PDA

Bekijk Volledige Versie : achternaam van Ali B duidelijk te lezen in de Telegraaf..maar van die wijf niet



SportFreak
21-01-05, 11:22
direct op de hoofdpagina duidelijk de achternaam te lezen van Ali B..terwijl die van de rotwijf gewoon beschermd is door alleen een C Te zetten aan het einde...is dit niet beetje te ver ?

Vrede
21-01-05, 11:24
Hij is dood, zij leeft. Hopelijk hoeft ze niet voor haar leven te vrezen.

Vissea
21-01-05, 11:27
Geplaatst door SportFreak
direct op de hoofdpagina duidelijk de achternaam te lezen van Ali B..terwijl die van de rotwijf gewoon beschermd is door alleen een C Te zetten aan het einde...is dit niet beetje te ver ?

Misschien iets te maken met het feit dat onze lieve Ali dood is en zijn familie daarvan op de hoogte is en mevrouw bedreigd is/wordt door de gouden vrienden van Ali?
Die wijf? de rotwijf? Je bedoelt het slachtoffer van een brutale tasjesroof dat achter haar eigendommen aan ging?
Wake up!

Alfred J. Kwak
21-01-05, 11:32
Geplaatst door SportFreak
direct op de hoofdpagina duidelijk de achternaam te lezen van Ali B..terwijl die van de rotwijf gewoon beschermd is door alleen een C Te zetten aan het einde...is dit niet beetje te ver ?

dit soort reacties zijn triest...

SportFreak
21-01-05, 11:37
Geplaatst door Alfred J. Kwak
dit soort reacties zijn triest...


Hoe zo triest ?

hij heeft toch ook familie moeten zij dan niet beschermd worden ?

David
21-01-05, 11:40
Geplaatst door SportFreak
Kenteken is al genoteerd ..binnenkort krijgt ze wel een bezoekje van paar Duivels



Stoer.

Zeepaardje
21-01-05, 11:42
Geplaatst door SportFreak
Ja een rotwijf ..zij is 3 keer achteruit gereden om te kijken of hij dood is zo niet dan maar nog een keer overheen rijden

FF voor de goede orde: het is verboden om de identiteit van beklaagden (dus nog niet veroordeeld!) openbaar te maken, vandaar dus alleen een initiaal.

De jongen is dood en zal nooit meer voor de nederlandse rechtbank hoeven/kunnen verschijnen en mag dus wel met naam en toenaam genoemd worden.

Dit en dit alleen is de reden voor die initiaal versus volledige naam.
Elke andere interpretatie is gebaseerd op een disriminatoire wens tot rechtsongelijkheid.

VWB het drie keer achteruit rijden.....was jij er soms zelf bij? Ben jij die belangrijke ooggetuige? Nee? Hou dan je kop!!!
Ook voor haar geldt: onschuldig tot schuld is vastgesteld (door een rechter en niet door types als jij!!!).

Alfred J. Kwak
21-01-05, 11:43
Geplaatst door SportFreak
Kenteken is al genoteerd ..binnenkort krijgt ze wel een bezoekje van paar Duivels

en deze reactie is nog triester...een PAAR duivels nog wel tegen 1 vrouwtje van bijna 40...helden....

triest is het gegeven dat geeist wordt dat de achternaam van het slachtoffer bekend moet worden gemaakt nu de familie en de vrienden van de dader de naam reeds bekend hebben gemaakt aan vertegenwoordigers van de pers....

bescherm de slachtoffers en treedt op tegen de daders, lijkt me zoals het hoort, ongeacht ras, nationaliteit, geslacht of wat dan ook. het simpele feit dat het hier een marokaanse CRIMINEEL betrof maakt zijn daad niet zachter of zijn overlijden erger.

dylan3010
21-01-05, 11:44
Hallo!!! Als je graag een discussie op gang wilt brengen zorg er dan in het vervolg voor dat je niet van die achterlijke fouten maakt, dat staat zo zielig!!! :lekpuh: En wat de berichtgeving betreft, dat gaat dus altijd op die manier, dat is niet beetje te ver hoor schat :lol: :lole:

Mill
21-01-05, 11:45
Als Sportfreak ziet dat z'n moeder bruut wordt overvallen door twee kerels belt ie netjes 112, da's wel duidelijk. :haha:

Dutchguy
21-01-05, 11:51
Achternamen horen sowieso niet in de media thuis waar het justitiele zaken betreft.

