soms echt zieke humor. Ik vraag me af wat hier aan zo grappig is.:mad:

Huhh.
Je hebt totaal niet in de gaten waar ik het over heb. En ook niks van de kontekst waarin iedereen op elkaar reageert.

Ik vergroot de situatie uit door een optreden van men2be een ´psychische marteling´ te noemen voor het publiek.Dit sluit aan op een reaktie van Mill. Dutchguy zegt later iets dergelijks over Gerard Joling.
Kan het onschuldiger ?

Deze communicatie-kortsluitingen heb ik altijd wel heel erg snel met jou.
Dus svp niet te snel met de term ´ziek´aan komen.

Blade20
17-01-05, 18:55
Geplaatst door prikkerd
En dan gaan janken als iemand wilders de dood wenst......



een spiegel? wat is dat?

:fpotver:

Als je een quote kan vinden van mij waarin ik dat zeg vindt ik het knap. Bovendien heb ik al elders op dit forum gezegd dat Wilders mijn respect kwijt is, dus je bent zowiezo te laat.

Ow ja; Een spiegel is een sterk reflecterend object waarin je jezelf kan zien en natuurlijk de rest van de omgeving wat in het bereik ligt.

Proselyte
17-01-05, 23:04
Geplaatst door taouanza
Aldus Einstein.:moe:

Aldus Zweistein, bedoel je !