PDA

Bekijk Volledige Versie : Boontje komt om z'n loontje(ali de tasjesdief)



tahir_the_pure
20-01-05, 19:11
Sorry maar ik heb geen medelijden met ali. Hij wordt gewoon gestraft door Allah voor zijn daden. Als hij dat tasje niet ging roven had hij nu nog geleefd.
Ali was zo'n goede jongen, maar hij was al wel veroordeeld voor een roofoverval op de xenos. Dus zo'n goede jongen was het nou ik weer niet.
Blijf van andermans eigendommen af. Ga werken voor je shit. Hopelijk leren als die andere dieven hiervan

En nu gaan die *******s van het OM die vrouw vervolgen wtf? Nederland is een kloteland, je kan hier niet eens je eigendommen beschermen zonder vervolgd te worden door die kankerlijers van justitie. Blijf van andermans eigendommen af. Ga werken voor je shit.

GeenKritiek
20-01-05, 19:32
Het recht in eigen hand nemen is simpelweg niet geoorloofd, anders krijgen we hier een heel ander soort samenleving waar niemand op zit te wachten. De mevrouw die Ali doodreed was simpelweg fout. Dat neemt niet weg dat pogingen tot stille tochten en het beschermen van de crimineel Ali ook zwaar overdreven is. Het verheffenen tot een held van dit figuur slaat nergens op. Ik ben blij dat de overgrote meerderheid op dit forum er hetzelfde over denkt.