PDA

Bekijk Volledige Versie : Poepende imams in het Cobramuseum



Doeschate
16-01-05, 17:49
Poepende imams in het Cobramuseum

In het Cobramuseum in Amstelveen is een expositie van zeer controversiële kunst van de Marokkaans-Nederlandse kunstenaar Rachid Ben Ali te zien.
De schilder maakte na de moord op Theo van Gogh 40 schilderijen waarin hij laat zien hoe hij over de islam denkt.
Het resultaat is heftig: neukende en uit hun mond poepende imams, naakte mannen en vrouwen met koranteksten op hun lichaam, en dat alles in een spoor van bloed en geweld. De schilderijen zijn nog tot en met 6 maart in het Cobramuseum te zien.

http://www.at5.nl/index.asp?newsid=4253

Mill
16-01-05, 17:49
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=126221

Doeschate
16-01-05, 17:57
Geplaatst door Mill
http://www.maroc.nl/nieuws/forums/showthread.php?s=&threadid=126221 Sorry, dit bericht heb ik over het hoofd gezien. Het bericht dat een Marokkaanse Nederlander het lef heeft zijn leven op het spel te zetten door kritiek op de islam te durven hebben maakt mijn hele dag goed. Hopelijk zullen vele moedige moslims zijn voorbeeld volgen!

Mill
16-01-05, 18:13
Geplaatst door Doeschate
Sorry, dit bericht heb ik over het hoofd gezien. Het bericht dat een Marokkaanse Nederlander het lef heeft zijn leven op het spel te zetten door kritiek op de islam te durven hebben maakt mijn hele dag goed. Hopelijk zullen vele moedige moslims zijn voorbeeld volgen!

Stel je niet zo aan.

Orakel
16-01-05, 18:17
Geplaatst door Doeschate
Sorry, dit bericht heb ik over het hoofd gezien. Het bericht dat een Marokkaanse Nederlander het lef heeft zijn leven op het spel te zetten door kritiek op de islam te durven hebben maakt mijn hele dag goed. Hopelijk zullen vele moedige moslims zijn voorbeeld volgen!

Het begrip moed is kennelijk sterk aan inflatie onderhevig, gezien de orgasmische vreugde die het aanschouwen van een Freudiaanse anale fase oproept.

:fpiraat:

Doeschate
16-01-05, 18:20
Geplaatst door Orakel
Het begrip moed is kennelijk sterk aan inflatie onderhevig, gezien de orgasmische vreugde die het aanschouwen van een Freudiaanse anale fase oproept.

:fpiraat: Laten we hopen dat deze kunstenaar geen beveiliging nodig zal hebben. Durf je daar een voorspelling over te doen?

Orakel
16-01-05, 18:25
Geplaatst door Doeschate
Laten we hopen dat deze kunstenaar geen beveiliging nodig zal hebben. Durf je daar een voorspelling over te doen?

Ja hoor. Als jij en anderen net zo als bij Submission euforisch gaan roepen dat ik en anderen hier aanstoot aan nemen, zoals we schijnbaar deden bij Submission, dan zal ie volgens de eufori een boel bescherming nodig hebben.

Doeschate
16-01-05, 19:01
Geplaatst door Orakel
Ja hoor. Als jij en anderen net zo als bij Submission euforisch gaan roepen dat ik en anderen hier aanstoot aan nemen, zoals we schijnbaar deden bij Submission, dan zal ie volgens de eufori een boel bescherming nodig hebben. Heerlijk, dit gevoel voor relativering, dachten we allemaal maar zoals jij.

Helaas, ik moet je uit de droom helpen. Er is onmiddelijk gevaar dat jou nog meer bedreigt dan mij. Ik ben bereid je daarbij te helpen.

Dat gevaar is het islamitisch radicalisme.

Goed, er zijn nog meer radicale gevaren, waaronder ikzelf. Maar dat gevaar is slechts van metafysische aard.

Rabi'ah.
16-01-05, 20:02
Orakel en Mil....: :D