PDA

Bekijk Volledige Versie : marrokanen wakker worden



jankaas
20-01-05, 21:33
Het wordt tijd dat de marrokaanse gemeenschap nu eens wakker wordt en stopt met dit soort gespuis te ondersteunen met stille tochten en gejank. Ali B was een crimineel en kreeg uiteindelijk waar die om vroeg. Dit soort mensen plaatst de gehele marrokaanse gemeenschap in een kwaad daglicht, net zo goed als de Tokkies dat met de autochtone nederlanders doen.

S@deeQ
20-01-05, 23:02
Geplaatst door jankaas
Het wordt tijd dat de marrokaanse gemeenschap nu eens wakker wordt en stopt met dit soort gespuis te ondersteunen met stille tochten en gejank. Ali B was een crimineel en kreeg uiteindelijk waar die om vroeg. Dit soort mensen plaatst de gehele marrokaanse gemeenschap in een kwaad daglicht, net zo goed als de Tokkies dat met de autochtone nederlanders doen.

Als zijn famillie een stille tocht of een concert wil geven om zijn dood te betreuren of te vieren ,wie ben jij om dat af te keuren en wie heeft jou wat gevraagd ?? :loog:

bemoeizuchtige lultje

Spoetnik
20-01-05, 23:12
Over de Tokkies gesproken, wanneer wordt de Nederlandse bevolking nou een keer wakker er realiseert het dat de Tokkies geen circusact is maar een criminele associale familie vol veelplegers? Van de buis ermee en in de bak.. ofzo!

jankaas
20-01-05, 23:30
Geplaatst door S@deeQ
Als zijn famillie een stille tocht of een concert wil geven om zijn dood te betreuren of te vieren ,wie ben jij om dat af te keuren en wie heeft jou wat gevraagd ?? :loog:

bemoeizuchtige lultje

ik neem de moeite om een puberale opmerking als deze te beantwoorden.

De doodgereden marrokaan was een crimineel die meer op zijn kerfstok had. Wat mij opvalt is dat een deel van de marrokaanse gemeenschap hem ondanks zijn criminele inslag toch verdedigt. Dat is niet goed voor het imago van de marrokanen in Nederland.

Als een racistische nederlandse autochtone moordenaar een allochtone nederlander vermoord zou ik hem (de racist) nooit in bescherming nemen. Ik zou hem ook nooit vereren met een stille tocht als hij zou omkomen tijdens het uitvoeren van zijn racistische daad. En dat is nu het verschil de marrokaanse gemeenschap vereert Ali B als een held en brengt zich zelf daarmee in discrediet.

jankaas
20-01-05, 23:34
Geplaatst door Spoetnik
Over de Tokkies gesproken, wanneer wordt de Nederlandse bevolking nou een keer wakker er realiseert het dat de Tokkies geen circusact is maar een criminele associale familie vol veelplegers? Van de buis ermee en in de bak.. ofzo!

Om dat een groot deel van de autochtone nederlandse bevolking te stom is om dit in te zien. Er zijn teveel nederlanders die zich verschuilen achter hun "spruitjes" cultuur en achter hun geraniums op 6 hoog besloten hebben dat de wereld te gevaarlijk is om er aan deel te nemen. De Tokkies behoren tot de meest walgelijke Nederlanders en horen absoluut niet op de buis en een ieder die ernaar kijkt en van geniet is te stom om voor de duvel te dansen.

S@deeQ
20-01-05, 23:38
Geplaatst door jankaas
ik neem de moeite om een puberale opmerking als deze te beantwoorden.

De doodgereden marrokaan was een crimineel die meer op zijn kerfstok had. Wat mij opvalt is dat een deel van de marrokaanse gemeenschap hem ondanks zijn criminele inslag toch verdedigt. Dat is niet goed voor het imago van de marrokanen in Nederland.

Als een racistische nederlandse autochtone moordenaar een allochtone nederlander vermoord zou ik hem (de racist) nooit in bescherming nemen. Ik zou hem ook nooit vereren met een stille tocht als hij zou omkomen tijdens het uitvoeren van zijn racistische daad. En dat is nu het verschil de marrokaanse gemeenschap vereert Ali B als een held en brengt zich zelf daarmee in discrediet.

blablabla marokkaanse gemeenschap blablabla marokkaanse gemeenschap blabla

komt godverdomme een kaaskop ons vertellen wat de marokkaanse gemeenschap allemaal van plan is te gaan doen ,boerenlul.

ik ken geen ene marokkanen die zich druk maakt om zo een dooie crimineel rat , als zijn famillie een stille tocht wil organiseren , kunnen ze dat gewoon lekker doen.tyf lekker op met je gejank dus . :huil2:

jankaas
20-01-05, 23:41
Geplaatst door DEMOcraat
je hebt ook medelanders die een stille tocht voor het nazi regime houden...

