PDA

Bekijk Volledige Versie : Tasjesdief: Risico van het vak !



vgeld
20-01-05, 19:02
Ik vind de heisa over een tasjesdief een beetje overtrokken. Mocht ooit een tasjesdief het in zijn hoofd halen om aan mijn spullen te komen dan zal ik precies doen wat die mevrouw heeft gedaan. De familieleden van die jongen moet hun schande gaan begraven en stilletjes hun wonden gaan likken. Mevrouw had niet gevraagd om in deze ellende te zitten. Daarentegen was de tasjesdief wel op de hoogte van de risico’s van zijn brutaliteit.

Kasper
20-01-05, 19:08
Ik wil daar wel even een nuance in aanbrengen. De ouders zien die jongen natuurlijk niet als crimineel maar als zoon die criminele dingen doet. Maar ouders blijven altijd van hun kinderen houen denk ik. Ik vind het beledigend om hier neer te schrijven dat ze hun wonden moeten gaan likken. Met sterfgevallen moet je geen grappen maken, daar zijn ze te erg voor.

Dat neemt niet weg dat ik vind dat Ali el b. een kutmarokkaan was.

Spoetnik
20-01-05, 19:19
Geplaatst door PIK
Dat neemt niet weg dat ik vind dat Ali el b. een kutmarokkaan was.

Ik zou em graag een kutjochie noemen. Maar dat doe ik niet want hij is dood en over de doden niets dan goeds. (niet waar prins Bernhard? :p om nog maar weer even een manke vergelijking te maken)

vgeld
20-01-05, 19:20
Geplaatst door PIK
Ik wil daar wel even een nuance in aanbrengen. De ouders zien die jongen natuurlijk niet als crimineel maar als zoon die criminele dingen doet. Maar ouders blijven altijd van hun kinderen houen denk ik. Ik vind het beledigend om hier neer te schrijven dat ze hun wonden moeten gaan likken. Met sterfgevallen moet je geen grappen maken, daar zijn ze te erg voor.

Dat neemt niet weg dat ik vind dat Ali el b. een kutmarokkaan was.

Ik maak geen grappen ! Ik vind het erg voor zijn ouders maar hun zoon heeft deze ellende veroorzaakt en niemand anders.