PDA

Bekijk Volledige Versie : Advies



maroc
21-01-05, 20:03
Alle Marokkanen graag terug naar eigen land (Nederland is toch een kutland)

sjaakie
21-01-05, 20:07
Geplaatst door maroc
Alle Marokkanen graag terug naar eigen land (Nederland is toch een kutland)


Ja maar wel iedereens Kutland

Eke
21-01-05, 20:11
Bijna een miljoen Nederlanders pleitos ????

We hebben de kans om van jouw cultuur en eigenschappen en mijn cultuur en eigenschappen en van nog andere nieuwe Nederlanders de beste kanten te nemen (over te nemen) voor de nieuwe Nederlander van de 21ste eeuw !!!!

PS Nederland vind ik geen kutland.We zitten wel in een overgangsfase.

Spoetnik
21-01-05, 20:16
Nederland is een scherts land, met een bevolking die zich laat manipuleren door de machthebbers.

Eke
21-01-05, 20:30
Geplaatst door Spoetnik
Nederland is een scherts land, met een bevolking die zich laat manipuleren door de machthebbers.


HE ???????dan ken je ons niet...noem eens wat voorbeelden

Spoetnik
21-01-05, 20:34
Geplaatst door Eke
HE ???????dan ken je ons niet...noem eens wat voorbeelden

Sorry.. maar heb je wellicht de ophef van de afgelopen dagen gemist over een minimale tasjesdief?? Manipulatie heet dat.

Julien
21-01-05, 20:35
Geplaatst door maroc
Alle Marokkanen graag terug naar eigen land (Nederland is toch een kutland)

Hoezo is Nederland een kutland?

Ik durf te wedden dat jij op je 70e nog in Nederland leeft met je huisje, boompje, beestje.. waar wedden we om? 100 euro?

Julien
21-01-05, 20:37
Geplaatst door Spoetnik
Sorry.. maar heb je wellicht de ophef van de afgelopen dagen gemist over een minimale tasjesdief?? Manipulatie heet dat.

Volgens mij is die ophef begonnen door de vrienden en familie van die tasjesdief.

Waarom is die zinloze moord op die Rotterdammer waarbij ambulances gehinderd werden geen voorpaginanieuws geworden?

Nee, deze keer ligt de schuld niet bij de media of de politiek.

Eke
21-01-05, 20:43
Geplaatst door Spoetnik
Sorry.. maar heb je wellicht de ophef van de afgelopen dagen gemist over een minimale tasjesdief?? Manipulatie heet dat.

De 'straf' die deze jongen en zijn familie heeft ondergaan ligt niet in verhouding tot het vergrijp. Ik vind het heel erg.
Maar hij mag niet jatten.Dat is link gedrag ook nog eens.

Eerlijk gezegd heb ik Verdonk niet gehoord. Ik zit liever op het forum of doe andere dingen.Ik ken eigenlijk geen een Nederlander die een politicus naar de ogen kijkt.

Spoetnik
21-01-05, 20:49
Geplaatst door Eke
De 'straf' die deze jongen en zijn familie heeft ondergaan ligt niet in verhouding tot het vergrijp. Ik vind het heel erg.
Maar hij mag niet jatten.Dat is link gedrag ook nog eens.

Eerlijk gezegd heb ik Verdonk niet gehoord. Ik zit liever op het forum of doe andere dingen.Ik ken eigenlijk geen een Nederlander die een politicus naar de ogen kijkt.

Ik hoop dat je nu naar 'De Leugen Regeert' kijkt, misschien dat je het dan snapt.

barneveld
21-01-05, 20:58
Geplaatst door maroc
Alle Marokkanen graag terug naar eigen land (Nederland is toch een kutland)

nederland is idd kutland het is hier altijd nat.

Pytaghoras
21-01-05, 21:01
Geplaatst door Julien
Volgens mij is die ophef begonnen door de vrienden en familie van die tasjesdief.

Waarom is die zinloze moord op die Rotterdammer waarbij ambulances gehinderd werden geen voorpaginanieuws geworden?

Nee, deze keer ligt de schuld niet bij de media of de politiek.

De media was eerder ter pleke dan de ouders en vrienden van de tasjesdief. Er was sprake van geluk of je de media aandacht kan krijgen. Alleen is het dit keer in negatieve zin.

Eke
21-01-05, 21:02
Geplaatst door Spoetnik
Ik hoop dat je nu naar 'De Leugen Regeert' kijkt, misschien dat je het dan snapt.

Nee, ik kijk met manlief naar A-tivi......naar een Antilliaans festival

Julien
21-01-05, 21:05
Geplaatst door Pytaghoras
De media was eerder ter pleke dan de ouders en vrienden van de tasjesdief. Er was sprake van geluk of je de media aandacht kan krijgen. Alleen is het dit keer in negatieve zin.

tja, nu krijg je een kip en het ei disccussie ;)

als de familie/ vrienden van Ali niet zo emotioneel/ kwaad waren geworden, dan was die media-aandacht waarschijnlijk nihil geweest.

en door het organiseren van een stille tocht hebben ze ook meer dan meegeholpen aan deze hype.

barneveld
21-01-05, 21:05
Geplaatst door Eke
Nee, ik kijk met manlief naar A-tivi......naar een Antilliaans festival


kijk jij ook via upc naar A-tivi

Spoetnik
21-01-05, 21:06
Geplaatst door Julien
Volgens mij is die ophef begonnen door de vrienden en familie van die tasjesdief.

Er wordt door de pers nooit bericht over zowel ongelukken als tasjesdieven en ook niet over familieleden die ophef maken. Waarom nu dan wel?

Dat is nu manipulatie door de macht.

Spoetnik
21-01-05, 21:08
Geplaatst door Julien
als de familie/ vrienden van Ali niet zo emotioneel/ kwaad waren geworden, dan was die media-aandacht waarschijnlijk nihil geweest.

Onzin, familie en vrienden worden altijd emotioneel en kwaad als familielid/vriend iets overkomt. Dat is nooit nieuws.

Eke
21-01-05, 21:09
Geplaatst door barneveld
kijk jij ook via upc naar A-tivi

nee, casema jij kijkt nu ook ????

Julien
21-01-05, 21:11
Geplaatst door Spoetnik
Onzin, familie en vrienden worden altijd emotioneel en kwaad als familielid/vriend iets overkomt. Dat is nooit nieuws.

waarom is de (wél!) zinloze moord op die Rotterdammer waarbij de ambulances werden gehinderd dan geen voorpaginanieuws geworden??

die familieleden/vrienden hebben zich blijkbaar wel kunnen inhouden.

de media is echt niks te verwijten.

barneveld
21-01-05, 21:13
Geplaatst door Eke
nee, casema jij kijkt nu ook ????

dat stomkastje zegt elk keer u hebt geen abonement op deze zender

Eke
21-01-05, 21:15
Geplaatst door Spoetnik
Er wordt door de pers nooit bericht over zowel ongelukken als tasjesdieven en ook niet over familieleden die ophef maken. Waarom nu dan wel?

Dat is nu manipulatie door de macht.

Spoet, het is uitzonderlijk als een vrouw aan het stuur zit (o nee, dat is flauw) het is uitzonderlijk als je geript wordt en je schiet in de woede , zet hem in z'n achteruit en ramt( ????) in op de daders.En dan........tot afgrijzen.....dit vind ik heel erg...is een van die jongens dood.

dat haalt de krant.

Spoetnik
21-01-05, 21:17
Geplaatst door Julien
waarom is de (wél!) zinloze moord op die Rotterdammer waarbij de ambulances werden gehinderd dan geen voorpaginanieuws geworden??

Omdat politici zich daar niet over hebben uitgelaten. Ik heb het over manipulatie door de macht, de media is slecht een tentakel van de macht.

Ricardo
21-01-05, 21:20
Complimenti per i nuovi illustrazioni di Laura, Julien

:)

Eke
21-01-05, 21:20
Geplaatst door Spoetnik
Omdat politici zich daar niet over hebben uitgelaten. Ik heb het over manipulatie door de macht, de media is slecht een tentakel van de macht.

Politici hebben er alle belang bij om vervelende gebeurtenissen waarbij Marokkaanse jochies/crimi's betrokken zijn uit het nieuws te houden. Je weet zelf wel waarom, denk ik.

Spoetnik
21-01-05, 21:21
Geplaatst door Eke
Spoet, het is uitzonderlijk als een vrouw aan het stuur zit (o nee, dat is flauw) het is uitzonderlijk als je geript wordt en je schiet in de woede , zet hem in z'n achteruit en ramt( ????) in op de daders.En dan........tot afgrijzen.....dit vind ik heel erg...is een van die jongens dood.

dat haalt de krant.

Ja inderdaad, maar het leidt niet tot een media hetze, het Parool vond het nodig om er 5 volledige pagina's aan te besteden.

Het telegraaf kopte (4 dagen na! het incident): 'Eigen Schuld'.

Premier Bakellende liet zich er zelfs over uit, via een reactie over Verdonk.

Nee er is hier meer aan de hand. Het recht in eigen handen en een Marokkaan. Dat verkoopt. En de macht gniffelt, meer polarisatie, mooie afleiding, tijd voor nieuwe voorstellen om de sociale zekerheid uit te kleden.

Spoetnik
21-01-05, 21:22
Geplaatst door Eke
Politici hebben er alle belang bij om vervelende gebeurtenissen waarbij Marokkaanse jochies/crimi's betrokken zijn uit het nieuws te houden. Je weet zelf wel waarom, denk ik.

Jij snapt blijkbaar nog steeds niet dat de macht van Nederland uit is op polarisatie. Steek je kop maar in het zand hoor. Struisvogel.

Eke
21-01-05, 21:27
Geplaatst door Spoetnik
Jij snapt blijkbaar nog steeds niet dat de macht van Nederland uit is op polarisatie. Steek je kop maar in het zand hoor. Struisvogel.

Nou, effe m'n koppie omhoog dan. Polarisatie betekent onrust, rellen en nog ernstiger zaken. Welke politicus wenst dat voor de samenleving waardoor hij gekozen is ?