Daar heb ik nog nooit van gehoord, dus kom met bronnen. Als dat zo is zijn deze mensen compleet gestoord en moeten worden opgesloten. Het moet niet zijn, de autochtonen tegen de allochtonen. Het moet zijn de niet criminelen en associalen allochtonen en autochtonen tegen de wel criminelen en associalen allochtonen en autochtonen.

freya
20-01-05, 23:42
Geplaatst door jankaas
Het wordt tijd dat de marrokaanse gemeenschap nu eens wakker wordt en stopt met dit soort gespuis te ondersteunen met stille tochten en gejank. Ali B was een crimineel en kreeg uiteindelijk waar die om vroeg. Dit soort mensen plaatst de gehele marrokaanse gemeenschap in een kwaad daglicht, net zo goed als de Tokkies dat met de autochtone nederlanders doen.


Hahahahahaha!

Alsof de Tokkies niet op handen gedragen worden.

:moe:


Anja Joos was een criminele junk en die kreeg ook een stille tocht. En een monumentje zelfs :rolleyes:

Dat die stille tocht nu is afgelast vind ik prima en ik schaam me nog steeds dood ( uh, plaatsvervangend!) voor die heiligverklaring van Joos :moe:

jankaas
20-01-05, 23:43
Geplaatst door S@deeQ
blablabla marokkaanse gemeenschap blablabla marokkaanse gemeenschap blabla

komt godverdomme een kaaskop ons vertellen wat de marokkaanse gemeenschap allemaal van plan is te gaan doen ,boerenlul.

ik ken geen ene marokkanen die zich druk maakt om zo een dooie crimineel rat , als zijn famillie een stille tocht wil organiseren , kunnen ze dat gewoon lekker doen.tyf lekker op met je gejank dus . :huil2:

Jij hebt of geen hersens of je gebruikt ze niet.

jankaas
20-01-05, 23:44
Geplaatst door freya
Hahahahahaha!

Alsof de Tokkies niet op handen gedragen worden.

:moe:


Anja Joos was een criminele junk en die kreeg ook een stille tocht. En een monumentje zelfs :rolleyes:

Dat die stille tochtnu is afgelast vind ik prima en ik schaam me nog steeds dood voor die heiligverklaring van Joos :moe:

Heb jij nou wel gelezen wat ik over de tokkies zeg?

Zwarte Schaap
20-01-05, 23:47
Geplaatst door jankaas
Dit soort mensen plaatst de gehele marrokaanse gemeenschap in een kwaad daglicht, net zo goed als de Tokkies dat met de autochtone nederlanders doen. De mensen die een heel volk in een kwaad daglicht zien door daden van individuen van zo een groep, zijn wel de meest domme sukkels die niets van de geschiedenis geleerd hebben.

DEMOcraat
20-01-05, 23:50
Geplaatst door jankaas
Daar heb ik nog nooit van gehoord, dus kom met bronnen. Als dat zo is zijn deze mensen compleet gestoord en moeten worden opgesloten.

het zal wel geen stille tocht zijn maar eerder een luide tocht en wel onder het mom van demonstreeren...


[i] Het moet niet zijn, de autochtonen tegen de allochtonen. Het moet zijn de niet criminelen en associalen allochtonen en autochtonen tegen de wel criminelen en associalen allochtonen en autochtonen. [/B]

als je maar wist hoe weinig mensen zijn die naar zo'n stille tocht willen gaan..ik denk net zo weinig als bij die luide tochten die ik bedoelde.

S@deeQ
20-01-05, 23:52
Geplaatst door jankaas
Heb jij nou wel gelezen wat ik over de tokkies zeg?

nou , je moet eens voor de gein je eigen posts lezen, intelligentie druipt er van af :haha:

jankaas
20-01-05, 23:54
Geplaatst door Zwarte Schaap
De mensen die een heel volk in een kwaad daglicht zien door daden van individuen van zo een groep, zijn wel de meest domme sukkels die niets van de geschiedenis geleerd hebben.

Het gaat om het effect. Als ik in duitsland kom en er is daar een documentaire over de tokkies of over extreem rechts in Nederland waar ik bij zit dan hoor ik de commentaren al. Op zo'n moment schaam ik me dood dat ik in nederland woon want iedereen denkt dan meteen dat nederland uit tokkies en extreem rechtsen bestaat. Ikzelf scheer niet alle marrokanen, turken en antilianen over een kam. Ik besef heel goed dat het om een minderheid gaat maar de spruitjes cultuur liefhebbers niet en met hen nog vele anderen.

jankaas
20-01-05, 23:55
Mijn god wat is het niveau hier laag.

S@deeQ
20-01-05, 23:59
Geplaatst door jankaas
Mijn god wat is het niveau hier laag.

Niveau is aangepast aan het niveau van de bezoekers , als jij nou ophoepelt en dat zooitje debielen van jou kaliber ook meeneemt .
stijgt het niveau vanzelf wel .

aan jankerige kaasjes is er geen behoefte aan

Zwarte Schaap
20-01-05, 23:59
Geplaatst door jankaas
Het gaat om het effect. Als ik in duitsland kom en er is daar een documentaire over de tokkies of over extreem rechts in Nederland waar ik bij zit dan hoor ik de commentaren al. Op zo'n moment schaam ik me dood dat ik in nederland woon want iedereen denkt dan meteen dat nederland uit tokkies en extreem rechtsen bestaat. Ikzelf scheer niet alle marrokanen, turken en antilianen over een kam. Ik besef heel goed dat het om een minderheid gaat maar de spruitjes cultuur liefhebbers niet en met hen nog vele anderen.

Dan kunnen we beter de spruitjes cultuur liefhebbers en de vele anderen beter opvoeden en meenemen in de vaart der beschaafde volkeren dan de meerderheid van de Marokkanen errop aan te spreken.

jankaas
21-01-05, 00:06
Geplaatst door S@deeQ
Niveau is aangepast aan het niveau van de bezoekers , als jij nou ophoepelt en dat zooitje debielen van jou kaliber ook meeneemt .
stijgt het niveau vanzelf wel .

aan jankerige kaasjes is er geen behoefte aan

Ben je al van de kleuterschool af zielenpoot

S@deeQ
21-01-05, 00:08
Geplaatst door jankaas
Ben je al van de kleuterschool af zielenpoot

daar valt niets , ik zit nu op een nonneschool :lole:

Siah
21-01-05, 00:28
Geplaatst door freya
Hahahahahaha!

Anja Joos was een criminele junk en die kreeg ook een stille tocht. En een monumentje zelfs :rolleyes:



daar moest ik ook aan denken. :moe:

Siah
21-01-05, 00:33
:tover:
:auw2:

Geplaatst door jankaas
Het wordt tijd dat de marrokaanse gemeenschap nu eens wakker wordt en stopt met dit soort gespuis te ondersteunen met stille tochten en gejank. Ali B was een crimineel en kreeg uiteindelijk waar die om vroeg. Dit soort mensen plaatst de gehele marrokaanse gemeenschap in een kwaad daglicht, net zo goed als de Tokkies dat met de autochtone nederlanders doen.

Siah
21-01-05, 00:40
weer een tussendoortje


Geplaatst door jankaas
Mijn god wat is het niveau hier laag.

je hebt hier nog geen 60 berichten geprikt.
maar je weet nu al hoe hier bij maroc.nl gaat. :hardlach:

das een knappe prestatie :duizelig:

Al Sawt
21-01-05, 01:57
Geplaatst door jankaas
Het gaat om het effect. Als ik in duitsland kom en er is daar een documentaire over de tokkies of over extreem rechts in Nederland waar ik bij zit dan hoor ik de commentaren al. Op zo'n moment schaam ik me dood dat ik in nederland woon want iedereen denkt dan meteen dat nederland uit tokkies en extreem rechtsen bestaat. Dan zit je in heel domme gezelschap!

Want elke land, maatschappij, gemeenschap of groepering heeft haar minder fraaie kanten. Wie zich schaamt voor zijn eigen groep, heeft geen kennis van zaken. Wie een andere groep uitlacht heeft ook geen kennis van zaken.

qwerty
21-01-05, 02:46
Anja Joos is onschuldig doodgeschopt .
die andere pipo is gewoon een ................................. brb.

jankaas
21-01-05, 09:22
Geplaatst door Siah
weer een tussendoortje



je hebt hier nog geen 60 berichten geprikt.
maar je weet nu al hoe hier bij maroc.nl gaat. :hardlach:

das een knappe prestatie :duizelig:

Je kunt het al heel snel zien als je op het taalgebruik let.

jankaas
21-01-05, 09:25
Geplaatst door Spoetnik
Over de Tokkies gesproken, wanneer wordt de Nederlandse bevolking nou een keer wakker er realiseert het dat de Tokkies geen circusact is maar een criminele associale familie vol veelplegers? Van de buis ermee en in de bak.. ofzo!

Jij begrijpt waar ik naar toe wil Spoetnik en je hebt absoluut gelijk.

jankaas
21-01-05, 09:34
Geplaatst door Al Sawt
Dan zit je in heel domme gezelschap!

Want elke land, maatschappij, gemeenschap of groepering heeft haar minder fraaie kanten. Wie zich schaamt voor zijn eigen groep, heeft geen kennis van zaken. Wie een andere groep uitlacht heeft ook geen kennis van zaken.

Het gaat er om dat ik mij wil distantiëren van dit soort groepen mensen. En dat gezelschap kom ik toevallig tegen in hotels of op campings als ik door diverse landen als duitsland, frankrijk, spanje etc reis.

echnaton
21-01-05, 09:46
Geplaatst door freya
Hahahahahaha!

Alsof de Tokkies niet op handen gedragen worden.

:moe:


Anja Joos was een criminele junk en die kreeg ook een stille tocht. En een monumentje zelfs :rolleyes:

Dat die stille tocht nu is afgelast vind ik prima en ik schaam me nog steeds dood ( uh, plaatsvervangend!) voor die heiligverklaring van Joos :moe:

Anja Joos was een slachtoffer dat bewust dood is getrapt omdat ze voor haar mening uitkwam. Of ze crimineel was of verslaafd doet niet ter zake. Hoe kun je daarover zo ongevoelig doen? En dat terwijl je al aan het janken slaat over elke Palestijn die een half uurtje bij een checkpoint wordt opgehouden. Als jij haar geval vergelijkbaar vindt met dat van die tasjesdief dan ben je nog ongevoeliger dan ik al dacht.

nard
21-01-05, 10:00
Geplaatst door echnaton
Anja Joos was een slachtoffer dat bewust dood is getrapt omdat ze voor haar mening uitkwam. Of ze crimineel was of verslaafd doet niet ter zake. Hoe kun je daarover zo ongevoelig doen? En dat terwijl je al aan het janken slaat over elke Palestijn die een half uurtje bij een checkpoint wordt opgehouden. Als jij haar geval vergelijkbaar vindt met dat van die tasjedief dan ben je nog ongevoeliger dan ik al dacht .......


......... en ze werd doodgeschopt om een klein vergrijp dat ze overduidelijk niet eens gepleegd had.
Daarin zijn al drie parallellen met de zaak Rotterdam: onschuldig afslachten door het putje heen, ongecontroleerde groepsagressie en achteraf goedpraten m.b.v. allerlei doorzichtige technieken door een bredere groep.

taouanza
21-01-05, 11:04
Geplaatst door jankaas
Het wordt tijd dat de marrokaanse gemeenschap nu eens wakker wordt en stopt met dit soort gespuis te ondersteunen met stille tochten en gejank. Ali B was een crimineel en kreeg uiteindelijk waar die om vroeg. Dit soort mensen plaatst de gehele marrokaanse gemeenschap in een kwaad daglicht, net zo goed als de Tokkies dat met de autochtone nederlanders doen.

Je echt vergelijkbaar een eigen tvshow platencontract en dood gereden worden. Geen enkel verschil.:moe:

freya
21-01-05, 11:48
Geplaatst door echnaton
Anja Joos was een slachtoffer dat bewust dood is getrapt omdat ze voor haar mening uitkwam. Of ze crimineel was of verslaafd doet niet ter zake. Hoe kun je daarover zo ongevoelig doen?

Bewust? Kan je dat bewijzen?
Voor haar mening uitkwam? Ze stond bekend om haar racistische scheldtirades, racisme is bij de wet verboden, dat in het openbaar uiten is dus al crimineel gedrag.

Dat ze verder regelmatig liep te stelen in die winkel doet weldegelijk terzake. Bij jou op ut dorp heb je zeker geen overlast veroorzakende junks?

Gut gut, wat was het toch een lief onschuldig zielig vrouwtje.
NIET DUS! Vergeet niet dat ik in die buurt woon en die junks ( die daar nu gelukkig wegblijven vanwege aangescherpte huisregels) regelmatig tegen ben gekomen. In dit geval weet ik dus precies waar ik over praat.

Klagen over lastige Marokkaantjes, waarvan het grootste deel van Nederland er nog nooit eentje in levende lijve heeft gezien is in de mode. Maar uit eigen ervaring klagen over overlastgevende junks is verboden?! :mad:



En dat terwijl je al aan het janken slaat over elke Palestijn die een half uurtje bij een checkpoint wordt opgehouden. Als jij haar geval vergelijkbaar vindt met dat van die tasjesdief dan ben je nog ongevoeliger dan ik al dacht.

Wat heeft Palestina hiermee te maken? :zwaai:

Vissea
21-01-05, 12:03
Geplaatst door Spoetnik
Over de Tokkies gesproken, wanneer wordt de Nederlandse bevolking nou een keer wakker er realiseert het dat de Tokkies geen circusact is maar een criminele associale familie vol veelplegers? Van de buis ermee en in de bak.. ofzo!

Er zijn er veel wakker hoor, Spoetnik! De tokkies verdienen geen aandacht; het is een stel asociale, criminele uitvreters die niets aan respect en aandacht verdienen. De commercie heeft ze echter ontdekt omdat ze 'anders' zijn en proberen het reallife-segment hiermee og verder uit te melken. Opzouten met die lui, of gewoon naar een andere zender kijken.....

Alfred J. Kwak
21-01-05, 12:37
Geplaatst door Zwarte Schaap
De mensen die een heel volk in een kwaad daglicht zien door daden van individuen van zo een groep, zijn wel de meest domme sukkels die niets van de geschiedenis geleerd hebben.

kan zijn, het is wel hele grote groep domme sukkels en daar zul je dus rekening mee moeten houden. het betreft zo'n 10 mio domme sukkelige autochtonen tegen 350.000 marokkanen...die strijd zou je niet moeten willen.

Zwarte Schaap
21-01-05, 12:43
Geplaatst door Alfred J. Kwak
kan zijn, het is wel hele grote groep domme sukkels en daar zul je dus rekening mee moeten houden. het betreft zo'n 10 mio domme sukkelige autochtonen tegen 350.000 marokkanen...die strijd zou je niet moeten willen.

Ik hou rekening met domme mensen maar ik laat me niet door hun intimideren en/of angst aan jagen. En daar strijd ik voor, 10 miljoen of 350.000 man heb ik maling aan.

echnaton
21-01-05, 13:26
Geplaatst door freya
Bewust? Kan je dat bewijzen?
Voor haar mening uitkwam? Ze stond bekend om haar racistische scheldtirades, racisme is bij de wet verboden, dat in het openbaar uiten is dus al crimineel gedrag.

Dat ze verder regelmatig liep te stelen in die winkel doet weldegelijk terzake. Bij jou op ut dorp heb je zeker geen overlast veroorzakende junks?

Gut gut, wat was het toch een lief onschuldig zielig vrouwtje.
NIET DUS! Vergeet niet dat ik in die buurt woon en die junks ( die daar nu gelukkig wegblijven vanwege aangescherpte huisregels) regelmatig tegen ben gekomen. In dit geval weet ik dus precies waar ik over praat.

Klagen over lastige Marokkaantjes, waarvan het grootste deel van Nederland er nog nooit eentje in levende lijve heeft gezien is in de mode. Maar uit eigen ervaring klagen over overlastgevende junks is verboden?! :mad:




Wat heeft Palestina hiermee te maken? :zwaai:

Jij snapt dus echt niet dat het op geen enkele manier goed te praten is wat er met Anja Joos is gebeurd. En je laat het je ook niet uitleggen. Dus: laat maar.
Palestina heeft er helemaal niets mee te maken. Maar jouw zogenaamde bezorgdheid om de mensen daar is nu niet meer geloofwaardig.

crazy_gizou
21-01-05, 13:29
Geplaatst door echnaton
Anja Joos was een slachtoffer dat bewust dood is getrapt omdat ze voor haar mening uitkwam. Of ze crimineel was of verslaafd doet niet ter zake. Hoe kun je daarover zo ongevoelig doen? En dat terwijl je al aan het janken slaat over elke Palestijn die een half uurtje bij een checkpoint wordt opgehouden. Als jij haar geval vergelijkbaar vindt met dat van die tasjesdief dan ben je nog ongevoeliger dan ik al dacht.



Betekend dat nu dat iedereen een persoon die ook maar iets fout doet mag aanrijden,in mekaar slaan , neerschieten of neersteken? waarom verwachten julie altijd dat als een marokkaan iets verkeerd doet dat dan de hele marokkaanse bevolking gelijk de straat op gaat om hun excuses aan te bieden , waarom bied heel nederland niet zijn excuses aan voor al die smerig pedo`s die in het buitenland en in nl zich aan kinderen vergrijpen , waarom word er geen excuses aangeboden voor al die bank overvalllen en diefstallen van de nederlandse bevolking , waarom bekijken jullie jezelf als individu en de marokkaanse bevolking niet? , waarom mag een marokkaanse famillie niet rouwen om het verlies van hun kind zoals zij willen , en een nederlande famillie wel?
, WAAROM?????????

freya
21-01-05, 13:30
Geplaatst door echnaton
Jij snapt dus echt niet dat het op geen enkele manier goed te praten is wat er met Anja Joos is gebeurd. En je laat het je ook niet uitleggen. Dus: laat maar.
Palestina heeft er helemaal niets mee te maken. Maar jouw zogenaamde bezorgdheid om de mensen daar is nu niet meer geloofwaardig.

En wat vind je van het doodrijden van een tasjesdief GJ?

echnaton
21-01-05, 13:35
Geplaatst door freya
En wat vind je van het doodrijden van een tasjesdief GJ?

Ik zei al, de twee zaken zijn niet te vergelijken. Ga jij er vanuit dat deze vrouw de tasjesdief aan heeft willen rijden?

markie555
21-01-05, 13:39
Geplaatst door echnaton
Anja Joos was een slachtoffer dat bewust dood is getrapt omdat ze voor haar mening uitkwam. Of ze crimineel was of verslaafd doet niet ter zake. Hoe kun je daarover zo ongevoelig doen? En dat terwijl je al aan het janken slaat over elke Palestijn die een half uurtje bij een checkpoint wordt opgehouden. Als jij haar geval vergelijkbaar vindt met dat van die tasjesdief dan ben je nog ongevoeliger dan ik al dacht.


Anja Joos was een hele zielige, hele verslaafde vrouwelijk junkie!
Als je als man tegen haar blies viel ze waarschijnlijk al om. Daarom is t schandalig dat die K*t marokkaantjes met zn 5en ze aftuigden! De helden!

markie555
21-01-05, 13:42
Geplaatst door crazy_gizou
Betekend dat nu dat iedereen een persoon die ook maar iets fout doet mag aanrijden,in mekaar slaan , neerschieten of neersteken? waarom verwachten julie altijd dat als een marokkaan iets verkeerd doet dat dan de hele marokkaanse bevolking gelijk de straat op gaat om hun excuses aan te bieden , waarom bied heel nederland niet zijn excuses aan voor al die smerig pedo`s die in het buitenland en in nl zich aan kinderen vergrijpen , waarom word er geen excuses aangeboden voor al die bank overvalllen en diefstallen van de nederlandse bevolking , waarom bekijken jullie jezelf als individu en de marokkaanse bevolking niet? , waarom mag een marokkaanse famillie niet rouwen om het verlies van hun kind zoals zij willen , en een nederlande famillie wel?
, WAAROM?????????


Over die pedos waar jij t over heb; die worden wel vervolgd in t nederlandse recht hoor!
In jullie Koran word t gepredict om t met een meisje van 9 jaar te doen!
Daardoor is in Iran bijv. de huwbare leeftijd nog steeds 9 jaar!
dus...

echnaton
21-01-05, 14:26
Geplaatst door crazy_gizou
, WAAROM?????????

Ik kan je maar één raad geven: lees de koran, dan weet je waarom.

jankaas
21-01-05, 15:34
Geplaatst door taouanza
Je echt vergelijkbaar een eigen tvshow platencontract en dood gereden worden. Geen enkel verschil.:moe:


Daarom zeg ik ook dat ik net zo'n hekel heb aan de tokkies dan ander gespuis. er zijn nu eenmaal debiele ongeletterde autochtonen nederlanders. Er zijn echter ook genoeg Nederlanders die gelukkig kotsen op de tokkies.

Rabi'ah.
23-01-05, 13:08
Geplaatst door markie555
Over die pedos waar jij t over heb; die worden wel vervolgd in t nederlandse recht hoor!
In jullie Koran word t gepredict om t met een meisje van 9 jaar te doen!
Daardoor is in Iran bijv. de huwbare leeftijd nog steeds 9 jaar!
dus...

Oja? Waar in de Qor'an staat dat dan volgens jou?

En vers- en regelnummer a.u.b.

Goodnight
23-01-05, 13:24
Geplaatst door jankaas
Mijn god wat is het niveau hier laag.

inderdaad...vooral van mensen die Marrokanen schrijven ipv Marokkanen :hihi:

delirious
23-01-05, 13:54
Geplaatst door jankaas
ik neem de moeite om een puberale opmerking als deze te beantwoorden.

De doodgereden marrokaan was een crimineel die meer op zijn kerfstok had. Wat mij opvalt is dat een deel van de marrokaanse gemeenschap hem ondanks zijn criminele inslag toch verdedigt. Dat is niet goed voor het imago van de marrokanen in Nederland.

Als een racistische nederlandse autochtone moordenaar een allochtone nederlander vermoord zou ik hem (de racist) nooit in bescherming nemen. Ik zou hem ook nooit vereren met een stille tocht als hij zou omkomen tijdens het uitvoeren van zijn racistische daad. En dat is nu het verschil de marrokaanse gemeenschap vereert Ali B als een held en brengt zich zelf daarmee in discrediet.

Het gaat dit deel van de Marrokaanse gemeenschap niet om de dood van deze Tasjesdief maar om het feit hoe de Autochtone gemeenschap hier over te keer gaat en alles weer in het hoekje van Alle Marrokanen speelt.
Zolang de Racistische Nederlander continu alles over een kam scheert zal dit zo blijven.
:mad:

Al Sawt
24-01-05, 14:24
Geplaatst door jankaas
Het gaat er om dat ik mij wil distantiëren van dit soort groepen mensen. En dat gezelschap kom ik toevallig tegen in hotels of op campings als ik door diverse landen als duitsland, frankrijk, spanje etc reis. Soort zoekt soort op!

Joepie
24-01-05, 15:11
feit blijft dat een stille tocht ter herdenking van een crimineel het een bepaalde gemeenschap niet ten goede komt hoe je het ook went of keert.

Stop de energie in positieve zaken, ...........indien je zo'n herdenking een positieve zaak vindt, dan is de impliciete boodschap van zo'n herdenking vatbaar voor generalisatie..... denken jullie niet?

mocrogirl_xx
24-01-05, 15:25
quote:
Geplaatst door jankaas
Het wordt tijd dat de marrokaanse gemeenschap nu eens wakker wordt en stopt met dit soort gespuis te ondersteunen met stille tochten en gejank. Ali B was een crimineel en kreeg uiteindelijk waar die om vroeg. Dit soort mensen plaatst de gehele marrokaanse gemeenschap in een kwaad daglicht, net zo goed als de Tokkies dat met de autochtone nederlanders doen.


Je echt vergelijkbaar een eigen tvshow platencontract en dood gereden worden. Geen enkel verschil.


wallahila :lole:

delirious
24-01-05, 20:14
Geplaatst door mocrogirl_xx
quote:
Geplaatst door jankaas
Het wordt tijd dat de marrokaanse gemeenschap nu eens wakker wordt en stopt met dit soort gespuis te ondersteunen met stille tochten en gejank. Ali B was een crimineel en kreeg uiteindelijk waar die om vroeg. Dit soort mensen plaatst de gehele marrokaanse gemeenschap in een kwaad daglicht, net zo goed als de Tokkies dat met de autochtone nederlanders doen.


Je echt vergelijkbaar een eigen tvshow platencontract en dood gereden worden. Geen enkel verschil.


wallahila :lole:
:confused: :confused: :confused: