PDA

Bekijk Volledige Versie : gezocht: Yassin s. uit Den Haag

islamatic girl
19-01-05, 06:07
salaam alaykoum wr wb,

lieve mensen, voor al de mensen die niet uit Den Haag komen, en alleen maar stomme reacties schrijven, keer maar terug van waar je gekomen bent, ik heb jullie alvast niet nodig... .

Ik ben opzoek naar een hele goede vriend van mijn hartsvriendin.
ze heeft hem leren kennen in Marokko (Asilah), ongeveer twee jaar geleden. Hij heeft altijd gevoelens gehad voor haar en wachtte jaren op haar. Vorige zomer voor mijn vriendin kon vertellen dat ze ook gevoelens had voor hem, is hij plots zonder enige afscheid vertrokken.
we hebben hem zitten zoeken, en de info na al die zoektocht wil ik graag meedelen, in de hoop dat jullie ons verder kunnen helpen.

NAAM: Yassin Samadi
ADRES: Delagoastraat, te Schilderswijk, Den Haag
UITERLIJK: lang, bruin, goude tand.
ANDERE: hij heeft een broertje die Ayoub heet, en gebruikt
speciale gel die van een surinaamse winkel komt.

We kennen iemand die beweert dat hij in de gevangenis zit, en het kan best zijn dat het waar is. Als het zo is, kunnen jullie ons dan mss weten te vertellen wanneer hij precies vrij komt?

Alvast bedankt voor de serieuze reacties!

Moge Allah SWT over jullie waken, (Amien),

Wa salaam alaykoum wr wb

Karima

Rachid4ever
21-01-05, 20:02
Beste zuster,

Als je een groot vermoeden hebt dat ie vast zit, kun je bij de Rechtbank in Den Haag vast het een en ander te weten komen over wanneer die vrij komt en of ie ook werkelijk vast zit. Tevens zou je bij het stadsdeel er achter kunnen komen op welk adres hij of zijn familie op dit moment staat ingeschreven. Mocht ie verhuisd zijn, wellicht hebben zij daar ook info van.

Ik wens jou en je vriendin veel succes met de zoektocht en inchallah komt ie wel boven water. En als ze echt voor elkaar bestemd zijn komt inchallah wel goed.

Wa Salaam,

islamatic girl
22-01-05, 05:52
salaam alaykoum wr wb rachid4ever,

Ik wil je alvast een Mabroek El 3ied toewensen!
Moge Allah je gezondheid behouden en je helpen om je het rechte pad blijven te volgen! (Amien)

En nu wil ik je bedanken voor je reactie. Wanhopig hebben men vriendin en ik zitten wachten op een en na al die dagen hebben we tenminste een serieuze reactie van je gehad. Bedankt voor de moeite die je gedaan hebt! Moge Allah SWT je belonen (Amien).

Karima

wa salaam alaykoum wr wb

Rachid4ever
22-01-05, 18:23
Dank je wel. Jullie ook nog een Eid Mubarak Sa3eed.

Ik hoop dat jullie hem snel zullen vinden. Heb vooral geduld en vertrouw op allah. INA ALLAH MA3A SABIREEN.

Wa salaam,
Rachid

Hakima10
27-01-05, 05:40
heeey girl, hahaha spijtig nog altijd geen reactie hé, mensen uit Denhaag het is echt DRINGENT, als jullie ook in zo'n situatie zitten zouden jullie toch ook willen dat we gaan helpen, ewa op wat wachten jullie dan?? ( ps dat 'meisje' blijft maar zagen over hem, hij is Insh'Allah de ware voor hem) met andere woorden als je kan helpen laat dan iets weten, we zullen jullie echt dankbaar zijn!! En karima die verassing is er bijna hé,hehe w8 maar af,

Moehiem,alvast bedankt voor onze reactie, en karima heb geduld, :strik:

XxX jes Hakima

MissCousCous
31-01-05, 12:13
salaam dames,
ik raad jullie aan om ook zo een topic op marokko.nl te zetten want misschien maak je daar meer kans om hem te vinden aangezien heel veel mensen daar uit denhaag komen..
maar meiden ik heb een hoop familie in den haag dus ik zal het wel aan neven van mij vragen misschien kunne ze mij wel meer vertellen en hou ik jullie zeker op de hoogte

een hele dike kus! en wens jullie verder nog veel succes

Hakima10
01-02-05, 05:37
Hey, het is lief dat je het gaat doen, alleje aan je neven vragen, bedankt daarvoor :tik:
En ja we hebben deze advertentie ook op marokko.nl gezet, maar geen reactie precies, spijtig hé,
Maar nogmaals bedankt , dat je het wilt doen,

Grzt Hakima