Spoetnik
21-01-05, 21:31
Geplaatst door Eke
Nou, effe m'n koppie omhoog dan. Polarisatie betekent onrust, rellen en nog ernstiger zaken. Welke politicus wenst dat voor de samenleving waardoor hij gekozen is ?

Ik heb het over de macht, niet persee over politici. Eerst het zand uit je ogen halen, voordat je gaat lezen.

Eke
21-01-05, 21:33
Geplaatst door Spoetnik
Ik heb het over de macht, niet persee over politici. Eerst het zand uit je ogen halen, voordat je gaat lezen.

Okay, geef me dan maar eventjes een zakdoekje svp.

Definieer jij dan de "Nederlandse macht"

Spoetnik
21-01-05, 21:36
Geplaatst door Eke
Okay, geef me dan maar eventjes een zakdoekje svp.

Definieer jij dan de "Nederlandse macht"

Ik heb het over de macht, niet de Nederlandse macht.

Eke
21-01-05, 21:39
Geplaatst door Spoetnik
Ik heb het over de macht, niet de Nederlandse macht.

Ow, dit vind ik eng. Je bedoelt dat de westerse samenleving kapot moet ?

Spoetnik
21-01-05, 21:43
Geplaatst door Eke
Ow, dit vind ik eng. Je bedoelt dat de westerse samenleving kapot moet ?

Jep. Een 'New World Order'.

Eke
21-01-05, 21:50
Geplaatst door Spoetnik
Jep. Een 'New World Order'.

Een New World Order ?????

Julien
21-01-05, 22:19
Geplaatst door Ricardo
Complimenti per i nuovi illustrazioni di Laura, Julien

:)

grazie amico. dove eri? è molto tempo che non ho visto tu qui ;) peró sono due photographe, e solo la ultima è di Laura Pausini :) la primera è di una cantante francese, Alizée... anche lei è molto bella :p

Eke
21-01-05, 22:20
Geplaatst door Eke
Een New World Order ?????

ik heb even gegoogled op' new world order'. Na heel veel items over games, kon ik dit verbinden aan Bush.

Geef me nog maar een zakdoekje. Ik zie het niet meer zo scherp. Dacht juist dat terroristen de westerse samenleving kapot wilden maken....dat willen ze toch ?????Of niet ???

sorry Spoetnik, en toch ben ik niet stom.

En over het begin van dit draadje : pfff.ik weet het ook niet meer...ik geloof nog wel in de vrede tussen de mensen, anders is er geen moer meer aan...dat je niemand meer kan vertrouwen.dat je samen niet meer blij mag zijn.Je wordt toch niet geboren als vijand.Vijanden worden gemaakt.Door mensen.

Spoetnik
21-01-05, 22:28
Geplaatst door Eke
sorry Spoetnik, en toch ben ik niet stom.


Nou, naieve struisvogel ben je in elk geval wel.

Bush is inderdaad een van de koppen van het hydra dat het westen (en natuurlijk alle andere beschavingen) wil vernietigen en een fascistische New World Order wil invoeren.

Gisteren tijdens zijn inauguratie sprak Bush het over de new world order.

Zijn vader heeft het ook vaker gehad over de New World Order, waaronder op 11 September in 1990.

Eke
21-01-05, 22:46
Geplaatst door Spoetnik


Bush is inderdaad een van de koppen van het hydra dat het westen (en natuurlijk alle andere beschavingen) wil vernietigen en een fascistische New World Order wil invoeren.



Hey, hij wil het Westen vernietigen heb je gehoord ?Dat is een afschuwelijke gedachte.Maar hij is toch zelf een deel van het Westen ?

Laat ik maar even doorgaan zoals ik ben en stoor je niet aan mijn on-kennis: binnen 25 jaar is de olieafhankelijke economie ingeruild voor een anders gerichte economie. Dan is er onvoldoende olie voor die economieen die daar op draaien.Dan krijgen we een waterstofafhankelijke samenleving vermoedelijk.

Binnen 15 jaar kan de helft van de armoede en honger in de wereld opgelost zijn.

De kritiek die diverse moslims hebben op de Westerse samenleving. De moslims en de christenen moeten gaan samenwerken tegen secularisatie: het moet zo zijn dat je vrij en onbelemmerd mag geloven in God.Maar als je niet gelooft heb je niet die gave van God gekregen en hoeven wij hen niet te veroordelen.

Er is vast nog wel meer kritiek. Kritiek mag openlijk geuit worden in Nederland.

Spoetnik
21-01-05, 23:14
Geplaatst door Eke
Hey, hij wil het Westen vernietigen heb je gehoord ?Dat is een afschuwelijke gedachte.Maar hij is toch zelf een deel van het Westen ?

Dat hij de leider is van de Verenigde Staten wil nog niet zeggen dat hij het goed voor heeft met de democratie en de vrijheid.

Eke
21-01-05, 23:17
Geplaatst door Spoetnik
Dat hij de leider is van de Verenigde Staten wil nog niet zeggen dat hij het goed voor heeft met de democratie en de vrijheid. Ik ben benieuwd wat je bronnen zijn. Spoetnik, we praten nog eens verder, ja ? Ik ga nu slapen...