Zeer misselijk om de vrouw en haar familie te bedreigen trouwens.

Zeepaardje
21-01-05, 11:58
Geplaatst door SportFreak
Hoe zo triest ?

hij heeft toch ook familie moeten zij dan niet beschermd worden ?

Waartegen? Argeloos rondrijdende moeders op weg naar de supermarkt? Ja......dat zijn natuurlijk de gevaarlijkste!

Zeepaardje
21-01-05, 11:59
Geplaatst door SportFreak
Kenteken is al genoteerd ..binnenkort krijgt ze wel een bezoekje van paar Duivels


Tjonge wat stoer! En dan?


Tis me weer helemaal duidelijk......die vrouw is dus degene die bescherming nodig heeft blijkbaar.

stevie
21-01-05, 12:00
Geplaatst door SportFreak
Kenteken is al genoteerd ..binnenkort krijgt ze wel een bezoekje van paar Duivels


Ja hoor, typisch een staaltje van lafheid, alleen durfen ze niet, ze functioneren alleen in groepen.
Gefundeert praten is er niet bij, alleen maar schelden.

Theet
21-01-05, 12:09
Geplaatst door SportFreak
direct op de hoofdpagina duidelijk de achternaam te lezen van Ali B..terwijl die van de rotwijf gewoon beschermd is door alleen een C Te zetten aan het einde...is dit niet beetje te ver ?

Wat moest dat bilmaatje van je eigenlijk met dat handtasje?

brabiliaan
21-01-05, 12:24
Geplaatst door SportFreak
Ja een rotwijf ..zij is 3 keer achteruit gereden om te kijken of hij dood is zo niet dan maar nog een keer overheen rijden

Ik neem aan dat je dit bericht hard kunt maken? Zo niet, dan zou ik mijn woorden maar intrekken als ik jou was! Je maakt mij niet wijs dat iemand doelbewust een tasjesdief vermoord. Als je gezien hebt dat die vrouw inderdaad herhaaldelijk achteruit heeft gereden zou ik naar de politie stappen en me aangeven als getuige, maar ik vermoed dat het hele verhaal door iemand uit zijn/haar duim is gezogen om de boel nog wat aan te wakkeren.

xulia
21-01-05, 13:02
Geplaatst door SportFreak
Kenteken is al genoteerd ..binnenkort krijgt ze wel een bezoekje van paar Duivels


Geplaatst door SportFreak
direct op de hoofdpagina duidelijk de achternaam te lezen van Ali B..terwijl die van de rotwijf gewoon beschermd is door alleen een C Te zetten aan het einde...is dit niet beetje te ver ?

Lastig hè?
Wil je ff langsgaan, krijg je niet eens de kans om d'r adres op te zoeken in het telefoonboek.

Valt het muntje al?

duende
21-01-05, 13:21
Geplaatst door SportFreak

Kenteken is al genoteerd ..binnenkort krijgt ze wel een bezoekje van paar Duivels


Man wat stoer. Ben jij degene die haar een bezoekje gaat brengen?
En duivels nog wel...Wist niet eens dat die bestonden.
Ben je nou sportfreak of sportvlekkenfreak of gewoon freak.

xulia
21-01-05, 13:45
Geplaatst door SportFreak

Kenteken is al genoteerd ..binnenkort krijgt ze wel een bezoekje van paar Duivels


Is regelrechte bedreiging.

Is strafbaar.

Joepie
21-01-05, 14:23
die wijf ja..... :giechel: