PDA

Bekijk Volledige Versie : Stille tocht gaat niet door!



Arumi
20-01-05, 18:58
In overleg met de familie, heeft de burgermeester van Amsterdam besloten om de stille tocht niet door te laten gaan.

Ik zie dat er al een discussie gaande is
http://www.maroc.nl/forums/showthread.php?s=&threadid=126835

GeenKritiek
20-01-05, 19:02
Een stille tocht voor een tasjesdief? Ja hoor is he, dan kunnen we wel aan de gang blijven. Met alle respect voor de familie van de overledenen, het is heel triest wat er gebeurt is. Maar stille tochten zijn naar mijn mening toch echt bedoeld voor mensen die echt zonder geen enkele reden of alleen uit pure haat vermoord zijn. Zinloos geweld dus. Het is mij nog helemaal niet duidelijk of de bestuurder gericht de tasjesdief wou vermoorden als wraakactie of hem alleen wou klemrijden om haar tasje terug te krijgen. Als we voor elke crimineel die overleid een stille tocht gaan houden hebben we echt geen vrije dagen meer over in dit land.

fever
20-01-05, 23:14
Gellukig gaat het niet door, ik begrijp gewoon niet hoe zijn familie en vrienden in hun hoofd haalden om een stille tocht te houden voor een dief!!!!!!!!!!!!

Belachelijk voor woorden
Waar gaat het nou heen met de wereld, ik ben beu van de zogenaamde slachtoferrol

zijn ouders zouden hiervoor vervolgd moeten worden
geen wonder dat diegene gediscrimineert worden

Spoetnik
20-01-05, 23:17
Met alle respect voor alle mensen hier.. maar volgens mij was er nooit serieus sprake van een stille tocht.

Waarschijnlijk was het een ideetje van een journalist om dit een voorbijganger in de mond te leggen. Gebeurt wel vaker bij dit soort media hypes. :regie: