PDA

Bekijk Volledige Versie : vreemd, vreemd, vreemd.....



Wadloper
20-01-05, 20:20
1. ik blijf dit een rare site vinden: marokkaans en islamitisch zouden synoniem aan elkaar zijn zou je denken. Ik zou denken dat je als Marokkaan ook atheist, joods of zelfs christelijk zou kunnen zijn. En als moslim kun je ook Nederlander of Belg zijn.

2. het is duidelijk dat weer het openbaar ministerie zich van een totaal ongeloofwaardige kant laat zien, waarbij slachtoffer en dader door elkaar worden gehaald. Deze mevrouw heeft al genoeg straf gehad op deze manier. Ze moet er maar mee leven de rest van haar leven dat het zo is gelopen. Dat ze nu ook nog voor moordenaar wordt gehouden is de wereld op zijn kop.
Wat ik verder niet begrijp is dat een deel van de Marokkaanse gemeenschap direct weer in de slachtofferrol duikt en roept dat hen wat is aangedaan met de dood van dit crimineeltje. Het zou goed zijn daarmee op te houden. Daarmee doen ze aan blokvorming, staan ze integratie in de weg. Je hoeft niet verantwoordelijk te zijn voor andere Nederlanders van Marokkaanse afkomst. En dus hoef je ook geen andere (foute) Marokkaanse Nederlanders te beschermen. Wat fout is, is fout. Schaamte staat hoog geschreven in de moslimwereld. Ik zou denken dat lieden die morgen een stille tocht willen houden, zich dan vooral zouden moeten gaan schamen voor degene waarvoor ze de straat opgaan.
Nu heeft deze mevrouw zonder opzet deze dief aangereden. Ik ken ook moslimlanden waar dieven handen wordt afgehakt voor dergelijke vergrijpen. Zouden mensen daar ook een stille tocht houden voor die arme diefen zonder handen????