PDA

Bekijk Volledige Versie : Pers qatar doet mee aan hetze tegen marokkaanse jongeren in Nederland



Mark
19-01-05, 15:45
Geloof het of niet maar de Nederlandse film Shouf Shouf Habibi draait hier in Doha in de bioscoop.

Aangekondigt als de "european box office hit"

In de krantenartikelen wordt helaas vermeldt dat er rellen waren in Nederland door Marokaanse jongeren in de bioscoop.... en dat die jongeren de boodschap van de film dus niet hadden begrepen...

Houdt het nergens op?

:eek:

Mill
19-01-05, 15:47
Geplaatst door Mark
Geloof het of niet maar de Nederlandse film Shouf Shouf Habibi draait hier in Doha in de bioscoop.

Aangekondigt als de "european box office hit"

In de krantenartikelen wordt helaas vermeldt dat er rellen waren in Nederland door Marokaanse jongeren in de bioscoop.... en dat die jongeren de boodschap van de film dus niet hadden begrepen...

Houdt het nergens op?

:eek:

Stijgt er in Qatar ook gejuich op in de zaal als die jongen z'n ongehoorzame zus neerhoekt? :schrik:

Mark
19-01-05, 15:51
Geplaatst door Mill
Stijgt er in Qatar ook gejuich op in de zaal als die jongen z'n ongehoorzame zus neerhoekt? :schrik:

lichamelijk contact tussen mannen en vrouwen in films wordt er hier helaas uitgeknipt

bah de komende 5 dagen zijn al die bedrijven waar ik mee werk dicht vanwege Eid. Lekker is dat.

Spoetnik
19-01-05, 16:01
Ben je al naar een publieke handafhakking geweest? Of doen ze daar niet aan in Doha?

Batin
19-01-05, 16:10
Geplaatst door Mark
lichamelijk contact tussen mannen en vrouwen in films wordt er hier helaas uitgeknipt

bah de komende 5 dagen zijn al die bedrijven waar ik mee werk dicht vanwege Eid. Lekker is dat.

Dat wordt vervelen. :hihi:

Mark
19-01-05, 16:14
Geplaatst door Spoetnik
Ben je al naar een publieke handafhakking geweest? Of doen ze daar niet aan in Doha?

die tickets zijn altijd binnen een half uur weg :(

gelukkig is er nog het vuurwerk morgen

Eke
19-01-05, 16:16
Mark, hoe gaat het met jou en je vrouw in Qatar ? En is de film Nederlands gesproken en met ondertiteling of spreken de Nederlandse sterren arabisch?

JobHopper
19-01-05, 16:17
Geplaatst door Mark
Geloof het of niet maar de Nederlandse film Shouf Shouf Habibi draait hier in Doha in de bioscoop.

Aangekondigt als de "european box office hit"

In de krantenartikelen wordt helaas vermeldt dat er rellen waren in Nederland door Marokaanse jongeren in de bioscoop.... en dat die jongeren de boodschap van de film dus niet hadden begrepen...

Houdt het nergens op?

:eek:

En .... publiekstrekker ?

Julien
19-01-05, 16:23
:hihi: ga je naar het andere eind van de wereld, kom je nog in aanraking met Nederlandse problemen .. dat lijkt me echt irri :)

Rabi'ah.
19-01-05, 17:03
Geplaatst door Julien
:hihi: ga je naar het andere eind van de wereld, kom je nog in aanraking met Nederlandse problemen .. dat lijkt me echt irri :)

Inderdaad.

Hell, alsof NL zo interessant is. :moe:

observer
19-01-05, 20:25
Geplaatst door Mark
lichamelijk contact tussen mannen en vrouwen in films wordt er hier helaas uitgeknipt

bah de komende 5 dagen zijn al die bedrijven waar ik mee werk dicht vanwege Eid. Lekker is dat. qatar is toch nog wel beetje lol te beleven het is gaan SA toch

Mark
20-01-05, 05:51
Het is inderdaad geen SA.... een stuk relaxter, maar het is wel wat stricter dan VAE of Bahrain. Er is gewoon vrij weinig hier, qua nightlife oid. Daar moet je hier ook niet voor heenkomen...

Verder kan ik jullie weinig melden aangezien ik als hardwerkende gastarbeider nog geen vrije dag heb gehad.

observer
20-01-05, 08:33
Geplaatst door Mark
Het is inderdaad geen SA.... een stuk relaxter, maar het is wel wat stricter dan VAE of Bahrain. Er is gewoon vrij weinig hier, qua nightlife oid. Daar moet je hier ook niet voor heenkomen...

Verder kan ik jullie weinig melden aangezien ik als hardwerkende gastarbeider nog geen vrije dag heb gehad.

zou zeggen dat daar zendingswerk te doen is

hardcore house

laat ze maar gabberen :wow:

Mark
20-01-05, 08:50
Nee nee ik respecteer de cultuur van mijn gesluierde meesters als een brave gastarbeider :cool: