PDA

Bekijk Volledige Versie : dank je

karimira
17-01-05, 16:34
hallo hakima, ik ben jou heel erg dankbaar voor die gedichten .
Ik heb ze niet gebruikt waarvoor ik ze wou gebruiken ,maar ik zal ze altyd bewaren en terug denken aan jou dat je zooo lief bent dat je dat over hebt voor een vreemde,dat vind ik super.....
ik weet dat je 8jaar jonger bent dan mij maar toch wil ik je leren kennen omdat jij toch wel speciaal voor me bent en ik zou t kei leuk vinden als ik je een keertje uiteten mag nemen dus ik wacht op jou reaktie.....in iedergeval hartstikke bedankt daarvoor en hoop je n keertje te ontmoeten...xxx karim...beslama lieve Hakima...

Hakima10
18-01-05, 06:22
Salaam,

Hey hoe gaat het ermee? spijtig dat je het niet hebt gebruikt, maarja, ow en zoals ik het al hebt gezegt het is GRAAG GEDAAN, echt waar, en ja over die 'situatie' je hebt het goed aangepakt!, (Hamdl. dat er nog iemand zoals jou bestaat)
Eeeen over dat uiteten, jah ik wil je gewoon zeggen dat ik niet een type ben van afspreken, alle het is niet negatief bedoelt hoor, maar we kunnen ZEKER wel contact met elkaar bijleggen, alle je weet wel wat ik bedoel hé, want eerlijk gezegt ISLAM staat bij mij in de eerste plaats alle zo bij iedereen Insha'Allah, allé als ik Insha'Allah klaar ben om te trouwen dan trouw ik liever op een islamitisch manier, alle ik zeg nu niet dat ik ga trouwen,maar jah zo moet je weten dat ik in elkaar zit( ik zit wat te zagen maar ja zoals altijd hoor)

Moehiem het is echt héééééééééééééél graag gedaan, en Insha'Allah hebben we nog wel contact met elkaar!!

Groetjes Hakima

JamaL_JamaL
13-02-05, 19:27
oeeehhh tortelduifjes :melig2: :melig2:

Hakima10
14-02-05, 06:47
Hehe, nee nee, we zijn geen koppel hoor, :bril: