PDA

Bekijk Volledige Versie : Nieuws van de dag: Jullie zijn te racistisch geworden ..ik heb het over forumleden



SportFreak
21-01-05, 09:53
Bepaalde forum leden zijn te racistisch geworden ..Bloed moet even beetje omlaag aub

de Geus
21-01-05, 13:02
definitie van racisme:

Discriminatie door autochtone kaaskoppen tegen alle in Nederland aanwezige vreemdelingen. Dat is wat al sinds jaar en dag de definitie is die gehanteerd wordt in Nederland. We vergeten voor 't gemak, dat racisme op ELKE plek op aarde voorkomt en dat er geen enkel volk
er zich niet schuldig aan maakt.

Sterker nog, in mijn jeugd kwam bij een begrip als anti-semitisme (onderdeel van racisme) alleen het beeld van Hollandse fascistische skinheads tegen joden naar boven. Dus weer de autochtoon tegen de arme minderheden. Totdat je in de loop van de jaren 90 tot de conclusie moet komen dat de skinheadsgroep in aantallen en geweldadigheid vele malen zijn overtroffen door een nieuwe groep anti-semitesten in ons land. Ik neem aan duidelijk is welke groep.

Kortom, racisme is sowieso fout, ook op een forum als 't deze.

En hypocrici dus ook, beste Sportfreak. :boos:

JobHopper
21-01-05, 13:24
Geplaatst door SportFreak
Bepaalde forum leden zijn te racistisch geworden ..Bloed moet even beetje omlaag aub

Grappig dat je dit racisme noemt. Als er een Nederlandse tasjesdief was omgekomen omdat hij door een, in paniek geraakte, marokkaanse vrouw was doodgereden had ik het ook schandalig gevonden als deze tasjesdief als slachtoffer werd aangemerkt. Heeft niets met racisme te maken. Meer met common sense...